SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve ik dus
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
http://www.loverbeast.com/nl/quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kunnen we die test vinden?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
een jong Poesje
Eigenschappen:
Lief, Speels, Knuffelbaar, Onverzadigbaar![]()
![]()
Smoel jijquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[Rivalmodus]
Dode beesten zijn ook beesten.
[/rivalmodus]![]()
in bed ben je...
een Stier
Eigenschappen:
Overweldigend, Dominant, Egocentrisch
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Smoel jij![]()
in bed ben je...
een Stier
Eigenschappen:
Overweldigend, Dominant, Egocentrisch![]()
![]()
in bed ben je...quote:
een Zwarte Weduwe
Eigenschappen:
Intens, Dumpt partner na de daadIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
een jong Poesje
Eigenschappen:
Lief, Speels, Knuffelbaar, Onverzadigbaar.
Eenhoorn
Eigenschappen:
De perfecte minnaar.
LEUGENSquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
in bed ben je...
een Zwarte Weduwe
Eigenschappen:
Intens, Dumpt partner na de daad![]()
![]()
![]()
![]()
Nopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..].
Eenhoorn
Eigenschappen:
De perfecte minnaar.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
in bed ben je...
een Zwarte Weduwe
Eigenschappen:
Intens, Dumpt partner na de daad.
Nu snap ik ook dat hij nog geen seks heeft.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..].
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt nietquote:.
Wel, hoe kan die test anders werken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..].
![]()
![]()
Heul wel!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt niet.
[..]
Wel, hoe kan die test anders werken.
Bij mij klopt ie nietIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij mij wel wil je zeggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel!!
Bij mij klopt ie niet.
![]()
Hagel![]()
BluhIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus jij bent gewoon saai in bed en niet ikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Naja zeg, sowieso klopt de test niet. DAn wil ik hem met mijn doopnaam of andere roepnamen of nicknamesquote:. Ik EET mijn sekspartner niet op na de daad
. (ja ik weet dat dat er niet staat).
![]()
Die test klopt als een zweer bij mij, uiteraard.
Je doet dat alleen tijdens?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja zeg, sowieso klopt de test niet. DAn wil ik hem met mijn doopnaam of andere roepnamen of nicknames. Ik EET mijn sekspartner niet op na de daad
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naja zeg, sowieso klopt de test niet. DAn wil ik hem met mijn doopnaam of andere roepnamen of nicknames. Ik EET mijn sekspartner niet op na de daad
Ik heb Guitaar al een tijdje niet gezien...
Ik denk dat ik goed ontsnapt ben bij Fera...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat heet onder de plak zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee?
Ik denk dat ik goed ontsnapt ben bij Fera....
![]()
Wil je hiermee zeggen dat Muhahaha Guitaar gedaan heeftquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee?
Ik denk dat ik goed ontsnapt ben bij Fera...?
Speels en onverzadigbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon saai in bed en niet ik
lief en knuffelbaar klopt trouwens ook weleens.... soms....![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heet onder de plak zitten.
Dat is exact wat ik wil zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Muhahaha Guitaar gedaan heeft?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik schijn dominant te zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Speels en onverzadigbaar
lief en knuffelbaar klopt trouwens ook weleens.... soms....
[b]AirwiN schreef [/b]
Bah, daar dacht ik niet eens aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat Muhahaha Guitaar gedaan heeft?
![]()
![]()
![]()
.
![]()
Gewoon nooit natuurlijk.quote:
Je weet toch, ik ben saai enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Kaneel wel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bah, daar dacht ik niet eens aan![]()
![]()
![]()
.
Muhahaha stuurde mij gelijk een berichtje nadat hij Vinniee gedaan had. Trots als een pauw was hij.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha stuurde mij gelijk een berichtje nadat hij Vinniee gedaan had. Trots als een pauw was hij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Iets anders viel er niet uit op te maken, hequote:.
Ahw, wat aandoenlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha stuurde mij gelijk een berichtje nadat hij Vinniee gedaan had. Trots als een pauw was hij..
Niemand heeft mij gedaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha stuurde mij gelijk een berichtje nadat hij Vinniee gedaan had. Trots als een pauw was hij.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was alleen om jou jaloers te krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha stuurde mij gelijk een berichtje nadat hij Vinniee gedaan had. Trots als een pauw was hij.![]()
Hij was wel een beetje teleurgesteld nadat hij erachter kwam dat Vin hem overal al in had gestoken. Toen voelde hij zich niet meer speciaal.quote:Tsssk, we weten beiden beter dan dat.quote:
Het werkte.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was alleen om jou jaloers te krijgen.
Ik nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje teleurgesteld nadat hij erachter kwam dat Vin hem overal al in had gestoken. Toen voelde hij zich niet meer speciaal.
[..]
Tsssk, we weten beiden beter dan dat.![]()
![]()
Mn thee!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje teleurgesteld nadat hij erachter kwam dat Vin hem overal al in had gestoken. Toen voelde hij zich niet meer speciaal.
[..]
Tsssk, we weten beiden beter dan dat.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof niet dat ie in je thee heeft gezeten met zijn schwanz.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je weet het nooit met die slet hequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ie in je thee heeft gezeten met zijn schwanz.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mission accomplishedquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
He bah.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet het nooit met die slet he
Hoiquote:![]()
roy in bed ben je...
een Vis
Eigenschappen:
Zonder passie, Koud
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK WIST HET!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kindertheequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom ik er nog beter vanaf hahahahhahahahahahhahaha.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
roy in bed ben je...
een Vis
Eigenschappen:
Zonder passie, Koud
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK WIST HET!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
We dachten niet dat het mogelijk wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom ik er nog beter vanaf hahahahhahahahahahhahaha.
[b]AirwiN schreef [/b]
Of je er nou bent of niet. Je bent altijd vervelendquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga vervelend doen en blijven.
[b]AirwiN schreef [/b]
uh wat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
roy in bed ben je...
een Vis
Eigenschappen:
Zonder passie, Koud
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK WIST HET!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Vin wist dat al.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi![]()
roy in bed ben je...
een Vis
Eigenschappen:
Zonder passie, Koud
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK WIST HET!!!! WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Heeft ie Roy ook gedaanquote:![]()
Oh bah
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je er nou bent of niet. Je bent altijd vervelend![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Was ik weer dronken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ie Roy ook gedaan![]()
Oh bah![]()
Blijkbaarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als Vin iedereen heeft gedaan, dan mij ook... I can't rememberquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft ie Roy ook gedaan![]()
Oh bah.
GHB!?
Met cassisquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als Vin iedereen heeft gedaan, dan mij ook... I can't remember.
GHB!?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je een glas cassis van hem gehad?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
GHB!?
![]()
Met cassisquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
GHB!?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een glas cassis van hem gehad?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kon je de volgende dag moeilijk lopen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
GHB!?
![]()
Van de zomer ga ik aardbeien met ghb verkopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Last van grootheidswaanzin?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kon je de volgende dag moeilijk lopen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik drink geen cassisquote:.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een glas cassis van hem gehad?.
Ik drink geen cassisquote:.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kon je de volgende dag moeilijk lopen?.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mij kan je oprapen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Zat er GHB in mn thee?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik durf dat ook niet meerquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik drink geen cassis
Ik drink geen cassis.
![]()
+1quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent te braaf om met ghb op zak te lopenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel, yolo en zulks, maar ik lust het niet echtquote:.
Ik ben niet zo'n idioot die dat in andermans drankje doet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent te braaf om met ghb op zak te lopen![]()
En toch jan en allemaal kunnen verkrachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n idioot die dat in andermans drankje doet.![]()
SKILLZZZ!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Precies, geen GHB voor nodigquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch jan en allemaal kunnen verkrachten![]()
SKILLZZZ!!![]()
![]()
Jij gebuikt gewoon je natuurlijke charmesquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n idioot die dat in andermans drankje doet..
En wat gebruik jij?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gebuikt gewoon je natuurlijke charmes.
Je cup XXL?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Preciesquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gebuikt gewoon je natuurlijke charmes.
Kan je dan niks meer drinken?quote:![]()
![]()
Ik heb geen natuurlijke charmesquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat gebruik jij?
Je cup XXL?. Ik moet het van de GHB hebben. Of mensen die te dronken zijn om te denken.
* Vinniiee fluit vrolijk in de rondte.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen natuurlijke charmes. Ik moet het van de GHB hebben. Of mensen die te dronken zijn om te denken.
![]()
Ohja wel hoor, de kans dat het gebeurt is echter erg klein. Bovendien merk je het verschil toch nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
Kan je dan niks meer drinken?![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 12:30:45 ]![]()
Dan is carnaval dus de beste tijd van het jaar voor jou.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen natuurlijke charmes. Ik moet het van de GHB hebben. Of mensen die te dronken zijn om te denken.
![]()
GHB smaakt echt super ranzig hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor, de kans dat het gebeurt is echter erg klein. Bovendien merk je het verschil toch niet![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
YOLOquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja wel hoor, de kans dat het gebeurt is echter erg klein. Bovendien merk je het verschil toch niet![]()
![]()
![]()
Ik weet even niet hoe ik 'm in moet koppenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee fluit vrolijk in de rondte..
Waarom denk je dat ik het überhaupt vier?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is carnaval dus de beste tijd van het jaar voor jou.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet even niet hoe ik 'm in moet koppen.
[..]
Waarom denk je dat ik het überhaupt vier?![]()
![]()
![]()
Ik zie al helemaal voor me.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan is carnaval dus de beste tijd van het jaar voor jou.Ik moet het hebben van pityseks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me.
[..]
Ik moet het hebben van pityseks.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou het niet weten... Ik heb aardig wat geprobeerd....maar dat nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GHB smaakt echt super ranzig hoor![]()
Geprobeerd, had geen effect bij mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten... Ik heb aardig wat geprobeerd....maar dat niet![]()
Was ranzig, wel gezellige ochtend gehad in Zino
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan hadden ze er niet genoeg in gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geprobeerd, had geen effect bij mij![]()
Was ranzig, wel gezellige ochtend gehad in Zino![]()
Zino?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geprobeerd, had geen effect bij mij![]()
Was ranzig, wel gezellige ochtend gehad in Zino![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan hadden ze er niet genoeg in gedaan.
Ik had evenveel als een vriendin van me, die was wel helemaal van de kaart
[b]AirwiN schreef [/b]
Oei, ik ruik echt lekker![]()
. Weet niet hoe het komt
.
> Kan ik je bellen?
< Ja hoor.
> aan het typen...![]()
> Ik moet even iets afmaken en dan bel ik je!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
> Kan ik je bellen?
< Ja hoor.
> aan het typen...![]()
> Ik moet even iets afmaken en dan bel ik je!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
heb jij nooit tentamenstress dan?quote:
ben al 4x wezen plassen in 1 uur ofzo
Ja vraag dan niet of je kan bellenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, waarom zou ik dat hebben?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij nooit tentamenstress dan?
ben al 4x wezen plassen in 1 uur ofzo![]()
![]()
Nu zit jij te wachten tot diegene beltquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vraag dan niet of je kan bellen
wel slim van die andere
Neuhquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nu zit jij te wachten tot diegene belt
wel slim van die andere
Zelfverzekerdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ga lekker haten op mensen met examenstress danquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PussyZenuwachtig zijn voor een fucking tentamen
Het is niet alsof je dood gaatalsof ik dat wil
Examen is nog wel iets anders dan tentamenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga lekker haten op mensen met examenstress danalsof ik dat wil
![]()
![]()
ik bedoel t zelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Examen is nog wel iets anders dan tentamen
Aanstellerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe, mn hoogste cijfer was onder invloed gehaaldquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Dronken een tentamen maken![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, mn hoogste cijfer was onder invloed gehaald
ik ga naar de unifijne middag allemaal
Jij bent van 1 irish coffee dronken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Dronken een tentamen maken![]()
![]()
![]()
Succes hequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga naar de unifijne middag allemaal
![]()
![]()
Hallo giraffe Carl Gustav paf dood giraffequote:Op donderdag 7 februari 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallon ballon kanon boem weg ballon![]()
![]()
Hoe is het?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo giraffe Carl Gustav paf dood giraffe![]()
Wauw, hoe gaafquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
CRE / Dry brush paint Gandalf, work in progress
Nieuw topic.
![]()
![]()
Mooi, mooi.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Snelle week gelukkig![]()
Ja, cool hequote:. Ben er nog lang niet, maar het is leuk om te doen.
Dit ziet er al goed uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, cool he. Ben er nog lang niet, maar het is leuk om te doen.
![]()
![]()
Oke, doeiquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
HOI!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zag het jaquote:
Toevalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik ga me maar eens aankleden
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zeg geen huppel gedagquote:Maar nu welquote:
Hoi huppel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hoe is het met jou dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg geen huppel gedag
[..]
Maar nu wel
Hoi huppelIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Vrouw bij de Hema:
Ik probeer jullie al dagen te bereiken op 0800-1700...
Maar mevrouw, dat zijn onze openingstijden..!!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Omdat we hier zelf erg door geraakt werden, een andere vorm van hartstocht. Kan gezien de gevoelige situatie uiteraard op verzoek van betrokkenen worden verwijderd. <<
"Man zoekt slachtoffer,
Afgelopen zaterdag kreeg een jonge vrouw ( circa 20 a 25 ) jaar een hartstilstand in de IC vanuit Nijmegen - Den Helder
Dit slachtoffer is direct door mij en mijn buddy gereanimeerd en afgevoerd per ambulance.
Gezien er in Nederland niks is geregeld qua navraag o.i.d. Vraag ik me dus nu af, heeft dit slachtoffer het gehaald?
Ken jij toevallig het slachtoffer?
In afwachting,"!
Mijn zoon probeerde mij te vermoorden!!
Hij stopte zn schoen onder mijn neus
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hier alles goed hoor!quote:
En hoe ist daar, afgezien van je zoon die je probeert te vermoorden na dan
Ik ga naar Rotterdam en dus heb ik mijn shirt aan met daarop de tekst:
I don't need a man, my love is amsterdam
[b]AirwiN schreef [/b]
Heerlijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hier alles goed hoor!
En hoe ist daar, afgezien van je zoon die je probeert te vermoorden na dan![]()
Maar ik ga nu voor de bui uit rennen naar de trein
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon probeerde mij te vermoorden!!
Hij stopte zn schoen onder mijn neus![]()
![]()
Thnx!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mogge. Is er tussen hier en Haarlem nog iets te beleven vandaag?
Ik moet sushi op gaan halen in focking Haarlem...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vanuit Friesland?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ik moet sushi op gaan halen in focking Haarlem...
Dure sushi dan![]()
Koffie bij Lola?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef fietsie het volgende:
Ik moet sushi op gaan halen in focking Haarlem...Tha fuckquote:![]()
![]()
Cadeaubon..... meisje vraagt mij te gaan...quote:
Ik google nu net: dat bedrijf is al jaar failliet....
Ik ben -zo blij- met mensen die cadeaubonnen geven voor dingen die ze -zelf- leuk vinden,....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan nog, no way dat ik vanuit friesland naar haarlem rij voor sushi.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cadeaubon..... meisje vraagt mij te gaan...
Ik ben -zo blij- met mensen die cadeaubonnen geven voor dingen die ze -zelf- leuk vinden,....![]()
Ik zou nog niet eens van Glanerbrug naar Enschede rijden voor sushiquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, no way dat ik vanuit friesland naar haarlem rij voor sushi..
Zonde zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Cadeaubon..... meisje vraagt mij te gaan...
Ik ben -zo blij- met mensen die cadeaubonnen geven voor dingen die ze -zelf- leuk vinden,....
Ik zou het ook niet doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, no way dat ik vanuit friesland naar haarlem rij voor sushi.![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Er is hier in de regio niet eens fatsoenlijke verse vis te koop om het zelf te maken, omdat grootste deel van de Nederlanders (en Friezen) niet meer kan koken....quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, no way dat ik vanuit friesland naar haarlem rij voor sushi.
In Leeuwarden zit er wel een Sushi tent die aardig is, maar daar ken ik de hele kaart al van binnen en van buiten....
En sjah, dat autorijden geld kost; ik had dan gelijk ffies modelbouwspullen kunnen ophalen enzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet niet hoelang het precies rijden is, maar ik gok op minimaal een uur. en dan dus ook weer een uur terug.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is hier in de regio niet eens fatsoenlijke verse vis te koop om het zelf te maken, omdat grootste deel van de Nederlanders (en Friezen) niet meer kan koken....
Dat heb ik niet over voor wat vis.![]()
modelbouw? heli's of wat anders?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom niet? Er is hier in de regio niet eens fatsoenlijke verse vis te koop om het zelf te maken, omdat grootste deel van de Nederlanders (en Friezen) niet meer kan koken....
In Leeuwarden zit er wel een Sushi tent die aardig is, maar daar ken ik de hele kaart al van binnen en van buiten....
En sjah, dat autorijden geld kost; ik had dan gelijk ffies modelbouwspullen kunnen ophalen enzo![]()
Hoezo geen fatsoenlijke vis te koop? Ook niet bij de visboer?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
En sjah, dat autorijden geld kost; ik had dan gelijk ffies modelbouwspullen kunnen ophalen enzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Van leeuwarden naar hoorn is het al een uurtjequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het precies rijden is, maar ik gok op minimaal een uur. en dan dus ook weer een uur terug.
Dat heb ik niet over voor wat vis.![]()
Sjah het autorijden vind ik nou wel weer leuk; enige rottige eraan is parkerenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het precies rijden is, maar ik gok op minimaal een uur. en dan dus ook weer een uur terug.
Dat heb ik niet over voor wat vis.Heli's jahquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
modelbouw? heli's of wat anders?![]()
![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
- Gebakken visquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo geen fatsoenlijke vis te koop? Ook niet bij de visboer?
- Gebakken vis
- Surimi
- Uitgedroogd laf lapje tilapia
- Gerookte rommelProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Gebakken vis
- Gebakken vis
- Surimi
- Uitgedroogd laf lapje tilapia
- Gerookte rommel
De visboer in ons dorp heeft iedere dag verse vis.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja hier ook. En die bakt ie dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
De visboer in ons dorp heeft iedere dag verse vis.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Onze visboer niet, daar ligt de verse vis gewoon in de schappen in het ijs. Bakte hij alles maar, ruikt een stuk beterquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hier ook. En die bakt ie dan..
Hier kan ik zelfs vis halen van de vissers boten, verser krijg je het nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
De visboer in ons dorp heeft iedere dag verse vis.
Maar ook in de winkel alleen maar verse vis!
Niet heeel erg gek als je in scheveningen woont natuurlijk
Scheveningen... Paar keer geweest, maar fantastisch vind ik het echt nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier kan ik zelfs vis halen van de vissers boten, verser krijg je het niet
Maar ook in de winkel alleen maar verse vis!
Niet heeel erg gek als je in scheveningen woont natuurlijk.
Scheveningen by night is toch wel erg gezellig, als je zorgt met een groepje locals te zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheveningen... Paar keer geweest, maar fantastisch vind ik het echt niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind Scheveningen wel wat hebben
Maarja ik ben ook echt een strandmens (niet om in bikini te gaan zonnen maar wel lekker uitwaaien aan zee)
![]()
Ga dan gewoon naar Terschellingquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Maarja ik ben ook echt een strandmens (niet om in bikini te gaan zonnen maar wel lekker uitwaaien aan zee)
Sorry hoor, maar da's geen waddeneiland. Da's gewoon een stukje NoordHolland waar een beetje een over enthousiaste kanaal-graver een beetje een bredere sloot voorlangs heeft gegravenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Texel geweest
Op de veerboot heb je nieteens tijd voor koffie....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ook, maar daarvoor ga ik naar de niet-toeristische plekkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
.
Dat kan ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar daarvoor ga ik naar de niet-toeristische plekken.
Beetje lastig wel, aangezien zo'n beetje de meeste plekken aan de kust toeristisch zijn
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 14:39:48 ]![]()
Tussen Den Oever en Zurich over de buitenkant van de dijk lopen, da's wel lekker toerist-vrijquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ookBeetje lastig wel, aangezien zo'n beetje de meeste plekken aan de kust toeristisch zijn
Maar skat dat is niet aan de Noordzeequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tussen Den Oever en Zurich over de buitenkant van de dijk lopen, da's wel lekker toerist-vrijok technisch gezien wel maar je snapt wat ik bedoel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 14:41:42 ]![]()
Valt wel mee, hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan ookBeetje lastig wel, aangezien zo'n beetje de meeste plekken aan de kust toeristisch zijn
. En onze kust bestaat uit meer dan alleen de Noordzee, ik zelf ga graag naar de Waddenzee
.
Als je de kustlijn Den Helder tot Scheveningen pakt is denk ik elke plek aan zee wel toeristischquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. En onze kust bestaat uit meer dan alleen de Noordzee, ik zelf ga graag naar de Waddenzee
.
![]()
Jup, wij ook. Vlieland, Terschelling en Ameland staan op het "vaste menu"quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. En onze kust bestaat uit meer dan alleen de Noordzee, ik zelf ga graag naar de Waddenzee
.
als je nu naar bergen, egmond of wijkie gaat is daar geen hond hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je de kustlijn Den Helder tot Scheveningen pakt is denk ik elke plek aan zee wel toeristisch![]()
![]()
Dat is wel een heel specifiek stukje kustquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je de kustlijn Den Helder tot Scheveningen pakt is denk ik elke plek aan zee wel toeristisch. Maar daar kom ik dan ook vrij weinig.
Bergenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
als je nu naar bergen, egmond of wijkie gaat is daar geen hond hoor![]()
Nee nu niet maar het is wel toeristischjullie begrijpen me niet
![]()
ik ga het liefst naar wijk aan zee. (maatje met huisje daarquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bergen![]()
Nee nu niet maar het is wel toeristischjullie begrijpen me niet
)
![]()
Dat is wel fijn...quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga het liefst naar wijk aan zee. (maatje met huisje daar)
Ik kom uit Bergendus dan is het niet zo gek dat ik liever daar naar het strand ga dan een Scheveningen...
![]()
en dan woon je in Hoornquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn...
Ik kom uit Bergendus dan is het niet zo gek dat ik liever daar naar het strand ga dan een Scheveningen...
![]()
![]()
ik doe verbazen, niet hatenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet haten
Omstandigheden dit dat![]()
![]()
wandelsequote:Op donderdag 7 februari 2013 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]= verbazing
Ik ga weer even rondje wandelen![]()
![]()
*grumble* Is de koorts over, krijg je spierpijn van het hoesten...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Euh is niet het deel van het land waar ik nou zo vaak kom....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is echt stomquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:59 schreef fietsie het volgende:
*grumble* Is de koorts over, krijg je spierpijn van het hoesten...![]()
![]()
ey Fototoestellie, hoezo deze keuze van opeenvolgende negatief gestemde ehm, dingesen>?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
M'n vriend kreeg vandaag te horen dat de halve afdeling eruit moetquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
ey Fototoestellie, hoezo deze keuze van opeenvolgende negatief gestemde ehm, dingesen>?![]()
![]()
Hmja da's zeker geen positief nieuws... heeft ie ook enig beeld van zijn eigen positie in deze situatie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
M'n vriend kreeg vandaag te horen dat de halve afdeling eruit moetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mja, ik heb hem maar kort gesproken over de telefoon, zal straks wel meer horen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmja da's zeker geen positief nieuws... heeft ie ook enig beeld van zijn eigen positie in deze situatie?![]()
Warrie knarrie hequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nogtips voor een fijne plek om te lunchen in Nh?![]()
![]()
Dat is wel ff minder tofquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
M'n vriend kreeg vandaag te horen dat de halve afdeling eruit moet![]()
![]()
Als het is wat het lijkt als ik google komt het over als een heel high end zaak waar je je alleen comfortabel kunt voelen met 2000,- kleding aan je lijf en een zak geld van hier tot tokio bij je voor de rekening....quote:
En anders hebben ze beetje mismatch tussen site en werkelijkheid....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
http://www.bokt.nl/forums(...)6&view=unread#unread. Gaat over een vrouw die zichzelf terug vond op een Russische pornosite
.
Sjah een van de grote gevaren van internet he. Wij hebben ook weleens de discussie gehad om onze kinderfoto's (voor ooms tantes opa en oma) maar te verwijderen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Samzz het volgende:
http://www.bokt.nl/forums(...)6&view=unread#unread. Gaat over een vrouw die zichzelf terug vond op een Russische pornosite
.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola
[..]
Ja, wel oke. Met jou?![]()
Op zich wel ok, maar kreeg daarstraks te horen dat de halve afdeling van m'n vriend eruit moet, dus wel eventjes zoiets van : ehm, ok en nu![]()
![]()
![]()
WEL oke? Wat is dit nu?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lola
[..]
Ja, wel oke. Met jou?
Waar zijn je vlinders en je hartjes?![]()
![]()
Sparen voor na de datequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WEL oke? Wat is dit nu?
Waar zijn je vlinders en je hartjes?![]()
![]()
Aiquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Op zich wel ok, maar kreeg daarstraks te horen dat de halve afdeling van m'n vriend eruit moet, dus wel eventjes zoiets van : ehm, ok en nu![]()
Is je vriend wel safe of nog geen idee?
Mijn oma heeft gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis en blijkt vrijwel zeker slokdarmkanker te hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WEL oke? Wat is dit nu?
Waar zijn je vlinders en je hartjes?What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
oh damnquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AiIs je vriend wel safe of nog geen idee?
[..]
Mijn oma heeft gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis en blijkt vrijwel zeker slokdarmkanker te hebben.![]()
Sterkte![]()
![]()
Geen idee nog, zal straks wel meer horen. Heb hem maar eventjes gesproken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Mijn oma heeft gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis en blijkt vrijwel zeker slokdarmkanker te hebben.
Wow, dat is wel slecht nieuws zeg![]()
Sterkte![]()
![]()
Vervelend, sterkte dan de komende tijd...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn oma heeft gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis en blijkt vrijwel zeker slokdarmkanker te hebben.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pfff dat is klote, sterktequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Mijn oma heeft gisteren onderzoeken gehad in het ziekenhuis en blijkt vrijwel zeker slokdarmkanker te hebben.
Mijn oma is nu ook aan haar laatste uren bezig.
En ook al weet ik dat het beter is voor haar, en dat het er aan zat te komen, het blijft toch moeilijk.![]()
Dankje. Oma is er gelukkig heel nuchter onder. Die geeft sowieso al een paar jaar aan dat ze een mooi leven heeft gehad en alles wat er nu bij komt ziet als een cadeautje. Ze wil dan ook geen behandelingquote:Hopen dat hij mag blijven! *fingers crossed*quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Geen idee nog, zal straks wel meer horen. Heb hem maar eventjes gesproken.
Wow, dat is wel slecht nieuws zeg![]()
Sterkte
Dankje
What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vervelend, sterkte dan de komende tijd...Dankjulliequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff dat is klote, sterkte
En ook al weet ik dat het beter is voor haar, en dat het er aan zat te komen, het blijft toch moeilijk.
Blijft altijd zwaar om afscheid van iemand te moeten nemen die je dierbaar is. In welke omstandigheid dan ook.What you forget, you are gonna repeat.
Hoe oud is je oma?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Oma is er gelukkig heel nuchter onder. Die geeft sowieso al een paar jaar aan dat ze een mooi leven heeft gehad en alles wat er nu bij komt ziet als een cadeautje. Ze wil dan ook geen behandeling
[..]
Hopen dat hij mag blijven! *fingers crossed*
Dankje![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pfff dat is klote, sterkte
En ook al weet ik dat het beter is voor haar, en dat het er aan zat te komen, het blijft toch moeilijk.![]()
Jij ook sterkte dan
Gezellig allemaal![]()
![]()
Kan ik op zich wel begrijpen, zeker als het alleen maar rekken is. Veel ouderen kiezen dan toch voor kwaliteit ipv kwantiteit. Zeker begrijpelijk dus, vooral als ze er zelf vrede mee heeftquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje. Oma is er gelukkig heel nuchter onder. Die geeft sowieso al een paar jaar aan dat ze een mooi leven heeft gehad en alles wat er nu bij komt ziet als een cadeautje. Ze wil dan ook geen behandeling
[..]
Hopen dat hij mag blijven! *fingers crossed*
Dankje![]()
![]()
Ik ben verder best vrolijk hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Jij ook sterkte dan
Gezellig allemaalIk heb zin in mijn date morgen. Ben er gewoon nu al een beetje zenuwachtig voor
![]()
En vandaag ook alles in werking gezet voor het stoppen met mijn studie en de kans is aanwezig dat ik in het 3e jaar van Pedagogiek kan instromenDan zou ik er niets op achteruitgaan qua hoelang ik nog studeren moet
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben verder best vrolijk hoorIk heb zin in mijn date morgen. Ben er gewoon nu al een beetje zenuwachtig voor
![]()
En vandaag ook alles in werking gezet voor het stoppen met mijn studie en de kans is aanwezig dat ik in het 3e jaar van Pedagogiek kan instromenDan zou ik er niets op achteruitgaan qua hoelang ik nog studeren moet
En wel fijn als je in het derde jaar ook daar kan instromen ja![]()
![]()
Filmpje kijken. Hij kiest er 1 uit. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen?
En wel fijn als je in het derde jaar ook daar kan instromen ja
Zou fijn zijn![]()
Dank jequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Jij ook sterkte dan
Gezellig allemaal![]()
![]()
Leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Filmpje kijken. Hij kiest er 1 uit. Ik ben benieuwd
Zou fijn zijn![]()
![]()
![]()
Ja. Maar nog fit als een hoentje! Alleen laatste tijd wat grieperig geweest en nu dus ditquote:![]()
Zal ook wel snel gaan nu ben ik bang. Maar dat is ook maar beter. Oma was er al op voorbereid en wij daardoor ookHet is ook goed geweest. Oma wil graag naar opa, en dat gun ik haar
Zou lachen zijn als hij Childsplay uitkiest.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Filmpje kijken. Hij kiest er 1 uit. Ik ben benieuwd
Zou fijn zijn![]()
Whut?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als hij Childsplay uitkiest.What you forget, you are gonna repeat.
Ja jeetje heftig hoor, juist omdat ze zo'n sterke vrouw is zou ik zeggen doe die behandeling, maarja haar keuze is haar keuzequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar nog fit als een hoentje! Alleen laatste tijd wat grieperig geweest en nu dus dit![]()
Zal ook wel snel gaan nu ben ik bang. Maar dat ik ook maar beter. Oma was er al op voorbereid en wij daardoor ookHet is ook goed geweest. Oma wil graag naar opa, en dat gun ik haar
![]()
![]()
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als hij Childsplay uitkiest.![]()
![]()
in Purmerend. die hebben erg lekkere broodjes.quote:ze zijn net verhuist en ik ben nog niet in het nieuwe pand geweest.. maar ze hebben gewoon erg lekkere broodjes... ik hoorde wel dat het er erg hip uitzag tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als het is wat het lijkt als ik google komt het over als een heel high end zaak waar je je alleen comfortabel kunt voelen met 2000,- kleding aan je lijf en een zak geld van hier tot tokio bij je voor de rekening....
En anders hebben ze beetje mismatch tussen site en werkelijkheid....![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!quote:
Dan heb je in ieder geval reden om dicht tegen hem aan te kruipen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, aan de andere kant. Dan heb ik een goed excuus waarom ik mijn hoofd onder zijn t-shirt stop en op zijn schoot kruip...What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval reden om dicht tegen hem aan te kruipen.
Het ziet er goed uit (de menu kaart) dus ik hou het in mijn achterhoofd...quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
in Purmerend. die hebben erg lekkere broodjes.
[..]
ze zijn net verhuist en ik ben nog niet in het nieuwe pand geweest.. maar ze hebben gewoon erg lekkere broodjes... ik hoorde wel dat het er erg hip uitzag tegenwoordig.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 16:25:04 ]![]()
Hoe heet die ook alweerquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
en dan heb je nog de kans mij tegen te komen, win-winquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het goed uit (de menu kaart) dus ik hou het in mijn achterhoofd...![]()
![]()
Ah ja, was wel leuk altijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Courage the Cowardly Dog![]()
![]()
Zou hij zo sneaky zijn?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, aan de andere kant. Dan heb ik een goed excuus waarom ik mijn hoofd onder zijn t-shirt stop en op zijn schoot kruip...
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah ja, was wel leuk altijd
Misschien doet 'ie het er wel om..quote:
Jij gaat in de lunch daar heen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
en dan heb je nog de kans mij tegen te komen, win-win
* LovelyLady schrapt warrie knarrie van lijstje![]()
soms op vrijdag als ik met een vriendin de stad in ga ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gaat in de lunch daar heen?
* LovelyLady schrapt warrie knarrie van lijstje![]()
![]()
Nou ik zie welquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
soms op vrijdag als ik met een vriendin de stad in ga ofzo![]()
Wel ons vrijdagavond op de hoogte houden, he?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien doet 'ie het er wel om..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pas zodra ik in de trein terug zit, uiteraard..quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel ons vrijdagavond op de hoogte houden, he?
Je kunt toch wel een paar keer eventjes naar de WC gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas zodra ik in de trein terug zit, uiteraard..![]()
![]()
![]()
je was wel van plan die trein nog terug te nemen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas zodra ik in de trein terug zit, uiteraard..![]()
![]()
Maandag ochtend dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas zodra ik in de trein terug zit, uiteraard..
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
je was wel van plan die trein nog terug te nemen?quote:![]()
![]()
![]()
Of ze trekt gewoon gelijk bij hem in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat moet ik vast, maar dan denk ik echt niet aan julliequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een paar keer eventjes naar de WC gaan![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
je was wel van plan die trein nog terug te nemen?Nee, vrijdagavond.quote:What you forget, you are gonna repeat.
noujah zegquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat moet ik vast, maar dan denk ik echt niet aan jullie![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat moet ik vast, maar dan denk ik echt niet aan jullie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: