Oja, een paar jaar terug op Suburban, toch?quote:
Ja dus: http://www.suburban.nl/2011/artists/hulk/quote:
Herbert Kreunemeijer?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Moet goed zijn, dus:
[ afbeelding ]
Wie?
Ik sta weer eens boven ranjaquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:15 schreef belsen het volgende:
Stand staat er: MUZ / Fok! Muziek Trivia deel MCCLVII
Ik had een weggeefhint kunnen geven, voor degenen die hem nog niet hebben opgezocht, maar misschien wil MM er later zelf nog op terug komen als hij terug is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef Mark het volgende:
Wou je niet de openstaande vraag afmaken?
Volgende keer zonder blowervaring zullen ze dan hopelijk wel knallen, niks gemist dus!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:16 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Zeventje ! Wat een broekies. Typisch geval van een zanger die iets teveel heeft zitten blowen in Amsterdamn. Strakke band, die hem een beetje bij de les hield. Op plaat voorlopig nog stukken beter dan live.
Hoewel ik het allemaal al gezegd had, het gaat dus om een Nederlandse stedelijke held en hij zong er ook nog bij...quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik had een weggeefhint kunnen geven, voor degenen die hem nog niet hebben opgezocht, maar misschien wil MM er later zelf nog op terug komen als hij terug is.
Urban Heroes dus. Geen idee hoe de zanger heet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ik het allemaal al gezegd had, het gaat dus om een Nederlandse stedelijke held en hij zong er ook nog bij...
Angezien die man al jaren in de rondte zwerft binnen de Nederlandse muziek scene had ik wel verwacht dat iemand die naam zou kunnen oplepelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:30 schreef Ulx het volgende:
[..]
Urban Heroes dus. Geen idee hoe de zanger heet.
Hero...?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angezien die man al jaren in de rondte zwerft binnen de Nederlandse muziek scene had ik wel verwacht dat iemand die naam zou kunnen oplepelen.
Volgens mij is z'n naam ook al eerder gevraagd én toen ook genoemd zelfs. Alleen z'n voornaam vind ik ook prima...
Wat van wie?quote:We are the ones they left behind
And I wonder when we are ever gonna change it
Living under the fear till nothing else remains
Ir. Evert van der Pik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:07 schreef MadMaster het volgende:
Denk aan de assistent van Sjef van Oekel...
Ook een logische vervolgvraag na het uitblijven van een antwoord op de vraag rondom Evert.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef methodmich het volgende:
Ja, die songtekst. Maar ik ken hem niet.
Tina Turner - We Don't Need Another Heroquote:
Dat leek me gisterenavond wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tina Turner - We Don't Need Another Hero
Gok ik op basis van de laatste zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |