abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122673906
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel bizar dat de Spaanse onderzoekers maar niet kunnen achterhalen wie er allemaal achter die complexe codes zit, maar als ze in Italië ook maar een halve Post-It uit het dossier te pakken krijgen, vinden ze meteen al een half dozijn overduidelijke en onweerlegbare verwijzingen waar je nauwelijks naast kan kijken.
De Spanjaarden (justitie, politie, media, politiek en publiek) hebben gewoon de rijen gesloten.
pi_122674393
Vond hem ook wat opgefokt in die tijd...

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:23:04 #153
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_122675328
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel bizar dat de Spaanse onderzoekers maar niet kunnen achterhalen wie er allemaal achter die complexe codes zit, maar als ze in Italië ook maar een halve Post-It uit het dossier te pakken krijgen, vinden ze meteen al een half dozijn overduidelijke en onweerlegbare verwijzingen waar je nauwelijks naast kan kijken.
Tjah, als je ergens "Nadal" of "Alonso" ziet staan , dan moet je toch niemand beschuldigen , half Spanje heet zo natuurlijk. Dat kan evengoed de bakker van om de hoek zijn ipv een sporter ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:29:40 #154
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122675536
Maar het is ondertussen zo schrijnend geworden dat je toch zou verwachten dat het WADA zo'n dossier gewoon afneemt van de Spaanse dopinginstanties en het zelf uitzoekt, al zal er wel ergens een regeltje zijn dat zoiets bemoeilijkt, maar toch... waar een wil is, is een weg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122676001
Spanje gewoon uitsluiten van deelname aan EK/WK atletiek, voetbal, wielrennen, enz.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:56:12 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122676310
quote:
Dopingonderzoek rond Tom Meeusen deint uit

De dopingzaak rond veldrijder Tom Meeusen (Telenet-Fidea) lijkt een grootscheeps onderzoek te worden. Het Leuvense gerecht wil immers tientallen patiënten van de Rotselaarse dokter Chris Mertens horen, zowel recreatiesporters als profs. Dat meldt Het Laatste Nieuws in zijn zaterdageditie.

'Vorige week zijn er negentien sporters ondervraagd, onder wie verschillende renners en vijf profs', klinkt het. Het gerecht zegt enkel dat het 'een grondig onderzoek voert'.

De zogenaamde dopingzaak rond Meeusen en zijn dokter barstte eind 2012 plots los nadat de federale politie de camper van Meeusen - die op weg was naar de veldrit in Diegem - deed stoppen. Meeusen mocht nadien van de Belgische Wielerbond niet starten in de wereldbekerveldrit van Rome omdat hij genoemd was (als getuige) in een dopingzaak, maar schreeuwde zelf zijn onschuld uit. De zaak doofde de voorbije maand wat uit, maar volgens de krant pakt het gerecht in Leuven de zaken groots aan.

Ozontherapie

'Het gerecht wil eigenlijk elke sporter horen die sinds 2007 bij de dokter op consultatie ging. De speurders zijn vooral geïnteresseerd in de zogenaamde ozontherapie die de dokter gebruikte om zijn renners scherp te krijgen', klinkt het.

'Strikt genomen is zo'n therapie geen doping op zich. Maar ze wordt heel vaak gebruikt in combinatie met andere middelen die wel verboden zijn. Dat wordt onderzocht'. Volgens de krant zouden deze week vijf profrenners zich aangeboden hebben bij de politie.

'Het onderzoek is nog niet ten einde en er moeten nog verschillende mensen gehoord worden', aldus een woordvoerster van het Leuvense parket.
Vrij triest dat Meeusen nog steeds als pispaal geldt en met die anderen voorlopig weinig gebeurt, vooral omdat constant wordt herhaald dat Meeusen ook alleen maar een getuige zou zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 15:02:22 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122676508
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar het is ondertussen zo schrijnend geworden dat je toch zou verwachten dat het WADA zo'n dossier gewoon afneemt van de Spaanse dopinginstanties en het zelf uitzoekt, al zal er wel ergens een regeltje zijn dat zoiets bemoeilijkt, maar toch... waar een wil is, is een weg.
Spanje geeft toch niks af, daar hadden de Italianen toch ook problemen mee toen ze Valverde wilde pakken. Dat kregen ze alleen maar toen de rechter op vakantie was.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122676608
Overigens geeft Vaughters gewoon toe dat hij de ploegleider in de ToG 2008 was waar Hamilton het over had.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 15:06:33 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122676646
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef marcodej het volgende:
Vaughters
Die Vaughters die zelf ook lekker aan het spul zat :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_122676741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:05 schreef marcodej het volgende:
Overigens geeft Vaughters gewoon toe dat hij de ploegleider in de ToG 2008 was waar Hamilton het over had.
Waar kan ik mijn geld innen? :P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_122676742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij is nu toch bekeerd en anti-doping?
pi_122676768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hij speelt ten minste open kaart. Nog niet op onwaarheden kunnen betrappen de laatste tijd. Het is niet zo dat hij een nieuwe leugen bedenkt om van de oude leugen af te komen.
pi_122676801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Spanje gewoon uitsluiten van deelname aan EK/WK atletiek, voetbal, wielrennen, enz.
ja, dat zijn slimme uitspraken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 15:13:21 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_122676851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hij is nu toch bekeerd en anti-doping?
ja maar ik kan er slecht tegen om dan renners die ooit ook de zooi gezeten hebben te gaan beschimpen. Beetje pot/ketel

quote:
17s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij speelt ten minste open kaart. Nog niet op onwaarheden kunnen betrappen de laatste tijd. Het is niet zo dat hij een nieuwe leugen bedenkt om van de oude leugen af te komen.
klopt maar wanneer speelde hij open kaart. Toen hij dat allemaal over de radio riep toch nog niet?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_122677062
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja maar ik kan er slecht tegen om dan renners die ooit ook de zooi gezeten hebben te gaan beschimpen. Beetje pot/ketel

[..]

klopt maar wanneer speelde hij open kaart. Toen hij dat allemaal over de radio riep toch nog niet?
Weet ik ook niet precies. Maar ik vind de openheid van Vaugthers wel een hele verademing. Ook dat hij ex-dopers weer een echte kans geeft vind ik eigenlijk wel positief.

De hele houding van Garmin staat gewoon haaks op dat van Sky :D
pi_122677842
Vaughters :r
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 februari 2013 @ 17:00:30 #167
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122680155
Voor het eerst sinds het interview een tweet van Lance:

pi_122680417
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
Voor het eerst sinds het interview een tweet van Lance:

het gaat ook niet over de dope,maar al die mensen die hij heeft kapot gemaakt met zijn vele rechtszaken, daarom ben je een klootzak!

quote:
"Lance is a dweeb, the only thing he’s missing is the tape on the glasses and the high water pants. That guy couldn't get respect at the local Honky Tonk in my hometown. He threatened to sue me so I threatened to kick his ass and the whole thing went away. Look, I get it and I'm kidding but Lance did do some bad stuff and he was a jerk about it. Yeah, he hit me up with the whole 'I'm gonna sue you' routine and I hit him back with the whole 'I'll kick your ass' routine. That's it, that's where it ended. I thought he was going to go through with the lawsuit but he did not."
http://www.mmamania.com/2(...)ncer-lawsuit-ufc-mma
pi_122682535
Scarponi schijnt op de vlucht te zijn geslagen en is onvindbaar voor het gerecht. Hij zal zodoende niet getuigen in de Fuentes-zaak.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_122682584
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Steven184 het volgende:
Scarponi schijnt op de vlucht te zijn geslagen en is onvindbaar voor het gerecht. Hij zal zodoende niet getuigen in de Fuentes-zaak.
Niet de eerste die in zo'n zaak weer niet op komt dagen :D Bruyneel, where are you?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:54:20 #171
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_122683453
Toevallig zeg :')
Spanje :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:42:56 #172
14505 OProg
A Life in Music
pi_122685196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:24 schreef Steven184 het volgende:
Het is vooral fijn dat toen Contador zijn Giro kwijt raakte dat Scarponi hem kreeg. O+

:') :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_122687782
En, wanneer komt dat gesprek nu tussen Ivo Niehe en de man met de grote witte tanden ??
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_122695354
Volg @Giggs_Boson voor doping in het voetbal. Bijv:

Giggs_Boson twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 23:01:15 Beckenbauer, 1977. - "I have a special method to remain at top level: the injection of my own blood. Several times a month... reageer retweet
Giggs_Boson twitterde op zaterdag 09-02-2013 om 23:01:53 ...my friend Manfred Köhnlechner draws blood from my arm, and re-injects it into my butt. The amount of red and white blood cells goes up" reageer retweet

[ Bericht 16% gewijzigd door marcodej op 09-02-2013 23:23:39 ]
pi_122695743
In my butt :'). Gelukkig is d ewetenschap vooruit gegaan :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')