oke gelukkigquote:
Je moet er van houden. Toevallig doe ik dat wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke gelukkigben ook blij dat je het een toffe film vond
En de NAM heeft al 100 miljoen euro beschikbaar voor preventieve zorg...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ergens bij Uithuizen, weet niet waar dat ligt maar wel in Groningen
zag pasgeleden nog een item van die mensen die daar wonen, je huis zal maar scheuren door al die schokken, denk dat ze zich nu extra gaan verzekeren.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de NAM heeft al 100 miljoen euro beschikbaar voor preventieve zorg...Al bij de belasting opgegeven als mogelijk uitkeringen misschien gedaan moeten worden... die never nooit gedaan gaan worden..:Y
Ja dat klopt, maar mijn hart gaat meer uit naar wat uhh bijzondere films ipv blockbusters. Zo vond ik de laatste Bond film weer geen reet aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag pasgeleden nog een item van die mensen die daar wonen, je huis zal maar scheuren door al die schokken, denk dat ze zich nu extra gaan verzekeren.
Soury jij houd toch van alles en nog wat films
Nee, iteejer mag meequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Zó mooi daar en zo rijk aan cultuur.
En zo godsgruwelijk heet.![]()
Toch niet weer met die sp3c hè!
Ik wilde eigenlijk DVD tjes kopen zodat ik een thuiskopie kan maken voor mijn HDTV boxquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
staat best wel veel op youtube, alleen niks over integratie, dat had je toen nog niet
heb ooit 1 bondfilm gezien, maar kan me niet boeien, hou meer van drama of een mooie goeie doc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar mijn hart gaat meer uit naar wat uhh bijzondere films ipv blockbusters. Zo vond ik de laatste Bond film weer geen reet aan
dit is nou inderdaad een pleonasme.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
rare Fokkers, ... pleonasme![]()
er moet meer gepleonasmust worden
Ik hou een lijstje bij, als ik wat lees over een film en dat boeit me zet ik de titel er daar in. Anders vergeet ik het. En Sightseers stond daar ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ooit 1 bondfilm gezien, maar kan me niet boeien, hou meer van drama of een mooie goeie doc.
ben ook gek op films uit Iran/Irak afganistan die landen, maar kom daar toevallig dan ergens tegen want ik kan de titels niet onthouden om ze later op te zoeken
ga ik voortaan ook maar doenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou een lijstje bij, als ik wat lees over een film en dat boeit me zet ik de titel er daar in. Anders vergeet ik het. En Sightseers stond daar ook
Zeker als je van buitenlandse films houd. Die titels zijn echt niet te onthoudenquote:
ja speur ook wel eens internet af naar titelsquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker als je van buitenlandse films houd. Die titels zijn echt niet te onthouden
Dit is ook wel leuk om te volgen, daar heb ik vele tips uit gehaaldquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja speur ook wel eens internet af naar titels
God ik was Ronda en Cordoba al weer vergeten en het is pas 8 jaar geleden. De camping in Rondaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, iteejer mag meeIk heb jaren geleden al eens zo'n trip gemaakt vanuit Madrid, Toledo, Ronda, Sevilla, Granada, Cordoba. Nu doen we 2 weken, uitgebreider
met dit prutweer boek ik me suf. Slecht voor mn portemonnee dit weerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
God ik was Ronda en Cordoba al weer vergeten en het is pas 8 jaar geleden. De camping in RondaDe joodse "wijk" in Cordoba
![]()
Echt geweldig. Wij zijn toen nog doorgescheurd naar Lissabon, maar vanuit Madrid naar Andalusië kachelen is waarschijnlijk zeker zo stoer qua Henk Wijngaard.![]()
Hmm, krijg me toch zin in vakantie ineens terwijl de natte hagel hier tegen de ramen slaat.
oh ff opslaan dank je wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook wel leuk om te volgen, daar heb ik vele tips uit gehaald
Topicreeks: Welke film heb jij vandaag - pas gezien?
Vorig jaar gingen we ongeveer nu naar Tenerife.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
met dit prutweer boek ik me suf. Slecht voor mn portemonnee dit weer
Zomer ga ik 2 maanden heel hard werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen we ongeveer nu naar Tenerife.![]()
Ook gaaf daar. Al eens geweest? Tering hoge vulkaan, bijna 4 km, die je helemaal op kunt. En blote kutten op het strand.
No can do this year.
Dus nu heb ik vanavond een mooi huisje op een heuvel geboekt, in de Eifel, voor met hemelvaart. Wordt vast fantástisch weer daar dan.![]()
Wat ga je doen in de zomer dan?
Jij bent geweest gister? Hoe was het?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook wel leuk om te volgen, daar heb ik vele tips uit gehaald
Topicreeks: Welke film heb jij vandaag - pas gezien?
Het is alweer gestopt. Nu schijnt de zon weer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Duurt hier ook niet lang meer
Dat valt dan alweer meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is alweer gestopt. Nu schijnt de zon weer.
Hier geen van beide, alleen een koude gure wind!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is alweer gestopt. Nu schijnt de zon weer.
Het begint hier nu net met sneeuwen... Arme t0nja... Ze komt straks met een uiteraard zwaar ontregelde NSquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen van beide, alleen een koude gure wind!!
Oeps wat zei ik, nu komen er grote vlokken naar beneden ha ha ha.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het begint hier nu net met sneeuwen... Arme t0nja... Ze komt straks met een uiteraard zwaar ontregelde NS
Nja... kijk eens op youtube naar treinen in de sneeuw in noorwegen ofzo, die rossen door 3 meter hoog sneeuw lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps wat zei ik, nu komen er grote vlokken naar beneden ha ha ha.
Ja daar kan je op wachten dat de treinen niet op tijd rijden nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |