Jij bent geweest gister? Hoe was het?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is ook wel leuk om te volgen, daar heb ik vele tips uit gehaald
Topicreeks: Welke film heb jij vandaag - pas gezien?
Het is alweer gestopt. Nu schijnt de zon weer.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Duurt hier ook niet lang meer
Dat valt dan alweer meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is alweer gestopt. Nu schijnt de zon weer.
Hier geen van beide, alleen een koude gure wind!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is alweer gestopt. Nu schijnt de zon weer.
Het begint hier nu net met sneeuwen... Arme t0nja... Ze komt straks met een uiteraard zwaar ontregelde NSquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen van beide, alleen een koude gure wind!!
Oeps wat zei ik, nu komen er grote vlokken naar beneden ha ha ha.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:48 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het begint hier nu net met sneeuwen... Arme t0nja... Ze komt straks met een uiteraard zwaar ontregelde NS
Nja... kijk eens op youtube naar treinen in de sneeuw in noorwegen ofzo, die rossen door 3 meter hoog sneeuw lolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps wat zei ik, nu komen er grote vlokken naar beneden ha ha ha.
Ja daar kan je op wachten dat de treinen niet op tijd rijden nu.
Ja zeggen wij hier ook wel eens, in die landen gaat het prima, ook op de wegen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nja... kijk eens op youtube naar treinen in de sneeuw in noorwegen ofzo, die rossen door 3 meter hoog sneeuw lol
Het is hier net zo sneeuwbolletje het dwarrelt alle kanten opquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:54 schreef BendeBielzen het volgende:
Was maar een klein buitje, hopelijk blijft het erbij
Hier is het ondertussen ook weer bezig en het wordt al aardig wit!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier net zo sneeuwbolletje het dwarrelt alle kanten op
Dat is het nadeel van een flat zo gehorig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier is het ondertussen ook weer bezig en het wordt al aardig wit!
Ben nu even mijn buren aan het opvoedenZe hebben een kind dat de hele godganse dag heen en weer rent, heb al gevraagd of ze er rekening mee willen houden dat het hier best gehorig is maar nee...
Dan maar ff wat Hardhouse draaien een dagje
Uhuh... en van nog niet ingeburgerde buren om het maar ff netjes te houdenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een flat zo gehorig.
Kan je ze geen inburgeringcursus geven dan,quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Uhuh... en van nog niet ingeburgerde buren om het maar ff netjes te houden
Daar is ie volgens mij druk me bezigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ze geen inburgeringcursus geven dan,
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je ze geen inburgeringcursus geven dan,
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar is ie volgens mij druk me bezig
van s'morgens 7 tot sávonds 2300 uur 7 dagen per week bonk bonk bonk is ook geen hoofd tegen opgewassenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:24 schreef Margo37 het volgende:
Kinderen spelen nu éénmaal, daars geen flat tegen opgewassen.
Bel dat mens ff van Bonje met de buren, krijgen ze een nieuwe vloerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:25 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
van s'morgens 7 tot sávonds 2300 uur 7 dagen per week bonk bonk bonk is ook geen hoofd tegen opgewassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |