Zó mooi daar en zo rijk aan cultuur.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga in Juni zo'n trip makenZin an.
Gestemdquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef yvonne het volgende:
Oh en doe es lief, stem hier even?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik ook.
Gestemd! Jouw site even doorgeven aan een kennis van me.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:14 schreef yvonne het volgende:
Oh en doe es lief, stem hier even?
http://www.geschiedenison(...)erstewereldoorlog.nl
Dat ben ik ook.
Dat is echt superquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga in Juni zo'n trip makenZin an.
Hij kijkt darten en het loopt niet helemaal zoals hij graag zou zien, getuige zijn verbale uitingen.quote:
Ik durfde hier verder niet uit te wijden over zijn doen en laten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij kijkt darten en het loopt niet helemaal zoals hij graag zou zien, getuige zijn verbale uitingen.
Zolang je zijn naam maar niet noemt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik durfde hier verder niet uit te wijden over zijn doen en laten.
Bij mij doet ie het gewoonquote:
Kan men ergens de serie kopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:41 schreef Pearlbitch het volgende:
ik vervolgens aan de huidige uitgever van Paulus de boskabouter om tekst en uitleg gevraagd om zo de kwestie voor eens en voor altijd uit de wereld te helpen. Per mail antwoordt J. de Meulder het een onzinnige discussie te vinden maar hij geeft in de mail niet direct het verlossende antwoord. Het is een zinloze discussie waar ik eenmaal eerder in de Bouterbode aandacht aan heb besteed. Ik zoek het even terug en zal je vraag dit weekend verder beantwoorden. Maar er is zoveel meer en echt interessants over Paulus en zijn schepper te vertellen (zie ook weer die Bouterbode)!, reageert hij. Die versie van de Bouterbode heb ik helaas nooit mogen ontvangen. Maar aangezien hij zelf op zijn site Oehoeboeroe hanteert zullen we het daar ook maar op houden.
staat best wel veel op youtube, alleen niks over integratie, dat had je toen nog nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kan men ergens de serie kopenIk kan het van TV herinneren?
Misschien is het een tipje om HDNGMW te vervangen door de naam die niet genoemd mag worden??quote:
Zeg dan gewoon ...http://www.ditisopaatje.tk/quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien is het een tipje om HDNGMW te vervangen door de naam die niet genoemd mag worden??
Oh tof!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gestemd! Jouw site even doorgeven aan een kennis van me.
Zij is bezig met een afstudeer project over de eerste wereld oorlog.
Niks, er is een aardbeving in Groningen, stop de persen ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja? Schandalig gewoon hoe sommige mensen gewoon doen waar ze zin in hebben...En wat nou?
heb je niet met rare FOKKERS gepraatquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:49 schreef Soury het volgende:
@ Heks, je hebt wat gemist. Was een aparte toffe film
rare Fokkers, ... pleonasmequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je niet met rare FOKKERS gepraat![]()
dus het was leuk
Ja even met iemand die zich afvroeg hoe of wat. Ik had mijn mail niet geprint maar op de telefoon.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je niet met rare FOKKERS gepraat![]()
dus het was leuk
gepleo wat???quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
rare Fokkers, ... pleonasme![]()
er moet meer gepleonasmust worden
Aard schók..jaja..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks, er is een aardbeving in Groningen, stop de persen ...
oke, morgen zal er op de FB wel wat over gepost worden, maar ben blij dat je weer heelhuids thuis bent, je weet het maar nooit met sommige Rare FOKKERSquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even met iemand die zich afvroeg hoe of wat. Ik had mijn mail niet geprint maar op de telefoon.
Maar die was niet raar.
Ja het was leuk, ik denk niet dat iedereen er was. Mannetje of 50
we weten er hier anders alles vanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aard schók..jaja..
Hoe zwaar? geen idee
Waar? geen idee
Waaroor? geen idee
En dat terwijl zowat elke Univeristeit hier zo'n beetje elke microschok op een meter afstand kunnen bepalen aan de andere kant van de wereld...
ergens bij Uithuizen, weet niet waar dat ligt maar wel in Groningenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aard schók..jaja..
Hoe zwaar? geen idee
Waar? geen idee
Waaroor? geen idee
En dat terwijl zowat elke Univeristeit hier zo'n beetje elke microschok op een meter afstand kunnen bepalen aan de andere kant van de wereld...
Jaja nou heel normale mensen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, morgen zal er op de FB wel wat over gepost worden, maar ben blij dat je weer heelhuids thuis bent, je weet het maar nooit met sommige Rare FOKKERS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |