In een periode dat Janmaat al gewisseld wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging over het doordekken omdat Italië 4-4-2 ging spelen, dat deed hij te laat
Dat zei hij niet, toen de goal viel stond het goed volgens Van Gaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Janmaat was toen al gewisseld hé.
Dat toen Italië van 4-3-3 naar 4-2-2 ging Janmaat had moeten doorschuiven en daardoor het doelpunt viel. Maar Janmaat was al gewisseld toen het doelpunt viel...quote:
Het doelpunt viel toch door een aanval van de rechterkant, waar Blind stond?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat toen Italië van 4-3-3 naar 4-2-2 ging Janmaat had moeten doorschuiven en daardoor het doelpunt viel. Maar Janmaat was al gewisseld toen het doelpunt viel...
Hij had ook wel door dat hij onzin verkocht en zei toen snel dat het bij het doelpunt wel goed stond, maar dat die nooit had mogen vallen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het doelpunt viel toch door een aanval van de rechterkant, waar Blind stond?
Ik dacht het Strootman was die aan de verkeerde kant liep, maar kan ook een ander zijn geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had ook wel door dat hij onzin verkocht en zei toen snel dat het bij het doelpunt wel goed stond, maar dat die nooit had mogen vallen...
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht het Strootman was die aan de verkeerde kant liep, maar kan ook een ander zijn geweest
quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:04 schreef Caland het volgende:
Het slechte optreden van Blind daarentegen zou wel een argument kunnen zijn om BMI en De Vrij in het centrum te laten spelen. Er wordt nu namelijk steeds geroepen dat je niet met nelom kan spelen op linksback.
Wat backs ook doen of vooral niet doen is niet relevant. BMI/de Vrij is gewoon een ijzersterk duo. Ze spelen al vanaf hun 13e met elkaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:04 schreef Caland het volgende:
Het slechte optreden van Blind daarentegen zou wel een argument kunnen zijn om BMI en De Vrij in het centrum te laten spelen. Er wordt nu namelijk steeds geroepen dat je niet met nelom kan spelen op linksback.
Jawel vond Blind niet slecht, maar dat betekent niet dat ik vind dat hij in het NL elftal hoortquote:
Wat voor bericht?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef Moin het volgende:
Bericht nummer zoveel in de soap rondom het nieuwe stadion.
Ben vooral benieuwd wanneer er echt knopen worden doorgehakt, denk ergens in 2016 ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:09 schreef Moin het volgende:
Bericht nummer zoveel in de soap rondom het nieuwe stadion.
Ik vond hem verreweg de zwakste schakel, liet bijna constant de hele defensie in de steek.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel vond Blind niet slecht, maar dat betekent niet dat ik vind dat hij in het NL elftal hoort
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ie-van-De-Kuip.dhtmlquote:
Tsja, het is moeilijk een goede LB te vinden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wanneer er echt knopen worden doorgehakt, denk ergens in 2016 ofzo.
[..]
Ik vond hem verreweg de zwakste schakel, liet bijna constant de hele defensie in de steek.
Oh, jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:11 schreef Moin het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ie-van-De-Kuip.dhtml
Maar ik zal vast wel weer achterlopen met het nieuws
Dit dus ja. Beetje duidelijk zou fijn zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wanneer er echt knopen worden doorgehakt, denk ergens in 2016 ofzo.
Dat is al tijden bekend ja, maar werd nu maar weer eens gemeld..quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, ja
Dit was hier al een maand of 6 geleden bekend
Ach, gezeik over de vorm omdat men schijnbaar een hekel heeft aan Van Merwijk en het bestuur.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:13 schreef Moin het volgende:
[..]
Dat is al tijden bekend ja, maar werd nu maar weer eens gemeld..
Ergste is nog dat die Van Merwijk het woord voetbalstadion niet eens noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |