Nee, valt tot nu toe mee. Ben dus nog echo gaan laten maken van mijn benen, tussendoor paar keer eten, bezoek 's middags en 's avonds, tussendoor wat dutjes gedaan, en vrijwel de hele ochtend vanalles geregeld voor werk. Toen ik namelijk eenmaal wist dat ik er de komende weken uit ga liggen, wilde ik wel alles zo goed mogelijk achterlaten! Nu dat gebeurd is, kan ik rust nemenquote:
Yes!quote:
Kipfilet is prima, waarom geen kaas?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Governo het volgende:
Ik wil graag een klein beetje afvallen, een kilo of 5, maar ik weet niet echt wat nou gezond is om op brood te doen. Op dit moment eet ik vaker hagelslag, maar dit is natuurlijk niet zo gezond.
Wat ik verder erg lekker vind is kipfilet en sandwichspread komkommer. Maar is sandwichspread wel zo gezond? En wat zijn andere gezonde alternatieven (liefst geen kaas)?
Rot zeg van je kniequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef Nallie het volgende:
Fijn Coco! En lekkere lijstjes!
Net bij orthopeed geweest voor mn knie. Hardlopen gaat m waarschijnlijk niet meer worden... wellicht tot de 5 km, maar meer ook niet. Funest voor je gewrichten sowieso zegt ze. Best heftige uitspraak vond ik! Maar goed, ben nu al blij als ik gewoon geen pijn meer heb
Planning!
O: havermout, kokos en banaan
T: appel
L: 3 knackebrod, 2 met kipfilet, 1 met geitenkaas. Salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en zonnebloempitjes met wat sesamolie
T: notenreepje
T: ? gaan borrelen met collega's
D: omelet met champignons met een bh
T: kwark
B: ruim een uur fietsen en wil thuis nog wat oefeningen doen vanavond
Fijn dat het al beter gaat!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb in ieder geval geen trombosebeen, echo was helemaal schoonBen inmiddels verhuisd naar een eenpersoonskamer, met eigen badkamer en koelkast. Dus dat is mooi
Pijnstillers doen nog steeds hun ding! Krijg morgen of overmorgen een longfoto om te zien of mijn longontsteking al aan de beterende hand is. Misschien mag ik dan wel al vrij/za naar huis, anders pas maandag.
Mag de komende weken in ieder geval niet werken (gesprek met longarts gehad), en daarna langzaam opbouwen. Alleen een longembolie of alleen een longonsteking was nog wel te overzien geweest, allebei tegelijk is een minder strak plan
Oh, en ik kreeg dus avondeten daarstraks (had niks kunnen kiezen doordat ik van afdeling was gewisseld). Dat zal vast hieperdepieper gezond zijn! Althans, zo dacht ik. Pannenkoek!
Ja joh, met een beetje hummus ofzo. Alleen blijven die beugels soms een beetje tussen je tanden zitten, maar niks wat een tandenstoker niet kan oplossenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Rot zeg van je knie
Maaruh zo'n bh, is dat nou lekker?
Ja.. nu was hardlopen niet perse mn favoriete bezigheidquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:42 schreef An24 het volgende:
Wat vervelend van je knie Nallie. En ook dat je niet meer kunt hardlopen. Dat zal even wennen zijn
Okay, dat is wel fijn. Niet dat je je favo sport moet opgevenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja.. nu was hardlopen niet perse mn favoriete bezigheiddus dat scheelt.
Volleyballen kan wel over een tijdje weer, dus dan ga ik dat gewoon weer oppakken!
Nou ja ik ben een beetje scheefquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat was volgens de orthopeed het probleem met je knie Nallie?
Wel jammer zeg, hardlopen is juist zo leuk!![]()
Ik moest hier heel erg om grinnikenquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wel jammer zeg, hardlopen is juist zo leuk!![]()
Oh, hai!quote:
Nouja, dat is iig een helder verhaal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja ik ben een beetje scheefdaardoor komt er meer belasting op rechts en dat kan gecorrigeerd worden met zooltjes op zich. Alleen het repetitieve bewegen van hardlopen is heel slecht voor je knieën/rug dus dat mag ik niet meer langdurig/vaak doen, omdat zeker mijn lijf dat niet gaat trekken.
^^quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef MarMar het volgende:
Ik zie echt heel vaak mensen hardlopen buiten waarvan ik denk dat kán niet goed voor ze zijn.. scheef, wiebelig, neerkomend op hun voeten als stampende olifanten.. Eentje loopt hier wel eens voor huis langs en dan dreunt het gewoon door tot in de woonkamerterwijl het geen groot/zwaar persoon is.
Ik denk dat veel mensen zwaar onderschatten dat je ook voor iets "simpels" als hardlopen een goede techniek nodig hebt.
Ik kijk hier tegen een blauwe lucht aan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:15 schreef loveli het volgende:
Mooi weer? Zelfs m'n auto is schoongespoeld!
Ja, het was ooit maat 42 dus ik ben blij D: maar mijn kookai jurkje was maat L dus dat is dan maat 42, maar ik hoop dat ie dan heel klein valt. of als ie heeeeeel mooi is, laat ik hem gewoon innemen!quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:27 schreef MarMar het volgende:
maat 38 is toch ook prachtig
En lol Mo!
Het komt er een beetje lullig uit Perr.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:54 schreef Perruche het volgende:
Zijn er hier trouwens nog types die dat fatsecret gebruiken?
Ik gebruik hem ook maar ik kan mijn "beweging" net veranderen, heb jij dat ook? als ik eerst invoer 1 uur kan ik het daarna niet aanpassen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het komt er een beetje lullig uit Perr.
Maar ik gebruik 'm wel eens. Volgens mij wel meer mensen hier. Het is iig een app die behoorlijk uitgebreid is en waar je heel makkelijk dingen in kunt aanpassen of toevoegen.
^^quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:41 schreef Novem het volgende:
Wel voldoende zout aan je bouillonblokjes toevoegen he!
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Iemand had al nagerekend dat het zo'n 1300 calorieen is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Novem het volgende:
Zal dat ook echt door een voedingsdeskundige gemaakt zijn dan?
Hoe kan je dat doen dan? Want dat verhogen/verlagen werkt dus niet, en ik zie ook niet hoe ik het kan verwijderenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als je op je activiteit klikt, dan kun je je duur verhogen of verlagen.
Als het sowieso niet klopt, dan zou ik even die activiteit verwijderen en opnieuw toevoegen.
Volgens eetmeter eet ik altijd te weinig zout.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren las ik ergens dat ze de norm van de hoeveel zout dat je op een dag mag eten omlaag hebben geschroefd
Toevallig gisteren de aflevering gezien, met zo'n startgewicht gaat het in het begin ook wel wat sneller dan wanneer je 500 gram kwijt wilt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Iemand had al nagerekend dat het zo'n 1300 calorieen is.
Nu is Health City ook de hoofdsponsor van Obese en als de voedingsrichtlijnen die ze daar hanteren net zo erg zijn als bij "I used to be fat" van MTV, dan verbaast het me niets dat de deelnemers zo enorm veel afvallen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Volgens eetmeter eet ik altijd te weinig zout.
Ze zoeken het maar lekker uit bij eetmeter
Beter dan een gemiddeld menu*, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is dat nu echt zo'n slecht menu dan? Dat ontbijt lijkt me maar niks, maar vind het er zelf niet zo ongezond uitzien...
whehequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter dan een gemiddeld menu, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.
Oh, ja, de hoeveelheid is misschien niet zo handigquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter dan een gemiddeld menu, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.
Gasvorming valt heus wel mee bij bonen e.d.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Beter dan een gemiddeld menu*, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.
*Gemiddelde Mac-Nederlander, zeg maar
mac = McD of macaroni, vul zelf maar in
Dat gaat inderdaad behoorlijk rigoreus, maar nu is dat ook wel echt nodig bij mensen die 220 kilo wegen.. Obese.. nogal een "sbsgehalte" maar het concept vind ik zo gek nog niet.. 1 jaar om af te vallen met persoonlijke begeleiding, daarna nog 1 jaar nazorg..quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Iemand had al nagerekend dat het zo'n 1300 calorieen is.
Nu is Health City ook de hoofdsponsor van Obese en als de voedingsrichtlijnen die ze daar hanteren net zo erg zijn als bij "I used to be fat" van MTV, dan verbaast het me niets dat de deelnemers zo enorm veel afvallen.
Kan je nagaan... als je 220 kilo weegt, dan val je 100 kilo af, en dan ben je nog steeds te dik!quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad behoorlijk rigoreus, maar nu is dat ook wel echt nodig bij mensen die 220 kilo wegen.. Obese.. nogal een "sbsgehalte" maar het concept vind ik zo gek nog niet.. 1 jaar om af te vallen met persoonlijke begeleiding, daarna nog 1 jaar nazorg..
In dat soort gevallen moet je ook gewoon echt snel veel afvallen wil je uberhaupt weer een beetje gezond kunnen leven.. als er dan 100 kilo af is, dan kan je eens denken aan nog een beetje afvallen op een normale manier... hoewel op gewicht blijven dan al een hele taak is denk ik.
Ik dacht dat kwark enzo zo gepromoot werd hier.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef loveli het volgende:
Geen zuivel is niet zo erg, overrated enzo.
Hehehehe, ik ga je wel even DM'en.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe kan je dat doen dan? Want dat verhogen/verlagen werkt dus niet, en ik zie ook niet hoe ik het kan verwijderen.
Dit was wel een lange vent, valt mee denk ik..quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je nagaan... als je 220 kilo weegt, dan val je 100 kilo af, en dan ben je nog steeds te dik!
Ik eet het ook dagelijks, maar zie het niet als essentieel onderdeel van gezonde voeding.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik dacht dat kwark enzo zo gepromoot werd hier.
Ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik eet het ook dagelijks, maar zie het niet als essentieel onderdeel van gezonde voeding.
Ik vind kwark nogsteeds De gouden tip van Vizquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik dacht dat kwark enzo zo gepromoot werd hier.
Ik kan me herinneren dat zij ook 500 grams bakken kwark wegbuffelt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind kwark nogsteeds De gouden tip van Viz
Li is niet van de zuivel tho.
Nou, misschien heb je er zelf niet bijzonder veel last van, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Maar mensen met IBS of IBD (en dan vooral tijdens opvlammingen) wordt aangeraden om uit de buurt te blijven van o.a. bonen. Vanwege die gasvormingquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gasvorming valt heus wel mee bij bonen e.d.
Ik wel ivm eiwit en langzame vertering. Goed sportvoer en erg fijn als avond tussendoortje, omdat de trek dan de rest van de avond wel wegblijft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik eet het ook dagelijks, maar zie het niet als essentieel onderdeel van gezonde voeding.
cocoquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vorige week allemaal bestellingen gedaan. Kleren
Denk dat er straks bij thuiskomt 3 pakjes op me liggen te wachten. Drie pakjes met Veel Kleding. Hoe awesome is dat?!Stiekem verheug ik me daar best wel op, gheghe.
Om twee uur krijg ik weer bezoek. Ga zo even lekker douchen. Heb zo'n stoel in de douche, volgens mij is dat echt chill bij het scheren van je benen. Gaan we meteen even testen![]()
Ik eet vanavond trouwens een of ander lapje vlees (ben vergeten wat precies), met boterboontjes, appelmoes en wat chocoladevla. En vanmiddag krijg ik twee boterhammetjes met hagelslag, en melk.
Naja... bij het eerste seizoen van Obese waren er ook heel wat waarbij het project absoluut niet goed lukte. Die of weer aankwamen of überhaupt amper afvielenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad behoorlijk rigoreus, maar nu is dat ook wel echt nodig bij mensen die 220 kilo wegen.. Obese.. nogal een "sbsgehalte" maar het concept vind ik zo gek nog niet.. 1 jaar om af te vallen met persoonlijke begeleiding, daarna nog 1 jaar nazorg..
In dat soort gevallen moet je ook gewoon echt snel veel afvallen wil je uberhaupt weer een beetje gezond kunnen leven.. als er dan 100 kilo af is, dan kan je eens denken aan nog een beetje afvallen op een normale manier... hoewel op gewicht blijven dan al een hele taak is denk ik.
Rokjes die waaien zoals de wind waait kunnen best gênante situaties opleveren soms. Gelukkig waaien alleen je vestjes (alhoewel ik dat eigenlijk niet uit jouw opmerkingen kan concluderen, maar dat terzijde).quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat zij ook 500 grams bakken kwark wegbuffelt.
Maar goedzoals de wind waait waait mijn vestje
Misschien zijn we thuis met teveel bonen opgevoed dan of zo. Dacht altijd dat het een fabel was.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, misschien heb je er zelf niet bijzonder veel last van, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Maar mensen met IBS of IBD (en dan vooral tijdens opvlammingen) wordt aangeraden om uit de buurt te blijven van o.a. bonen. Vanwege die gasvorming
Die stoelen zijn daar idd chill voor haha, bij benen scheren mis ik 'm nog wel eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb vorige week allemaal bestellingen gedaan. Kleren
Denk dat er straks bij thuiskomt 3 pakjes op me liggen te wachten. Drie pakjes met Veel Kleding. Hoe awesome is dat?!Stiekem verheug ik me daar best wel op, gheghe.
Om twee uur krijg ik weer bezoek. Ga zo even lekker douchen. Heb zo'n stoel in de douche, volgens mij is dat echt chill bij het scheren van je benen. Gaan we meteen even testen![]()
Ik eet vanavond trouwens een of ander lapje vlees (ben vergeten wat precies), met boterboontjes, appelmoes en wat chocoladevla. En vanmiddag krijg ik twee boterhammetjes met hagelslag, en melk.
opwaaiende rokjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Rokjes die waaien zoals de wind waait kunnen best gênante situaties opleveren soms. Gelukkig waaien alleen je vestjes (alhoewel ik dat eigenlijk niet uit jouw opmerkingen kan concluderen, maar dat terzijde).
Dat kan inderderdaad gebeuren als je teveel bonen eet.quote:
Nee, volgens mij mag ik tussendoor best nog bouillon vragen en dat soort dingen. En op dit moment heb ik totaal geen honger, komt waarschijnlijk door de pijnstilling die ik krijg. Ga nu wel al 1 van de soorten weglaten, kijken of dat werktquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
coco![]()
. Maar laten ze je nou overleven op een vlaflip, een bth hagelslag en een avondeten? Sterkte!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:54 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat kan inderderdaad gebeuren als je teveel bonen eet.
Die zullen er nu vast ook wel weer komen.. deze eerste was succesvol, ook supergemotiveerd en hij vond het sporten volgens mij ook leuk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... bij het eerste seizoen van Obese waren er ook heel wat waarbij het project absoluut niet goed lukte. Die of weer aankwamen of überhaupt amper afvielen
[..]
[..]
Nou ja, niet alles gaat voor iedereen op, natuurlijk. Tijdens een serieuze opvlamming kan ik eigenlijk alleen cola goed verdragen. Terwijl dat niet zou moeten kunnen, door de koolzuur. Mgoed. Bij mij gaat dat dus welquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien zijn we thuis met teveel bonen opgevoed dan of zo. Dacht altijd dat het een fabel was.
Het punt is dat iemand een sport moet vinden die bij hem past. Zeggen dat sport niet leuk is, is hetzelfde als beweren dat je geen kaas/vis oid lust. Er zijn er zoveel soorten van. Alleen je moet wel even zoeken en ook accepteren dat fitness niet voor iedereen je van het is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die zullen er nu vast ook wel weer komen.. deze eerste was succesvol, ook supergemotiveerd en hij vond het sporten volgens mij ook leuk.
Dat is zeldzaam geloof ik.. in de sportschool zucht en steunt het grootste deel ook onderling (en soms tegen mij) dat ze het alleen doen omdat het moet.. het lijkt me verdomd moeilijk om het dan vol te houden.
Ik vind het heerlijk om te sporten, moet mezelf nu even in bedwang houden omdat het niet handig is na 3 dagen bijna niet eten.. maar ik denk dat ik vanmiddag wel een wandeling doe als het zulk lekker weer blijft hier.
Tja... ik vind het ook veel, maar het advies zit niet voor niets op 2000kcalsquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:00 schreef MarMar het volgende:
Ik merk toch dat ik best moeite moet doen om boven die 1500 uit te komen, omdat ik minder gewend was een paar jaar lang.
En sjah.. dat, of dood gaan aan extreem overgewicht.. bij dit soort gevallen is het inderdaad een kwestie van je leven lang er aan moeten blijven werken.
Beetje vergelijkbaar met leven met diabetes.. ik vind dat het het wel waard is.
Dagelijks minimaal 1. Zou liever dagelijks een bak havermout weglepelen, maar dat trekt mijn lijf helaas niet op de lange termijn. Dan maar compromissen sluiten met de wind.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat zij ook 500 grams bakken kwark wegbuffelt.
Maar goedzoals de wind waait waait mijn vestje
Lukt makkelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik vind het ook veel, maar het advies zit niet voor niets op 2000kcals
En ik vind het ook de moeite waard, maar voor velen is dat niet het geval (dat is ook wel te zien aan veel mensen).
Anderzijds betwijfel ik of je dan inderdaad genoeg vitamine binnen kan krijgen. Ik zit officieel nu op 1100kcals en ik moet echt behoorlijk wat vitamine van de diëtist en HA bijslikken om te zorgen dat mijn tekorten niet al te erg zijn.
Die is niet versquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:
die zullen nu al wel beschimmeld zijn Mufasa
[..]
Lukt makkelijkAls je kijkt hoeveel vitamines je in een salade van 250gr. kan stoppen
Groentes zijn kcalarm en vol vitamines en mineralen. (tenzij je ze doodkookt, dan belanden ze in het water)
1100 is weinig maar kun je echt wel volproppen met essentiële voedingsstoffen.
Pics?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:17 schreef Mufasa208 het volgende:
En de dag erna had ik last van mijn omhoogwapperend rokje.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Kan je nagaan... als je 220 kilo weegt, dan val je 100 kilo af, en dan ben je nog steeds te dik!
Awwwquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
First world problems: de zon schijnt door het heel grote raam (met prachtig uitzicht) precies zo mijn luxe eenpersoonskamer in, dat ik nu - liggend in mijn chille bedje met motor- mijn laptop beeldscherm niet goed kan zien.
Nee, omdat je ook brandstof nodig bent (jij hebt nu geen reserves meer(tenminste niet veel)) en die nemen dan veel plek in in de 1100.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dus ik gooi voor niets geld weg aan multivitamine
Naja... volgende week ga ik naar de 2000kcals en dan zullen de reserves hard genoeg terugkerenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:
Nee, omdat je ook brandstof nodig bent (jij hebt nu geen reserves meer(tenminste niet veel)) en die nemen dan veel plek in in de 1100.
Ik denk dat je als je 100 kilo afvalt het niet zoveel uitmaakt hoe snel je dat doet. Je huid is dan gewoon naar de klote. Dat gaat echt niet meer goedkomen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh, en over dat 200+ mag best wel snel. Oke, voor gezondheid misschien beter dat zo snel mogelijk gaat, punt is wel dat je vel dan geen tijd heeft om mee te veranderen.
Mag je daarna nog eens zo'n correctie laten doen wat geen kattepis is.
True, zal ook deels aan liggen hoe oud je bent en of je vrouw of man bent.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik denk dat je als je 100 kilo afvalt het niet zoveel uitmaakt hoe snel je dat doet. Je huid is dan gewoon naar de klote. Dat gaat echt niet meer goedkomen.
Zefs ik merk het dat ik na afvallen lossere huid heb en er is niet zoveel af.
Dat is zooo stom om zoiets te gaan verwijderenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ooooohhhh, wat erg!![]()
Health City zit onderbouwde reacties over waarom het geen goed dieet is, te deleten op die Facebook pagina.
Stond net een heel verhaal van een trainer van een van de vestigingen over dat het te weinig is en zeker in combinatie met 3 tot 4 keer per week sporten, en dat is dus weggehaald.
Het lijkt de Urbanathlon wel.
Jammer.quote:
Als jij gewoon blijft bewegen en je verbranding beetje omhoog doet gooien is 2000kcal heul niet zo verkeerd en dikmakend.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... volgende week ga ik naar de 2000kcals en dan zullen de reserves hard genoeg terugkeren
Ik kan natuurlijk ook gewoon de gordijnen dicht doenquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Melk
Zon al weg of moeten we hier allemaal een regendansje doen?
[..]
Als jij gewoon blijft bewegen en je verbranding beetje omhoog doet gooien is 2000kcal heul niet zo verkeerd en dikmakend.
Heb je geen afstandsbediening voor de gordijnen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon de gordijnen dicht doenEn moet nu eigenlijk toch gaan douchen. Geloof dat er rond 14u bezoek komt. Dus.
Nee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je geen afstandsbediening voor de gordijnen?
Niks spannends aan een man in een rok.quote:
Djeezdaweez... dat was marketingtechnisch ook al zo'n fiasco.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ooooohhhh, wat erg!![]()
Health City zit onderbouwde reacties over waarom het geen goed dieet is, te deleten op die Facebook pagina.
Stond net een heel verhaal van een trainer van een van de vestigingen over dat het te weinig is en zeker in combinatie met 3 tot 4 keer per week sporten, en dat is dus weggehaald.
Mwoah, hoeft niet verkeerd te zijn!quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Niks spannends aan een man in een rok.
There can be only one! /Highlanderquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah, hoeft niet verkeerd te zijn!
[ afbeelding ]
Die zou je nu dan ook wel wat aan kunnen doen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Fout van de hypotheekadviseur.
Hebben mijn getrouwde naam gebruikt op de hypotheekaanvraag. Maar omdat we 'maar' 2,5 jaar in plaats van 3 jaar getrouwd zijn, hadden ze ook een check op mij moeten doen op m'n meisjesnaam.
Morgen gaat dus niet meer lukken.
Cool! Hoewel misschien iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:55 schreef Mufasa208 het volgende:
@HKPW, voor na je eventuele marathon uitstapje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Highland_Games
Nu krijgen we de sleutels pas na het weekend, als we ze ooit krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:13 schreef Nallie het volgende:
Jezus Mo, wat een gedoe zeg. En nu?
Ik heb een-dag, stom gezeik en zometeen de rest van de middag vergaderen
![]()
Gelukkig daarna een borrel
Highland games lijkt mij dan nog wel watquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:55 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
There can be only one! /Highlander
[..]
Die zou je nu dan ook wel wat aan kunnen doen.![]()
@HKPW, voor na je eventuele marathon uitstapje?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Highland_Games
quote:Maar alles kost tijd. Want het geld is geretourneerd, dat wordt verwerkt, dan komt de case weer open en dan kunnen ze het pas weer aanpassen. En dan doen ze de laatste check, en sturen ze het geld weer op. Ja heus, ze schuiven het geld actief nog een keer heen en weer, want banken zijn zo dom als de pest... En nee, niemand weet waarom ze dat niet kunnen aanpassen en checken zonder al dat gedoe. Maar als het vandaag wordt aangepast, hebben ze het morgen gecontroleerd, dan sturen ze het geld, en dat is er natuurlijk ook niet stante pede, dus voor het einde van morgen is domweg onrealistisch. Dus dat wordt ma/di...
Ik vind wel dat je nogal zwaar optelt danquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
'Even wat langer', daar heb ik even geen moed meer voor om dat soort nutteloze praatjes aan te horen na de zoveelste screw up. Het kost zoveel energie dat m'n studie ook nog eens kut gaat en dat allemaal opgeteld maakt me ziek, misselijk en verdrietig ja. Het is niet 'alleen even een hypotheek die wat langer duurt', het is een optelsom.
Dacht eerst dat dit sarcastisch bedoeld was, gezien het nieuws van de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:47 schreef anna82 het volgende:
Banken moeten aan heel veel regels voldoen.
Dit idd! Het is nu even extra klote en doorbikkelen, maar nog heel even en HOPPA! Heel veel super awesome dingenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef loveli het volgende:
Mo, ervaring leert dat als je al niet lekker in je vel zit, dit soort dingen harder aantikken. Even tijd voor een adempauze? Dan naar de toekomst kijken: huis binnen handbereik, afgestudeerde MrMo, jullie tofste lente ever komt eraan.
Zonder de screw ups geen werk voor onsquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dit sarcastisch bedoeld was, gezien het nieuws van de afgelopen tijd.
Mo, ervaring leert dat als je al niet lekker in je vel zit, dit soort dingen harder aantikken. Even tijd voor een adempauze? Dan naar de toekomst kijken: huis binnen handbereik, afgestudeerde MrMo, jullie tofste lente ever komt eraan.
Altijd een uzi in je achterzak he.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef V1z0R het volgende:
"If you've got a gun you can rob a bank! If you've got a bank you can rob the world"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Dan weet ik het ook even niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik heb al heel veel gehuild vandaag, met van die hele grote uithalen, je kent ze wel.
Dat vooral! En wellicht frustratiehuilen en dan iets kapotslaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef Novem het volgende:
Ik zou ook vet moeten janken hoor! En daarna moordneigingen krijgen richting de hypotheekadviseur![]()
Wij hebben ook net een huis gekocht en het blijkt toch dat je niet echt op hypotheekadviseurs kan rekenen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is ook gewoon onwijs balen, Mo..
Ik snap het hart-onder-de-riem-idee, maar ik word niet echt blij van de andere verhalen ook over hypotheekadviseurs. Wij hebben drie weken voor het rond krijgen van de hypotheek..
Het kan ook heel snel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap het hart-onder-de-riem-idee, maar ik word niet echt blij van de andere verhalen ook over hypotheekadviseurs. Wij hebben drie weken voor het rond krijgen van de hypotheek..
Komt vast goed! Onze was na 2.5 week al praktisch rond, totdat de adviseur een paar andere essentiele zaken als de bankgarantie en taxatie was vergetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf nu nog drie weken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:05 schreef Novem het volgende:
[..]
Komt vast goed! Onze was na 2.5 week al praktisch rond, totdat de adviseur een paar andere essentiele zaken als de bankgarantie en taxatie was vergetenDus als je adviseur niks vergeet is 3 week best te doen!
Waarom eigenlijk zo kort? 4 of 5 weken is toch de standaard?
*cola en popcorn* Ben benieuwd of je ooit nog een reactie krijgt van de Urbanathlon mensen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
nderbouwde reacties over waarom het geen goed dieet is, te deleten op die Facebook pagina.
een hele stronk Broccoli met kippenbouillon en een beetje ui/knoflook fruiten en daar een soepje van maken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:
Heeft iemand een recept voor gezonde stofjes boost? Ik kan aan mijn knokkels voelen of ik bijna ziek ben en dat voel ik nu.. Dus ik zoek iets lichtverteerbaars met veel vitamines en mineralen. Een soepje ofzo?
huh dat heb ik bij mijn huisarts nog nooit gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Is het normaal dat de huisarts allemaal nota's verstuurt zonder dat ik er ben geweest?
Elk kwartaal staat er een nota van net geen 14,- bij m'n verzekering.
Ook geen (herhaal)-receptjes gehad? Daar vragen ze bij mij 8 euro per keer voor (van mn eigen risico), en een recept schrijven voor meer dan 2.5 maand mag niet met mijn pilquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Is het normaal dat de huisarts allemaal nota's verstuurt zonder dat ik er ben geweest?
da's normaal, bijdrage voor dat je bij hem ingeschreven staat ofzo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Beetje raar, maar dat voel ik aan de binnenkant van mijn knokkels. Als ik mijn vingers stoot voelt dat heel gevoelig, bijna pijnlijk. Meestal zit er dan iets van griep/ziekte aan te komen. Wel handig om van te voren te wetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
een hele stronk Broccoli met kippenbouillon en een beetje ui/knoflook fruiten en daar een soepje van maken?
Hoe voel je aan je knokkels of je ziek bent, dat heb ik echt nog nooit gehoord![]()
Wat naarquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg zo een longpunctie. Deelden ze me even mee net. Meh.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oeiquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Waarom doen ze dat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
^ dat, of een boterham banaan!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Ewelina het volgende:
Sterkte coco!
Jag is nu even iets kleins eten geen optie? Banaan of boterham ofzo?
heb een bakje yoghurt met muesli gegeten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ dat, of een boterham banaan!
Oeh, idee voor ontbijt morgen
jup. in plaats daarvan ziet het weerbericht er zo uit:quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager
Het wordt tijd voor zon en warmte!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Daar word je inderdaad niet echt vrolijk van
jup. in plaats daarvan ziet het weerbericht er zo uit:
[ afbeelding ]
Jij je goed gered met het project? En was het leuk om te doen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:33 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Een longpunctie. Dat is wel heftig.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef the85mc het volgende:
Succes Coco! Hopelijk valt t mee.
Net even boodschappen gedaan en mijn lontje is kort vandaag. Allemaal van die zeurende verkopers voor goede doelen die als aasgieren om de appie hangen. Met zn verhaal over zeehondjes. Flikker toch op man. Heb gezegd dat ie zelf een zeehond wasSloeg helemaal nergens op maar t luchtte wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
ook geen herhaalreceptje? dat is een telefonisch consult tegenwoordig... (spuit elf geloof ik)quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
uiteindelijk zijn ze allemaal erg veel afgevallen, en is eentje weer heel veel aangekomen. ik kan me niet herinneren dat er iemand aan het eind echt tegenvallend weinig kwijt wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... bij het eerste seizoen van Obese waren er ook heel wat waarbij het project absoluut niet goed lukte. Die of weer aankwamen of überhaupt amper afvielen
bij PsyQ zetten ze mensen zoals ik ook eerst aan de modifast, eerst maar snel afvallen voor de gezondheid (als je geen modifast wilt krijg je een 1000-1200 kcal dieet) en daarna door naar de volgende groep waar je meer met de psychische kant doet, meer beweegt en gewoon leert eten. (ik ben toen meteen in de tweede groep gekomen, maar als ik t programma nu weer zou doen meost ik echt in de modifast groep...)quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar lieve kwak, jouw situatie is toch echt niet te vergelijken met die man van 220 kilo die ik heb gezien bij Obese.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ook geen herhaalreceptje? dat is een telefonisch consult tegenwoordig... (spuit elf geloof ik)
[..]
uiteindelijk zijn ze allemaal erg veel afgevallen, en is eentje weer heel veel aangekomen. ik kan me niet herinneren dat er iemand aan het eind echt tegenvallend weinig kwijt was
[..]
bij PsyQ zetten ze mensen zoals ik ook eerst aan de modifast, eerst maar snel afvallen voor de gezondheid (als je geen modifast wilt krijg je een 1000-1200 kcal dieet) en daarna door naar de volgende groep waar je meer met de psychische kant doet, meer beweegt en gewoon leert eten. (ik ben toen meteen in de tweede groep gekomen, maar als ik t programma nu weer zou doen meost ik echt in de modifast groep...)
on that note: de eerste 4 kilo zijn er af hier! de drie ziektekilo's zijn er niet meer bijgekomen en de eerste nieuwe is er nu ook af
Mijn doel was 20, dat werden er 45, beperk je mogelijkheden nooit lieverd!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou... mijn bmi is ook echt heel hoog nu hoor. was op mijn aller-allerzwaarste! momenteel kan ik bijvoorbeeld ook niet echt meer fietsen...durf t nooit zo goed te zeggen dit soort dingen hier...
maar goed, 4 down, 66 to go(eerst maar eens de eerste tien hoor, ben blij met een kilo per maand gemiddeld de komende 2 jaar in elk geval... die 66 zou wel mooi zijn maar is geen serieus haalbaar doel). en als juul terug is ga ik met zijn hulp het wandelen oppakken en ook naar de sportschool toe (die zit halverwege onze wandeling samen, kan ie me mooi afzetten).
hm, begeleidster wil het eerst nog 1 keer lezen, heeft ze niet voor eind van de maand afquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
voor Kwak!
![]()
Wanneer hoor je wat van de leescommissie?
En Jagär, maandag laat de zon zich iig een beetje zien. Als ie komt: ga een wandeling maken.Zon is goed voor je.
Ik heb vanmiddag niet hardgelopen omdat de hagel bijna horizontaal voorbij kwam toen ik naar buiten wilde, dus op de sportschool 10 minuten op de loopband gerend en daarna nog een kwartier crosstrainer, voordat ik begon aan mijn kickfit les, waar ik het dan weer langer uithield dan zo'n ventje van een jaar of 18.![]()
Nu koekjes in de oven.
Ik schrik er best van dat je met je huidige gewicht niet kan fietsen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou... mijn bmi is ook echt heel hoog nu hoor. was op mijn aller-allerzwaarste! momenteel kan ik bijvoorbeeld ook niet echt meer fietsen...durf t nooit zo goed te zeggen dit soort dingen hier...
maar goed, 4 down, 66 to go(eerst maar eens de eerste tien hoor, ben blij met een kilo per maand gemiddeld de komende 2 jaar in elk geval... die 66 zou wel mooi zijn maar is geen serieus haalbaar doel). en als juul terug is ga ik met zijn hulp het wandelen oppakken en ook naar de sportschool toe (die zit halverwege onze wandeling samen, kan ie me mooi afzetten).
Ik bedoel wandelen als in: een extra blokje om als je naar de supermarkt loopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
omdat ik het zo vreselijk STOM vind, bewegen (ja, ook al zeggen ze hier dat dat niet kan, maar goed ik lust ook geen kaas. werkelijk geen enkele soort. roomkaas, franse kaas, hollandse kaas, ricotta, zwitserse kaasfondue, gesmolten kaas, mozarella, mascarpone zelfs.) ik vind het STOM omdat het pijn doet. en omdat ik me er vies en vet en incapabel van ga voelen. en dus doe ik het niet in mijn eentje. ik heb geen sportende vriendinnen om mee samen te gaan dus wacht ik op J.
Die is nu in de States, 4 weken down, 4 to go. Op dit moment kost het me alle innerlijke kracht die ik heb om uberhaupt mijn bed uit te komen en eten te koken voor mezelf. ik was niet voor niets maar 1 keer in de week af... ik ben een slappeling.
dus prima, dat je/jullie vinden dat ik dingen zelf moet doen, en nu moet doen, maar ik ben daa rop dit moment niet to in staat. I'm weak. Vind er maar van wat je wilt, maar zo zit het.
Je bedoelt anna.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Even een vraag, waarom ben je zo aangekomen kwak? (was toch na dat psyQ programma? ) En eens met aurum, alle beetjes helpen. Dus een wandelingetje kan best (anders neem je je mp3-speler oid mee).
Je mist punt 1 t/m 3. En ze wil geen tips nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Ewelina het volgende:
Mbt chloor: is er geen zoutwaterbad in de buurt?
neequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Ewelina het volgende:
Mbt chloor: is er geen zoutwaterbad in de buurt?
Voor het nabije einde ga ik even juichen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neemaar ik vermoed dat mijn eczeem ook erg zal opknappen van minder stress... nog even mn opleiding afmaken dus!
ik denk dat ik ook zo emotioneel ben omdat er 6,5 jaar stress en ellende nu echt echt echt bijna voorbij is.
Nou, kom maar op dan!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we het weer over mij hebben
lieverd, jarenlange stress is helaas niet in een weekje afgeschud. Geef het de tijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
jullie zijn lief, met tips, met meedenken en met begrijpen
t komt wel goed met mij slankies
nu moet ik helaas écht aan het nakijken, anders is t weer niet voor 1 uur klaar...
Wat voor koekjes?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou Uniek, waar blijf je dan ?
Heb je al een weekendje Almeloooooo geboekt om dat goedkope chinese buffet schuin tegenover het huis van bewaring uit te proberen?
Iemand al gehoord van Coco hoe de punctie is gegaan?
Mijn koekjes zijn trouwens erg lekker.
Deze: http://www.okokorecepten.(...)ige-havermoutkoekjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat voor koekjes?
Ik kwam net deze tegen. Lijkt me ook wel erg
Dat is de red light district van Almelo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nou Uniek, waar blijf je dan ?
Heb je al een weekendje Almeloooooo geboekt om dat goedkope chinese buffet schuin tegenover het huis van bewaring uit te proberen?
Iemand al gehoord van Coco hoe de punctie is gegaan?
Mijn koekjes zijn trouwens erg lekker.
Ja toch... salted caramelquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mén, Nallster die brownies![]()
Die gaan na de vakantie gemaakt worden
Als je gaat... Dock 19, uberlekker eten!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, nog geen Almelo, we 'moeten' nog 3 x ergens heen voor september
Mijn haar een masker gegeven, nieuwe bodylotion op... (die heeft glinstertjes, wist ik veel)
En nu wachten tot mijn vent thuis komt en dan nog zitten en dan ... dan is het al weer 12 uur ofzo *gaap*
Ben ook benieuwd hoe het met Coco is
SPOILER: de lange versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was me opgevallen idd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:34 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dat is de red light district van Almelo.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
In het kort: plotseling een punctie (had me vergist, geen longpunctie, maar een pleurapunctie, wel nog steeds een naald mn rug in). Was er totaal niet op voorbereid, dus redelijk in paniek. Prikken zelf deed uiteindelijk geen pijn, vocht wegnemen was pijnlijk/eng.
Ze waren bang voor een bacterie in mijn longen, omdat het vocht toeneemt en mijn infectiewaarden ook flink toenemen. Als ze daar niet op tijd bij zijn, zou dat in mijn geval erg gevaarlijk zijn. Vandaar de haast.
Gelukkig minder erg dan verwacht. Wel morgen & overmorgen longfoto en scan, dus hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend naar huis.och Coco, wat naar allemaal! ik vind t sowieso knap dat je zo positief bent, en kan me goed voorstellen dat je erg schrok.SPOILER: de lange versieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat je snel opknapt
Kwak
Je hebt er idd een stel horken tussen zitten met de empathie van een goudvis.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Terecht dat je je helemaal de tering bent geschrokken Coco!
Artsen willen nog wel eens vergeten hun patiënten te informeren en dat is eng.
Fijn iig dat er geen bacterie zit.
Precies dat idd.. en ik denk vaak dat artsen na een tijd vergeten dat wat voor hun bekend terrein is, voor hun patienten compleet nieuw en onbekend is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Je hebt er idd een stel horken tussen zitten met de empathie van een goudvis.
Hopelijk snel weer op de been, Coco! Morgen weer vlaflip?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi, kunnen we het weer over mij hebben
ow.. leuk! Vertel ...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef An24 het volgende:
Coco![]()
![]()
Op weg naar huis. Comedy cafe was leuk
Lekker relaxt. Eerst basic drie gangen menu, daarna twee vage gasten op het podium, met hier en daar goede grappen, vooral vermakelijk door hun houding. Daarna nog iemand die iets professioneler overkwam. Gitaar erbij, leuke liedjes en goed aan elkaar gepraat. Ben alleen slecht in namen onthoudenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ow.. leuk! Vertel ...
moet naar bed, geen zin
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof! An.
Ben je iig al weer af van dit jaar kerstcadeau
Trusten voor straks
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef An24 het volgende:
Al met al geslaagd kerst cadeautje voor Freud
restecp! Wilde dat ik een ochtend loper was!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:33 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!voor Kwakveense en
voor Cocotrimonium.
Ik ben de dag begonnen met 14km op een lege maag en blote voeten (ok, sockwa's), met 10,4 km/u.
ohja! Dat was ik helemaal vergetenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vandaag een spannende dag Aurum, vandaag horen we of we zijn ingeloot voor de halve marathon.
Ik riep gister heel fanatiek in de sportschool dat als ik ingeloot zou worden, ik ook een serieuze poging zou wagen voor 10 kilo minder.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ohja! Dat was ik helemaal vergetenSpannend!!
Hopelijk kan ik dan beter weerstand bieden aan zakken drop enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef loveli het volgende:
Stomme vraag, doe je dan nu geen serieuze poging?
Heb ik ook liggen thuis. En sojameel. Kan er neit zo veel meequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef loveli het volgende:
Alle suiker eruit - geen cravings. True story.
Heb amandelmeel gescoord, bij de weg.
Scouts honour!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik bak wel veel, maar ik eet er niet zo heel veel van op eigenlijk.
De koekjes van gisteren gaan ook voor 95% naar anderen.
Maar bij deze: ik beloof dat ik mijn baksels slechts in zeer beperkte mate zelf op zal eten en geen zakken drop meer zal kopen. Of andere meuk. [ afbeelding ]
Ook sapjes?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef loveli het volgende:
Alle suiker eruit - geen cravings. True story.
Heb amandelmeel gescoord, bij de weg.
In mijn boekweitgrutten van vorig jaar woonden beestjes... of houden die niet van soja?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef loveli het volgende:
Heb ook sojameel liggen. Al 3 jaar ofzo
^^quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef loveli het volgende:
Heb ook sojameel liggen. Al 1.5 jaar ofzo
Oh shitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
In mijn boekweitgrutten van vorig jaar woonden beestjes... of houden die niet van soja?
Ik heb speltmeel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef loveli het volgende:
Heb ook sojameel liggen. Al 3 jaar ofzo
wat zou je willen doen en waarom vind hij dat niet goed?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz, beetje jammer. Lief vindt het geen goed idee als ik in mn eentje wat ga doen in mn compensatieweek.
Is dat gek?
Toen ik de sapjes ook skipte (rond SHE-tijdperk) ging de rest makkelijker. Beetje het roken idee, minderen lijkt logisch, maar de behoefte stopt er niet van.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook sapjes?
Of alleen de meuk?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz, beetje jammer. Lief vindt het geen goed idee als ik in mn eentje wat ga doen in mn compensatieweek.
Is dat gek?
Pap!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, boekweitgrutten heb ik ook liggen. En boekweit.
Zo eens zoeken wat ik daar nou eigenlijk mee kan maken.
SM-club-avonturen-weekje?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Henk, plaatjes van wat je hebt gekocht in de MExx shop?
[..]wat voor rare dingen wil je doen dan!
Paar dagen naar engeland ofzo, niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:
Henk, plaatjes van wat je hebt gekocht in de MExx shop?
[..]wat voor rare dingen wil je doen dan!
Dat heb ik nog niet echt bedacht, pannekoekjes ofzo. M'n boekweitpannekoekjes waren niet te eten, die ene keer dat ik sojameel heb gebruikt voor iets vergelijkbaars was ook al geen succes. Er is een vaag plan om te kijken of er iets van te maken is dat handig mee te nemen is op drukke dagen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog steeds boekweit in de kast. Ga het gebruiken als ontbijt wanneer de spelt op is!
[..]
Oh shit.
Li, wat ga je maken met amandelmeel?
Hij mist jequote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Is dat gek?
Dat plan had ik ook toen ik het kocht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet echt bedacht, pannekoekjes ofzo. M'n boekweitpannekoekjes waren niet te eten, die ene keer dat ik sojameel heb gebruikt voor iets vergelijkbaars was ook al geen succes. Er is een vaag plan om te kijken of er iets van te maken is dat handig mee te nemen is op drukke dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |