abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122578552
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_122578613
Nou, ik ben niet bijgelezen :+ Maar wel nieuw topic geopend, dus hoppa! Bonuspunten dacht ik zo :7

Ik kreeg vandaag kaartjes van lieve slankies O+ Lief :Y *;
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 23:01:51 #3
70532 loveli
N
pi_122578738
Verveel je je heel erg?
crap in = crap out
pi_122578854
Oh, en ik heb in ieder geval geen trombosebeen, echo was helemaal schoon *O* Ben inmiddels verhuisd naar een eenpersoonskamer, met eigen badkamer en koelkast. Dus dat is mooi :Y

Pijnstillers doen nog steeds hun ding! Krijg morgen of overmorgen een longfoto om te zien of mijn longontsteking al aan de beterende hand is. Misschien mag ik dan wel al vrij/za naar huis, anders pas maandag.

Mag de komende weken in ieder geval niet werken (gesprek met longarts gehad), en daarna langzaam opbouwen. Alleen een longembolie of alleen een longonsteking was nog wel te overzien geweest, allebei tegelijk is een minder strak plan :+

Oh, en ik kreeg dus avondeten daarstraks (had niks kunnen kiezen doordat ik van afdeling was gewisseld). Dat zal vast hieperdepieper gezond zijn! Althans, zo dacht ik. Pannenkoek! :D
pi_122579052
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:01 schreef loveli het volgende:
Verveel je je heel erg?
Nee, valt tot nu toe mee. Ben dus nog echo gaan laten maken van mijn benen, tussendoor paar keer eten, bezoek 's middags en 's avonds, tussendoor wat dutjes gedaan, en vrijwel de hele ochtend vanalles geregeld voor werk. Toen ik namelijk eenmaal wist dat ik er de komende weken uit ga liggen, wilde ik wel alles zo goed mogelijk achterlaten! Nu dat gebeurd is, kan ik rust nemen :Y En denk dat ik heus wel wat thuis achter de schermen mee blijf kijken :+ Ik heb het vak dat nu gegeven wordt immers ontwikkeld!

Mgoed, op die manier gaat een dag best snel. Heb niet eens veel gefokt! Kun je nagaan :+
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:57:13 #6
369523 Governo
You made my day!
pi_122581663
Ik wil graag een klein beetje afvallen, een kilo of 5, maar ik weet niet echt wat nou gezond is om op brood te doen. Op dit moment eet ik vaker hagelslag, maar dit is natuurlijk niet zo gezond.
Wat ik verder erg lekker vind is kipfilet en sandwichspread komkommer. Maar is sandwichspread wel zo gezond? En wat zijn andere gezonde alternatieven (liefst geen kaas)?
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 01:15:18 #7
70532 loveli
N
pi_122583566
Welkom. Morgen antwoorden ;)

Trusten Coco!
crap in = crap out
pi_122585612
Goedemorgen! Fijn dat je geen trombosebeen had én dat je een eigen kamer hebt Coco! *O*

Mijn lijstjes de laatste dagen zijn een beetje om te janken :') Die tijd van de maand komt er weer aan en ik voel me niet zo tof....poofy enzo. Haat dat }:|

Het goede nieuws is dat ik nog 2 dagen moet werken w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122585648
Morning! Wat een rust hier! Fijn dat het weer wat beter gaat cococakes.

Planning:
O: speltvlokken met sojamelk en banaan, kokos, chiazaad en lijnzaad
T: 2 mandarijnen
L: iets met groenvoer enzo, grote gevulde salade en soep of een warme maaltijd
T: appel en peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 bth met tomaat/ kaas
S: combat en balance (1 u 45 minuten sporten)
T: griekse yoghurt met pecannoten, honing en rozijntjes ofzo
pi_122586109
Go Coco! *O* En ook echt rustig aan doen als je weer thuis bent hè?! }:|

Lijstje:
O: cappuccino, sap van mineola's (hoef ik ze niet gewoon op te eten), havermout, 7 koren vlokken met melk en bosbessen
S: 5 km hardlopen (poging daartoe)
L: bordje zelfgemaakte ertwensoep en 2 roggebrood met rundvleesrollade
S: uurtje kickfit
T: wheyshake
D: salade van heel veel sperziebonen, tomaat en tonijn.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122586190
Coco wat een goede berichten O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122586372
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:24 schreef Skoap het volgende:
Coco wat een goede berichten O+
Yes! :Y

Alleen zijn mijn eetlijstjes om te huilen :')

O: 1 hap boterham met aardbeienjam :+

Maar dat komt wel weer goed :Y
pi_122586400
Fijn Coco! En lekkere lijstjes!

Net bij orthopeed geweest voor mn knie. Hardlopen gaat m waarschijnlijk niet meer worden... wellicht tot de 5 km, maar meer ook niet. Funest voor je gewrichten sowieso zegt ze. Best heftige uitspraak vond ik! Maar goed, ben nu al blij als ik gewoon geen pijn meer heb :)

Planning!

O: havermout, kokos en banaan
T: appel
L: 3 knackebrod, 2 met kipfilet, 1 met geitenkaas. Salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en zonnebloempitjes met wat sesamolie
T: notenreepje
T: ? gaan borrelen met collega's
D: omelet met champignons met een bh
T: kwark
B: ruim een uur fietsen en wil thuis nog wat oefeningen doen vanavond
Be someone that makes you happy
pi_122586419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Governo het volgende:
Ik wil graag een klein beetje afvallen, een kilo of 5, maar ik weet niet echt wat nou gezond is om op brood te doen. Op dit moment eet ik vaker hagelslag, maar dit is natuurlijk niet zo gezond.
Wat ik verder erg lekker vind is kipfilet en sandwichspread komkommer. Maar is sandwichspread wel zo gezond? En wat zijn andere gezonde alternatieven (liefst geen kaas)?
Kipfilet is prima, waarom geen kaas?
Sandwichspread is kwa calorieën een prima optie, maar niet supergezond inderdaad. Pindakaas is gezonder, maar heeft dan weer meer calorieën :P
Je kan in plaats van brood natuurlijk ook eens yoghurt met muesli oid eten, tenzij je behalve geen kaas verder ook geen zuivel neemt.
Gekookt eitje op brood is ook lekker, kan je gelijk een boterham minder eten, een ei is ongeveer evenveel kcal als een boterham, maar dan minder koolhydraten en meer eiwit en zulks..

Anyway, post eens een heel daglijstje, dan kunnen we vast adviezen geven., 5 kilo is niet onoverkomelijk, dat moet wel lukken :)
pi_122586440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef Nallie het volgende:
Fijn Coco! En lekkere lijstjes!

Net bij orthopeed geweest voor mn knie. Hardlopen gaat m waarschijnlijk niet meer worden... wellicht tot de 5 km, maar meer ook niet. Funest voor je gewrichten sowieso zegt ze. Best heftige uitspraak vond ik! Maar goed, ben nu al blij als ik gewoon geen pijn meer heb :)

Planning!

O: havermout, kokos en banaan
T: appel
L: 3 knackebrod, 2 met kipfilet, 1 met geitenkaas. Salade van tomaat/komkommer/kikkererwten en zonnebloempitjes met wat sesamolie
T: notenreepje
T: ? gaan borrelen met collega's
D: omelet met champignons met een bh
T: kwark
B: ruim een uur fietsen en wil thuis nog wat oefeningen doen vanavond
Rot zeg van je knie :(
Maaruh zo'n bh, is dat nou lekker?
pi_122586492
Die lijstjes komen wel weer Coco :* zorg nu eerst maar dat je snel beter wordt en weer naar huis kan!

Ik had vanochtend eindelijk weer zin in koffie, 2 keer griep achter elkaar heeft wel - 2 kg opgeleverd, maar die heb ik er vast zo weer aan als er weer voedsel in mijn lijf zit :') al ga ik mijn best doen ze eraf te houden.

Lijstje is nog niet optimaal omdat ik mijn maag even moet gunnen om weer te wennen en ik doe vandaag ook nog lekker rustig aan.

O: havermout
T: cappuccino
L: tomatensoepje, rijstwafel kaas, gekookt ei
T: meloen
D: draadjesvlees O+ gekookte worteltjes
T: weet ik nog niet
pi_122586516
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 23:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en ik heb in ieder geval geen trombosebeen, echo was helemaal schoon *O* Ben inmiddels verhuisd naar een eenpersoonskamer, met eigen badkamer en koelkast. Dus dat is mooi :Y

Pijnstillers doen nog steeds hun ding! Krijg morgen of overmorgen een longfoto om te zien of mijn longontsteking al aan de beterende hand is. Misschien mag ik dan wel al vrij/za naar huis, anders pas maandag.

Mag de komende weken in ieder geval niet werken (gesprek met longarts gehad), en daarna langzaam opbouwen. Alleen een longembolie of alleen een longonsteking was nog wel te overzien geweest, allebei tegelijk is een minder strak plan :+

Oh, en ik kreeg dus avondeten daarstraks (had niks kunnen kiezen doordat ik van afdeling was gewisseld). Dat zal vast hieperdepieper gezond zijn! Althans, zo dacht ik. Pannenkoek! :D
Fijn dat het al beter gaat! *O*
pi_122586529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Rot zeg van je knie :(
Maaruh zo'n bh, is dat nou lekker?
Ja joh, met een beetje hummus ofzo. Alleen blijven die beugels soms een beetje tussen je tanden zitten, maar niks wat een tandenstoker niet kan oplossen :D
pi_122586567
Wat vervelend van je knie Nallie. En ook dat je niet meer kunt hardlopen. Dat zal even wennen zijn :(
pi_122586760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:42 schreef An24 het volgende:
Wat vervelend van je knie Nallie. En ook dat je niet meer kunt hardlopen. Dat zal even wennen zijn :(
Ja.. nu was hardlopen niet perse mn favoriete bezigheid ;) dus dat scheelt.
Volleyballen kan wel over een tijdje weer, dus dan ga ik dat gewoon weer oppakken!
pi_122586772
Wat was volgens de orthopeed het probleem met je knie Nallie?
Wel jammer zeg, hardlopen is juist zo leuk! >:O
Doe wat je niet durft.
pi_122586876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja.. nu was hardlopen niet perse mn favoriete bezigheid ;) dus dat scheelt.
Volleyballen kan wel over een tijdje weer, dus dan ga ik dat gewoon weer oppakken!
Okay, dat is wel fijn. Niet dat je je favo sport moet opgeven :X
pi_122586896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat was volgens de orthopeed het probleem met je knie Nallie?
Nou ja ik ben een beetje scheef :') daardoor komt er meer belasting op rechts en dat kan gecorrigeerd worden met zooltjes op zich. Alleen het repetitieve bewegen van hardlopen is heel slecht voor je knieën/rug dus dat mag ik niet meer langdurig/vaak doen, omdat zeker mijn lijf dat niet gaat trekken.
pi_122586979
Hoiiii
Worry is a misuse of imagination
pi_122587170
Ik heb net een vlaflip gekregen. Ik dacht dat dat chocoladepudding gemend met vanillepudding is. Heb zojuist ontdekt dat dat het niet is :')

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik moest hier heel erg om grinniken :D

Nallie, wel klote van je knie! Hopelijk gaat het snel weer wat beter, ja :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:59 schreef Probability het volgende:
Hoiiii
Oh, hai!
pi_122587176
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou ja ik ben een beetje scheef :') daardoor komt er meer belasting op rechts en dat kan gecorrigeerd worden met zooltjes op zich. Alleen het repetitieve bewegen van hardlopen is heel slecht voor je knieën/rug dus dat mag ik niet meer langdurig/vaak doen, omdat zeker mijn lijf dat niet gaat trekken.
Nouja, dat is iig een helder verhaal.
Ik verbaas mezelf er altijd over hoe netjes ik loop (zo af en toe mag ik mezelf in de spiegel van de sportschool bewonderen bij het hardlopen). :D Wilde nu iets zeggen over blessurevrij lopen, maar ik heb ook wel een paar overbelastingsblessures gehad, alleen hadden die wel een duidelijke oorzaak (te lang doorgelopen op oude schoenen en te snel voluit gaan trainen na een gebroken enkel).
Doe wat je niet durft.
pi_122587270
Ik zie echt heel vaak mensen hardlopen buiten waarvan ik denk dat kán niet goed voor ze zijn.. scheef, wiebelig, neerkomend op hun voeten als stampende olifanten.. Eentje loopt hier wel eens voor huis langs en dan dreunt het gewoon door tot in de woonkamer :') terwijl het geen groot/zwaar persoon is.
Ik denk dat veel mensen zwaar onderschatten dat je ook voor iets "simpels" als hardlopen een goede techniek nodig hebt.

Ik kan het gelukkig helemaal niet :P vind er ook geen reet aan.
Maar sterkte met je knie Nallie :*
pi_122587331
Met dit mooie weer (nu dan, niet 10 minuten geleden :') ) krijg ik wel zin om weer te gaan hardlopen in het park. Maar vind het nu nog te koud! Blijf wel lekker binnen in de sportschool :P
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 10:15:23 #29
70532 loveli
N
pi_122587389
Mooi weer? Zelfs m'n auto is schoongespoeld!
crap in = crap out
pi_122587408
Ik had niet de elektrische deken aan moeten zetten en in bed gaan zitten met laptop :9
pi_122587411
Ik heb net warme hardloopsokken besteld op aanraden van Aurum.
De hardloopwinkel waar ik gister was, die hadden ze niet en kwamen met schoenen met een gore tex binnenkant. Alleen waren die wel 140 euro. :o
Een paar extra warme hardloopsokken kost 14 euro. Probeer ik eerst die wel. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122587420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:10 schreef MarMar het volgende:
Ik zie echt heel vaak mensen hardlopen buiten waarvan ik denk dat kán niet goed voor ze zijn.. scheef, wiebelig, neerkomend op hun voeten als stampende olifanten.. Eentje loopt hier wel eens voor huis langs en dan dreunt het gewoon door tot in de woonkamer :') terwijl het geen groot/zwaar persoon is.
Ik denk dat veel mensen zwaar onderschatten dat je ook voor iets "simpels" als hardlopen een goede techniek nodig hebt.

^^

Mijn fysio zei ook al; het is prima zolang het comfortabel voelt voor jezelf. Dat is meestal 5km max.
Misschien ga ik maar eens luisteren naar de mensen die er verstand van hebben :P
Dan kan ik over 20 jaar ook nog lopen :')
pi_122587429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:15 schreef loveli het volgende:
Mooi weer? Zelfs m'n auto is schoongespoeld!
Ik kijk hier tegen een blauwe lucht aan. :D
Toch maar even checken wat het gaat doen voordat ik ga rennen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122587456
Prachtig weer, als je er van houdt om in sneeuwbuien te lopen :P ik was een sneeuwpop toen ik de jongste naar school had gebracht..
pi_122587527

Goedemorgen! :P
Ja doei.
pi_122587624
Haha ik moest lachen mo :')

Ik voel me vet niet ugly in mijn nieuwe jurkje, en ben ook heel tevreden dat maat 38 gewoon past. Nu hoop ik wel nog harder extra dat mijn blommetjesding lekker klein valt :D
pi_122587738
maat 38 is toch ook prachtig :)

En lol Mo!
pi_122587880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:27 schreef MarMar het volgende:
maat 38 is toch ook prachtig :)

En lol Mo!
Ja, het was ooit maat 42 dus ik ben blij D: maar mijn kookai jurkje was maat L dus dat is dan maat 42, maar ik hoop dat ie dan heel klein valt. of als ie heeeeeel mooi is, laat ik hem gewoon innemen!
pi_122588370
Zijn er hier trouwens nog types die dat fatsecret gebruiken?
pi_122588588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:54 schreef Perruche het volgende:
Zijn er hier trouwens nog types die dat fatsecret gebruiken?
Het komt er een beetje lullig uit Perr. :D
Maar ik gebruik 'm wel eens. Volgens mij wel meer mensen hier. Het is iig een app die behoorlijk uitgebreid is en waar je heel makkelijk dingen in kunt aanpassen of toevoegen. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:16:23 #41
70532 loveli
N
pi_122588961
"fatsecret" klinkt als iets wat je niet met iedereen deelt.
crap in = crap out
pi_122589229
Mn telefoon noemt 'm gewoon CalorieTeller. :D
Klinkt een stuk aardiger. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122589365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het komt er een beetje lullig uit Perr. :D
Maar ik gebruik 'm wel eens. Volgens mij wel meer mensen hier. Het is iig een app die behoorlijk uitgebreid is en waar je heel makkelijk dingen in kunt aanpassen of toevoegen. :)
Ik gebruik hem ook maar ik kan mijn "beweging" net veranderen, heb jij dat ook? als ik eerst invoer 1 uur kan ik het daarna niet aanpassen...
pi_122589485
Als je op je activiteit klikt, dan kun je je duur verhogen of verlagen.
Als het sowieso niet klopt, dan zou ik even die activiteit verwijderen en opnieuw toevoegen.
Doe wat je niet durft.
pi_122589534
Ook leuk, Health City helpt je met afvallen!
Dit is dagmenu 1:
Doe wat je niet durft.
pi_122589592
Zal dat ook echt door een voedingsdeskundige gemaakt zijn dan? :o
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122589621
Wat een gruwelijk!
En OMG... dat ontbijt
pi_122589683
Wel voldoende zout aan je bouillonblokjes toevoegen he!
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:42:08 #49
70532 loveli
N
pi_122589693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:41 schreef Novem het volgende:
Wel voldoende zout aan je bouillonblokjes toevoegen he!
^^
crap in = crap out
pi_122589707
Dafuq :')
pi_122589724
Gisteren las ik ergens dat ze de norm van de hoeveel zout dat je op een dag mag eten omlaag hebben geschroefd

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)r-zout-in-eten.dhtml

(en dat ik het gisteren las betekend natuurlijk niet dat het bericht zo jong is O-) )
pi_122589727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Novem het volgende:
Zal dat ook echt door een voedingsdeskundige gemaakt zijn dan? :o
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Iemand had al nagerekend dat het zo'n 1300 calorieen is. -O-

Nu is Health City ook de hoofdsponsor van Obese en als de voedingsrichtlijnen die ze daar hanteren net zo erg zijn als bij "I used to be fat" van MTV, dan verbaast het me niets dat de deelnemers zo enorm veel afvallen.
Doe wat je niet durft.
pi_122589737
quote:
11s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als je op je activiteit klikt, dan kun je je duur verhogen of verlagen.
Als het sowieso niet klopt, dan zou ik even die activiteit verwijderen en opnieuw toevoegen.
Hoe kan je dat doen dan? Want dat verhogen/verlagen werkt dus niet, en ik zie ook niet hoe ik het kan verwijderen :').
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:43:38 #54
70532 loveli
N
pi_122589745
Ach, er zit geen zout in het ontbijt.
crap in = crap out
pi_122589758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren las ik ergens dat ze de norm van de hoeveel zout dat je op een dag mag eten omlaag hebben geschroefd
Volgens eetmeter eet ik altijd te weinig zout.
Ze zoeken het maar lekker uit bij eetmeter :P
pi_122589763
Is dat nu echt zo'n slecht menu dan? Dat ontbijt lijkt me maar niks, maar vind het er zelf niet zo ongezond uitzien...
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:44:44 #57
70532 loveli
N
pi_122589788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik kan het me bijna niet voorstellen. Iemand had al nagerekend dat het zo'n 1300 calorieen is. -O-

Nu is Health City ook de hoofdsponsor van Obese en als de voedingsrichtlijnen die ze daar hanteren net zo erg zijn als bij "I used to be fat" van MTV, dan verbaast het me niets dat de deelnemers zo enorm veel afvallen.
Toevallig gisteren de aflevering gezien, met zo'n startgewicht gaat het in het begin ook wel wat sneller dan wanneer je 500 gram kwijt wilt.
crap in = crap out
pi_122589823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

Volgens eetmeter eet ik altijd te weinig zout.
Ze zoeken het maar lekker uit bij eetmeter :P
:P Ken het probleem
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:45:32 #59
70532 loveli
N
pi_122589827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is dat nu echt zo'n slecht menu dan? Dat ontbijt lijkt me maar niks, maar vind het er zelf niet zo ongezond uitzien...
Beter dan een gemiddeld menu*, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.

*Gemiddelde Mac-Nederlander, zeg maar
mac = McD of macaroni, vul zelf maar in
crap in = crap out
pi_122589844
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Beter dan een gemiddeld menu, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.
whehe
pi_122589868
quote:

[..]

Beter dan een gemiddeld menu, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.
Oh, ja, de hoeveelheid is misschien niet zo handig :+
Dat ontbijt snap ik dus ook niet helemaal, overigens :D
pi_122589873
quote:

[..]

Beter dan een gemiddeld menu*, maar weinig. En ontbijt met bonen lijkt me niet praktisch ivm gasvorming.

*Gemiddelde Mac-Nederlander, zeg maar
mac = McD of macaroni, vul zelf maar in
Gasvorming valt heus wel mee bij bonen e.d.
pi_122589875
Zout, zout, zout... helemaal geen kh's, behalve van de kiwi's... superveel noten, geen zuivel / yoghurt ofzo... meh :P

En dat ontbijt lijkt me ronduit smerig... doe er dan nog wat tomatensaus ofzo bij om het minder droog te maken!
pi_122589877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad behoorlijk rigoreus, maar nu is dat ook wel echt nodig bij mensen die 220 kilo wegen.. Obese.. nogal een "sbsgehalte" maar het concept vind ik zo gek nog niet.. 1 jaar om af te vallen met persoonlijke begeleiding, daarna nog 1 jaar nazorg..
In dat soort gevallen moet je ook gewoon echt snel veel afvallen wil je uberhaupt weer een beetje gezond kunnen leven.. als er dan 100 kilo af is, dan kan je eens denken aan nog een beetje afvallen op een normale manier... hoewel op gewicht blijven dan al een hele taak is denk ik.
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:47:51 #65
70532 loveli
N
pi_122589917
Geen zuivel is niet zo erg, overrated enzo.
crap in = crap out
pi_122589919
en alleen maar water met zout en groente is geen lunch.
pi_122589931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad behoorlijk rigoreus, maar nu is dat ook wel echt nodig bij mensen die 220 kilo wegen.. Obese.. nogal een "sbsgehalte" maar het concept vind ik zo gek nog niet.. 1 jaar om af te vallen met persoonlijke begeleiding, daarna nog 1 jaar nazorg..
In dat soort gevallen moet je ook gewoon echt snel veel afvallen wil je uberhaupt weer een beetje gezond kunnen leven.. als er dan 100 kilo af is, dan kan je eens denken aan nog een beetje afvallen op een normale manier... hoewel op gewicht blijven dan al een hele taak is denk ik.
Kan je nagaan... als je 220 kilo weegt, dan val je 100 kilo af, en dan ben je nog steeds te dik!
pi_122589940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef loveli het volgende:
Geen zuivel is niet zo erg, overrated enzo.
Ik dacht dat kwark enzo zo gepromoot werd hier.
pi_122589968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe kan je dat doen dan? Want dat verhogen/verlagen werkt dus niet, en ik zie ook niet hoe ik het kan verwijderen :').
Hehehehe, ik ga je wel even DM'en. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122589977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Kan je nagaan... als je 220 kilo weegt, dan val je 100 kilo af, en dan ben je nog steeds te dik!
Dit was wel een lange vent, valt mee denk ik..
Mijn broer is schommelt ook tussen de 110 en 120 kg, maar is met zijn 2.10m gewoon een slanke vent.
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 11:49:18 #71
70532 loveli
N
pi_122589978
quote:

[..]

Ik eet het ook dagelijks, maar zie het niet als essentieel onderdeel van gezonde voeding.
crap in = crap out
pi_122589981
Ik heb vorige week allemaal bestellingen gedaan. Kleren O+
Denk dat er straks bij thuiskomt 3 pakjes op me liggen te wachten. Drie pakjes met Veel Kleding. Hoe awesome is dat?! :D Stiekem verheug ik me daar best wel op, gheghe.

Om twee uur krijg ik weer bezoek. Ga zo even lekker douchen. Heb zo'n stoel in de douche, volgens mij is dat echt chill bij het scheren van je benen. Gaan we meteen even testen :7

Ik eet vanavond trouwens een of ander lapje vlees (ben vergeten wat precies), met boterboontjes, appelmoes en wat chocoladevla. En vanmiddag krijg ik twee boterhammetjes met hagelslag, en melk.
pi_122589997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik eet het ook dagelijks, maar zie het niet als essentieel onderdeel van gezonde voeding.
Ok.
pi_122590002
quote:

[..]

Ik vind kwark nogsteeds De gouden tip van Viz O+
Li is niet van de zuivel tho.
pi_122590042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vind kwark nogsteeds De gouden tip van Viz O+
Li is niet van de zuivel tho.
Ik kan me herinneren dat zij ook 500 grams bakken kwark wegbuffelt.

Maar goed :P zoals de wind waait waait mijn vestje
pi_122590045
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Gasvorming valt heus wel mee bij bonen e.d.
Nou, misschien heb je er zelf niet bijzonder veel last van, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Maar mensen met IBS of IBD (en dan vooral tijdens opvlammingen) wordt aangeraden om uit de buurt te blijven van o.a. bonen. Vanwege die gasvorming :Y
pi_122590058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wel ivm eiwit en langzame vertering. Goed sportvoer en erg fijn als avond tussendoortje, omdat de trek dan de rest van de avond wel wegblijft.
pi_122590060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Denk dat er straks bij thuiskomt 3 pakjes op me liggen te wachten. Drie pakjes met Veel Kleding. Hoe awesome is dat?! :D Stiekem verheug ik me daar best wel op, gheghe.

Om twee uur krijg ik weer bezoek. Ga zo even lekker douchen. Heb zo'n stoel in de douche, volgens mij is dat echt chill bij het scheren van je benen. Gaan we meteen even testen :7

Ik eet vanavond trouwens een of ander lapje vlees (ben vergeten wat precies), met boterboontjes, appelmoes en wat chocoladevla. En vanmiddag krijg ik twee boterhammetjes met hagelslag, en melk.
coco :D _O-. Maar laten ze je nou overleven op een vlaflip, een bth hagelslag en een avondeten? Sterkte! :P
pi_122590062
quote:

[..]

Naja... bij het eerste seizoen van Obese waren er ook heel wat waarbij het project absoluut niet goed lukte. Die of weer aankwamen of überhaupt amper afvielen
pi_122590119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Rokjes die waaien zoals de wind waait kunnen best gênante situaties opleveren soms. Gelukkig waaien alleen je vestjes (alhoewel ik dat eigenlijk niet uit jouw opmerkingen kan concluderen, maar dat terzijde).
pi_122590123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, misschien heb je er zelf niet bijzonder veel last van, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Maar mensen met IBS of IBD (en dan vooral tijdens opvlammingen) wordt aangeraden om uit de buurt te blijven van o.a. bonen. Vanwege die gasvorming :Y
Misschien zijn we thuis met teveel bonen opgevoed dan of zo. Dacht altijd dat het een fabel was.
pi_122590125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

Die stoelen zijn daar idd chill voor haha, bij benen scheren mis ik 'm nog wel eens ;)
Wel fijn dat ze daar s'avonds warm eten, ziekenhuis hier doet dat om 12 uur, ik vind dat bekant nog ochtend :P
pi_122590157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Rokjes die waaien zoals de wind waait kunnen best gênante situaties opleveren soms. Gelukkig waaien alleen je vestjes (alhoewel ik dat eigenlijk niet uit jouw opmerkingen kan concluderen, maar dat terzijde).
opwaaiende rokjes :@
pi_122590181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

opwaaiende rokjes :@
Dat kan inderderdaad gebeuren als je teveel bonen eet.
pi_122590182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

coco :D _O-. Maar laten ze je nou overleven op een vlaflip, een bth hagelslag en een avondeten? Sterkte! :P
Nee, volgens mij mag ik tussendoor best nog bouillon vragen en dat soort dingen. En op dit moment heb ik totaal geen honger, komt waarschijnlijk door de pijnstilling die ik krijg. Ga nu wel al 1 van de soorten weglaten, kijken of dat werkt :) Dan krijg ik nog maar 2 soorten ipv 3. Lijkt me wel beter :Y
pi_122590186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:54 schreef Novem het volgende:

[..]

_O-
pi_122590219
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... bij het eerste seizoen van Obese waren er ook heel wat waarbij het project absoluut niet goed lukte. Die of weer aankwamen of überhaupt amper afvielen
Die zullen er nu vast ook wel weer komen.. deze eerste was succesvol, ook supergemotiveerd en hij vond het sporten volgens mij ook leuk.
Dat is zeldzaam geloof ik.. in de sportschool zucht en steunt het grootste deel ook onderling (en soms tegen mij) dat ze het alleen doen omdat het moet.. het lijkt me verdomd moeilijk om het dan vol te houden.
Ik vind het heerlijk om te sporten, moet mezelf nu even in bedwang houden omdat het niet handig is na 3 dagen bijna niet eten.. maar ik denk dat ik vanmiddag wel een wandeling doe als het zulk lekker weer blijft hier.
pi_122590229
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:54 schreef Novem het volgende:

[..]

pi_122590271
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:54 schreef Novem het volgende:

[..]

:D :') _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien zijn we thuis met teveel bonen opgevoed dan of zo. Dacht altijd dat het een fabel was.
Nou ja, niet alles gaat voor iedereen op, natuurlijk. Tijdens een serieuze opvlamming kan ik eigenlijk alleen cola goed verdragen. Terwijl dat niet zou moeten kunnen, door de koolzuur. Mgoed. Bij mij gaat dat dus wel :Y

Mar, ik geloof niet dat ik tijdens de lunch al warm eten zou kunnen wegkrijgen, nee! En die stoel is dus handig? :D Mooi :+
pi_122590289
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Die zullen er nu vast ook wel weer komen.. deze eerste was succesvol, ook supergemotiveerd en hij vond het sporten volgens mij ook leuk.
Dat is zeldzaam geloof ik.. in de sportschool zucht en steunt het grootste deel ook onderling (en soms tegen mij) dat ze het alleen doen omdat het moet.. het lijkt me verdomd moeilijk om het dan vol te houden.
Ik vind het heerlijk om te sporten, moet mezelf nu even in bedwang houden omdat het niet handig is na 3 dagen bijna niet eten.. maar ik denk dat ik vanmiddag wel een wandeling doe als het zulk lekker weer blijft hier.
Het punt is dat iemand een sport moet vinden die bij hem past. Zeggen dat sport niet leuk is, is hetzelfde als beweren dat je geen kaas/vis oid lust. Er zijn er zoveel soorten van. Alleen je moet wel even zoeken en ook accepteren dat fitness niet voor iedereen je van het is.

Maar ik heb ook gelezen dat de verwachting is dat die lui van Obese de rest van hun leven op een dieet van 1500kcals moeten blijven en dat is voor veel mensen gewoon te weinig.
pi_122590372
Ik merk toch dat ik best moeite moet doen om boven die 1500 uit te komen, omdat ik minder gewend was een paar jaar lang.
En sjah.. dat, of dood gaan aan extreem overgewicht.. bij dit soort gevallen is het inderdaad een kwestie van je leven lang er aan moeten blijven werken.
Beetje vergelijkbaar met leven met diabetes.. ik vind dat het het wel waard is.
pi_122590467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:00 schreef MarMar het volgende:
Ik merk toch dat ik best moeite moet doen om boven die 1500 uit te komen, omdat ik minder gewend was een paar jaar lang.
En sjah.. dat, of dood gaan aan extreem overgewicht.. bij dit soort gevallen is het inderdaad een kwestie van je leven lang er aan moeten blijven werken.
Beetje vergelijkbaar met leven met diabetes.. ik vind dat het het wel waard is.
Tja... ik vind het ook veel, maar het advies zit niet voor niets op 2000kcals
En ik vind het ook de moeite waard, maar voor velen is dat niet het geval (dat is ook wel te zien aan veel mensen).

Anderzijds betwijfel ik of je dan inderdaad genoeg vitamine binnen kan krijgen. Ik zit officieel nu op 1100kcals en ik moet echt behoorlijk wat vitamine van de diëtist en HA bijslikken om te zorgen dat mijn tekorten niet al te erg zijn.
pi_122590632
Zei iemand kwark(taart)? O+

:9
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 12:09:11 #94
70532 loveli
N
pi_122590642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dagelijks minimaal 1. Zou liever dagelijks een bak havermout weglepelen, maar dat trekt mijn lijf helaas niet op de lange termijn. Dan maar compromissen sluiten met de wind.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 12:10:59 #95
70532 loveli
N
pi_122590707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:08 schreef Mufasa208 het volgende:
Zei iemand kwark(taart)? O+

Die is niet vers :{w
crap in = crap out
pi_122590759
Sowieso snappen mensen het niet als ze steen een been lopen te klagen dat ze sporten omdat het moet.

1. Dan moet je opletten wat je eet.
2. Kies dan iets uit wat je uberhaupt leuker vindt.
pi_122590777
:D die zullen nu al wel beschimmeld zijn Mufasa :P

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Tja... ik vind het ook veel, maar het advies zit niet voor niets op 2000kcals
En ik vind het ook de moeite waard, maar voor velen is dat niet het geval (dat is ook wel te zien aan veel mensen).

Anderzijds betwijfel ik of je dan inderdaad genoeg vitamine binnen kan krijgen. Ik zit officieel nu op 1100kcals en ik moet echt behoorlijk wat vitamine van de diëtist en HA bijslikken om te zorgen dat mijn tekorten niet al te erg zijn.
Lukt makkelijk :P Als je kijkt hoeveel vitamines je in een salade van 250gr. kan stoppen ;)
Groentes zijn kcalarm en vol vitamines en mineralen. (tenzij je ze doodkookt, dan belanden ze in het water)
1100 is weinig maar kun je echt wel volproppen met essentiële voedingsstoffen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122590781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Die is niet vers :{w
[/quote]
Is ook weer veuls te lang geleden dat ik een verse gemaakt heb. -O-

@V1z, niet meer verantwoord. :+

Ik heb ze ook eens gemaakt met AH light siroop, alleen moest ik er aardig wat bijgooien om er smaak aan te krijgen. Niet doorhebbend dat er natuurlijk ook sucralose inzit. :X

Ik heb die nacht in bed liggen trippen. :X _O-
pi_122590869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:
:D die zullen nu al wel beschimmeld zijn Mufasa :P

[..]

Lukt makkelijk :P Als je kijkt hoeveel vitamines je in een salade van 250gr. kan stoppen ;)
Groentes zijn kcalarm en vol vitamines en mineralen. (tenzij je ze doodkookt, dan belanden ze in het water)
1100 is weinig maar kun je echt wel volproppen met essentiële voedingsstoffen.
:P Dus ik gooi voor niets geld weg aan multivitamine
pi_122590873
First world problems: de zon schijnt door het heel grote raam (met prachtig uitzicht) precies zo mijn luxe eenpersoonskamer in, dat ik nu - liggend in mijn chille bedje met motor- mijn laptop beeldscherm niet goed kan zien. ;(
pi_122590928
En de dag erna had ik last van mijn omhoogwapperend rokje.
pi_122590972
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:17 schreef Mufasa208 het volgende:
En de dag erna had ik last van mijn omhoogwapperend rokje.
Pics?
pi_122590990
quote:

[..]

:')!
pi_122591011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
First world problems: de zon schijnt door het heel grote raam (met prachtig uitzicht) precies zo mijn luxe eenpersoonskamer in, dat ik nu - liggend in mijn chille bedje met motor- mijn laptop beeldscherm niet goed kan zien. ;(
Awww :* :P
Was in zkh waar ik lag anders, daar had je automagische zonnewering :7

Oh, en over dat 200+ mag best wel snel. Oke, voor gezondheid misschien beter dat zo snel mogelijk gaat, punt is wel dat je vel dan geen tijd heeft om mee te veranderen.
Mag je daarna nog eens zo'n correctie laten doen wat geen kattepis is.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Dus ik gooi voor niets geld weg aan multivitamine
Nee, omdat je ook brandstof nodig bent (jij hebt nu geen reserves meer(tenminste niet veel)) en die nemen dan veel plek in in de 1100. ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122591065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Pics?
:N
pi_122591103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:

Nee, omdat je ook brandstof nodig bent (jij hebt nu geen reserves meer(tenminste niet veel)) en die nemen dan veel plek in in de 1100. ;)
Naja... volgende week ga ik naar de 2000kcals en dan zullen de reserves hard genoeg terugkeren :')
pi_122591135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:20 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh, en over dat 200+ mag best wel snel. Oke, voor gezondheid misschien beter dat zo snel mogelijk gaat, punt is wel dat je vel dan geen tijd heeft om mee te veranderen.
Mag je daarna nog eens zo'n correctie laten doen wat geen kattepis is.

Ik denk dat je als je 100 kilo afvalt het niet zoveel uitmaakt hoe snel je dat doet. Je huid is dan gewoon naar de klote. Dat gaat echt niet meer goedkomen.

Zefs ik merk het dat ik na afvallen lossere huid heb en er is niet zoveel af.
pi_122591183
Ooooohhhh, wat erg! :D
Health City zit onderbouwde reacties over waarom het geen goed dieet is, te deleten op die Facebook pagina. :D
Stond net een heel verhaal van een trainer van een van de vestigingen over dat het te weinig is en zeker in combinatie met 3 tot 4 keer per week sporten, en dat is dus weggehaald. :D

Het lijkt de Urbanathlon wel. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122591339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:24 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik denk dat je als je 100 kilo afvalt het niet zoveel uitmaakt hoe snel je dat doet. Je huid is dan gewoon naar de klote. Dat gaat echt niet meer goedkomen.

Zefs ik merk het dat ik na afvallen lossere huid heb en er is niet zoveel af.
True, zal ook deels aan liggen hoe oud je bent en of je vrouw of man bent.
Merk zelf dat ik bij 2e afvalreeks toch minder slap hangt.
1e was 75kg in 1jr
2e was 35kg in 2,5jr.

Maar vul nu ook meer op met spier, dus of helemaal klopt hoe het in m'n hoofd zit kan ik niet zeggen :D
Was na die 75kg maar 'slap' mannetje :')

Uniek, mocht je ooit een hotelveiling van iets in de buurt van Zwartemeer/Emmen op de kop tikken. Bargerveen kun je heel leuk wandelen! :Y
pi_122591381
quote:
11s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Health City zit onderbouwde reacties over waarom het geen goed dieet is, te deleten op die Facebook pagina. :D
Stond net een heel verhaal van een trainer van een van de vestigingen over dat het te weinig is en zeker in combinatie met 3 tot 4 keer per week sporten, en dat is dus weggehaald. :D

Dat is zooo stom om zoiets te gaan verwijderen :') Dat heb je nu eenmaal met social media: risico dat er reacties komen waar je niet blij mee bent. Denk daar dan van tevoren goed over na :D Reacties verwijderen is zo sneu en werkt alleen maar averechts :D :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:21 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

:N
Jammer.

Net boterham met ham gegeten, en glaasje melk gedronken. Nom.
pi_122591435
Melk :9
Zon al weg of moeten we hier allemaal een regendansje doen? :D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... volgende week ga ik naar de 2000kcals en dan zullen de reserves hard genoeg terugkeren :')
Als jij gewoon blijft bewegen en je verbranding beetje omhoog doet gooien is 2000kcal heul niet zo verkeerd en dikmakend.
pi_122591513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Melk :9
Zon al weg of moeten we hier allemaal een regendansje doen? :D

[..]

Als jij gewoon blijft bewegen en je verbranding beetje omhoog doet gooien is 2000kcal heul niet zo verkeerd en dikmakend.
Ik kan natuurlijk ook gewoon de gordijnen dicht doen :P En moet nu eigenlijk toch gaan douchen. Geloof dat er rond 14u bezoek komt. Dus. :+
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 12:36:51 #113
70532 loveli
N
pi_122591528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik kan natuurlijk ook gewoon de gordijnen dicht doen :P En moet nu eigenlijk toch gaan douchen. Geloof dat er rond 14u bezoek komt. Dus. :+
Heb je geen afstandsbediening voor de gordijnen?
crap in = crap out
pi_122591712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je geen afstandsbediening voor de gordijnen?
Nee.
Baggerziekenhuis.

;)
pi_122591739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Jammer.

Niks spannends aan een man in een rok. :+

quote:
11s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Djeezdaweez... dat was marketingtechnisch ook al zo'n fiasco. :N Wie HC hierdan voor gebruikt heeft...
pi_122591802
Weten jullie die hypotheek nog die rond zou zijn, en de sleutels die we morgen zouden krijgen?

Nee.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 12:46:53 #117
70532 loveli
N
pi_122591915
-O- no kidding
crap in = crap out
pi_122591960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:42 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Niks spannends aan een man in een rok. :+

Mwoah, hoeft niet verkeerd te zijn!

pi_122591972
Fout van de hypotheekadviseur.
Hebben mijn getrouwde naam gebruikt op de hypotheekaanvraag. Maar omdat we 'maar' 2,5 jaar in plaats van 3 jaar getrouwd zijn, hadden ze ook een check op mij moeten doen op m'n meisjesnaam.

Morgen gaat dus niet meer lukken.
Ja doei.
pi_122591974
Enne Mo, wat is er nu weer aan de hand dan??
pi_122592209
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mwoah, hoeft niet verkeerd te zijn!

[ afbeelding ]
There can be only one! /Highlander

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
Fout van de hypotheekadviseur.
Hebben mijn getrouwde naam gebruikt op de hypotheekaanvraag. Maar omdat we 'maar' 2,5 jaar in plaats van 3 jaar getrouwd zijn, hadden ze ook een check op mij moeten doen op m'n meisjesnaam.

Morgen gaat dus niet meer lukken.
Die zou je nu dan ook wel wat aan kunnen doen. :X -O-

@HKPW, voor na je eventuele marathon uitstapje? :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Highland_Games

[ Bericht 8% gewijzigd door Mufasa208 op 07-02-2013 13:02:43 ]
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 13:10:37 #122
70532 loveli
N
pi_122592751
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:55 schreef Mufasa208 het volgende:

Cool! Hoewel misschien iets te veel van het goede.
crap in = crap out
pi_122592842
Jezus Mo, wat een gedoe zeg. En nu?

Ik heb een -O- -dag, stom gezeik en zometeen de rest van de middag vergaderen }:|
Gelukkig daarna een borrel :')
pi_122592918
Hehehhee, jullie verzinnen de leukste dingen voor me. :D
Eerst maar eens een rondje rennen. Dan kijken we verder. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122592969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:13 schreef Nallie het volgende:
Jezus Mo, wat een gedoe zeg. En nu?

Ik heb een -O- -dag, stom gezeik en zometeen de rest van de middag vergaderen }:|
Gelukkig daarna een borrel :')
Nu krijgen we de sleutels pas na het weekend, als we ze ooit krijgen.
Ja doei.
pi_122593245
Hopelijk komen ze snel na het weekend Mo! Jammer dat er weer een bummer is...
pi_122593433
En een :* voor de nall!

Update, comments?
O: spelvlokken met sojamelk, chiazaad, lijnzaad, banaan
T: 2 mandarijnen
L: kabeljAuw in bladerdeeg, 5 kleine aardappeltjes, sla met komkommer/tomaat. Beker optimel erbij
T: peer en appel
D: biologische bonensoep met een boterham
S: combat + balance
T: griekse yoghurt met pecannoten en honing

[ Bericht 1% gewijzigd door Perruche op 07-02-2013 14:10:03 ]
pi_122593557
Netjes toch lijkt me? Alleen is kabeljauw met au niet ou :P

En inderdaad, :* voor Nallie met knie ook en alles. Gelukkig nog wel dat je kunt blijven volleyballen ^O^

-O- Mo :{
pi_122593714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 12:55 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

There can be only one! /Highlander

[..]

Die zou je nu dan ook wel wat aan kunnen doen. :X -O-

Highland games lijkt mij dan nog wel wat :Y
pi_122593792
Ook leuk: het geld was al bij de notaris.... :') :')

quote:
Maar alles kost tijd. Want het geld is geretourneerd, dat wordt verwerkt, dan komt de case weer open en dan kunnen ze het pas weer aanpassen. En dan doen ze de laatste check, en sturen ze het geld weer op. Ja heus, ze schuiven het geld actief nog een keer heen en weer, want banken zijn zo dom als de pest... En nee, niemand weet waarom ze dat niet kunnen aanpassen en checken zonder al dat gedoe. Maar als het vandaag wordt aangepast, hebben ze het morgen gecontroleerd, dan sturen ze het geld, en dat is er natuurlijk ook niet stante pede, dus voor het einde van morgen is domweg onrealistisch. Dus dat wordt ma/di...
|:( |:( |:(

Lijstje:

O: yoghurt met banaan en bran flakes
L: couscous met gegrilde groenten en feta
D: hamburger op een pompoenpitbroodje met pompoen en potato wedges uit de oven

T's moet ik nog even bedenken en even zien of ik nog ga hardlopen. ben misselijk van frustratie en verdriet op 't moment, en zit tegen heug en meug m'n L weg te werken, dus even zien wat er nog van sporten komt.
Ja doei.
pi_122593831
Mo wat stom allemaal :(
pi_122593970
Ik wilde net gaan hardlopen en toen zag ik de hagel (denk ik) bijna horizontaal voorbij komen. :o
Het zou straks zo maar eens een half uurtje crosstrainer op de sportschool kunnen worden. B-)

Mo, wat vervelend voor jullie, dat er weer iets niet goed is gegaan.
Vind het alleen wel zorgwekkend dat je gewoon misselijk bent van frustratie en verdriet. Je weet toch dat het goed gaat komen? Duurt alleen even wat langer.
Doe wat je niet durft.
pi_122594009
Banken moeten aan heel veel regels voldoen.

Bovendien het is een paar dagen uitstel, geen afstel. Snap dat het een frustrerend proces is (geweest) maar het is niet alsof het nooit meer goedkomt. Kop op dus.
pi_122594032
Vet balen Mo!! Maar het komt goed, het zijn allemaal administratieve fouten, maar geen redenen om jullie hypotheek af te wijzen, toch?

Dat je zwaar gefrustreerd/teleurgesteld raakt snap ik, maar verdriet is toch niet nodig? :)
pi_122594071
'Even wat langer', daar heb ik even geen moed meer voor om dat soort nutteloze praatjes aan te horen na de zoveelste screw up. Het kost zoveel energie dat m'n studie ook nog eens kut gaat en dat allemaal opgeteld maakt me ziek, misselijk en verdrietig ja. Het is niet 'alleen even een hypotheek die wat langer duurt', het is een optelsom.
Ja doei.
pi_122594231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
'Even wat langer', daar heb ik even geen moed meer voor om dat soort nutteloze praatjes aan te horen na de zoveelste screw up. Het kost zoveel energie dat m'n studie ook nog eens kut gaat en dat allemaal opgeteld maakt me ziek, misselijk en verdrietig ja. Het is niet 'alleen even een hypotheek die wat langer duurt', het is een optelsom.
Ik vind wel dat je nogal zwaar optelt dan :+ Of er moet nog meer aan de hand zijn waar wij geen weet van hebben. Zo niet, dan is het inderdaad 'alleen even een hypotheek die wat langer duurt'. En ja, daar is veel misgegaan, maar het blijft, los van alles, slechts een hypotheek en maar een huis.

En ja, het is kut, al die fouten. En het is balen. Maar het blijven dingen, materiële zaken. Niet goed om daar zo ontzettend van slag van te zijn.

Mgoed, dat zijn mijn 2 cents.
  Vis een optie? donderdag 7 februari 2013 @ 14:00:07 #137
70532 loveli
N
pi_122594356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:47 schreef anna82 het volgende:
Banken moeten aan heel veel regels voldoen.
Dacht eerst dat dit sarcastisch bedoeld was, gezien het nieuws van de afgelopen tijd.

Mo, ervaring leert dat als je al niet lekker in je vel zit, dit soort dingen harder aantikken. Even tijd voor een adempauze? Dan naar de toekomst kijken: huis binnen handbereik, afgestudeerde MrMo, jullie tofste lente ever komt eraan.
crap in = crap out
pi_122594509
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef loveli het volgende:
Mo, ervaring leert dat als je al niet lekker in je vel zit, dit soort dingen harder aantikken. Even tijd voor een adempauze? Dan naar de toekomst kijken: huis binnen handbereik, afgestudeerde MrMo, jullie tofste lente ever komt eraan.
Dit idd! Het is nu even extra klote en doorbikkelen, maar nog heel even en HOPPA! Heel veel super awesome dingen *O*

Wat kun jij het mooi verwoorden loveli O+
pi_122594575
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Dacht eerst dat dit sarcastisch bedoeld was, gezien het nieuws van de afgelopen tijd.

Zonder de screw ups geen werk voor ons ;)
pi_122594613
"If you've got a gun you can rob a bank! If you've got a bank you can rob the world" :7
pi_122594740
quote:
12s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef V1z0R het volgende:
"If you've got a gun you can rob a bank! If you've got a bank you can rob the world" :7
Altijd een uzi in je achterzak he.

En ja ik dacht al, ik WIST dat er iets fout zat met die kabeljouw! Toen dacht ik, dubbel B, zonder W? Maar moest die o gewoon een A zijn :').
pi_122594768
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_122594887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_122594913
Oh, ik heb al heel veel gehuild vandaag, met van die hele grote uithalen, je kent ze wel.
Ja doei.
pi_122595074
Ik zou ook vet moeten janken hoor! En daarna moordneigingen krijgen richting de hypotheekadviseur :P
Wij hebben ook net een huis gekocht en het blijkt toch dat je niet echt op hypotheekadviseurs kan rekenen :')
pi_122595086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik heb al heel veel gehuild vandaag, met van die hele grote uithalen, je kent ze wel.
Oh. Dan weet ik het ook even niet meer.

pi_122595365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:23 schreef Novem het volgende:
Ik zou ook vet moeten janken hoor! En daarna moordneigingen krijgen richting de hypotheekadviseur :P
Wij hebben ook net een huis gekocht en het blijkt toch dat je niet echt op hypotheekadviseurs kan rekenen :')
Dat vooral! En wellicht frustratiehuilen en dan iets kapotslaan :').
Maar hopelijk is het volgende week echt klaar mo! *O*
pi_122595404
Ik ramde net bijna het waterfilter door de keuken heen toen hij lekte :')

Straks wellicht gewoon maar even een klein eindje rennen en dan eens zien of ik nog wat tekst kan produceren voor m'n scriptie.

En het is maar goed dat Mr.Mo contact met de bank/adviseur onderhoudt. :X
Ja doei.
pi_122595684
Is hardlopen in zo'n geval sowieso niet een uitstekende manier om je hoofd leeg te maken? :?
Je sprint al je agressie eruit tegen een heuvel op en de buitenlucht zal je goed doen. :)

Owja, en hypotheekadviseurs zijn een nare types.
En het is altijd gedoe.
Het lijkt erbij te horen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122596382
Het is ook gewoon onwijs balen, Mo. :*.

Ik snap het hart-onder-de-riem-idee, maar ik word niet echt blij van de andere verhalen ook over hypotheekadviseurs. Wij hebben drie weken voor het rond krijgen van de hypotheek. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122596566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik snap het hart-onder-de-riem-idee, maar ik word niet echt blij van de andere verhalen ook over hypotheekadviseurs. Wij hebben drie weken voor het rond krijgen van de hypotheek. :+.
:D
pi_122596664
quote:

Het kan ook heel snel. :)
Bij mij was het grootste probleem dat ik het huis eigenlijk niet kon betalen volgens mijn salaris op dat moment. Maar toen ik eenmaal een goede adviseur had gevonden was het zo geregeld.
Ik neem aan dat jullie eea al bekeken hebben voordat jullie serieus gingen kijken.
Doe wat je niet durft.
pi_122596678
quote:

Komt vast goed! Onze was na 2.5 week al praktisch rond, totdat de adviseur een paar andere essentiele zaken als de bankgarantie en taxatie was vergeten :') Dus als je adviseur niks vergeet is 3 week best te doen! :D

Waarom eigenlijk zo kort? 4 of 5 weken is toch de standaard?
pi_122596891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:05 schreef Novem het volgende:

[..]

Komt vast goed! Onze was na 2.5 week al praktisch rond, totdat de adviseur een paar andere essentiele zaken als de bankgarantie en taxatie was vergeten :') Dus als je adviseur niks vergeet is 3 week best te doen! :D

Waarom eigenlijk zo kort? 4 of 5 weken is toch de standaard?
Vanaf nu nog drie weken. :). De koper van ons huis wil snel over, en dat vinden wij prima, maar dan moet wel alles voor ons eerst geregeld zijn natuurlijk.

Henk, natuurlijk hebben we vooraf berekeningen laten maken. Tussen wat we kunnen lenen en wat we willen lenen zit zo'n 70k, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Maar je hoort soms verhalen... Daarbij hou ik helemaal niet van situaties die buiten mijn bereik liggen. Je levert alles aan en dan is het maar afwachten. Afwachten is niet tof. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122596941
quote:
nderbouwde reacties over waarom het geen goed dieet is, te deleten op die Facebook pagina.
Stond net een heel verhaal van een trainer van een van de vestigingen over dat het te weinig is en zeker in combinatie met 3 tot 4 keer per week sporten, en dat is dus weggehaald.

Het lijkt de Urbanathlon wel.
*cola en popcorn* Ben benieuwd of je ooit nog een reactie krijgt van de Urbanathlon mensen.

Sterkte Mo!!

Ik geloof mensen die dingen voor me moeten doen nooit op hun woord :+ Ik geloof mensen pas als contracten getekend zijn en ik de beloofde dingen in mijn hand heb. Tot die tijd kan en zal er vanalles mis gaan /eeuwige scepticus :P :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122597121
Heeft iemand een recept voor gezonde stofjes boost? Ik kan aan mijn knokkels voelen of ik bijna ziek ben en dat voel ik nu.. Dus ik zoek iets lichtverteerbaars met veel vitamines en mineralen. Een soepje ofzo?
pi_122597367
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:
Heeft iemand een recept voor gezonde stofjes boost? Ik kan aan mijn knokkels voelen of ik bijna ziek ben en dat voel ik nu.. Dus ik zoek iets lichtverteerbaars met veel vitamines en mineralen. Een soepje ofzo?
een hele stronk Broccoli met kippenbouillon en een beetje ui/knoflook fruiten en daar een soepje van maken?

Hoe voel je aan je knokkels of je ziek bent, dat heb ik echt nog nooit gehoord :D :D
pi_122597513
Het is bijna O+ O+ valentijnsdag! O+ O+
pi_122597773
Is het normaal dat de huisarts allemaal nota's verstuurt zonder dat ik er ben geweest? :@
Elk kwartaal staat er een nota van net geen 14,- bij m'n verzekering.
pi_122597833
he bah, Mo. kut!

:*
pi_122597996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
Is het normaal dat de huisarts allemaal nota's verstuurt zonder dat ik er ben geweest? :@
huh dat heb ik bij mijn huisarts nog nooit gezien.
pi_122598069
Ik zou er even een telefoontje aan wagen Viz.. vreemd.
pi_122598323
SLB-gesprek gehad.
Volgens de docent was ik een heel goede student, maar ze vond me wel een enorme controlfreak
Goh... hoe zou ze erbij komen :')
pi_122598649
quote:
Ook geen (herhaal)-receptjes gehad? Daar vragen ze bij mij 8 euro per keer voor (van mn eigen risico), en een recept schrijven voor meer dan 2.5 maand mag niet met mijn pil :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122598862
quote:
da's normaal, bijdrage voor dat je bij hem ingeschreven staat ofzo.
pi_122598873
Nee is een afschrijving van 14,- per keer op 1-1, 1-4, 1-7, 1-10 dus dacht dat huisarts standaard een tarief rekent per kwartaal.
pi_122599636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

een hele stronk Broccoli met kippenbouillon en een beetje ui/knoflook fruiten en daar een soepje van maken?

Hoe voel je aan je knokkels of je ziek bent, dat heb ik echt nog nooit gehoord :D :D
Beetje raar, maar dat voel ik aan de binnenkant van mijn knokkels. Als ik mijn vingers stoot voelt dat heel gevoelig, bijna pijnlijk. Meestal zit er dan iets van griep/ziekte aan te komen. Wel handig om van te voren te weten :)
pi_122599795
Ik krijg zo een longpunctie. Deelden ze me even mee net. Meh.
pi_122599978
Wut?! Dus kan erger zijn dan ontsteking? :{
pi_122599986
bah, coco! succes!

Ik ga vanavond uit eten met mn begeleider, de grote prof hier en een gastspreker van yale. Ik heb er niet zo'n zin in. En moet tot 7 uur wachten, terwijl ik nu al honger heb...
pi_122600033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat naar :( Succes en sterkte :*
pi_122600053
quote:
:X

Ik hoop dat je er niks van voelt.
pi_122600152
He gatver coco, fijn dat ze dat even op tijd meedelen ook.. sterkte maar weer :*
pi_122600261
quote:
Oei -O- sterkte! :*
Ja doei.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:37:19 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122600381
Coco :o Sterkte meis! Denk aan je!

Kut Mo

CotS, dat lijkt mij wel een juiste conclusie :D

Lijkt mij een mooi wandelgebied V1, thanks... (je bent lief :* )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122600504
@Uniek: klopt, had er behoorlijk moeite mee mijn gezicht in een plooi te houden. Ze bracht het heel voorzichtig alsof het een heel grote verrassing voor mij zou zijn
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:40:11 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122600524
Lekker lijstje Per!

De mijne is standaard met een broodje haring extra.
Als avondeten een stronk broccoli, wat spruitjes, roergebakken ui/witte kool,/paprika/champignons soja/ oestersaus met een groot stuk lever.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122600609
quote:
Waarom doen ze dat? :*
pi_122600778
Sterkte coco!
Jag is nu even iets kleins eten geen optie? Banaan of boterham ofzo?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122601541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:46 schreef Ewelina het volgende:
Sterkte coco!
Jag is nu even iets kleins eten geen optie? Banaan of boterham ofzo?
^ dat, of een boterham banaan! :9

Oeh, idee voor ontbijt morgen :D
pi_122601779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ dat, of een boterham banaan! :9

Oeh, idee voor ontbijt morgen :D
heb een bakje yoghurt met muesli gegeten.

K heb er geen zin in, en ben moe. Wat een stomme dag is vandaag, het is zo grijs en grauw en ik kan me niet motiveren, en nu kan ik niet naar huis om stomme tv te kijken maar moet ik slim spelen..

[/zeik-bui]
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:10:36 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122601857
Jeager :*

Het wordt tijd voor zon en warmte!
pi_122601952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeager :*

Het wordt tijd voor zon en warmte!
jup. in plaats daarvan ziet het weerbericht er zo uit:
pi_122602211
Succes Coco! Hopelijk valt t mee.

Net even boodschappen gedaan en mijn lontje is kort vandaag. Allemaal van die zeurende verkopers voor goede doelen die als aasgieren om de appie hangen. Met zn verhaal over zeehondjes. Flikker toch op man. Heb gezegd dat ie zelf een zeehond was :') Sloeg helemaal nergens op maar t luchtte wel op :)
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:19:45 #185
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122602236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Daar word je inderdaad niet echt vrolijk van
jup. in plaats daarvan ziet het weerbericht er zo uit:
[ afbeelding ]
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:33:11 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122602714
Oh. Een longpunctie. Dat is wel heftig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122603826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:33 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Een longpunctie. Dat is wel heftig.
Jij je goed gered met het project? En was het leuk om te doen?
pi_122605342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef the85mc het volgende:
Succes Coco! Hopelijk valt t mee.

Net even boodschappen gedaan en mijn lontje is kort vandaag. Allemaal van die zeurende verkopers voor goede doelen die als aasgieren om de appie hangen. Met zn verhaal over zeehondjes. Flikker toch op man. Heb gezegd dat ie zelf een zeehond was :') Sloeg helemaal nergens op maar t luchtte wel op :)
_O- dat zou ik ook zo hebben kunnen zeggen :D :')

D zit erin... Nu even laten zakken voor mijn anderhalf uur sporten. *burp *
pi_122607692
Bah dat klnkt naar, succes Coco :*
pi_122607784
Sterkte Coco.
SPOILER
pi_122608055
Nog even hardgelopen, 7,5km eruit geperst. Ging niet helemaal vanzelf, maar 't is ook wel eens slechter gegaan :')

Was wel even fijn, achteraf. Tijdens 't lopen zelf kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik mezelf er toe had gedwongen. Raar, dat ik me wel tot hardlopen kan dwingen maar niet tot gewoon even aan de studie gaan, op zo'n moment.

En Mr.Mo is later. Nu missen we WIDM. Nou ja, ik kan wel gaan kijken, maar we kijken altijd samen, dus dan straks maar op uitzendinggemist kijken, dat is toch wel verdomd handig. En ik ga even kijken of we morgen wat mensen te eten kunnen uitnodigen. Vast wel, nu nog even kijken of er mensen kunnen. Gewoon even een avondje chillen in de teringzooi met vrienden :') en nog een beetje Mr.Mo's verjaardag vieren. :)
Ja doei.
pi_122608781
quote:
ook geen herhaalreceptje? dat is een telefonisch consult tegenwoordig... (spuit elf geloof ik)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

uiteindelijk zijn ze allemaal erg veel afgevallen, en is eentje weer heel veel aangekomen. ik kan me niet herinneren dat er iemand aan het eind echt tegenvallend weinig kwijt was :?
quote:

[..]

bij PsyQ zetten ze mensen zoals ik ook eerst aan de modifast, eerst maar snel afvallen voor de gezondheid (als je geen modifast wilt krijg je een 1000-1200 kcal dieet) en daarna door naar de volgende groep waar je meer met de psychische kant doet, meer beweegt en gewoon leert eten. (ik ben toen meteen in de tweede groep gekomen, maar als ik t programma nu weer zou doen meost ik echt in de modifast groep...)

on that note: de eerste 4 kilo zijn er af hier! de drie ziektekilo's zijn er niet meer bijgekomen en de eerste nieuwe is er nu ook af *O*
Kwak
pi_122608907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ook geen herhaalreceptje? dat is een telefonisch consult tegenwoordig... (spuit elf geloof ik)

[..]

uiteindelijk zijn ze allemaal erg veel afgevallen, en is eentje weer heel veel aangekomen. ik kan me niet herinneren dat er iemand aan het eind echt tegenvallend weinig kwijt was :?

[..]

bij PsyQ zetten ze mensen zoals ik ook eerst aan de modifast, eerst maar snel afvallen voor de gezondheid (als je geen modifast wilt krijg je een 1000-1200 kcal dieet) en daarna door naar de volgende groep waar je meer met de psychische kant doet, meer beweegt en gewoon leert eten. (ik ben toen meteen in de tweede groep gekomen, maar als ik t programma nu weer zou doen meost ik echt in de modifast groep...)

on that note: de eerste 4 kilo zijn er af hier! de drie ziektekilo's zijn er niet meer bijgekomen en de eerste nieuwe is er nu ook af *O*
Maar lieve kwak, jouw situatie is toch echt niet te vergelijken met die man van 220 kilo die ik heb gezien bij Obese.
En *O* voor de eerste 4!
pi_122609247
-weg-

[ Bericht 50% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:35:07 ]
Kwak
pi_122609493
*O* voor Kwak! *O*
Wanneer hoor je wat van de leescommissie?

En Jagär, maandag laat de zon zich iig een beetje zien. Als ie komt: ga een wandeling maken. :) Zon is goed voor je. :D

Ik heb vanmiddag niet hardgelopen omdat de hagel bijna horizontaal voorbij kwam toen ik naar buiten wilde, dus op de sportschool 10 minuten op de loopband gerend en daarna nog een kwartier crosstrainer, voordat ik begon aan mijn kickfit les, waar ik het dan weer langer uithield dan zo'n ventje van een jaar of 18. B-)

Nu koekjes in de oven. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122609565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou... mijn bmi is ook echt heel hoog nu hoor. was op mijn aller-allerzwaarste! momenteel kan ik bijvoorbeeld ook niet echt meer fietsen... :@ durf t nooit zo goed te zeggen dit soort dingen hier...

maar goed, 4 down, 66 to go ;) (eerst maar eens de eerste tien hoor, ben blij met een kilo per maand gemiddeld de komende 2 jaar in elk geval... die 66 zou wel mooi zijn maar is geen serieus haalbaar doel). en als juul terug is ga ik met zijn hulp het wandelen oppakken en ook naar de sportschool toe (die zit halverwege onze wandeling samen, kan ie me mooi afzetten).
Mijn doel was 20, dat werden er 45, beperk je mogelijkheden nooit lieverd!
Misschien dan minder in getallen denken en ook "weer fietsen" als doel maken?
Elke kilo is er eentje. Go for it, want je verdient het!
pi_122609582
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
*O* voor Kwak! *O*
Wanneer hoor je wat van de leescommissie?

En Jagär, maandag laat de zon zich iig een beetje zien. Als ie komt: ga een wandeling maken. :) Zon is goed voor je. :D

Ik heb vanmiddag niet hardgelopen omdat de hagel bijna horizontaal voorbij kwam toen ik naar buiten wilde, dus op de sportschool 10 minuten op de loopband gerend en daarna nog een kwartier crosstrainer, voordat ik begon aan mijn kickfit les, waar ik het dan weer langer uithield dan zo'n ventje van een jaar of 18. B-)

Nu koekjes in de oven. B-)
hm, begeleidster wil het eerst nog 1 keer lezen, heeft ze niet voor eind van de maand af -O- en dan heeft de commissie 6 weken de tijd... wordt dus half april uiterlijk dat ik wat hoor. eind deze maand kan ik wel een datum gaan aanvragen - ws. kan t dan pas begin september... duurtlang!
Kwak
pi_122609694
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:34:50 ]
Kwak
pi_122609977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nou... mijn bmi is ook echt heel hoog nu hoor. was op mijn aller-allerzwaarste! momenteel kan ik bijvoorbeeld ook niet echt meer fietsen... :@ durf t nooit zo goed te zeggen dit soort dingen hier...

maar goed, 4 down, 66 to go ;) (eerst maar eens de eerste tien hoor, ben blij met een kilo per maand gemiddeld de komende 2 jaar in elk geval... die 66 zou wel mooi zijn maar is geen serieus haalbaar doel). en als juul terug is ga ik met zijn hulp het wandelen oppakken en ook naar de sportschool toe (die zit halverwege onze wandeling samen, kan ie me mooi afzetten).
Ik schrik er best van dat je met je huidige gewicht niet kan fietsen...

Waarom ga je nu niet al wat kleine stukjes wandelen? Ik heb regelmatig gelezen dat J gaat helpen met gezond eten, sporten, etc, maar hij kan het niet voor je doen. Wel fijn dat hij je zo goed steunt!
pi_122610115
Even een vraag, waarom ben je zo aangekomen kwak? (was toch na dat psyQ programma? ) En eens met aurum, alle beetjes helpen. Dus een wandelingetje kan best (anders neem je je mp3-speler oid mee).
pi_122610263
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:34:39 ]
Kwak
pi_122610352
Longpuncties, dat klinkt niet zo.... Lekker. Succes coco!

@motorbloempje, je kan jezelf wel voor je kop slaan dat je je wel kon verzetten tot hardlopen en niet tot je scriptie. Maar... twee andere contexten. Ontspanning vs. Inspanning. :)

Herken het, want ik ben niet meer vooruit te branden met mijn ondernemingsplan, wat weer onderdeel uitmaakt van mijn afstuderen. :')

Ben toe aan vakantie! Gelukkig ga ik dan ook erg binnenkort. *O*

@Henk, volgens mij heb jij best wel een egootje. :D Eerst dat ventje in de sportschool die je zo op had kunnen eten en dan nu dit jongetje. _O-
pi_122610451
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:34:29 ]
Kwak
pi_122610516
Kwak, kan je niet fietsen door conditiegebrek? Of door je lijf wat in de weg zit?
pi_122610555
Ik vind het juist stoer en sterk dat je het gewoon weer opnieuw aangaat.
Dat gevoel bij sporten, dat zal iets zijn waar je doorheen moet, op jouw manier.
Ik denk dat wanneer je dat sporten lang genoeg volhoudt en ook echt gaat voelen dat het wat oplevert, je het een stuk minder stom gaat vinden.
Het kost eerst heel veel energie, maar uiteindelijk krijg je er een stuk conditie en kracht mee terug waarmee je ook een stuk vrijheid in je leven terug krijgt.
Behalve dat voelt het fysiek gewoon lekker als je lijf gezonder wordt.
Gewoon de fiets kunnen pakken, niet moe worden van traplopen of een middagje winkelen.. dat doet echt veel met je leven.
Voor mezelf sprekend: het voelen van de enorme verbetering van kracht en conditie is nog veel toffer dan het blijer zijn met mijn spiegelbeeld.
pi_122610631
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:34:15 ]
Kwak
pi_122610661
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:34:05 ]
Kwak
pi_122610666
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

En een beweeggroep dan? :) bewegen helpt ook om beter te voelen, happy serotoninestofjes, enzo. :P
pi_122610701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:23 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

omdat ik het zo vreselijk STOM vind, bewegen (ja, ook al zeggen ze hier dat dat niet kan, maar goed ik lust ook geen kaas. werkelijk geen enkele soort. roomkaas, franse kaas, hollandse kaas, ricotta, zwitserse kaasfondue, gesmolten kaas, mozarella, mascarpone zelfs.) ik vind het STOM omdat het pijn doet. en omdat ik me er vies en vet en incapabel van ga voelen. en dus doe ik het niet in mijn eentje. ik heb geen sportende vriendinnen om mee samen te gaan dus wacht ik op J.

Die is nu in de States, 4 weken down, 4 to go. Op dit moment kost het me alle innerlijke kracht die ik heb om uberhaupt mijn bed uit te komen en eten te koken voor mezelf. ik was niet voor niets maar 1 keer in de week af... ik ben een slappeling.

dus prima, dat je/jullie vinden dat ik dingen zelf moet doen, en nu moet doen, maar ik ben daa rop dit moment niet to in staat. I'm weak. Vind er maar van wat je wilt, maar zo zit het.
Ik bedoel wandelen als in: een extra blokje om als je naar de supermarkt loopt.

Edit: spuit 11
pi_122610865
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:33:46 ]
Kwak
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:35:21 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122610902
Kwak weet echt alles hoor! En ik snap het ook wel. Beter dan het pak papier dat af is :')
Je bent iig weer positief bezig
pi_122610904
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:35:22 ]
Kwak
pi_122610909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:21 schreef Ewelina het volgende:
Even een vraag, waarom ben je zo aangekomen kwak? (was toch na dat psyQ programma? ) En eens met aurum, alle beetjes helpen. Dus een wandelingetje kan best (anders neem je je mp3-speler oid mee).
Je bedoelt anna. B-)

Maar ook eens. Fijn als hij je stimuleert maar je moet het toch echt zelf doen.
En ik begrijp dat je het echt heel erg stom vindt om wat te doen kwak, maar een blokje om in je lunchpauze met een collega? Is dat geen optie?

Fijn dat je proefschrift af is, ga zodra J terug is een plan maken om je andere studie af te ronden en dan heb je hopelijk weer een stuk meer lucht in je hoofd. :)

Als je het trouwens leuk vindt, dan wil ik ook af en toe wel bij je langs fietsen om een stukje te gaan wandelen ofzo. :P Je woont niet bepaald aan de andere kant van het land. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122611183
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:35:36 ]
Kwak
pi_122611214
oh ik vind iets dóen niet eens stom, zou een wandeling alleen niet eens zo erg vinden. het probleem is de stap de deur uit...
Kwak
pi_122611220
En een watersport? In het water is je lijf veel minder zwaar en het is wel heel goed voor je lijf. Je gebruikt er een hoop spieren mee.

Het grote nadeel is natuurlijk wel dat je over die drempel moet van het pashokje. :')
Goed dat je er iig wat aan wil doen en de valkuil herkent. Ik denk alleen wel dat je er je leven lang op zal moeten letten.
pi_122611485
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door kwakz0r op 07-02-2013 21:35:46 ]
Kwak
pi_122611521
Deze schat O+ zegt: tijd en prioriteit. Jijzelf bent het allerallerbelangrijkste, tijd voor jezelf nemen dus ook.

Als je eenmaal zelf dat zetje hebt gezet, dan zit je weer in je groove. En ben je inderdaad unstoppable!

Sowieso ben je al tof bezig met de vier kilo die je kwijt bent. :Y *O*
pi_122611535
Top dat je 4 kilo kwijt bent Kwak!
pi_122611595
Mbt chloor: is er geen zoutwaterbad in de buurt?
pi_122611630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Ewelina het volgende:
Je mist punt 1 t/m 3. En ze wil geen tips nu :)
pi_122611704
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:46 schreef Ewelina het volgende:
nee :) maar ik vermoed dat mijn eczeem ook erg zal opknappen van minder stress... nog even mn opleiding afmaken dus!

ik denk dat ik ook zo emotioneel ben omdat er 6,5 jaar stress en ellende nu echt echt echt bijna voorbij is.
Kwak
pi_122611760
jullie zijn lief, met tips, met meedenken en met begrijpen O+

t komt wel goed met mij slankies :Y

nu moet ik helaas écht aan het nakijken, anders is t weer niet voor 1 uur klaar...
Kwak
pi_122611786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee :) maar ik vermoed dat mijn eczeem ook erg zal opknappen van minder stress... nog even mn opleiding afmaken dus!

ik denk dat ik ook zo emotioneel ben omdat er 6,5 jaar stress en ellende nu echt echt echt bijna voorbij is.
Voor het nabije einde ga ik even juichen. *O* *O* *O*
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:50:51 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122611904
Mooi, kunnen we het weer over mij hebben *O*

[ Bericht 68% gewijzigd door uniekhoorn op 07-02-2013 21:38:01 ]
pi_122612383
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou, kom maar op dan! B-)

En kwak, ik stuur je een berichtje. :) Gaan we gezellig wandelen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122612664
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:48 schreef kwakz0r het volgende:
jullie zijn lief, met tips, met meedenken en met begrijpen O+

t komt wel goed met mij slankies :Y

nu moet ik helaas écht aan het nakijken, anders is t weer niet voor 1 uur klaar...
lieverd, jarenlange stress is helaas niet in een weekje afgeschud. Geef het de tijd :*. Je hoeft nu niet 1-2-3 je hele leefstijl aan te passen. 4 kilo al eraf op jouw manier, zónder extra sport, wandelen, fietsen of wat dan ook. En elke kilo is er 1 *O*.

Ik hoop voor je dat je over een tijdje wél plezier kan beleven aan bewegen. En er de tijd en rust voor kan vinden. Want je bent tof en verdient een leven waarin je niet geleefd wordt door werk en allerhande verplichtingen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122613082
Coco, wat heftig, een punctie :o Sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122613804
Nou Uniek, waar blijf je dan ? :P
Heb je al een weekendje Almeloooooo geboekt om dat goedkope chinese buffet schuin tegenover het huis van bewaring uit te proberen?

Iemand al gehoord van Coco hoe de punctie is gegaan?

Mijn koekjes zijn trouwens erg lekker. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122614299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heb je al een weekendje Almeloooooo geboekt om dat goedkope chinese buffet schuin tegenover het huis van bewaring uit te proberen?

Wat voor koekjes?
Ik kwam net deze tegen. Lijkt me ook wel erg :9
pi_122614566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat voor koekjes?
Ik kwam net deze tegen. Lijkt me ook wel erg :9
Deze: http://www.okokorecepten.(...)ige-havermoutkoekjes
Had 1/3 deel naturel, 1/3 met krenten en rozijnen en 1/3 met gedroogde abrikoos en mango. :9~

Die brownies van jou klinken ook bizar lekker. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122614833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Dat is de red light district van Almelo. :')
pi_122614990
zouden sommige mensen hun quotes misschien nog even willen editen? ik was een beetje emo en een beetje te open vanavond naar mijn eigen zin...
Kwak
pi_122615156
Mén, Nallster die brownies o|O

Die gaan na de vakantie gemaakt worden :9~
  donderdag 7 februari 2013 @ 21:40:31 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122615230
Nee, nog geen Almelo, we 'moeten' nog 3 x ergens heen voor september :')

Mijn haar een masker gegeven, nieuwe bodylotion op... (die heeft glinstertjes, wist ik veel :( )
En nu wachten tot mijn vent thuis komt en dan nog zitten en dan ... dan is het al weer 12 uur ofzo *gaap*

Ben ook benieuwd hoe het met Coco is
pi_122615372
Even een dikke smakkerd voor Kwak! Ik vind dat je goed bezig bent! En hurray voor de eerste kilo's *O*

Ik ga nu even een update typen. Was voor het eerst dat ik even niet helemaal happy was net ;( Maar inmiddels gaat het weer prima :Y
pi_122615573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
Mén, Nallster die brownies o|O

Die gaan na de vakantie gemaakt worden :9~
Ja toch... salted caramel :D
pi_122616103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Nee, nog geen Almelo, we 'moeten' nog 3 x ergens heen voor september :')

Mijn haar een masker gegeven, nieuwe bodylotion op... (die heeft glinstertjes, wist ik veel :( )
En nu wachten tot mijn vent thuis komt en dan nog zitten en dan ... dan is het al weer 12 uur ofzo *gaap*

Ben ook benieuwd hoe het met Coco is
Als je gaat... Dock 19, uberlekker eten! :9
pi_122616528
In het kort: plotseling een punctie (had me vergist, geen longpunctie, maar een pleurapunctie, wel nog steeds een naald mn rug in). Was er totaal niet op voorbereid, dus redelijk in paniek. Prikken zelf deed uiteindelijk geen pijn, vocht wegnemen was pijnlijk/eng.

Ze waren bang voor een bacterie in mijn longen, omdat het vocht toeneemt en mijn infectiewaarden ook flink toenemen. Als ze daar niet op tijd bij zijn, zou dat in mijn geval erg gevaarlijk zijn. Vandaar de haast.

Gelukkig minder erg dan verwacht. Wel morgen & overmorgen longfoto en scan, dus hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend naar huis. :)

SPOILER: de lange versie
pi_122616546
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:34 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dat is de red light district van Almelo. :')
Dat was me opgevallen idd. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122616785
Terecht dat je je helemaal de tering bent geschrokken Coco!
Artsen willen nog wel eens vergeten hun patiënten te informeren en dat is eng.
Fijn iig dat er geen bacterie zit. :*
Doe wat je niet durft.
pi_122616873
:* Coco!
Ja doei.
pi_122616875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
In het kort: plotseling een punctie (had me vergist, geen longpunctie, maar een pleurapunctie, wel nog steeds een naald mn rug in). Was er totaal niet op voorbereid, dus redelijk in paniek. Prikken zelf deed uiteindelijk geen pijn, vocht wegnemen was pijnlijk/eng.

Ze waren bang voor een bacterie in mijn longen, omdat het vocht toeneemt en mijn infectiewaarden ook flink toenemen. Als ze daar niet op tijd bij zijn, zou dat in mijn geval erg gevaarlijk zijn. Vandaar de haast.

Gelukkig minder erg dan verwacht. Wel morgen & overmorgen longfoto en scan, dus hoogstwaarschijnlijk pas na het weekend naar huis. :)

SPOILER: de lange versie
och Coco, wat naar allemaal! ik vind t sowieso knap dat je zo positief bent, en kan me goed voorstellen dat je erg schrok. :*

ik hoop dat je snel opknapt :Y
Kwak
  donderdag 7 februari 2013 @ 22:17:33 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122617555
Boh Coco... jij bent een geweldige dapper mensch!! O+
pi_122617638
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Terecht dat je je helemaal de tering bent geschrokken Coco!
Artsen willen nog wel eens vergeten hun patiënten te informeren en dat is eng.
Fijn iig dat er geen bacterie zit. :*
Je hebt er idd een stel horken tussen zitten met de empathie van een goudvis.

Hopelijk snel weer op de been, Coco! Morgen weer vlaflip? :D
pi_122618518
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 22:19 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Je hebt er idd een stel horken tussen zitten met de empathie van een goudvis.

Hopelijk snel weer op de been, Coco! Morgen weer vlaflip? :D
Precies dat idd.. en ik denk vaak dat artsen na een tijd vergeten dat wat voor hun bekend terrein is, voor hun patienten compleet nieuw en onbekend is.

Gelukkig lijkt het mee te vallen Coco :* als je straks naar de andere afdeling gaat wel weer een privekamer? Zou wel fijn zijn!
pi_122618913
Coco ! Wat een toestand! En wat houd je je groot :-*

Verder lees ik veel *weg* dus ik gok zo dat ik kwak een beetje sterkte mag wensen en schouderklopjes zou geven.

Hier lekker gesport maar geen T meer... Gewoon lekker slapies doen!
pi_122618918
Ik voel me nu totaal niet sterk anders. Verpleegster kwam net langs met het minispuitje voor in mijn buikvet (injectie met medicijnen tegen trombose) en ik ging in full blown panick attack mode :')

Dat spuitje heb ik nu al drie keer eerder gehad, en het stelt niks voor. Dat weet ik ook gewoon. Maar op de een of andere manier heeft dat van vanmiddag er blijkbaar ontzettend ingehakt. Heb die verpleegster de eerste vier pogingen weggeduwd en zat jankend en piepend in mijn bed :')

Echt, zo ben ik normaal niet. Schrok van mezelf. Ik verwacht dat het na een goede nachtrust vast een stuk beter gaat. Maar damn, had niet gedacht dat dat van vanmiddag zo'n indruk op me had gemaakt (bedoel, het was best emotioneel heftig voor me, maar dat ik daardoor al bij een minispuitje begin te huilen? Niet normaal en niet leuk :( )
pi_122619303
Ach arme Coco! Maar is logisch hoor... Is ook allemaal niet niks. Vanavond lekker slapen en hopelijk ben je morgen opgeknapt!

Ik had precies hetzelfde toen met mijn kies... Echt ik moest al janken bij het idee dat iemand iets zou doen! En janken en scène schoppen :') mietje dat ik was :P
pi_122619801
Nah, ik heb es uren liggen janken in het ziekenhuis omdat ik niet kon slapen zonder mijn lief bij me :P dus ja, ik ben ook een mietje!

Soms komt de reactie van de schrik later Coco, dat is gewoon aan de hand geweest bij die tromboseprik, helemaal niet raar! :*
  donderdag 7 februari 2013 @ 23:02:25 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122620196
Vergeet niet Coco dat je weerstand nu erg laag is waardoor je sowieso emotioneler reageert en wat MarMar zegt.

Ben ik de hele avond aan het wachten totdat lief er is, is hij er, ben ik zo chargrijnig en onredelijk.. Dus het is hier erg gezellig :')
Wat ben ik toch een viswijf :r
pi_122623116
Ach Coco toch :* Het is ook niet niks allemaal... Gelukkig zijn er geen enge dingen gevonden. Ik hoop dat je een goede nacht (rust) hebt. :*
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 00:07:52 #253
70532 loveli
N
pi_122623655
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:

_O- O+

En potdorie coco O+, wat een dag ;( :*
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 00:17:28 #254
70532 loveli
N
pi_122623941
kwak :*
crap in = crap out
pi_122623972
Soms ga je stuk op de kleinste dingen... Dikke kus cakeje :*
pi_122624048
En kwak :*

Lekker weekje zo hier :')
pi_122624639
Coco ;( :*

Op weg naar huis. Comedy cafe was leuk *O*
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:46:13 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122624684
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:44 schreef An24 het volgende:
Coco ;( :*

Op weg naar huis. Comedy cafe was leuk *O*
ow.. leuk! Vertel ...

moet naar bed, geen zin :')
pi_122624823
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ow.. leuk! Vertel ...

moet naar bed, geen zin :')
Lekker relaxt. Eerst basic drie gangen menu, daarna twee vage gasten op het podium, met hier en daar goede grappen, vooral vermakelijk door hun houding. Daarna nog iemand die iets professioneler overkwam. Gitaar erbij, leuke liedjes en goed aan elkaar gepraat. Ben alleen slecht in namen onthouden :')

Al met al geslaagd kerst cadeautje voor Freud :Y
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:53:17 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122624895
Tof! An.
Ben je iig al weer af van dit jaar kerstcadeau :P

Trusten voor straks
pi_122624909
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof! An.
Ben je iig al weer af van dit jaar kerstcadeau :P

Trusten voor straks
Slaap lekker! :*
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 00:55:11 #262
70532 loveli
N
pi_122624946
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef An24 het volgende:
Al met al geslaagd kerst cadeautje voor Freud :Y
crap in = crap out
pi_122625264
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:55 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Hij is in april jarig }:| :+
pi_122627325
Mogguh! Beetje vroeg oO<

Laatste werkdag! *O*

Hoop dat Coco lekker geslapen heeft en zich beter voelt w/
pi_122627506
Goeiemorgen!

:* voor Kwakveense en :* voor Cocotrimonium.

Ik ben de dag begonnen met 14km op een lege maag en blote voeten (ok, sockwa's), met 10,4 km/u.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_122627555
Coco, wat een rotervaring -O-;( Slechte voorlichting is echt naar! Gelukkig was de uitslag wel goed :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122627621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 07:33 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

:* voor Kwakveense en :* voor Cocotrimonium.

Ik ben de dag begonnen met 14km op een lege maag en blote voeten (ok, sockwa's), met 10,4 km/u.
restecp! Wilde dat ik een ochtend loper was!
Ja doei.
pi_122627704
Jemig, Sigme, respect! Ik sta 's ochtends al te hijgen als ik naar de badkamer toeloop om er wat medicijnen in te proppen. Geloof dat ik direct na het opstaan hardlopen, ook niet hoef te proberen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122628057
Morning!

Klinkt goed sigme. En hopelijk heeft coco weer wat nieuwe energie voor vandaag!

Planning:
O: 2 desembth, 1x kaas 1x jam
T: griekse yoghurt met pecannoten, lijnzaad en honing
L: ?
T: sinaasappel en peer, glaasje fris
D: ik zit erover te denken om indiaas te bestellen :@.
pi_122628169
Vandaag een spannende dag Aurum, vandaag horen we of we zijn ingeloot voor de halve marathon. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122628235
Morning!

Ben blij dat t vrijdag is... :O
Eerst naar Noord fietsen en dan training geven in Zuid. Cardio :Y)
pi_122628273
Vanavond vier ik mijn verjaardag en vandaag bak ik uit traditie heel veel dingen. Ik hoop dat ik er een beetje ontspannen tegenover kan staan, want ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegen op :@
pi_122628377
Klacht!
Ik had gister de webshop van Mexx nog even leeggekocht en dat wordt dus morgen geleverd. Als ik niet thuis ben. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_122628491
Tradities zijn er om verbroken te worden ;)
Ik heb aankomend griepje eronder gekregen geloof ik 8-) Gister broccolisoep en kippensoep met tijm en paprika gegeten. En vroeg gaan slapen. Voel me nu weer fit!
pi_122628576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vandaag een spannende dag Aurum, vandaag horen we of we zijn ingeloot voor de halve marathon. :D
ohja! Dat was ik helemaal vergeten :D Spannend!!
pi_122628630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:09 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ohja! Dat was ik helemaal vergeten :D Spannend!!
Ik riep gister heel fanatiek in de sportschool dat als ik ingeloot zou worden, ik ook een serieuze poging zou wagen voor 10 kilo minder. :o
Misschien dat ik dan wel sneller ga lopen. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:23:34 #277
70532 loveli
N
pi_122628846
Stomme vraag, doe je dan nu geen serieuze poging?
crap in = crap out
pi_122628905
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:23 schreef loveli het volgende:
Stomme vraag, doe je dan nu geen serieuze poging?
Hopelijk kan ik dan beter weerstand bieden aan zakken drop enzo. >:O
Over het algemeen gaat het vrij aardig, maar ik ben echt zo'n doos die een zak drop zo achter elkaar leeg zit te eten. Dus hopelijk geeft de gedachte aan die halve marathon me wel voldoende ruggegraat om geen zooi te eten. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_122628929
Ik moet altijd lachen dat je eerst zegt dat je keihard gesport hebt en dan vervolgens brownies/koekjes/taart gaat bakken :D

Ieder zijn meug hoor, maar meestal gaat het een niet zo goed samen met het ander :P
pi_122629022
Ik bak wel veel, maar ik eet er niet zo heel veel van op eigenlijk. :D
De koekjes van gisteren gaan ook voor 95% naar anderen. :)

Maar bij deze: ik beloof dat ik mijn baksels slechts in zeer beperkte mate zelf op zal eten en geen zakken drop meer zal kopen. Of andere meuk.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:33:22 #281
70532 loveli
N
pi_122629025
Alle suiker eruit - geen cravings. True story.

Heb amandelmeel gescoord, bij de weg.
crap in = crap out
  vrijdag 8 februari 2013 @ 09:37:10 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122629104
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef loveli het volgende:

Heb ik ook liggen thuis. En sojameel. Kan er neit zo veel mee :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122629124
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik bak wel veel, maar ik eet er niet zo heel veel van op eigenlijk. :D
De koekjes van gisteren gaan ook voor 95% naar anderen. :)

Maar bij deze: ik beloof dat ik mijn baksels slechts in zeer beperkte mate zelf op zal eten en geen zakken drop meer zal kopen. Of andere meuk. [ afbeelding ]
Scouts honour! :D
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:38:28 #284
70532 loveli
N
pi_122629126
Heb ook sojameel liggen. Al 3 jaar ofzo :')
crap in = crap out
pi_122629139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:33 schreef loveli het volgende:

Ook sapjes? :o
Of alleen de meuk?
Doe wat je niet durft.
pi_122629141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef loveli het volgende:
In mijn boekweitgrutten van vorig jaar woonden beestjes... of houden die niet van soja?
pi_122629150
quote:
Heb ook sojameel liggen. Al 1.5 jaar ofzo :')
^^
Ja doei.
pi_122629151
Ik heb nog steeds boekweit in de kast. Ga het gebruiken als ontbijt wanneer de spelt op is!
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

In mijn boekweitgrutten van vorig jaar woonden beestjes... of houden die niet van soja?
Oh shit :').

Li, wat ga je maken met amandelmeel?
pi_122629160
quote:
Ik heb speltmeel. B-)

En anna, ooit was ik leiding bij de padvinders.
Ik was er zo eentje die tegen die kinderen liep te zeuren dat ze hun propjes moesten opruimen enzo. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122629181
Owja, boekweitgrutten heb ik ook liggen. En boekweit. :D
Zo eens zoeken wat ik daar nou eigenlijk mee kan maken.

Van quinoa ben ik iig geen fan. Heb het van de week nog op, maar vond het gewoon echt niet lekker. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122629185
Hmmz, beetje jammer. Lief vindt het geen goed idee als ik in mn eentje wat ga doen in mn compensatieweek.
Is dat gek?
pi_122629192
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmmz, beetje jammer. Lief vindt het geen goed idee als ik in mn eentje wat ga doen in mn compensatieweek.
Is dat gek?
wat zou je willen doen en waarom vind hij dat niet goed? :?
Doe wat je niet durft.
pi_122629197
* motorbloempje gaat zichzelf een schop onder de reet verkopen en de twee delen voor de scriptie afmaken die volgende week af moeten zijn 8-)

En ik ga daar alleen maar gezond bij eten... tot aan de zelfgemaakte pizza van vanavond aan toe 8-) want die is ook gezond!

En morgen gaan we naar York, of naar Beverley, of een mooie wandeling maken, gewoon wat leuks doen en genieten van een vrij weekend! Enzo. 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:42:56 #294
70532 loveli
N
pi_122629219
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ook sapjes? :o
Of alleen de meuk?
Toen ik de sapjes ook skipte (rond SHE-tijdperk) ging de rest makkelijker. Beetje het roken idee, minderen lijkt logisch, maar de behoefte stopt er niet van.

Na een terugval snap ik het concept altijd een stuk beter :P
crap in = crap out
pi_122629234
Henk, plaatjes van wat je hebt gekocht in de MExx shop?

quote:
Is dat gek?
:D wat voor rare dingen wil je doen dan!
pi_122629236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, boekweitgrutten heb ik ook liggen. En boekweit. :D
Zo eens zoeken wat ik daar nou eigenlijk mee kan maken.

Pap! :P
pi_122629243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

SM-club-avonturen-weekje?
Ja doei.
pi_122629265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Paar dagen naar engeland ofzo, niet veel bijzonders.
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:45:30 #299
70532 loveli
N
pi_122629268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:39 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog steeds boekweit in de kast. Ga het gebruiken als ontbijt wanneer de spelt op is!

[..]

Oh shit :').

Li, wat ga je maken met amandelmeel?
Dat heb ik nog niet echt bedacht, pannekoekjes ofzo. M'n boekweitpannekoekjes waren niet te eten, die ene keer dat ik sojameel heb gebruikt voor iets vergelijkbaars was ook al geen succes. Er is een vaag plan om te kijken of er iets van te maken is dat handig mee te nemen is op drukke dagen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 februari 2013 @ 09:46:17 #300
70532 loveli
N
pi_122629284
quote:
Is dat gek?
Hij mist je O+
crap in = crap out
pi_122629285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet echt bedacht, pannekoekjes ofzo. M'n boekweitpannekoekjes waren niet te eten, die ene keer dat ik sojameel heb gebruikt voor iets vergelijkbaars was ook al geen succes. Er is een vaag plan om te kijken of er iets van te maken is dat handig mee te nemen is op drukke dagen.
Dat plan had ik ook toen ik het kocht.

Meh. Het was gewoon vies.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')