quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
anar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef thettes het volgende:
[..]
sommige mensen kijken al jaren anar psv..
Frankrijk - Duitsland is niks, er kunnen nu eenmaal niet twee ploegen verliezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
Mensen die dit armoedige NL elftal kijken als er ook Engeland - Brazilie of Frankrijk - Duitsland is
Meegepikt in 40-45 zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja, goed plan.
Ik heb nog een chocolade letter er liggen
Ja godverquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoerenmelding is dit toch.
Waarom spot je weer met hoerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er veel van idd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef thettes het volgende:
[..]
sorry, ben een van die zwakbegaafde amsterdammers he
Flikker eens op met je vis, kutquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie jump van Robben. Neymar doet het beter
[ afbeelding ]
Verplichtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:42 schreef Caland het volgende:
Robben is de eerste voetballer ter wereld die nulbenig is.
Je hebt geen recht van spreken met die kutkop van een Strootquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Flikker eens op met je vis, kut
Je moeder ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hebt geen recht van spreken met die kutkop van een Strootals UI
Alsof hij er al 10 jaar staatquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een voetballer die Strootman.
echt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Het lijkt wel alsof Italië deze wedstrijd niks boeit en ze maar wat aankloten.
Joh!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over vreten gesproken. Ik heb Croky chips gekocht maar die is echt niet te vreten...Lays is 10x beter
Croky bolognesequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over vreten gesproken. Ik heb Croky chips gekocht maar die is echt niet te vreten...Lays is 10x beter
Het boeit ze ook niets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Het lijkt wel alsof Italië deze wedstrijd niks boeit en ze maar wat aankloten.
Oh nu snap ik waarom je altijd stinkt uit je mondquote:
Croky paprika vind ik altijd wel lekker, zitten tenminste veel kruiden op ipv dat zuinige gedoe bij Laysquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:
tautologiequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Flikker eens op met je vis, kut
Nee dat komt van de shoarma.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom je altijd stinkt uit je mond
Croky paprikaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oranje in het algemeen.quote:
quote:
Mensen die clubvoetbal niet kunnen onderscheiden van een interlandquote:
Deze man weet hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Croky paprika vind ik altijd wel lekker, zitten tenminste veel kruiden op ipv dat zuinige gedoe bij Lays
Ik heb nog croky paprika liggen, zal het zo eens proberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Croky paprika vind ik altijd wel lekker, zitten tenminste veel kruiden op ipv dat zuinige gedoe bij Lays
matige troll ditquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
Mensen die dit armoedige NL elftal kijken als er ook Engeland - Brazilie of Frankrijk - Duitsland is
Ik snap al dat gefap op die Feyenoorders ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
BMI maakt weer een domme overtreding.
Jammer dat hij zo door de mand valt op dit niveau.
Microfoon is er al aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Balotelli gaat straks iemand door midden hakken.
Zolang je maar geen paprika koop in een ander land, die hebben allemaal zo'n vage zoetige smaakquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij een interland staan er zelden ajax-spelers in de Arena.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Mensen die clubvoetbal niet kunnen onderscheiden van een interland
Dat was Mathijsen. BMI stond nog op de andere helft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
BMI maakt weer een domme overtreding.
Jammer dat hij zo door de mand valt op dit niveau.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
Ik ga naar de arena in mijn astronautenpak.
Zitten veel Rottertdammers en Eindhovenaren daar hoor, Oranje is de enige legitieme reden om nog een beetje normaal voetbal te zien ipv die kk voor je ogen in de Kuip en Eindhoven.quote:
UFO dit dat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
Er wordt daar inderdaad buitenaards goed voetbal gespeeld. Als van een andere planeetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
mwhaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zitten veel Rottertdammers en Eindhovenaren daar hoor, Oranje is de enige legitieme reden om nog een beetje normaal voetbal te zien ipv die kk voor je ogen in de Kuip en Eindhoven.
quote:
Thnx. kom snel, met z'n 3en zitten we zo voor lul.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
Zie bovenstaande post.quote:
Ze wilden sterren zien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er wordt daar inderdaad buitenaards goed voetbal gespeeld. Als van een andere planeet
Arena kan hun veld niet eens onderhouden, zelfs met een dak. Schijtclub/stadion/stad/allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zitten veel Rottertdammers en Eindhovenaren daar hoor, Oranje is de enige legitieme reden om nog een beetje normaal voetbal te zien ipv die kk voor je ogen in de Kuip en Eindhoven.
Ik snapte hem al niet.quote:
Ik wil liever niets weten van dat zwarte gat.quote:
Meestal ga ik dan mijn kontje binnen dat prikt zo lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks is lekkerder dan je vingers vol kruiden na de chips als een soort toetje af te likken
Het heeft een grote aantrekkingskrachtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wil liever niets weten van dat zwarte gat.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
oh god, je zou toch bijna wensen dat die watersnoodramp in Katwijk had afgespeeld
Moest je zolang over die slechte comeback nadenken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alleen als feyenoord weer publiek mag meebrengen.
Kuyt werd erna geboren, schijnt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef napoleonfour het volgende:
oh god, je zou toch bijna wensen dat die watersnoodramp in Katwijk had afgespeeld
Ricky van Wolfswinkel kan alleen penalty's nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef speknek het volgende:
Wel Kuijt en Robben meenemen maar niet Ricky van Wolfswinkel.
Ja, maar we gaan niet vissenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
kuyt werkt te minste lekker hard goede installing die jonge
feyenoord.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef PizzaGeit het volgende:
Veel chips eten :'0
Obesitas hebben![]()
Verhoeven
Axe reclamequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat doen die astronauten langs de zijlijn?????????????????????????????????
Dus die astronauten zijn gewoon door de ingang gekomen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
Waarom is het dak dicht, het regent toch niet.
Het gas moet in het stadion blijven van Herr von Gahl.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Wat doen die astronauten langs de zijlijn?????????????????????????????????
Hoeven de ballenjongens niet naar buiten bij de schoten van Robbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Caland het volgende:
Bedankt nu hoef ik niet meer te kijken!quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat dit publiek ook in de 75ste minuut naar huis?
Bij PSV komen ze helemaal nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ricky van Wolfswinkel kan alleen penalty's nemen.
heeft psv ook publiek, wij zien en horen ze nooit?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je vergeet hoofdletters. Tevens vergeet je een lidwoord.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
feyenoord.
havenslaven.
IQ van zeester hebben.
quote:
neequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
heeft psv ook publiek, wij zien en horen ze nooit?
Mods, is dit geen ban waard?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
heeft psv ook publiek, wij zien en horen ze nooit?
Raak in de 1e minuut die je speelt 2x de bal kwijt, dat was de opdracht vanuit Turkije, Knipping en Van Duuren zullen er al wel achteraan zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kuyt al twee keer balverlies
Beetje minder pizzaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het gas moet in het stadion blijven van Herr von Gahl.
Niet eens genote. Doei.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zit het er niet ver vandaan met zijn gas referenties en Duitse herinneringen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet hoofdletters. Tevens vergeet je een lidwoord.
hap hapquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je vergeet hoofdletters. Tevens vergeet je een lidwoord.
Oké.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan zit het er niet ver vandaan met zijn gas referenties en Duitse herinneringen.
doe het!!quote:
Slaap je er slecht vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goede trollquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef YazooW het volgende:
Wat een heerlijke speler blijft die Kuyt toch
van gaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
wie word de man of the match
ik ga voor maher
Kunnen we dat kiezen via de sidekick? Ik vind Narsinghquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga voor maher
Kuyt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga voor maher
Eindelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Mensen ik ga weer naar Engeland - Brazilie
Doe de groeten aan je opa. Zeg maar dat mijn opa zijn fiets terug wilt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Blind![]()
Ajax![]()
psv
feyenoord![]()
Mooi.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Blind![]()
Ajax![]()
psv
feyenoord![]()
We zullen je niet missen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Blind![]()
Ajax![]()
psv
feyenoord![]()
goede inzet wel en geeft een signaal af aan deze jonge jongensquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef YazooW het volgende:
Wat een heerlijke speler blijft die Kuyt toch
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Blind![]()
Ajax![]()
psv
feyenoord![]()
kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
goede inzet wel en geeft een signaal af aan deze jonge jongens
blijf daar en stik er inquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Blind![]()
Ajax![]()
psv
feyenoord![]()
aar niet dodelijk toch?quote:
Kuyt staat gelijk aan 2 spelers vanwege zijn inzet. Zo iemand moet je altijd in de basis zetten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij vinden jullie Kuyt helemaal niet zo goed.
Niet als het twee hele slechte spelers zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kuyt staat gelijk aan 2 spelers vanwege zijn inzet. Zo iemand moet je altijd in de basis zetten.
is geen nederlanderquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Pelle niet geselecteerd?
qua amusementswaarde wel een van de leuskte competities.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:58 schreef speknek het volgende:
Maher. Tempo gewend van de Mickey Mouse competitie.
Speelt aardig goed hoor.quote:
Jij durftquote:
afellayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |