quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
anar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef thettes het volgende:
[..]
sommige mensen kijken al jaren anar psv..
Frankrijk - Duitsland is niks, er kunnen nu eenmaal niet twee ploegen verliezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
Mensen die dit armoedige NL elftal kijken als er ook Engeland - Brazilie of Frankrijk - Duitsland is
Meegepikt in 40-45 zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja, goed plan.
Ik heb nog een chocolade letter er liggen
Ja godverquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hoerenmelding is dit toch.
Waarom spot je weer met hoerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er veel van idd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef thettes het volgende:
[..]
sorry, ben een van die zwakbegaafde amsterdammers he
Flikker eens op met je vis, kutquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie jump van Robben. Neymar doet het beter
[ afbeelding ]
Verplichtquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:42 schreef Caland het volgende:
Robben is de eerste voetballer ter wereld die nulbenig is.
Je hebt geen recht van spreken met die kutkop van een Strootquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Flikker eens op met je vis, kut
Je moeder ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je hebt geen recht van spreken met die kutkop van een Strootals UI
Alsof hij er al 10 jaar staatquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een voetballer die Strootman.
echt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Het lijkt wel alsof Italië deze wedstrijd niks boeit en ze maar wat aankloten.
Joh!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over vreten gesproken. Ik heb Croky chips gekocht maar die is echt niet te vreten...Lays is 10x beter
Croky bolognesequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Over vreten gesproken. Ik heb Croky chips gekocht maar die is echt niet te vreten...Lays is 10x beter
Het boeit ze ook niets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Het lijkt wel alsof Italië deze wedstrijd niks boeit en ze maar wat aankloten.
Oh nu snap ik waarom je altijd stinkt uit je mondquote:
Croky paprika vind ik altijd wel lekker, zitten tenminste veel kruiden op ipv dat zuinige gedoe bij Laysquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:
tautologiequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Flikker eens op met je vis, kut
Nee dat komt van de shoarma.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom je altijd stinkt uit je mond
Croky paprikaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oranje in het algemeen.quote:
quote:
Mensen die clubvoetbal niet kunnen onderscheiden van een interlandquote:
Deze man weet hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Croky paprika vind ik altijd wel lekker, zitten tenminste veel kruiden op ipv dat zuinige gedoe bij Lays
Ik heb nog croky paprika liggen, zal het zo eens proberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Croky paprika vind ik altijd wel lekker, zitten tenminste veel kruiden op ipv dat zuinige gedoe bij Lays
matige troll ditquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Syntix het volgende:
Mensen die dit armoedige NL elftal kijken als er ook Engeland - Brazilie of Frankrijk - Duitsland is
Ik snap al dat gefap op die Feyenoorders ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
BMI maakt weer een domme overtreding.
Jammer dat hij zo door de mand valt op dit niveau.
Microfoon is er al aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:49 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Balotelli gaat straks iemand door midden hakken.
Zolang je maar geen paprika koop in een ander land, die hebben allemaal zo'n vage zoetige smaakquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij een interland staan er zelden ajax-spelers in de Arena.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Mensen die clubvoetbal niet kunnen onderscheiden van een interland
Dat was Mathijsen. BMI stond nog op de andere helft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:48 schreef GGMM het volgende:
BMI maakt weer een domme overtreding.
Jammer dat hij zo door de mand valt op dit niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |