quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom hebben de meeste Ajacieden altijd een IQ van <80![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Van gaal had nooit aan kuijt moeten beginnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reserve aanvoerder, en brengt balans in het elftal.
En Dirkie fluit hoor ik net.quote:
mwoa we zullen het zien hoe fit hij nu is. Wou erg graag spelen dus we zien wel wat er van hem gekomen is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
Welke minuut Robben erin?
Zal hij al een beetje Duits zijn? Laatste minuut scoren?
Ze moet toch kunnen zingen? Wees blij dat ze niet die bolle Adele hebben genomen ofzo....quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je zoiets doet neem dan een lekker wijf.
Ik had het geluid uit van m'n streamquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:33 schreef DonRaja het volgende:
Ze moet toch kunnen zingen? Wees blij dat ze niet die bolle Adele hebben genomen ofzo....
Hij heeft ook gemeld dat hij juist meer voor BHM wou spelen en minder voor NL.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa we zullen het zien hoe fit hij nu is. Wou erg graag spelen dus we zien wel wat er van hem gekomen is.
Nee het wedkantoor moet natuurlijk wel winst kunnen maken he.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je ook ergens geld inzetten of Robben deze komende helft geblesseerd gaat raken?
lijkt me erg verstandig ook Robben kennende , als hij fit is speelt hij gewoon uitstekend. Zo een speler niet overbelasten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij heeft ook gemeld dat hij juist meer voor BHM wou spelen en minder voor NL.
Dus ja, vandaar niet inde basis?
Moeite niet waard, retelage odds.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je ook ergens geld inzetten of Robben deze komende helft geblesseerd gaat raken?
Ja. Voor elke euro krijg je er bij winst vijf cent voor terug.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pas maar op, straks krijg je interpol achter je aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
nog nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef Doublepain het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Ze kijken mee slimmiequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
xdquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef tochweerhenk het volgende:
Die ene speler van Swansea, is echt Guz man!
Ik dacht ook zoiets te zienquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef DonRaja het volgende:
Had die blacka dude nou net een blauw hemd en een oranje stropdas aan...
Dat ben ik ook nog wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat zelfs nelom beter is dan Blind.
Dit zeg je alleen omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
Nog een neger. Het wordt wel erg verwarrend zo.
Ja en Fernadez had er meer gemaakt bij Unitedquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:35 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat zelfs nelom beter is dan Blind.
We spelen vandaag in het uitshirt om het te presenteren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef Nober het volgende:
Ik dacht dat het nieuwe shirt het uitshirt was, ik neem aan dat het uitshirt oranje is?
whahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
We? U is Louis?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef remcoP het volgende:
[..]
We spelen vandaag in het uitshirt om het te presenteren.
Al die chineesjes vragen zich af wie dat in godsnaam isquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef YazooW het volgende:
Strootman, grote man in China![]()
[ afbeelding ]
Dat ben je daar al snel tussen die midgets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:36 schreef YazooW het volgende:
Strootman, grote man in China![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die chineesjes vragen zich af wat dat in godsnaam is
Ze dachten vast dat het een reclame was voor een nieuwe horrorfilm.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die chineesjes vragen zich af wie dat in godsnaam is
Slootman is een baas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze vragen zich vooral af waarom Nike in godsnaam een oranje shirt om een grindtegel heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders krijgen zijn spieren het koud joh.quote:
Iedereen weet wie strootman is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
The football rapist? De speler die elke team anaal verwoest?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ze dachten vast dat het een reclame was voor een nieuwe horrorfilm.
Bij het thuistenue krijgt hij een bijpassende oranje tutu.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch al gauw een graad of 5. ijskoud man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |