quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom hebben de meeste Ajacieden altijd een IQ van <80![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom hebben de meeste Ajacieden altijd een IQ van <80![]()
Van gaal had nooit aan kuijt moeten beginnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Reserve aanvoerder, en brengt balans in het elftal.
En Dirkie fluit hoor ik net.quote:
mwoa we zullen het zien hoe fit hij nu is. Wou erg graag spelen dus we zien wel wat er van hem gekomen is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:31 schreef schommelstoel het volgende:
Welke minuut Robben erin?
Zal hij al een beetje Duits zijn? Laatste minuut scoren?
Ze moet toch kunnen zingen? Wees blij dat ze niet die bolle Adele hebben genomen ofzo....quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je zoiets doet neem dan een lekker wijf.
Ik had het geluid uit van m'n streamquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:33 schreef DonRaja het volgende:
Ze moet toch kunnen zingen? Wees blij dat ze niet die bolle Adele hebben genomen ofzo....
Hij heeft ook gemeld dat hij juist meer voor BHM wou spelen en minder voor NL.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mwoa we zullen het zien hoe fit hij nu is. Wou erg graag spelen dus we zien wel wat er van hem gekomen is.
Nee het wedkantoor moet natuurlijk wel winst kunnen maken he.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je ook ergens geld inzetten of Robben deze komende helft geblesseerd gaat raken?
lijkt me erg verstandig ook Robben kennende , als hij fit is speelt hij gewoon uitstekend. Zo een speler niet overbelasten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hij heeft ook gemeld dat hij juist meer voor BHM wou spelen en minder voor NL.
Dus ja, vandaar niet inde basis?
Moeite niet waard, retelage odds.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je ook ergens geld inzetten of Robben deze komende helft geblesseerd gaat raken?
Ja. Voor elke euro krijg je er bij winst vijf cent voor terug.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pas maar op, straks krijg je interpol achter je aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
nog nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef Doublepain het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Ze kijken mee slimmiequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |