quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
Carnaval gaat altijd doorquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
Als er nu een bom op de arena valt gaat carnaval dan ook niet door wegens gebrek aan belangstelling?
Kom jij uit carnavalsgebied?quote:
Zekersquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi talent uit de kweekvijver van PSV.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga het vergassen dan, kutduitser
Niet haten op een baasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
was sagen sie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je uit Zuid Holland kwam.quote:
Al dik een uur aan het kijken en dan nu interessant gaan doen. ')quote:
Support your localsquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je uit Zuid Holland kwam.
Misschien moet je op de smilie klikken, dan maak je niet van dit soort domme fouten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Al dik een uur aan het kijken en dan nu interessant gaan doen. ')
Verkeerde vanuitgaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je uit Zuid Holland kwam.
Maar dat is ook bij Ajax. En dan zie ik heul veul lege plekken.quote:
Omdat we een nieuwe hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef WSquater het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk in het uit-shirt?
Italië gaat winnen denk ik.quote:
Wilhelmus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat is Rusland. En DDR. En Wilhelmus
Geen idee verderquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar dat is ook bij Ajax. En dan zie ik heul veul lege plekken.
Commercie is een bitchquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:29 schreef Evertjan het volgende:
waarom zend SBS deze wedstrijd niet live uit?
Dat is het probleem juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Boeit me niets, als de Feijenoorders maar goed spelen.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
Groep 8 van de plaatselijke basisschool lijkt dit wel.
idd prijsvraag gewonnen ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:30 schreef Ambrosius het volgende:
Groep 8 van de plaatselijke basisschool lijkt dit wel.
Pleonasmequote:
Hij is breed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat BMI veel groter was. Ziet er maar klein uit naast de Vrij.
Dit ookquote:
Nee, die schijnen 328 betere verdedigers te hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Brazilie hem niet opgeroepen?
quote:
Clasie iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Middenveld van Italië
Gaan een lesje voetbal krijgen van de god
Ja jammer van die rechte gare vormen zo, ik vind het idee op zich mooi.quote:
aandachtshoerquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
M'n quote-melding is kapot, dus even niet quoten aub.
Daarom zijn bananen krom.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat het rugnummer niet geel is
Ok.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
50 tinten zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat bepaalde facetten van onderdelen van grijs Louis erg aanspraken.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
50 tinten Truus, door Louis van Gaal.
Truusje vindt het alleen wat minder, maar dat maakt Louis niet uit.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
50 tinten Truus, door Louis van Gaal.
Bij Ajax en Zwolle.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik wordt zo treurig hiervan
waar zijn de harde verdedigers zoals de boer enso stam dit gaat fout over 2 jaar
Ik wordtquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
ik wordt zo treurig hiervan
waar zijn de harde verdedigers zoals de boer enso stam dit gaat fout over 2 jaar
oke!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef Thas het volgende:
Wel duidelijk door welk shirt deze geïnspireerd is
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Strootman keihard op zn bek, zn hele gezicht meteen fucked up
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Even wennen voor hem, Bij Ajax speelt hij altijd op de helft van de tegenstander.
Is hij spits dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Even wennen voor hem, Bij Ajax speelt hij altijd op de helft van de tegenstander.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij spits dan?
Weer een foutje van vGaal
Al presteert Blind nu een stukje beter dan BMI, die heeft wat debiele fouten gemaakt afgelopen wedstrijdenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef Caland het volgende:
Bij de aanwezigheid van Daley Blind moet BMI blijkbaar linksback én centrale verdediger zijn.
Profielschetsjequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Gelukkig geen Italianen in Eindhovense dienstquote:
Er was wel weinig ruimte... eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Van Persie struikelt weer tijdens het schieten.
In Oranje speelt hij als een patatje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Van Persie struikelt weer tijdens het schieten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Van Persie zag er weer ouderwets debiel uit bij die poging
De enige grotere baas op de voetbalvelden is Xabi Alonso, maar hij zit er dicht tegenaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat is Pirlo toch een baas.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat is Pirlo toch een baas.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef Gwunnik het volgende:
Vraag me af op hoeveel procent Italie gaat spelen...
Die zijn al moe van het zingen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:39 schreef Gwunnik het volgende:
Vraag me af op hoeveel procent Italie gaat spelen...
Daar ligt wat aan?quote:
Prachtigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die zijn al moe van het zingen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Van Persie zag er weer ouderwets debiel uit bij die poging
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die zijn al moe van het zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |