Voor principes koop je niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:37 schreef Paxcon het volgende:
Niet dat ik die troep wil, maar gaat me om het principe
Ja.. was maar 1 week (twee hc's). Nu vermogensrecht ofzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:40 schreef Aurelius. het volgende:
Heb je nu personen en familie bij Burgerlijk 1 pax?
Waar ging het ook alweer over?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:38 schreef Paxcon het volgende:
TT is leuke casus die ik vandaag gehoord heb bij burgerlijk 1.
Een of andere jurist die in z'n testament dingen liet verdelen onder mensen die elkaar niet konden luchten en de rest moest gegeven worden aan de moeder die binnen 10 jaar na zijn overleden in Toronto het meeste kinderen baartquote:
Ja je hebt gelijk. Het was me niet eens opgevallen voordat je het zei.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zou je 'en' moeten vervangen door 'bij' lijkt me...
Wat? Waar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
De UvA heeft trouwens voor alle Bestuursrechtstudenten een speciale mini-Vermande besteld met alleen de AwB er in omdat die heel erg vernieuwd is per 1 januari en die kunnen we kopen voor ongeveer twee euro.
Zo tof heb ik de UvA nog nooit meegemaakt
Nice ! Morgen even halen danquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanaf eind deze week bij de onderwijsbalie
Ben jij bestuursrechtstudent?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nice ! Morgen even halen dan![]()
ik wil ook een mini bw trouwens
Die verdragenbundel voor EU-recht is ook ziek handig trouwensquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nice ! Morgen even halen dan![]()
ik wil ook een mini bw trouwens
Handig boekje is dat ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die verdragenbundel voor EU-recht is ook ziek handig trouwensZo klein
Misschien maar kopen, Ik denk niet dat ik 2 zo makkelijk maak als 1 als ik er niks aan doequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die verdragenbundel voor EU-recht is ook ziek handig trouwensZo klein
Zo, jij weet je weg wel in de Koffiequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vanmiddag nog zulke slimme opmerkingen gemaakt dat een fiscalist even heel diep moest gaan nadenken wat ie precies aan het doen was
Pfff iedereen haalt de hele dag meteen voor de hele clubquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo, jij weet je weg wel in de Koffie
Nou als het eigenlijk alleen voor bestuursrechtstudenten is? Of bedoelen ze mensen die het vak bestuursrecht volgen?quote:
Dat laatste. Waarschijnlijk gewoon voor iedere student die 'm bij de informatiebalie komt kopen hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou als het eigenlijk alleen voor bestuursrechtstudenten is? Of mensen die het vak bestuursrecht volgen?
Dat je daar een pak voor nodig hebt zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
Net liep er weer zo'n meisjes helemaal naar mij te gluren in de tramEn alle kassameisjes ook ineens lief naar mij lachen... en zo gaat het de hele dag door...
Maffe toestanden ineens
Pics van jou?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat je daar een pak voor nodig hebt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |