Godverquote:
TS waar heb je die foto's wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is weer bijna zover
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die haten op carnaval....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
TS waar heb je die foto's wegdie 3de foto rechts boven aan (die met die koeien) is namelijk van onze vereniging
Het lijkt Koninginnedag welquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Overwegend wordt carnaval misbruikt om buitensporig gedrag te rechtvaardigen.
Kut feest, kut volk , kut mentaliteit.
Valkenburg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Welke FOK!Ker is morgen ook in Valkenburg te vinden?
Waar uit heerlen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijk
quote:Rayonhoofden van Brabant zijn bij elkaar gekomen, hebben twee vingers tegen bierglas gelegd. Schuim was dik genoeg. Carnaval gaat door!"
Denken dat carnaval daarom draaitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:04 schreef lol_wut het volgende:
Haten op extra gewillige natte kutten
Door jou soort mensen krijgt carnaval 'n slechte naamquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:04 schreef lol_wut het volgende:
Haten op extra gewillige natte kutten
Van die figuren die om 5 voor 9 nog ff snel willen gaan winkelen terwijl ze de hele dag met hun luie reet op de bank hebben gezetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Kutcarnaval. Check ik op de site van de AH of 'ie gewoon de normale openingstijden heeft, staat er dat 'ie gewoon tot 9 uur open is. Mooi niet, om 7 uur was 'ie dus al dicht.Geen ontbijt morgen, dus.
Denk je dat ik de hele dag met m'n luie reet op de bank zit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van die figuren die om 5 voor 9 nog ff snel willen gaan winkelen terwijl ze de hele dag met hun luie reet op de bank hebben gezeten
dit, op het werken na danquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef joeftw het volgende:
Als Eindhovenaar zeg ik: Fuck carnaval. Fuck stratumseind enz. - Ik mag gelukkig alle dagen werken in een niet sociale omgeving, dus zal er heel weinig van mee krijgen.
waar draait het dan om?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat carnaval daarom draait
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |