Even quotenquote:
chdsk /f schijfletterhierquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef Klaploper het volgende:
mn extreme hd is kapot
is er nog een manier om alles terug te krijgen?
Nee, je bent extreem de lul nu.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:45 schreef Klaploper het volgende:
mn extreme hd is kapot
is er nog een manier om alles terug te krijgen?
Vind konsi kwensies beterquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Dit is de leukste "verspreking" die ik op FOK! ben tegengekomen
Gulmez.quote:
Niet uit de famfare-tijd komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:52 schreef kwiwi het volgende:
Dit is de leukste "verspreking" die ik op FOK! ben tegengekomen
Haal de hdd uit het omhulsel en doe 'm in je PC, kijken of ie dan werkt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef Klaploper het volgende:
ja haha heel leuk ik wist het echt wel
lichtje gaat niet aan als ik aansluit
Hij heeft hem voor 50 cent op de rommelmarkt gekocht en is er toen op gaan stampen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Maar omdat ik TS toch wel zielig vind: "hoe" kapot is je extreme schijf? Er is werkelijk niets meer van over? Of je krijgt een melding? Zo ja op dat laatste: wat voor melding?
Oh, dat is vrij extreem. Dan vrees ik dat TS zijn bestanden kwijt is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft hem voor 50 cent op de rommelmarkt gekocht en is er toen op gaan stampen.
Ik denk extreem dat de extreme controller van je extreme schijfomhulsel extreem kapot is. Koop anders een extreme HDD-bay waar je de extreme schijf extreem hard in kan pluggen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:08 schreef Klaploper het volgende:
ja haha heel leuk ik wist het echt wel
lichtje gaat niet aan als ik aansluit
Waar heb jij het nu over?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Maar de hoofdvraag is: wat is 'Extrene'?
Over een tt-change.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Maar de hoofdvraag is: wat is 'Extrene'?
Hij moet toch die bril maar aanschaffen.quote:
Een extreme bril zou ik nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zweer dat dat net in de TT stond. Of ik heb een bril nodig
Was ook extreem kort.quote:
Extreem klein foutje.quote:
Extreme uitwerking wel... Had Pino nog bijna het extreme weer getrotseerd om voor een extreem bedrag een bril te gaan kopenquote:
Een extreme bril, vergeet dat niet!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Extreme uitwerking wel... Had Pino nog bijna het extreme weer getrotseerd om voor een extreem bedrag een bril te gaan kopen...
http://www.runtime.org/data-recovery-software.htmquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef Klaploper het volgende:
hij werkt weer maar er staat niets meer op
Er zijn data recovery bedrijven die het kunnen maar TS. Wat is er stuk? Zie je post als volgt. Je vraagt een arts om hulp nadat je drie dagen geleden je teen eraf hebt gesneden met als enige info dat je teen stuk is.quote:
Ben ik met je eensquote:
TS kickte.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe lang gaan we dit topic nog blijven kicken met zijn allen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |