abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122559713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:36 schreef Brum_brum het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is hoe het internet vol boze reacties staat maar je zo weinig hoort dat omstanders de mishandelaars hebben weggejaagd of zelf de grond in hebben gestampt.
Nou, ik heb dat wel eens gedaan maar dan ben je net zo erg volgens gnaeus en Ws en zo. Maar pompstations besetelen is dan wel ok!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122559757
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:44 schreef Adames het volgende:
Wilders :r
:?
Wat heeft die er mee te maken?
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:08:43 #33
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122559797
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:?
Wat heeft die er mee te maken?
liften op het nieuws voor zieltjes
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:10:22 #34
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122559854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist is geen stad maar een dorp, aangezien het nooit stadsrechten heeft gehad.

Het zal me niks verbazen als dit weer zo'n verzonnen verhaal blijkt te zijn en die chick gewoon op dr muil is gelazerd met dr dronken hoofd, want ik heb nog nooit Marokkanen gezien daar tijdens het stappen. Er zijn eigenlijk maar twee plekken waar je terecht kunt in Zeist, te weten de Steijnlaan en de 2e Dorpsstraat (vlakbij het Zusterplein) en die zijn redelijk druk tijdens de stapuren en al helemaal om twaalf uur. Die kerk is trouwens ook nog tegenover het politiebureau van Zeist.

Broodje Aap, mijns inziens, en dat zal ongetwijfeld vroeg of laat naar buiten komen.
zeist is de enige plek in nederland waar geen marokkanen wonen? :o !
pi_122559862
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, ik heb dat wel eens gedaan maar dan ben je net zo erg volgens gnaeus en Ws en zo. Maar pompstations besetelen is dan wel ok!
Blikjes naar meisjes gooien en Moskeeën verbranden is iets heel anders hoor. Volgens mij ben je een beetje verward met een ander topic.
pi_122559977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Blikjes naar meisjes gooien en Moskeeën verbranden is iets heel anders hoor. Volgens mij ben je een beetje verward met een ander topic.
Daar heb ik het niet over hoor.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122560388
Die kutFinnen weer!
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2013 @ 18:32:20 #38
135305 beequeen
Lost.
pi_122560681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist is geen stad maar een dorp, aangezien het nooit stadsrechten heeft gehad.

Het zal me niks verbazen als dit weer zo'n verzonnen verhaal blijkt te zijn en die chick gewoon op dr muil is gelazerd met dr dronken hoofd, want ik heb nog nooit Marokkanen gezien daar tijdens het stappen. Er zijn eigenlijk maar twee plekken waar je terecht kunt in Zeist, te weten de Steijnlaan en de 2e Dorpsstraat (vlakbij het Zusterplein) en die zijn redelijk druk tijdens de stapuren en al helemaal om twaalf uur. Die kerk is trouwens ook nog tegenover het politiebureau van Zeist.

Broodje Aap, mijns inziens, en dat zal ongetwijfeld vroeg of laat naar buiten komen.
quote:
ZEIST - Bijna de helft van de Marokkaanse jongeren in Zeist is de afgelopen vijf jaar in contact gekomen met de politie. Dat blijkt uit een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken.

Landelijk gezien is het percentage van Zeist met 47,3 procent het op één na hoogste van Nederland. Alleen in Den Bosch (47,7 procent) zijn procentueel gezien meer Marokkaanse mannen tussen de 12 en 24 jaar verdacht geweest van een misdrijf.

Ook in Veenendaal (44,9 procent) en Amersfoort (44,6 procent) zijn veel Marokkaanse jongeren wel eens betrapt op iets dat niet door de beugel kan.

Het rapport besteedt ook aandacht aan Marokkaanse meisjes. Die komen vaker dan gedacht in de cijfers terug. Het Verwey-Jonker instituut adviseert om meer aandacht te besteden aan deze groep.

Bij autochtone mannen tot de 24 jaar is gemiddeld 13 procent ooit als verdachte bij de politie in beeld geweest.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/405579
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_122561938
De plek waar dit meisje in elkaar zou zijn geslagen ligt op luttele meters van het politiebureau en is tevens een drukke route waar jongeren af en aan rijden om te gaan stappen. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat ze naast het politie-bureau in elkaar is getrimd door vijf Marokkanen en dat niemand iets heeft gezien of een poot heeft uitgestoken.

Ik verwacht uiteraard excuses wanneer dit een broodje aap-verhaal blijkt te zijn.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:15:43 #40
3542 Gia
User under construction
pi_122562492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Incidentje mensen. Niets aan de hand. Waarschijnlijk was dit ook nog eens zo'n kankerhoer die er zelf om vroeg omdat ze geen sex wilde. Tsja, dan vraag je erom natuurlijk.

Nu wachten op remlof en Ziba om ons erop te wijzen dat autochtonen ook wel eens iemand in elkaar trappen. Ja, die zijn echt zo blij met Eindhoven, hebben ze weer iets om jarenlang naar te verwijzen.
In Eindhoven waren het toch geen Nederlanders?!
pi_122562507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De plek waar dit meisje in elkaar zou zijn geslagen ligt op luttele meters van het politiebureau en is tevens een drukke route waar jongeren af en aan rijden om te gaan stappen. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat ze naast het politie-bureau in elkaar is getrimd door vijf Marokkanen en dat niemand iets heeft gezien of een poot heeft uitgestoken.

Ik verwacht uiteraard excuses wanneer dit een broodje aap-verhaal blijkt te zijn.
Geweldig die PvdA politiek waarbij de rollen van dader en slachtoffer in een mum van tijd worden omgedraaid!
PWBF
pi_122562519
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Gia het volgende:

[..]

wel
PWBF
pi_122562722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geweldig die PvdA politiek waarbij de rollen van dader en slachtoffer in een mum van tijd worden omgedraaid!
Eerst maar eens zien of er ook daadwerkelijk daders zijn. Hoe vaak is nu gebleken dat meisjes van een zekere puberale leeftijd dingen verzinnen? Daar lees je dan zeker overheen. Daarbij heb ik ook geen PvdA gestemd.

Ik ken die plek en het is zeer onwaarschijnlijk dat daar iemand in elkaar is geslagen zonder dat er getuigen zijn of er iemand ingrijpt. En het is sowieso al geen plek waar Marokkanen rondhangen. Maar we zullen het wel zien.
pi_122562858
quote:

[..]

5 Nederlanders, 1 Marokkaan, en 2 negers.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:23:20 #45
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_122562921
quote:

[..]

Nee Belgen :P
pi_122563110
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:23 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nederlandse Belgen.
pi_122564705
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:23 schreef Flow3r het volgende:

[..]

In België wonende Nederlanders
PWBF
pi_122564953
Lullig voor dat meisje.
pi_122566185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef theunderdog het volgende:
Lullig voor dat meisje.
Zeg dat wel.
signatuurloos
pi_122566318
Als je met 5 man een meisje gaat in elkaar slaan, dan heb je echt totaal geen normen en waarden of moreel besef.

Zelfs het grootste tuig ziet het in elkaar slaan van een meisje/vrouw als iets dat je eigenlijk niet mag doen, tenzij je het doet uit zelfverdediging.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:34:00 #51
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_122567056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Als je met 5 man een meisje gaat in elkaar slaan, dan heb je echt totaal geen normen en waarden of moreel besef.

Zelfs het grootste tuig ziet het in elkaar slaan van een meisje/vrouw als iets dat je eigenlijk niet mag doen, tenzij je het doet uit zelfverdediging.
Helaas is het zo dat het in hedendaagse islamitische en extreem-joodse culturen heel normaal is om op zo'n schofterige wijze met vrouwen om te gaan.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_122567160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Helaas is het zo dat het in hedendaagse extreem-islamitische en extreem-joodse culturen heel normaal is om op zo'n schofterige wijze met vrouwen om te gaan.
Fixed. En verder; er zijn niet zoveel moslims in Europa die op zo'n manier met vrouwen om gaan normaal vinden gok ik. :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:35:27 #53
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_122567178
Toen ik Zeist las wist ik al genoeg
The End Times are wild
pi_122567213
quote:

[..]

Helaas is het zo dat het in hedendaagse islamitische en extreem-joodse culturen heel normaal is om op zo'n schofterige wijze met vrouwen om te gaan.
Ik hoop serieus, dat jij niet zo wereldvreemd bent als je hier doet vermoeden.
pi_122567263
quote:

[..]

:')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:15:21 #56
3542 Gia
User under construction
pi_122570050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wel
Oh, ik dacht Belgen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:16:48 #57
3542 Gia
User under construction
pi_122570160
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Nederlandse Belgen.
Kan dat ook al? De Nederlandse en de Belgische nationaliteit?
pi_122570478
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef LXIV het volgende:
Toen ik Zeist las wist ik al genoeg
Knap,

en als er stond Heerhugowaard of Sneek?
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:28:02 #59
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_122570910
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik hoop serieus, dat jij niet zo wereldvreemd bent als je hier doet vermoeden.
Kijk dan naar Iran, daar worden vrouwen in hun huis opgesloten en wordt maar geacht dat ze daar verder blijven zitten. Ze mogen niet zonder man over straat lopen. Je hebt er ook die helemaal in een boerka moeten, en als daar geen sprake van is wordt het gezien alsof ze zelf uitlokken dat er bij mannen lust opgewekt wordt, wat heel natuurlijk is, zo werkt het darwinistische systeem gewoon dat vrouwen lust opwekken, als je je daar bewust tegen gaat verzetten gaat het fout.

Natuurlijk zijn er ook moslims die niet zo denken, maar ik weet wel dat er o.a. moslims op school zijn, die zijn dus rond de 17/18/19, die het idee hebben dat de man boven de vrouw staat en dat de vrouw maar het huishouden moet doen enzo. Dat hoorde ik ze zelf zeggen.

Met dat andere voorbeeld bedoel ik dat nog in het nieuws kwam dat een paar ultra-orthodoxe joden in Israël een meisje met stenen bekogelden omdat ze 'te schaars gekleed' ging. Ik weet niet of jij voorstander van Israël bent, maar dan hoop ik maar niet dat je ook voorstander bent van zulke achterlijke lui. Nu weet ik wel dat bij zowel islamitische als joodse terroristische organisaties lui zitten die me niet aanstaan.

Nee, gewoon weg met al die wereldgodsdiensten en dan heb je geen problemen meer met Mekka inkomen, geen gezeik meer over Palestijnen in Israël omdat het land door God voortbestemd zou zijn aan een volk en geen invloed van christenen meer in de politiek, die laatste groep is nog de minst erge.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:29:23 #60
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_122571008
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef waht het volgende:

[..]

:')
Dat betekent niet dat de godsdienst an sich ertoe oproept, zo staat in de Koran dat vrouwen gerespecteerd moeten worden, daar is echter geen enkele sprake van in extreem-islamitische landen, vandaar mijn opmerking dat het in hedendaagse extreem, zoals iemand toevoegde, hoewel het in gematigde islamitische culturen zoals Turkije ook gebeurt, het heel normaal is dat vrouwen zo behandeld worden. Er is een groot verschil tussen de cultuur en het geloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')