quote:SIGNALEMENT
Het groepje bestond uit vier of vijf jongens, die met een buitenlands, vermoedelijke Marokkaans, accent spraken.Twee of drie van hen droegen een jas met een capuchon met een bontkraag.
Er zat ook een Noord Afrikaan(correct me if m wrong) bij hoor, die Esmail ofzoiets.quote:
Nou, ik heb dat wel eens gedaan maar dan ben je net zo erg volgens gnaeus en Ws en zo. Maar pompstations besetelen is dan wel ok!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:36 schreef Brum_brum het volgende:
Wat ik me altijd afvraag is hoe het internet vol boze reacties staat maar je zo weinig hoort dat omstanders de mishandelaars hebben weggejaagd of zelf de grond in hebben gestampt.
liften op het nieuws voor zieltjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Wat heeft die er mee te maken?
zeist is de enige plek in nederland waar geen marokkanen wonen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist is geen stad maar een dorp, aangezien het nooit stadsrechten heeft gehad.
Het zal me niks verbazen als dit weer zo'n verzonnen verhaal blijkt te zijn en die chick gewoon op dr muil is gelazerd met dr dronken hoofd, want ik heb nog nooit Marokkanen gezien daar tijdens het stappen. Er zijn eigenlijk maar twee plekken waar je terecht kunt in Zeist, te weten de Steijnlaan en de 2e Dorpsstraat (vlakbij het Zusterplein) en die zijn redelijk druk tijdens de stapuren en al helemaal om twaalf uur. Die kerk is trouwens ook nog tegenover het politiebureau van Zeist.
Broodje Aap, mijns inziens, en dat zal ongetwijfeld vroeg of laat naar buiten komen.
Blikjes naar meisjes gooien en Moskeeën verbranden is iets heel anders hoor. Volgens mij ben je een beetje verward met een ander topic.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat wel eens gedaan maar dan ben je net zo erg volgens gnaeus en Ws en zo. Maar pompstations besetelen is dan wel ok!
Daar heb ik het niet over hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Blikjes naar meisjes gooien en Moskeeën verbranden is iets heel anders hoor. Volgens mij ben je een beetje verward met een ander topic.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeist is geen stad maar een dorp, aangezien het nooit stadsrechten heeft gehad.
Het zal me niks verbazen als dit weer zo'n verzonnen verhaal blijkt te zijn en die chick gewoon op dr muil is gelazerd met dr dronken hoofd, want ik heb nog nooit Marokkanen gezien daar tijdens het stappen. Er zijn eigenlijk maar twee plekken waar je terecht kunt in Zeist, te weten de Steijnlaan en de 2e Dorpsstraat (vlakbij het Zusterplein) en die zijn redelijk druk tijdens de stapuren en al helemaal om twaalf uur. Die kerk is trouwens ook nog tegenover het politiebureau van Zeist.
Broodje Aap, mijns inziens, en dat zal ongetwijfeld vroeg of laat naar buiten komen.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/405579quote:ZEIST - Bijna de helft van de Marokkaanse jongeren in Zeist is de afgelopen vijf jaar in contact gekomen met de politie. Dat blijkt uit een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken.
Landelijk gezien is het percentage van Zeist met 47,3 procent het op één na hoogste van Nederland. Alleen in Den Bosch (47,7 procent) zijn procentueel gezien meer Marokkaanse mannen tussen de 12 en 24 jaar verdacht geweest van een misdrijf.
Ook in Veenendaal (44,9 procent) en Amersfoort (44,6 procent) zijn veel Marokkaanse jongeren wel eens betrapt op iets dat niet door de beugel kan.
Het rapport besteedt ook aandacht aan Marokkaanse meisjes. Die komen vaker dan gedacht in de cijfers terug. Het Verwey-Jonker instituut adviseert om meer aandacht te besteden aan deze groep.
Bij autochtone mannen tot de 24 jaar is gemiddeld 13 procent ooit als verdachte bij de politie in beeld geweest.
In Eindhoven waren het toch geen Nederlanders?!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Incidentje mensen. Niets aan de hand. Waarschijnlijk was dit ook nog eens zo'n kankerhoer die er zelf om vroeg omdat ze geen sex wilde. Tsja, dan vraag je erom natuurlijk.
Nu wachten op remlof en Ziba om ons erop te wijzen dat autochtonen ook wel eens iemand in elkaar trappen. Ja, die zijn echt zo blij met Eindhoven, hebben ze weer iets om jarenlang naar te verwijzen.
Geweldig die PvdA politiek waarbij de rollen van dader en slachtoffer in een mum van tijd worden omgedraaid!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
De plek waar dit meisje in elkaar zou zijn geslagen ligt op luttele meters van het politiebureau en is tevens een drukke route waar jongeren af en aan rijden om te gaan stappen. Het is dus zeer onwaarschijnlijk dat ze naast het politie-bureau in elkaar is getrimd door vijf Marokkanen en dat niemand iets heeft gezien of een poot heeft uitgestoken.
Ik verwacht uiteraard excuses wanneer dit een broodje aap-verhaal blijkt te zijn.
welquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
In Eindhoven waren het toch geen Nederlanders?!
Eerst maar eens zien of er ook daadwerkelijk daders zijn. Hoe vaak is nu gebleken dat meisjes van een zekere puberale leeftijd dingen verzinnen? Daar lees je dan zeker overheen. Daarbij heb ik ook geen PvdA gestemd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geweldig die PvdA politiek waarbij de rollen van dader en slachtoffer in een mum van tijd worden omgedraaid!
5 Nederlanders, 1 Marokkaan, en 2 negers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee Belgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |