Hier in Ede had ik hem al vorige week dinsdag, alleen was de gemeente vergeten de WOZ-waarde erin te vermelden, dus de collega's op zaterdag konden het voor de tweede keer bezorgen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik verwacht juist morgen of volgende week hier de gemeentemailing
http://www.gelderlander.n(...)ingaanslag-1.3640111quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:40 schreef superkimmi het volgende:
Een woz brief zonder woz? Wat stond erin? Stippeltjes waarop t ingevuld moest worden? xD
maar ik denk wel HAHquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Morgen rustig dagje denk ik. Geen Makro, gemeentemailing al geweest. Alleen de Kampioen misschien, maar die ontvang ik zelf niet, dus weet niet of ie al is bezorgd.
Leuk, dat zijn bijna allemaal mooie wijken, iig. wat bewoners en huizen betreft - zeker als je tegen Wageningen-Hoog aanzit, weet natuurlijk niet hoe jullie indeling/tijden zijn. En jullie TC schijnt ook best wel een goede te zijn. (Die van mij is ook ok, mocht hij meelezenquote:
Mooi, als fanatiek fietser ken ik de Grintweg natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:20 schreef superkimmi het volgende:
ik heb tegen Bennekom aangewoond.. net in Wageningen, op de Grintweg, tussen al die weilanden
Christelijke Hogeschool Edequote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:14 schreef superkimmi het volgende:
welke school? ik namelijk ook
Ga overigens straks nog naar WAgeningen.. lekker brabant uitvluchten
helemaal lekker: nu al klaar zijn!
Veel bekeuringen ja, viel mij ook op. Wij hadden er zelf ook een. 15 km te hard, na correctieaftrek 12 km te hard en toch 104 euro boete!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Redelijk dagje vandaag, wel Kampioen en flink veel bekeuringen! Sommige rode bakken zagen helemaal paars!
Ik dat dan weer niet. Maar ik heb er ook nooit gewoond of zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:56 schreef superkimmi het volgende:
ah okeik heb er alleen op de middelbare gezeten
http://www.limburger.nl/a(...)UWS05/130209409/1056quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
Postbode ontslagen voor achterhouden post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |