Haha!quote:
Ik had net zoveel tassen post als gisterenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:36 schreef SKBlondie het volgende:
Hier weinig sneeuw gevallen en datgene wat er lag is alweer weggesmolten. Prachtig weer om te lopen vandaag met een fijn zonnetje. Wel weinig post overigens (maargoed wat wil je op een daldag).
Hier wel een hoop machinepost. Bijna voor elk adres 1 of meerdere brieven van SNS/Reaal/Proteq.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:36 schreef SKBlondie het volgende:
Hier weinig sneeuw gevallen en datgene wat er lag is alweer weggesmolten. Prachtig weer om te lopen vandaag met een fijn zonnetje. Wel weinig post overigens (maargoed wat wil je op een daldag).
Allemaal mensen die ingelicht moeten worden over de situatie daar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier wel een hoop machinepost. Bijna voor elk adres 1 of meerdere brieven van SNS/Reaal/Proteq.
Door iemand gesorteerd die het doet zoals mijn uiquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had maar 1 tas post vandaag en 1 tas pakketjes.
Ik weet niet welke aap zonder ogen heeft de wijk gezet heeft, maar wat een ramp. Elke straat was verkeerd om gezet.![]()
![]()
Alsof ik in een straat van 34 naar 74 ga, dan naar 29 tot en met 1, dan naar 59 tot en met 31 en dan naar 2 tot en met 32. En zo was het dus in elke straat gedaan. Als je het niet zeker weet, voeg dan geen bundels samen (Dat voorbeeld hierboven zijn 4 vakjes, dus 4 bundels).
Ik ben zelf maar gaan sorteren op straat.
Tien keer beter dan vorige week.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:26 schreef Selestha het volgende:
Zo, best wel lekker dat ik vandaag niet meer hoef te lopen. Het weer zit jullie niet mee deze week
Hmm even kijken hoor, hier op dinsdag storm, regen, hagel, sneeuw èn onweer, en vandaag sneeuw, storm en prut? Hier was het vorige week echt beterquote:
Vorige week was het elke dag regen, regen en nog eens regen. Deze week heb ik behalve een paar minuutjes hagel, gisteren tegen de zeven uur buiten geweest voor de post, helemaal nergens last van gehad en schijnt zelfs de zon geregeld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hmm even kijken hoor, hier op dinsdag storm, regen, hagel, sneeuw èn onweer, en vandaag sneeuw, storm en prut? Hier was het vorige week echt beter
Weleens een postbode aan de deur gehad....met aangetekende brief van rechtbank....quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:36 schreef GeintegreerdePool het volgende:
WTF-momentje van de dag: Brief bezorgd aan een advocatenkantoor. Brief was van het kantoor zelf, het adres was doorgestreept en daarboven handgeschreven: Retour afzender. Niets bijzonders; behalve de begeleidende handgeschreven tekst: "Niet meer woonachtig op dit adres en dat weet die bitch zelf ook"
Ligt er ook maar net aan waar je woont natuurlijk. Hier in het zuiden was het vorige week één grote regendans.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hmm even kijken hoor, hier op dinsdag storm, regen, hagel, sneeuw èn onweer, en vandaag sneeuw, storm en prut? Hier was het vorige week echt beter
Ik heb zelf op een deurwaarderskantoor gewerkt.....Tja je stuurt 2x een brief....daarna controleer je via het systeem waar die persoon ingeschreven staan.....quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt het die bedrijven en incassobureaus verdraait lastig maken als wilt
werkt helaas niet feilloos, zoals bij huisuitzettingenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik heb zelf op een deurwaarderskantoor gewerkt.....Tja je stuurt 2x een brief....daarna controleer je via het systeem waar die persoon ingeschreven staan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |