SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is gitarenmuziek toch fijntjes als dat lekker hard staat
NIEUW: Foto's!![]()
Plaatjesfaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.
[ afbeelding ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga eens even in de slag met een gasmasker, luier en kloterige doekjes...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.
[ afbeelding ]
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
Ook gitaarmuziek, errug lekker (ook zonder het acid sausje,.)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb zo'n idee dat ik mijn gehoor verkracht als ik dat op zetquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry, dan maar als youtube, valt t meteen beter op![]()
![]()
Iets te gespierdquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ryan reynolds he!! HUBBA HUBBA HUBBA
[ afbeelding ]maar verder niet verkeerd
![]()
Ik vind naisquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets te gespierdmaar verder niet verkeerd
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ken hem vooral zo:quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ryan reynolds he!! HUBBA HUBBA HUBBA
[ afbeelding ]
en zo:
NIEUW: Foto's!![]()
En zelfs dan is ie onweerstaanbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ken hem vooral zo:
[ afbeelding ]
en zo:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een entertainer is datquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry, dan maar als youtube, valt t meteen beter op
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Verdenking van slokdarmkankerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankjeWaarvoor? Jij ook sterkte
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:I thought Swag was dead way before this
I thought Swag had been buried in the forest
But then Bieber said Swag in a chorus
And I went and bought a big fat thesaurusNIEUW: Foto's!![]()
Oh bahquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkankerHeel veel sterkte meid
![]()
![]()
YT-linkje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het mooi is en je dus wat mist![]()
![]()
elk liedje waar piano in voorkomtquote:
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai![]()
![]()
aiquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkanker
sterkte!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: