Thanks!quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk jurkje! En wat goed dat je 6 (!) maanden niets online gekocht hebt!
wilde ik toch nog even op terug komen!
Nou, dat viel dus best mee, ik denk voor ongeveer honderd euro (een paar schoenen en wat vesten/truien)quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar wat heeft GBtje offline dan allemaal geshopt? Daar ben ik dan wel benieuwd naar!
Ik Heb Ook Geen Zin!
juist ja. Als je daar een tijdje moet blijven, zou je dan niet naar een twee persoons kamer kunnen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:00 schreef Perruche het volgende:
Jezus coco, ik zou daar echt vet pissig om worden! Kunnen ze je niet ergens anders leggenrespect voor je geduld!
Ja, wel zin, maar de sponsor betaalt vast geen vliegkostenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:05 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Spannende avonturen beleef je daar dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor mij ligt een zuchtende en steunende mevrouw. Daarnaast een klagende en verwarde meneer. Vooral dat verwarde is relevant.
Mevrouw: HNNNGGGG, HHHHGGGRRRR, HMMPFFFF (bij iedere ademhaling, heel hard)
Mevrouw: HAAAA, HEEEE, GHHHH#
Meneer: HE? WAT?
Mevrouw: GHHHHHHH
Meneer: HNNNG! OM TWEE UUR!
Mevrouw: GH, GH, HEEEE
Meneer: HMMJA, WEETIKNIEGRRRRR
En verder vraagt hij continu achter elkaar hetzelfde: hoe laat is het? krijgt hij nog eten? krijgt hij nog pijnstilling? hoe laat is zijn onderzoek?
Daarstraks zat hij te knoeien met zijn elektrische bed. Stond zn voeteneind helemaal de lucht in, en hij was er half afgegleden
Echt, eigenlijk is het heel sneu. Maar als je er tegenover ligt en het gaat achter elkaar door, dan wordt het best vervelend.
Die mevrouw snapt 's nachts het concept ' fluisteren' niet. IS DAAR EEN ZUSTER? HALLO? HALLOOO? Ik MOET PLASSEN!! De bel snapt ze ook niet of vergeet ze. En als er dan een zuster komt, dan maant die haar de hele tijd tot fluisteren. Wat overigens zinloos is.![]()
Nou. Ontzettend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Spannende avonturen beleef je daar dus
join the club. thuis werken kan soms goed uitpakken, en soms niet....quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:08 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik kan me nergens toe zetten.
Ik ben op kantoor!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
join the club. thuis werken kan soms goed uitpakken, en soms niet....
mm, ok. ik ben thuis. en het sneeuwt buiten, en het is fijn om binnen te zijn, en heb gister een groot project afgerond, en moet nu weer met nieuwe dingen beginnen..lekker rustig aan iig.quote:
Dat klinkt slap en zompig. Eet zequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net koekjes uit de vriezer in de magnetron ontdooid...
Gewoon geen zinquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:17 schreef Novem het volgende:
Lijkt me zo niks he, op zaal met al die reutelende en ruftende mensen![]()
Ben je druk Perr? Of juist niet en daarom lui?
Thuiswerken lijkt me ook lastig, zou me totaal niet kunnen focussen.
Precies dat dacht ik toen ik het lasquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon geen zinkweenie, somsheb je zo'n dagje.
Ik lees trouwens nu in dieet (wog? hoezo?) en wat ik niet snap is dat mensen met de feestdagen zoveel aankomen onder het mom "het moet wel leuk blijven". Wat moet er leuk blijven? Jezelf als een uitgehongerde beer op een buffet storten
Ja... ook snap ik niet dat niemand even zegt tegen die gast dat zo snel afvallen echt funest gaat zijn voor het jojo-effect en je loshangende vel. Maar goed, ik ga me niet in dat topic mengenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik toen ik het las![]()
Het kan ook zijn doordat ze in dat topic vaak overleven op 1200 kcals...als je dan de hele maand december aan het vreten gaat wil het wel!
Whehehequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon geen zinkweenie, somsheb je zo'n dagje.
Ik lees trouwens nu in dieet (wog? hoezo?) en wat ik niet snap is dat mensen met de feestdagen zoveel aankomen onder het mom "het moet wel leuk blijven". Wat moet er leuk blijven? Jezelf als een uitgehongerde beer op een buffet storten
Die gedachte verlies je vanzelf wel zodra je vanavond om 6 uur in het donker en bij +1 thuiskomt na een lange dag op kantoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja... ook snap ik niet dat niemand even zegt tegen die gast dat zo snel afvallen echt funest gaat zijn voor het jojo-effect en je loshangende vel. Maar goed, ik ga me niet in dat topic mengen![]()
Verder vind ik het zulk mooi weer dat ik erover denk om weer te gaan hardlopen...
Mwhaha het vertrouwen! Nee ik dacht dan om 1x in de week om 17:30 uur direct vanuit kantoor naar huis te hobbelen ofzo. Moet ik alleen wel de dag erna ook niets te doen hebben anders moet ik vanalles meeslepen! Plus het is 8 km dus dat wordt eerst nog een eind lopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef Novem het volgende:
[..]
Die gedachte verlies je vanzelf wel zodra je vanavond om 6 uur in het donker en bij +1 thuiskomt na een lange dag op kantoorHoe is de enkel?
Ik heb tot nu toe altijd gemengde zalen gezien. Maar nooit meer dan 6 personen op een kamer. En dat lijkt me al veel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef loveli het volgende:
Beetje ongemakkelijk om gemengd te liggen ook.
Kan je niet deels de bus / tram nemen? Dan hoef je niet direct 8 km te rennen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mwhaha het vertrouwen! Nee ik dacht dan om 1x in de week om 17:30 uur direct vanuit kantoor naar huis te hobbelen ofzo. Moet ik alleen wel de dag erna ook niets te doen hebben anders moet ik vanalles meeslepen! Plus het is 8 km dus dat wordt eerst nog een eind lopen.
Zie mij exucses verzinnen.
haha, in mijn stinkende renoutfit! daarnaast ga ik niet rennen om de tram te nemen, dan ga ik liever gewoon lopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan je niet deels de bus / tram nemen? Dan hoef je niet direct 8 km te rennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na de seminars bieden op deze gootsteen!![]()
Ja doei.
Que?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest stiekem ook wel een beetje gniffelen Coco, omdat ik het echt helemaal voor me zag![]()
. Maar zou kijken of je iemand oordopjes voor je zou kunnen regelen
.
Ik heb gelukkig nog nooit in het zkh gelegen, maar Duuf wel en ik vond het vrij genant toen bij de meneer naast hem een 'kanaaltje' werd aangelegd. Die had blijkbaar nogal wat last van gas en toen dat kanaaltje er was, was het eh.. affakkelen nogal duidelijk hoorbaar. Op dat soort momenten zou je willen dat zo'n gordijntje wat meer zou dempen.
Mja, poliklinisch. Heb alleen de omkleedkamer en de verkoever gezien. Heb nog nooit hoeven overnachten en op een kamer hoeven liggen.quote:
en 's morgens vroeg een rondje lopen? Ik vind het altijd lastig om me 's aovnds te motiveren hard te lopen, als het donker is en ik moe ben....'s morgens vroeg gaat het een stuk beter...quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mwhaha het vertrouwen! Nee ik dacht dan om 1x in de week om 17:30 uur direct vanuit kantoor naar huis te hobbelen ofzo. Moet ik alleen wel de dag erna ook niets te doen hebben anders moet ik vanalles meeslepen! Plus het is 8 km dus dat wordt eerst nog een eind lopen.
Zie mij exucses verzinnen.
Oh zo...quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, poliklinisch. Heb alleen de omkleedkamer en de verkoever gezien. Heb nog nooit hoeven overnachten en op een kamer hoeven liggen.
Goedzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Redelijk!
Weekje vrij genomen op aanraden, beetje rust terugvinden.
Thx voor alle bezorgdheid trouwens, erg lief!
Fijn dat je het even rustig aan doet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Redelijk!
Neem aan dat dat een kraamafdeling word? Dus niet met de ongemakken die Coco nu heeftquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de verkoever werd ik naar een soort ophaal- en terugbrengpunt gereden waar ze poliklinische OK-dagpatiënten parkeren. Dat is niet te vergelijken met een zaal. Dus voor mijn gevoel dus nog nooit écht in het zkh gelegen. Ben benieuwd hoe of ik de bevalling wel zal ervaren als 'in het zkh liggen'. Denk het niet. Tenzij ik zou moeten blijven.
Heb wel een eigen kamer jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Beetje verkeerde keuze gemaakt in hoe het goed te verwerken.
[..]
Neem aan dat dat een kraamafdeling word? Dus niet met de ongemakken die Coco nu heeft
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef anna82 het volgende:
Gister op Fok, vandaag op de Zuid As: bebloemde skinny van Esprit! Early adapters hier!
Enje voor Vizke, goed zo, een weekje vrij.
fijn dat je het ff rustig aan doetquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Redelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-boks met anna, lekker stukje gelopen vanochtend.
Rest van 't lijstje is bagger
2 Ham/kaas croissants met glas yogho, broodje biefstuk en 2 blikjes fernandez
En D word gebakken krieltjes met ei/spekjes en schnitzel met espagnolesaus en champignons/ui
Oh, en nog een dikkevoor kwak
En jompels voor An en Mo!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Heel lekker! Aanrader voor jou, denk dat je het wel zou kunnen waarderenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Misschien overheen gelezen, maar hoe smaakte de pulled pork nou, Perr?
Recept klonk
Neeeee ik heb het gemist!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef anna82 het volgende:
Gister op Fok, vandaag op de Zuid As: bebloemde skinny van Esprit! Early adapters hier!
Enje voor Vizke, goed zo, een weekje vrij.
Ja want t is een stapje omhoog. Ze willen meer gebruik maken van mijn expertise als orthopedagoogquote:
Whehehequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In een bloemetjeslegging? Dat moet ik zien!
Had al zo'n ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heel lekker! Aanrader voor jou, denk dat je het wel zou kunnen waarderen
En fijn dat het wat beter gaat. ga je ook nog voor de lange termijn iets bedenken om dingen op een rijtje te zetten?
Varken in de oven proppen en dan heel lang wachten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had al zo'n idee*recept even terugzoekt*
DM
1 kilo (of meer) varkensvlees (bijv. schouder) insmeren met een "rub" (ik had chili, gerookt paprika poeder, komijn, bruine suiker en zout) eneen nacht laten intrekken. vervolgens uit de koelkast halen en op kamertemperatuur laten komen. Oven op 220graden voorverwarmen en het beest erin. Daarna folie over de schaal, temperatuur terug naar 120 graden en 5 uur (minstens0 laten bakken.Ik had te temperatuur op 100 graden en het lag er de hele nacht in (maar dat was wel een foutje).quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Had al zo'n idee*recept even terugzoekt*
DM
Ja t was een interne sollicitatieprocedure. Dus ik word nu 8 uur vrijgeroosterd van andere werkzaamheden en dan ga ik in plaats daarvan nu dit doen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Kan gewoon naast het huidige dus? Leuk!
Dit kan neem ik aan ook in een combi-oven?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
1 kilo (of meer) varkensvlees (bijv. schouder) insmeren met een "rub" (ik had chili, gerookt paprika poeder, komijn, bruine suiker en zout) eneen nacht laten intrekken. vervolgens uit de koelkast halen en op kamertemperatuur laten komen. Oven op 220graden voorverwarmen en het beest erin. Daarna folie over de schaal, temperatuur terug naar 120 graden en 5 uur (minstens0 laten bakken.Ik had te temperatuur op 100 graden en het lag er de hele nacht in (maar dat was wel een foutje).
Oh, omdat je het vet en een groot deel van het vocht verliest houd je 40% minder gewicht over dan waar je me begint
Dan uit elkaar trekken (met vorken) en serveren op een wit broodje met coleslaw en BBQ saus.
Meh, nee dus, maximaal 120min op het lucht...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen combi oven, maar ik heb het gevoel van niet. Maar waarom ik dat denk weet ik niet
Hete lucht moet je sowieso niet hebben. heb je ook een modus "gewoon"? Je zou hem ook wel gewoon op 120 graden kunnen doen hoor, alleen dan heb je wat langer nodig. Plus je hebt geen superknapperig korstje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Meh, nee dus, maximaal 120min op het lucht...
Van 't weekend wel even kijken hoe grillen in dat ding gaat.
Ivm uitdrogen zegt mijn gevoel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb geen combi oven, maar ik heb het gevoel van niet. Maar waarom ik dat denk weet ik niet
Pics?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:40 schreef Perruche het volgende:
Ik heb liefde voor 2 zomerjurkjes. Ik Wil Zomer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon wakker blijven en vanavond op tijd naar bed. Ik lig er de laatste tijd ook dagelijks voor 21 uur in, maar hou overdag gewoon mijn ogen open.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:40 schreef MaJo het volgende:
ik blijf gestaag afvallen
Wel een stuk minder dan in het begin maar dat lijkt me alleen maar goed
En nu zit ik ernstig te twijfelen om nog een tukkie te doen, ben zo moe
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef Perruche het volgende:
In spoiler voor de niet geinteresseerdenWel duur, allebei rond de 100 euro maar wel puur zijde.
zou jij die onderste zonder hempje dragen? Ik vind het decollete wat diep, maar een hempje lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jurk is verder mooi
Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef Perruche het volgende:
In spoiler voor de niet geinteresseerdenWel duur, allebei rond de 100 euro maar wel puur zijde.
Oh beide supermooi! Ik ben sowieso verliefd op alles van Kookai! 100 euro vind ik nog wel meevallen, kan veel ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Het lucht is 'gewoon' ovenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hete lucht moet je sowieso niet hebben. heb je ook een modus "gewoon"? Je zou hem ook wel gewoon op 120 graden kunnen doen hoor, alleen dan heb je wat langer nodig. Plus je hebt geen superknapperig korstje.
Hemdje met kant vind ik wel okay meestal, lekker tuttigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
zou jij die onderste zonder hempje dragen? Ik vind het decollete wat diep, maar een hempje lelijk.
Jurk is verder mooi
Ik ga straks bestellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh beide supermooi! Ik ben sowieso verliefd op alles van Kookai! 100 euro vind ik nog wel meevallen, kan veel erger
Mwah, ik heb een jurk van ze in maat 40 en tops in M, dus denk niet dat jij een L nodig hebt? Of beide maten bestellen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ga straks bestellen.
Valt wel klein toch, kookai? Dit is een L maar aangezien zijde helemaal niet meerekt...
Haha sterkte morgen . Ik ga vanavond weer zwemmen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie jurkjes Perr!
Ik voorzie hier spierpijn. Net mn crossfit schema gedaan met 40 herhalingen ipv 30. Dus 40 burpees, 40 box jumps, 40 walking lunges en nog meer van die ongein.
Heb mezelf maar beloond met een wheyshake (chocolade, lekker) en een bak kwark met banaan en muesli.
Ik voorzie nog steeds spierpijn overigens.
Hehehe, herkenbaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef Ewelina het volgende:
Die onderste is mooi!
Overigens draag ik wel vaak hemdjes onder jurkjes, anders heb ik bijna overal een mega decolleté in.
Nogal ja. Overigens heb ik ook vaak dat shirtjes op die plek doorschijnen (hence mijn liefde voor jurkjes, haha)quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, herkenbaar.
Zeker als het iets met overslag is, dat wordt dan zo ver uit elkaar getrokken dat het op zn zachtst gezegd "interessant" is.
Wow wat een schema!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie jurkjes Perr!
Ik voorzie hier spierpijn. Net mn crossfit schema gedaan met 40 herhalingen ipv 30. Dus 40 burpees, 40 box jumps, 40 walking lunges en nog meer van die ongein.
Heb mezelf maar beloond met een wheyshake (chocolade, lekker) en een bak kwark met banaan en muesli.
Ik voorzie nog steeds spierpijn overigens.
Hij is er alleen nog in L....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een jurk van ze in maat 40 en tops in M, dus denk niet dat jij een L nodig hebt? Of beide maten bestellen?
En een maat groterquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nogal ja. Overigens heb ik ook vaak dat shirtjes op die plek doorschijnen (hence mijn liefde voor jurkjes, haha)
Maar ik heb zelfs in een sportbadpak nog een decolleté.
Slobbert ie om mijn taille.quote:
Met rustpauzes om weer op adem te komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Wow wat een schema!Doe je die 40 herhalingen achterelkaar? Volgens mij zou ik halverwege al neer gaan
Dat is iets wat ik nog moet leren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Taille innemen/figuurnaadjes klussen.
Als je niet voldoet aan het gemiddelde figuur is dat een uitkomst. Op de kringloop/MP een naamachine scoren van een tientje ofzo, hoeft alleen voor- en achteruit te kunnen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef Ewelina het volgende:
Dat is iets wat ik nog moet leren.Zou wel handig zijn.
Nee, die hebben gewoon helemaal geen decolleté.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb altijd een hemdje onder zulke jurkjes omdat ik zulke grote borsten heb dat ik altijd opmerkingen krijg over mijn decolletéVind het soms wel oneerlijk dat meiden met kleine borsten dat probleem niet hebben
![]()
Beginnen met zelf kleding naaien en ontwerpen, dan snap je beter hoe het in elkaar zit. En daarna is innemen ook gemakkelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik nog moet leren.Zou wel handig zijn.
Alles heeft zijn voor en nadelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, die hebben gewoon helemaal geen decolleté.
Ik heb een ribachtig bot en stuk shirt en dan twee bolletje die borsten moeten voorstellen
Ruilen
Dat is helemaal waar, maar meiden met kleine borsten krijgen ze ook.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alles heeft zijn voor en nadelenmaar krijg wel eens opmerkingen over mijn decolleté en dan denk ik ik kan er toch ook niks aan doen
Uh.. pics?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb altijd een hemdje onder zulke jurkjes omdat ik zulke grote borsten heb dat ik altijd opmerkingen krijg over mijn decolletéVind het soms wel oneerlijk dat meiden met kleine borsten dat probleem niet hebben
![]()
On the bright side: je hebt ze! Zat vrouwen die jaloers zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alles heeft zijn voor en nadelenmaar krijg wel eens opmerkingen over mijn decolleté en dan denk ik ik kan er toch ook niks aan doen
Cupmaat noemen kan ook.quote:
Oh ik niet, ik had ze echt graag 1 maat kleiner gehad... Ook omdat ik super snel last heb van mijn rug/nekquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
On the bright side: je hebt ze! Zat vrouwen die jaloers zijn.
En eerlijk is eerlijk, ondanks dat het lastig kleding kopen is en ondanks sommige blikken ben ik er wel blij mee.
Al goede bh's gekocht (en daar bedoel ik geen Hunkemoller mee) ? Scheelt zoveel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik had ze echt graag 1 maat kleiner gehad... Ook omdat ik super snel last heb van mijn rug/nek
Ja. Die "goedkope" bh's draag ik echt niet, dat geeft geen enkele steun.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al goede bh's gekocht (en daar bedoel ik geen Hunkemoller mee) ? Scheelt zoveel.
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:26 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja. Die "goedkope" bh's draag ik echt niet, dat geeft geen enkele steun.
Ik kan dr. Kanhai zeer aanbevelen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg.
Ik wist niet dat die lui BH's maaktequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
je kunt je bh toch ook eerst voor vastdoen, en dan omdraaien? dat doe ik altijd....quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ik heb vanochtend in de sportschool iemand gevraagd mn sportbeha (shock absorber gym!) vast te maken. Heeft een dubbele sluiting, alleen de bovenste zit precies op een plek waar ik niet bij kan.![]()
Nog even oefenen om dat ding vast te maken dus.
[ afbeelding ]
Verder wel een fijne beha, want hij zit stevig zonder te knellen en er zit een speciaal dingetje op waar je je snoertje van je koptelefoon doorheen kan doen!![]()
So far voor deze product review.
Dat werkt met de onderste sluiting wel, maar de bovenste zit ergens tussen je schouderbladen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je kunt je bh toch ook eerst voor vastdoen, en dan omdraaien? dat doe ik altijd....
Precies..quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je kunt je bh toch ook eerst voor vastdoen, en dan omdraaien? dat doe ik altijd....
Ze kunnen rug en nekklachten wel voor je oplossen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die lui BH's maakte
zwoerd met haarquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef sigme het volgende:
Maar de volgende keer snij ik er eerst het zwoerd af.
Je eerste T vind ik bagger en je D lekker!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:26 schreef Nallie het volgende:
Ziet er spacey uit Henk!
Heb mn lijstje nog niet gepost!
O: havermout, kokos, banaan
T: koffie verkeerd
L: twee bh hummus en kipfilet, salade van kikkererwten/tomaat/tonijn
T: rijstwafel geitenkaas
D: bij wagamama, denk die salade
T: appel, heb nog nootjes mee
B: half uurtje fietsen
hihiquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Handig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef Skoap het volgende:
[..]
hihi
Mijn zwager is plastisch chirurg, dus ik grap altijd al dat ik familie korting krijg
Iets beter, totale paniek is overgewaaid, heb iedereen benaderd die ik moest benaderen zo veel mogelijk en dat ging best goed. Maar ben er nog niet hoor.quote:
Ik doe mijn best.quote:
Uurtje krachttraining op muziek.quote:Perr, wat houdt bodypump in? (te lui om op te zoeken)
Belachelijk he?! Nouja, het is dat ze een leuk kind heeft.quote:Is Coco nu nog steeds een beetje aan het luieren? Tsssssssssssk
De bowling bij jou in het dorp?quote:Mijn ene zwager is brandweerman en kippenboer, de andere heeft een bowling...
dusssssssssssss
Gewichtheffen in een groepje met muziekquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr, wat houdt bodypump in? (te lui om op te zoeken)
Ik kom op 1600, kan je lekker nog wat nemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je eerste T vind ik bagger en je D lekker!
Mijnes:
O: 2 bth kaas, 1 appelstroop (toch maar allemaal als ontbijt genomen, ik had echt honger! Plus het zijn kleine boterhammen)
T: 2 mandarijnen
L: salade met tonijn, ei, komkommer, kidneybonen (denk 300 gr ofzo samen), glas optimel
T: handje noten (walnoten/amandelen)
T: pakje sultana
B: 2x20 minuten fuetsen
D: 1 wrap met Heel Veel pulled pork en coleslaw en BBQ saus. Als k dan nog trek heb misschien nog een kleine salade ernaast
S: bodypump
T: sojaanijsmelk
ik gok 1900 kcals?
Jaja, maar het is uitverkoop.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef Nallie het volgende:
Ik dacht trouwens dat wij een deal hadden en niks meer gingen kopen tot 1 maart Perr?!
Heb al vanaf 1 januari niks meer gekocht
quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]. Dat was mijn redenatie gisteren ook!
ja toch,m van 190 naar 95.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]. Dat was mijn redenatie gisteren ook!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar zijn de zomerkleren in de uitverkoop? Waar, waar, waar?
De big Z natuurlijk. Niet alles je weet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Waar zijn de zomerkleren in de uitverkoop? Waar, waar, waar?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:52 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ben nog aan het uitvogelen waarom die ene een typisch werk jurkje is en die ander nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef Perruche het volgende:
Oh en jurkjes gekocht, en ook nog 2 paar ballerina's en een geel en roze jurkje voor 20 euro p/s. 412 euro armer, ik hoop van harte dat er iets niet past!
Gelukkig houd ik meestal maar 10% van wat ik bestel, dus de schade zal wel meevallen.
Die ene is veel te vrolijk enzo, die andere beetje donker, kan goed met zwarte pumps + een blazertje en een topje eronder tegen de inkijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het uitvogelen waarom die ene een typisch werk jurkje is en die ander niet
Die donkere is ook wel leuk voor privé met blote benen toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die ene is veel te vrolijk enzo, die andere beetje donker, kan goed met zwarte pumps + een blazertje en een topje eronder tegen de inkijk.
Kan ja. Maar andersom niet. En ik zou dat prive niet aandoen, dan heb ik liever iets chillers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef Probability het volgende:
[..]
Die donkere is ook wel leuk voor privé met blote benen toch?
och, ik vind die lijstjes op de laatste pagina nog wel meevallen. Sommigen hier eten minder...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil zo graag reageren op lijstjes maar zit op handen... in dieet dus...
Dat is waarquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
och, ik vind die lijstjes op de laatste pagina nog wel meevallen. Sommigen hier eten minder...
Pm me maar even waar het precies staat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
jeeeeeeeeeeeee naamtopic!
over mn naam op internet: ja, niet zo slim, maar het was laat en ik was blij... nu is t topic dicht dus kan niet meer editen. foto's heb ik per ongeluk ge-hide ipv gewist en dus kan ik er nu zelf niet meer bijdus, goed bezig!
[ afbeelding ] Ik ben Blij met deze Prei.
Ach, in je sig verwijs je naar voldoende sites om alles over je te weten te komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
jeeeeeeeeeeeee naamtopic!
over mn naam op internet: ja, niet zo slim, maar het was laat en ik was blij... nu is t topic dicht dus kan niet meer editen. foto's heb ik per ongeluk ge-hide ipv gewist en dus kan ik er nu zelf niet meer bijdus, goed bezig!
[ afbeelding ] Ik ben Blij met deze Prei.
En dat is dan dus de norm van goed?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
och, ik vind die lijstjes op de laatste pagina nog wel meevallen. Sommigen hier eten minder...
Nee. juist niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dat is dan dus de norm van goed?
ja, ik heb ook niet echt iets te verbergen. ik vind t niet erg als mensen van hier weten hoe ik heet (als in: heel Fok), maar ik vind t vervelender als mijn naam naar fok zou leiden, snap je? die kans is nu vrij klein, het verkeer gaat wel via fok naar mij, maar niet via mij naar fok.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, in je sig verwijs je naar voldoende sites om alles over je te weten te komen.
Ik snap 'm.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik heb ook niet echt iets te verbergen. ik vind t niet erg als mensen van hier weten hoe ik heet (als in: heel Fok), maar ik vind t vervelender als mijn naam naar fok zou leiden, snap je? die kans is nu vrij klein, het verkeer gaat wel via fok naar mij, maar niet via mij naar fok.
mijn leerlingen vergeten nog steeds mijn voornaamquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik snap 'm.![]()
Maar ik heb in mijn achterhoofd ook wel het verhaal van een vriendin die ook in het onderwijs zit en waarvan een aantal leerlingen achter haar nickname op fok kwamen.
Mental image van een zeurend oud mannetje op de kraamafdelingquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Beetje verkeerde keuze gemaakt in hoe het goed te verwerken.
[..]
Neem aan dat dat een kraamafdeling word? Dus niet met de ongemakken die Coco nu heeft
Eerst bovenste dichtdoen, dan over je hoofd heen aantrekken? (doe ik met mijne altijd)quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ik heb vanochtend in de sportschool iemand gevraagd mn sportbeha (shock absorber gym!) vast te maken. Heeft een dubbele sluiting, alleen de bovenste zit precies op een plek waar ik niet bij kan.![]()
Nog even oefenen om dat ding vast te maken dus.
[ afbeelding ]
Verder wel een fijne beha, want hij zit stevig zonder te knellen en er zit een speciaal dingetje op waar je je snoertje van je koptelefoon doorheen kan doen!![]()
So far voor deze product review.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, is het tof? Neem je veel foto's? Ik ben benieuwd en nog veel plezier!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Internet doet het nie zo goed maar ik ksn wel even juichen voor kwak!
En tevens hoestkuchsnotterverder alles okee hier!
Mooie tikfout!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:20 schreef An24 het volgende:
Middag![]()
Besloten nog een avond niet naar yoga te gaan. Enkel flink balast de laatste paar dagen
Ja heel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, is het tof? Neem je veel foto's? Ik ben benieuwd en nog veel plezier!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooie tikfout!![]()
Maar balen van de enkel uiteraard, hopelijk kan je snel weer aan de yoga!
Komt door je zumba-skills, uiteraard!quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja heel!meedansen in bruiloftprocessie was heel leuk
hoorde achteraf zelfs dat ze vonden dat ik de moooves goed oppikte
![]()
Best wat foto's idd! Helaas geen geniale camera maar heb er leuke plaatjes bijzittenook echt toffe mensen ontmoet! hele familie was steeds heel aardig en behulpzaam. Leuke kindjes ook, eentje kwam steeds bij me o.a. om dingen te vertellen, te vragen of ik Justin Bieber tof vond en of ik met hem farmville wou spelen... xD
Nee en nou wegwezenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:
Mag ik even klagen over mensen met kleine auto's die niet kunnen parkeren? Aygo met aan bestuurderskant een zee van ruimte en nog geen 10 cm aan de andere kant en een C1 diagonaal neerzetten zodat 'ie aan beide kanten ongeveer de lijnen van het parkeervak raakt
/de mijne ertussen geprakt
Zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt leuk Maria!en wacht net als Gb op de plaatjes
An, anders je enkel intapen als je een drukke dag hebt?
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:
Mag ik even klagen over mensen met kleine auto's die niet kunnen parkeren? Aygo met aan bestuurderskant een zee van ruimte en nog geen 10 cm aan de andere kant en een C1 diagonaal neerzetten zodat 'ie aan beide kanten ongeveer de lijnen van het parkeervak raakt
/de mijne ertussen geprakt
Mjah, moet toch werkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:42 schreef loveli het volgende:
*uche* rust *uche*
Beter voor herstel om niet te belasten, bla.
Toen ik wegging van huis besefte ik dat het wel erg weinig was en aangezien we pas om half tien eten heb ik net een broodje gehaald. Wat eigenlijk nog niet mag maar achquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo... dat is niet eens 1/2 wat je minimaal hoort te eten, dus je D mag wel 800 kcal bevatten
Het hangt er helemaal van af wat je ermee doet natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef MaJo het volgende:
En even een vraag: is zelf brood maken gezond(er)? Heb van mijn moeder een broodbakmachine gekregen
Als ik zelf zou kunnen kneden, zou ik dat doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Bak liever zelf dan met de broodbakmachine.
Noodles mag ik deze cyclus weer, net als rijst en aardappelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:24 schreef loveli het volgende:
Noodles zijn ook niet low carb, viel me op. Mgoed.
Zelf brood maken kan gezonder zijn, ligt er maar net aan wat je erin doet en hoe je het maakt. Zelf speltzuurdesem maken is gezonder imho, snelgist gebruiken en standaard tarwebrood maken is net zo gezond (of ongezond) als in de winkel/bij de bakker.
Vroeger: kneden, rijzen, etc, veel tijd overheen, stofjes kregen de tijd om af te breken/om te zetten. Nu: snellere procedure, stofjes krijgen geen tijd.
Deze week (of begin volgende week) bij de Lidl een foodprocessor voor 70 euro... erg leuk ding !quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik zelf zou kunnen kneden, zou ik dat doen
Bij mij is het er altijd vet snelquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef MaJo het volgende:
Over kleren gesproken: deze week is mijn pakketje van H&M aangekomen (na 6 weken) en ik ben er zo blij mee
De broek die ik nu aan heb valt heel hoog en maakt me super slank, heb er al allemaal complimentjes over gekregen
En ik zal weer eens lijstjes posten, al een tijd niet gedaan.
Gisteren:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee, koffie verkeerd
T: appel
L: 250 gram kibbeling
T: Cup a soup Toscaanse tomaat, warme chocolademelk, kleine gehaktbal
D: Pangafilet met pesto en broccoli
Vandaag:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee
T: appel
L: noodles met kip
T: 300 gram wortels met houmous
B: drumles
D: ? Ik denk groentesoep
11 feb ook een kettle bell, trainingsbank en rekstok.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Deze week (of begin volgende week) bij de Lidl een foodprocessor voor 70 euro... erg leuk ding !
Ik moet consultant spelen voor mijn studie: dus echt een bedrijf benaderen en dan een oplossing schrijven. Met mensen van verschillende studies.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik! Liefdesconsultant, it-consultant, interieur consultant... Wat wil je?
dan was ik nooit geslaagdquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.![]()
Eigenlijk zou je bij je rijexamen minstens 10 bijzondere verrichtingen voor parkeren moeten doen!
Dat zei ik ook bij de studiekeuzeadviseur in de eerste van de middelbare.., en volgens haar was dat ook geen beroepquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Consultant, dat vind ik net zoiets als mijn neefje die later manager wil worden. Manager van wat? Nou, gewoon manager. Want dan verdien je veel geld.
Fokken!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet consultant spelen voor mijn studie: dus echt een bedrijf benaderen en dan een oplossing schrijven. Met mensen van verschillende studies.
Dus was wel benieuwd wat een consultant is/doet.
Gewoon een adviesopdracht doen dus. Wat zoek je? Ik ben nog op zoek naar studenten voor een imago onderzoek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet consultant spelen voor mijn studie: dus echt een bedrijf benaderen en dan een oplossing schrijven. Met mensen van verschillende studies.
Dus was wel benieuwd wat een consultant is/doet.
facilitair manager en eerste huishouden consulent.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Consultant, dat vind ik net zoiets als mijn neefje die later manager wil worden. Manager van wat? Nou, gewoon manager. Want dan verdien je veel geld.
Haha.. Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Fokken!
Nahar als je wil kan ik je wel pm'en. Of we gaan even lunchen tussen de consultants
wel handig... Al die mensen op internet die je kunnen helpen met school enzo
Ja wel internationaal!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een adviesopdracht doen dus. Wat zoek je? Ik ben nog op zoek naar studenten voor een imago onderzoek.
Ahh.. Je geeft dus advies - maar hebt wel een expertise nodig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
facilitair manager en eerste huishouden consulent.
Verder is consultant vet leuk maar je moet wel een expertise hebben
Netwerken FTW!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon een adviesopdracht doen dus. Wat zoek je? Ik ben nog op zoek naar studenten voor een imago onderzoek.
Leuk. Verheug me ook op het project met de studenten van coco morgen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel internationaal!
Ik PM je even.
jaar ik kan wel advies geven over nucleaire technologie maar ik betwijfel of dat iemand dat serieus zou nemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ahh.. Je geeft dus advies - maar hebt wel een expertise nodig.
Weer wat geleerd.
Dat wist ik niet! Leuk zeg!! Oo is dat donderdag?!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Verheug me ook op het project met de studenten van coco morgen.
Ja wel redelijk groot, maar als bedrijf hoef je niet zo veel te doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Moet er even een dagje ovet nadenken probje. Dit is wel een heel groot project.
Jup. In mijn vorige leven was ik adviseur voor nederlands duitse betrekkingen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
jaar ik kan wel advies geven over nucleaire technologie maar ik betwijfel of dat iemand dat serieus zou nemen
Maar consultant vet betekent volgens mij gewoon adviseur. Vroeger was je it-advizeur, nu it-consultant
Nee, maar we moeten wel gevoelige bedrijfsinformatie ter beschikking stellen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel redelijk groot, maar als bedrijf hoef je niet zo veel te doen.
jazeker. dat zou ik niet (zomaar) doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten wel gevoelige bedrijfsinformatie ter beschikking stellen.
Ik kwam rond 15.30 uur in het ziekenhuis en was geloof ik 20.30 weer thuisquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de verkoever werd ik naar een soort ophaal- en terugbrengpunt gereden waar ze poliklinische OK-dagpatiënten parkeren. Dat is niet te vergelijken met een zaal. Dus voor mijn gevoel dus nog nooit écht in het zkh gelegen. Ben benieuwd hoe of ik de bevalling wel zal ervaren als 'in het zkh liggen'. Denk het niet. Tenzij ik zou moeten blijven.
Ja, naar marmar. Verder niets meer van gehoord. Kan nog meer desem sturen, wanneer mensen het graag willen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:32 schreef loveli het volgende:
Jag had desem ons land in gestuurd, misschien wil iemand nog wat doorsturen? Kneden is een goede work-out.
*stuiter*
Morgen sporten, kan ik me zelf ook even afreageren
Heb er eentje, van Freud gekregen afgelopen zomer. En ik heb een broodbakmachine. Mijn leven is compleetquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Deze week (of begin volgende week) bij de Lidl een foodprocessor voor 70 euro... erg leuk ding !
Ik haal het hier gewoon vers, paar meter verderopquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, naar marmar. Verder niets meer van gehoord. Kan nog meer desem sturen, wanneer mensen het graag willen?
Bij mij normaal ook maar nu was er een opeenstapeling van foutenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Bij mij is het er altijd vet snel
Nu pas?quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Perruche het volgende:
Als ik brood zou bakken zou ik er een willen in ruil voor hagelslag![]()
Ik ga mijn logge lijf eens naar de sportschool slepen...
Goed bezig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Perruche het volgende:
Als ik brood zou bakken zou ik er een willen in ruil voor hagelslag![]()
Ik ga mijn logge lijf eens naar de sportschool slepen...
Ha! Ik kan alles niet drummenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
Net lekker gedrumdVoor de Red Hot Chili Peppers liefhebbers: ik kan nu Californication drummen
Ok jij wintquote:
Boh, succes!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef Perruche het volgende:
Ja uniek... Nu pas! Dan om elf m'n mandje on en om 7 weer op... Hurray
Een marathonquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, echt superleuke film. Plat Rotterdams, lach en een traan, goede acteurs, de marathon van Rotterdam erin, ik heb me bijzonder goed vermaakt.
En nu wil ik misschien wel een marathon lopen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik! Liefdesconsultant, it-consultant, interieur consultant... Wat wil je?
Werd van de week ook al door een patient aangeraden, ook maar eens kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, echt superleuke film. Plat Rotterdams, lach en een traan, goede acteurs, de marathon van Rotterdam erin, ik heb me bijzonder goed vermaakt.
En nu wil ik misschien wel een marathon lopen.
Ik heb een paar keer een lopende ex-collega aangemoedigd. Het sfeertje alleen alquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misschien een marathon lopen!
Eerst maar eens kijken wat er uit mn fietstest komt volgende week, vrijdag hopelijk ingeloot zijn voor de halve in Londen en dan eens verder kijken.
Ik heb altijd geroepen dat een marathon te ver is, maar als je dan de beelden ziet in zo'n film, dan word je toch wel heel erg blij hoor.
Een hele is veel erger dan 2 halve, zegt men.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eerst maar eens kijken wat er uit mn fietstest komt volgende week, vrijdag hopelijk ingeloot zijn voor de halve in Londen en dan eens verder kijken.
Ik heb altijd geroepen dat een marathon te ver is, maar als je dan de beelden ziet in zo'n film, dan word je toch wel heel erg blij hoor.
prezi! is onlinequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef Probability het volgende:
Weet iemand toevallig een makkelijk programma om aantekeningen/mindmaps/etc weer te geven? PPT oid? maar dan beter?
Ik heb het ooit wel eens ergens bij iemand gezien maar ik ben het vergeten.
bedoel geen presentatieprogramma maar meer dat je 'brainstrormkrabbels' makkelijk kan noteren.quote:
Misschien dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
hm.. ja maar dan wat speelser.quote:
Dat komt doordat je maar 15 kilometer op conditie kunt lopen. De rest is karakterquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Een hele is veel erger dan 2 halve, zegt men.
Verder even op huis ouders aan het passen. Strooptocht langs (koel)kasten. De buit: roggebrood, ongebrande ongezouten cashews en *drumroll* gerookte kip. Hmz..
Dan toch wat kwak zegt en prezi? Dat het om te presenteren is betekent niet dat je het zo hoeft te gebruiken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef Probability het volgende:
[..]
hm.. ja maar dan wat speelser.
misschien heb ik het gewoon verzonnen hoor
ik loop 5 km al op karakter geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat komt doordat je maar 15 kilometer op conditie kunt lopen. De rest is karakter
ok ga het proberenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan toch wat kwak zegt en prezi? Dat het om te presenteren is betekent niet dat je het zo hoeft te gebruiken.
Heeft speelse ui namelijk
Mijn karakter heeft moeite om conditie op te bouwen voor die eerste 15 kms, geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat komt doordat je maar 15 kilometer op conditie kunt lopen. De rest is karakter
Ik denk niet dat dat waar is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Is 'ons' record 12km, of telt die niet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn karakter heeft moeite om conditie op te bouwen voor die eerste 15 kms, geloof ik.
14 toch? Maar dat was met welkome rustmomenten tussendoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is 'ons' record 12km, of telt die niet?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn karakter heeft moeite om conditie op te bouwen voor die eerste 15 kms, geloof ik.
Eerste deel is op glycogeenreserves, die kun je opbouwen, laatste 10 km moet je iets anders zien te verbranden, want zoveel glucose kun je niet opslaan/innemen. Ofzo.quote:
30 op conditie, de rest op karakter idd.quote:
cool!quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
Net lekker gedrumdVoor de Red Hot Chili Peppers liefhebbers: ik kan nu Californication drummen
Ik begreep van de betreffende arts dat het meer cardiovasculair zat, dat je na 15 km verder geen conditie meer op kunt bouwen of zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerste deel is op glycogeenreserves, die kun je opbouwen, laatste 10 km moet je iets anders zien te verbranden, want zoveel glucose kun je niet opslaan/innemen. Ofzo.
Haha indeed. Mij werd in hetzelfde gesprek verteld: waarom zou je sowieso meer dan 15 lopen....heeft toch geen zin. Was toen nog in EDS ontkenningquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef loveli het volgende:
Linksom of rechtsom, de eerste marathonloper viel na afloop nogal dood neer. Heb geen behoefte hem na te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |