abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122542328
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122542331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Leuk jurkje! En wat goed dat je 6 (!) maanden niets online gekocht hebt! :D
wilde ik toch nog even op terug komen! :D
Thanks! *;

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar wat heeft GBtje offline dan allemaal geshopt? Daar ben ik dan wel benieuwd naar!

Ik Heb Ook Geen Zin! :D
Nou, dat viel dus best mee, ik denk voor ongeveer honderd euro (een paar schoenen en wat vesten/truien)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_122542396

Jag, ik wil best hagelslag opsturen ?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_122542465
lief Ewelina, maar niet nodig. Het is denk ik wel goed voor me om een hagelslagloze periode te hebben...
pi_122542471
Wat goed GB !!! Ik heb echt belachelijk veel gekocht de laatste tijd :@ Iets met aankomen, weer afvallen en net wat andere verhoudingen waardoor de helft van m'n kleding niet meer past. }:|
pi_122542494
De hagelslag begint hier ook op te raken :o maar m'n ouders komen eind van de maand huisje kijken, dus die kunnen weer 'n voorraad meenemen O+
Ja doei.
pi_122542526
Ik heb echt al maanden een aangebroken pak hagelslag in de keuken staan, maar nog niet een keer de neiging gehad om het ergens op te doen. :D
Zou het gebrek aan beschikbaarheid je juist doen hunkeren naar hagelslag? :?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122542542
Misschien Henk, maar vooral de factor dat het lekker is!
pi_122542563
Ik ben weer een stukje dichter bij de research master.. gister gehoord dat ik een 2e referentie heb *O* .
pi_122542582
ik heb echt m'n hele leven al hagelslag gegeten, HPKW, dus voor mij is het vooral een combinatie lekker en gewoonte. Ik vind andere dingen 's morgens echt vies!
pi_122542624
Ik eet dus echt nooit hagelslag. :D
Zoetigheid op brood is ook totaal niet mijn ding, dus dat zou op zich wel een verklaring kunnen zijn. Doe mij maar lekker een stukje chocolade of brownies ofzo. B-) Die met koekjes en marshmallows was errug lekker. *)
Doe wat je niet durft.
pi_122542668
Voor mij ligt een zuchtende en steunende mevrouw. Daarnaast een klagende en verwarde meneer. Vooral dat verwarde is relevant.

Mevrouw: HNNNGGGG, HHHHGGGRRRR, HMMPFFFF (bij iedere ademhaling, heel hard)
Mevrouw: HAAAA, HEEEE, GHHHH#
Meneer: HE? WAT?
Mevrouw: GHHHHHHH
Meneer: HNNNG! OM TWEE UUR!
Mevrouw: GH, GH, HEEEE
Meneer: HMMJA, WEETIKNIEGRRRRR

:')

En verder vraagt hij continu achter elkaar hetzelfde: hoe laat is het? krijgt hij nog eten? krijgt hij nog pijnstilling? hoe laat is zijn onderzoek?

Daarstraks zat hij te knoeien met zijn elektrische bed. Stond zn voeteneind helemaal de lucht in, en hij was er half afgegleden :')

Echt, eigenlijk is het heel sneu. Maar als je er tegenover ligt en het gaat achter elkaar door, dan wordt het best vervelend.

Die mevrouw snapt 's nachts het concept ' fluisteren' niet. IS DAAR EEN ZUSTER? HALLO? HALLOOO? Ik MOET PLASSEN!! De bel snapt ze ook niet of vergeet ze. En als er dan een zuster komt, dan maant die haar de hele tijd tot fluisteren. Wat overigens zinloos is.

:') :+
pi_122542778
Jezus coco, ik zou daar echt vet pissig om worden! Kunnen ze je niet ergens anders leggen :P respect voor je geduld!
pi_122542834
Oh en ik wil ZOMER! Blote benen en flodderjurkjes!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 februari 2013 @ 10:05:04 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_122542883
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_122542884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:00 schreef Perruche het volgende:
Jezus coco, ik zou daar echt vet pissig om worden! Kunnen ze je niet ergens anders leggen :P respect voor je geduld!
juist ja. Als je daar een tijdje moet blijven, zou je dan niet naar een twee persoons kamer kunnen?
pi_122542885
Oh, ik zou me ook opvreten Coco! Heb je een MP3 speler of een koptelefoon die je kan opzetten?
pi_122542921
quote:
5s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:05 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Ja, wel zin, maar de sponsor betaalt vast geen vliegkosten :+
Ja doei.
pi_122542950
Bij mijn enkeloperatie lag ik ook op een zaal, maar ik heb niets anders gedaan dan met een iPod op een boek zitten lezen. :D Ik werd bij voorbaat al gek van al dat gedoe om me heen, lijkt me sowieso niet echt bevorderlijk voor je herstel.

Hoop dat je snel wat rust krijgt daar Coco!
Doe wat je niet durft.
pi_122543086
pfff ik zou gek worden Coco.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:15:44 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122543135
Oordopjes in combinatie met een boek ^O^
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_122543214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voor mij ligt een zuchtende en steunende mevrouw. Daarnaast een klagende en verwarde meneer. Vooral dat verwarde is relevant.

Mevrouw: HNNNGGGG, HHHHGGGRRRR, HMMPFFFF (bij iedere ademhaling, heel hard)
Mevrouw: HAAAA, HEEEE, GHHHH#
Meneer: HE? WAT?
Mevrouw: GHHHHHHH
Meneer: HNNNG! OM TWEE UUR!
Mevrouw: GH, GH, HEEEE
Meneer: HMMJA, WEETIKNIEGRRRRR

En verder vraagt hij continu achter elkaar hetzelfde: hoe laat is het? krijgt hij nog eten? krijgt hij nog pijnstilling? hoe laat is zijn onderzoek?

Daarstraks zat hij te knoeien met zijn elektrische bed. Stond zn voeteneind helemaal de lucht in, en hij was er half afgegleden :')

Echt, eigenlijk is het heel sneu. Maar als je er tegenover ligt en het gaat achter elkaar door, dan wordt het best vervelend.

Die mevrouw snapt 's nachts het concept ' fluisteren' niet. IS DAAR EEN ZUSTER? HALLO? HALLOOO? Ik MOET PLASSEN!! De bel snapt ze ook niet of vergeet ze. En als er dan een zuster komt, dan maant die haar de hele tijd tot fluisteren. Wat overigens zinloos is.

:') :+
Spannende avonturen beleef je daar dus :P
pi_122543221
Je blijft er best wel rustig onder Coco, respect.. Maar zou een andere rustigere kamer niet beter zijn voor jezelf?

Toen ik op de verkoeverkamer lag en mijn plaatselijke verdoving tot mijn nek optrok en de vrouw naast me de hele tijd begon te huilen en de zusters nergens normaal op reageerden werd het mij wat teveel. Dat was laatste keer ziekenhuis meppel.
pi_122543229
Boek heb ik! Oordopjes niet though... Laptop ook, dus ben nu wat dingetjes voor mn werk aan het afhandelen. Dan is dat tenminste geregeld.

Geloof dat ze de meneer zo overbrengen naar een andere zaal.

Ik kan zelf nog niet over, het schijnt overvol te zijn. Liggen met 8 man op een kamer. Inmiddels wel al allerlei wisselingen geweest, waardoor er nog maar (incl. de meneer die zo weggaat dan) nog maar 1 iemand hier eerder lag dan ik. En dus voorrang heeft op mij. Dus wie weet mag ik later naar een andere kamer :)

O: boterham met aardbeienjam.
De rest weet ik nog niet :+
pi_122543248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Spannende avonturen beleef je daar dus :P
Nou. Ontzettend. :D :+
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 10:25:28 #26
70532 loveli
N
pi_122543417
8 man op een kamer, dat doen ze zelfs Poolse aspergestekers niet aan!
crap in = crap out
pi_122543465
Nee, de eenzaamheid. Die doe je tenminste met zestien man op een kamer
pi_122544379
Lekker als je dan met patienten op de zaal ligt met een delerium of Korsakoff. :X
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 11:04:40 #29
70532 loveli
N
pi_122544562
Beetje ongemakkelijk om gemengd te liggen ook.
crap in = crap out
pi_122544659
Jongens ik kan me nergens toe zetten :').
pi_122544861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:08 schreef Perruche het volgende:
Jongens ik kan me nergens toe zetten :').
join the club. thuis werken kan soms goed uitpakken, en soms niet....
pi_122544878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

join the club. thuis werken kan soms goed uitpakken, en soms niet....
Ik ben op kantoor!
pi_122544880
ik heb net koekjes uit de vriezer in de magnetron ontdooid... :')
pi_122544901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben op kantoor!
mm, ok. ik ben thuis. en het sneeuwt buiten, en het is fijn om binnen te zijn, en heb gister een groot project afgerond, en moet nu weer met nieuwe dingen beginnen..lekker rustig aan iig.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 11:17:09 #35
70532 loveli
N
pi_122544923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net koekjes uit de vriezer in de magnetron ontdooid... :')
Dat klinkt slap en zompig. Eet ze ;)
crap in = crap out
pi_122544945
Lijkt me zo niks he, op zaal met al die reutelende en ruftende mensen :@

Ben je druk Perr? Of juist niet en daarom lui?

Thuiswerken lijkt me ook lastig, zou me totaal niet kunnen focussen.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_122544981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat klinkt slap en zompig. Eet ze ;)
t viel mee! Daar was ik ook verbaasd over!
pi_122545050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:17 schreef Novem het volgende:
Lijkt me zo niks he, op zaal met al die reutelende en ruftende mensen :@

Ben je druk Perr? Of juist niet en daarom lui?

Thuiswerken lijkt me ook lastig, zou me totaal niet kunnen focussen.
Gewoon geen zin :P kweenie, somsheb je zo'n dagje.

Ik lees trouwens nu in dieet (wog? hoezo?) en wat ik niet snap is dat mensen met de feestdagen zoveel aankomen onder het mom "het moet wel leuk blijven". Wat moet er leuk blijven? Jezelf als een uitgehongerde beer op een buffet storten :?
pi_122545093
Oh shit Coco :* *herken* irritant en vermoeiend is dat! Hopelijk ben je snel weer thuis, slapen lijkt me geen overbodige luxe ook om te herstellen.
pi_122545195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik lees trouwens nu in dieet (wog? hoezo?) en wat ik niet snap is dat mensen met de feestdagen zoveel aankomen onder het mom "het moet wel leuk blijven". Wat moet er leuk blijven? Jezelf als een uitgehongerde beer op een buffet storten :?
Precies dat dacht ik toen ik het las :')
Het kan ook zijn doordat ze in dat topic vaak overleven op 1200 kcals...als je dan de hele maand december aan het vreten gaat wil het wel!
pi_122545235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Novem het volgende:

[..]

Precies dat dacht ik toen ik het las :')
Het kan ook zijn doordat ze in dat topic vaak overleven op 1200 kcals...als je dan de hele maand december aan het vreten gaat wil het wel!
Ja... ook snap ik niet dat niemand even zegt tegen die gast dat zo snel afvallen echt funest gaat zijn voor het jojo-effect en je loshangende vel. Maar goed, ik ga me niet in dat topic mengen :P

Verder vind ik het zulk mooi weer dat ik erover denk om weer te gaan hardlopen... :@
pi_122545246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Whehehe
Worry is a misuse of imagination
pi_122545252
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Whehehe
Hoe is het nou billsters?
pi_122545340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja... ook snap ik niet dat niemand even zegt tegen die gast dat zo snel afvallen echt funest gaat zijn voor het jojo-effect en je loshangende vel. Maar goed, ik ga me niet in dat topic mengen :P

Verder vind ik het zulk mooi weer dat ik erover denk om weer te gaan hardlopen... :@
Die gedachte verlies je vanzelf wel zodra je vanavond om 6 uur in het donker en bij +1 thuiskomt na een lange dag op kantoor :P Hoe is de enkel?
pi_122545378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef Novem het volgende:

[..]

Die gedachte verlies je vanzelf wel zodra je vanavond om 6 uur in het donker en bij +1 thuiskomt na een lange dag op kantoor :P Hoe is de enkel?
Mwhaha het vertrouwen! Nee ik dacht dan om 1x in de week om 17:30 uur direct vanuit kantoor naar huis te hobbelen ofzo. Moet ik alleen wel de dag erna ook niets te doen hebben anders moet ik vanalles meeslepen! Plus het is 8 km dus dat wordt eerst nog een eind lopen.

Zie mij exucses verzinnen :').
pi_122545662
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef loveli het volgende:
Beetje ongemakkelijk om gemengd te liggen ook.
Ik heb tot nu toe altijd gemengde zalen gezien. Maar nooit meer dan 6 personen op een kamer. En dat lijkt me al veel!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122545736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mwhaha het vertrouwen! Nee ik dacht dan om 1x in de week om 17:30 uur direct vanuit kantoor naar huis te hobbelen ofzo. Moet ik alleen wel de dag erna ook niets te doen hebben anders moet ik vanalles meeslepen! Plus het is 8 km dus dat wordt eerst nog een eind lopen.

Kan je niet deels de bus / tram nemen? Dan hoef je niet direct 8 km te rennen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:46:45 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122545920
Ik moest stiekem ook wel een beetje gniffelen Coco, omdat ik het echt helemaal voor me zag :@ :'). Maar zou kijken of je iemand oordopjes voor je zou kunnen regelen :Y.

Ik heb gelukkig nog nooit in het zkh gelegen, maar Duuf wel en ik vond het vrij genant toen bij de meneer naast hem een 'kanaaltje' werd aangelegd. Die had blijkbaar nogal wat last van gas en toen dat kanaaltje er was, was het eh.. affakkelen nogal duidelijk hoorbaar. Op dat soort momenten zou je willen dat zo'n gordijntje wat meer zou dempen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122545950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kan je niet deels de bus / tram nemen? Dan hoef je niet direct 8 km te rennen.
haha, in mijn stinkende renoutfit! daarnaast ga ik niet rennen om de tram te nemen, dan ga ik liever gewoon lopen ;).
pi_122546174
Coco! Ik moet er niet aan denken en zou geen oog dicht doen -O- hoop dat je snel beter bent en naar huis kunt! :*

Had me een uur vergist in de tijd dat ik op de uni moest zijn, dus kan nog even rustig wakker worden voordat ik mijn twee 5-minuten seminars mag geven vandaag. Wel even een foto weer 's gemaakt vandaag, en ben niet ontevreden met hoe 't er nu (met kleding) uitziet, gaat zeer zeker de goede kant op :) kleding mag nog iets losser/beter zitten op 't moment, maar heb al met al een positieve spiegeldag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan na de seminars bieden op deze gootsteen! :o

Ja doei.
pi_122546371
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moest stiekem ook wel een beetje gniffelen Coco, omdat ik het echt helemaal voor me zag :@ :'). Maar zou kijken of je iemand oordopjes voor je zou kunnen regelen :Y.

Ik heb gelukkig nog nooit in het zkh gelegen, maar Duuf wel en ik vond het vrij genant toen bij de meneer naast hem een 'kanaaltje' werd aangelegd. Die had blijkbaar nogal wat last van gas en toen dat kanaaltje er was, was het eh.. affakkelen nogal duidelijk hoorbaar. Op dat soort momenten zou je willen dat zo'n gordijntje wat meer zou dempen :').
Que?

Vorig jaar toch nog :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:03:09 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122546445
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Que?

Mja, poliklinisch. Heb alleen de omkleedkamer en de verkoever gezien. Heb nog nooit hoeven overnachten en op een kamer hoeven liggen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122546499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

en 's morgens vroeg een rondje lopen? Ik vind het altijd lastig om me 's aovnds te motiveren hard te lopen, als het donker is en ik moe ben....'s morgens vroeg gaat het een stuk beter...
pi_122546566
quote:

[..]

Que?

hai V1Z! Hoe is het nu?
pi_122546572
Coco, respect meis. Ik zou er veel minder geduld mee hebben :@

Ik doe momenteel een antropologische studie boven de a4. Heerlijk, mensen kijken :+
pi_122546596
quote:

[..]

Que?

Vaiz! Hoe is het?
pi_122546655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mja, poliklinisch. Heb alleen de omkleedkamer en de verkoever gezien. Heb nog nooit hoeven overnachten en op een kamer hoeven liggen.
Oh zo...
Hier kom je sowieso op kamer zelfs poliklinisch.

Vind het geen probleem zo met meerderen. Soms leuk aanspraak en anders hoofdtelefoon op en tv kijken :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:12:35 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122546735
Na de verkoever werd ik naar een soort ophaal- en terugbrengpunt gereden waar ze poliklinische OK-dagpatiënten parkeren. Dat is niet te vergelijken met een zaal. Dus voor mijn gevoel dus nog nooit écht in het zkh gelegen. Ben benieuwd hoe of ik de bevalling wel zal ervaren als 'in het zkh liggen'. Denk het niet. Tenzij ik zou moeten blijven.
pi_122546751
Redelijk! :Y
Weekje vrij genomen op aanraden, beetje rust terugvinden.

Thx voor alle bezorgdheid trouwens, erg lief! O+
pi_122546779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:13 schreef V1z0R het volgende:

Goedzo :*
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:15:30 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122546809
quote:

Fijn dat je het even rustig aan doet.
pi_122547011
Beetje verkeerde keuze gemaakt in hoe het goed te verwerken. :+
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de verkoever werd ik naar een soort ophaal- en terugbrengpunt gereden waar ze poliklinische OK-dagpatiënten parkeren. Dat is niet te vergelijken met een zaal. Dus voor mijn gevoel dus nog nooit écht in het zkh gelegen. Ben benieuwd hoe of ik de bevalling wel zal ervaren als 'in het zkh liggen'. Denk het niet. Tenzij ik zou moeten blijven.
Neem aan dat dat een kraamafdeling word? Dus niet met de ongemakken die Coco nu heeft :P
pi_122547121
Misschien overheen gelezen, maar hoe smaakte de pulled pork nou, Perr?
Recept klonk :9
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:30:05 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122547193
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Neem aan dat dat een kraamafdeling word? Dus niet met de ongemakken die Coco nu heeft :P
Heb wel een eigen kamer ja :P

En sterkte toch nog V1z. Ik heb niet alles kunnen volgen vorige week, maar wat ik zo meekreeg, was dat het ff niet helemaal lekker ging..

:*
pi_122547346
Gister op Fok, vandaag op de Zuid As: bebloemde skinny van Esprit! Early adapters hier! :D

En :* je voor Vizke, goed zo, een weekje vrij.
pi_122547383
Zal ik dan even een lijstje doen:

O: havermout met kaneel en banaan
L: maaltijdsalade: ceasar
T: krentenbol
D: zalmpakketjes met rucola-salade
B: eindje wandelen
T: bakje kwark met bosbessen
T: stukje chocola bij de thee
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:46:09 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122547618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef anna82 het volgende:
Gister op Fok, vandaag op de Zuid As: bebloemde skinny van Esprit! Early adapters hier! :D

In een bloemetjeslegging? Dat moet ik zien! :+
pi_122547688
quote:

fijn dat je het ff rustig aan doet :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122547758
Lekker Anna, niet te weinig?

Uitslag binnen. Niet de functie waar ik op solliciteerde, wel een andere functie voor 1 dag per week en ontwikkelmogelijkheden. Dus wel jammer, maar ook nieuwe kansen :)
Be someone that makes you happy
pi_122547786
Lijkt dat andere je ook wat?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122547798
O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-boks met anna, lekker stukje gelopen vanochtend.
Rest van 't lijstje is bagger :')
2 Ham/kaas croissants met glas yogho, broodje biefstuk en 2 blikjes fernandez :9
En D word gebakken krieltjes met ei/spekjes en schnitzel met espagnolesaus en champignons/ui

Oh, en nog een dikke ^O^ voor kwak

En jompels voor An en Mo! :)
pi_122547825
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Misschien overheen gelezen, maar hoe smaakte de pulled pork nou, Perr?
Recept klonk :9
Heel lekker! Aanrader voor jou, denk dat je het wel zou kunnen waarderen ;)

En fijn dat het wat beter gaat. ga je ook nog voor de lange termijn iets bedenken om dingen op een rijtje te zetten?
pi_122547842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef anna82 het volgende:

Neeeee ik heb het gemist!
pi_122547880
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:51 schreef _aurum_ het volgende:
Lijkt dat andere je ook wat?
Ja want t is een stapje omhoog. Ze willen meer gebruik maken van mijn expertise als orthopedagoog :Y) En ik ga wel deel uitmaken van alle ontwikkelingen dus dat is wel tof.
pi_122547930
Kan gewoon naast het huidige dus? Leuk!
pi_122548012
quote:
12s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In een bloemetjeslegging? Dat moet ik zien! :+
Whehehe
pi_122548147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heel lekker! Aanrader voor jou, denk dat je het wel zou kunnen waarderen ;)

En fijn dat het wat beter gaat. ga je ook nog voor de lange termijn iets bedenken om dingen op een rijtje te zetten?
Had al zo'n idee :D *recept even terugzoekt*

DM ;)
pi_122548197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

DM ;)
Varken in de oven proppen en dan heel lang wachten!
pi_122548276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

DM ;)
1 kilo (of meer) varkensvlees (bijv. schouder) insmeren met een "rub" (ik had chili, gerookt paprika poeder, komijn, bruine suiker en zout) eneen nacht laten intrekken. vervolgens uit de koelkast halen en op kamertemperatuur laten komen. Oven op 220graden voorverwarmen en het beest erin. Daarna folie over de schaal, temperatuur terug naar 120 graden en 5 uur (minstens0 laten bakken.Ik had te temperatuur op 100 graden en het lag er de hele nacht in (maar dat was wel een foutje).

Oh, omdat je het vet en een groot deel van het vocht verliest houd je 40% minder gewicht over dan waar je me begint :P

Dan uit elkaar trekken (met vorken) en serveren op een wit broodje met coleslaw en BBQ saus.
pi_122548380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Kan gewoon naast het huidige dus? Leuk!
Ja t was een interne sollicitatieprocedure. Dus ik word nu 8 uur vrijgeroosterd van andere werkzaamheden en dan ga ik in plaats daarvan nu dit doen!
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:12:26 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122548531
Mijn lijstje vandaag
s. kwartier full power sneeuw schuiven
o. brezel
t. stukje chocolade
l. 1 gerookte makreel + 200 gram bietensalade
t. halve pomelo
t. ....
d .... nog geen inspiratie
pi_122548540
En stapje omhoog! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

1 kilo (of meer) varkensvlees (bijv. schouder) insmeren met een "rub" (ik had chili, gerookt paprika poeder, komijn, bruine suiker en zout) eneen nacht laten intrekken. vervolgens uit de koelkast halen en op kamertemperatuur laten komen. Oven op 220graden voorverwarmen en het beest erin. Daarna folie over de schaal, temperatuur terug naar 120 graden en 5 uur (minstens0 laten bakken.Ik had te temperatuur op 100 graden en het lag er de hele nacht in (maar dat was wel een foutje).

Oh, omdat je het vet en een groot deel van het vocht verliest houd je 40% minder gewicht over dan waar je me begint :P

Dan uit elkaar trekken (met vorken) en serveren op een wit broodje met coleslaw en BBQ saus.
Dit kan neem ik aan ook in een combi-oven? :@ Verder dan zuurkoolschotel of tv-sticks kom ik eigenlijk nooit :')
pi_122548833
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef V1z0R het volgende:
e
Ik heb geen combi oven, maar ik heb het gevoel van niet. Maar waarom ik dat denk weet ik niet :P
pi_122549263
Klinkt als een mooie aanvulling nallie! Gefeliciteerd!

En mooi dat je terug bent viz! Beetje kalm aan doen met dat spul. Als je flakes wilt heb ik nog wel kerstzegels liggen :P
pi_122549414
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb geen combi oven, maar ik heb het gevoel van niet. Maar waarom ik dat denk weet ik niet :P
Meh, nee dus, maximaal 120min op het lucht... :{
Van 't weekend wel even kijken hoe grillen in dat ding gaat.
pi_122549570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Meh, nee dus, maximaal 120min op het lucht... :{
Van 't weekend wel even kijken hoe grillen in dat ding gaat.
Hete lucht moet je sowieso niet hebben. heb je ook een modus "gewoon"? Je zou hem ook wel gewoon op 120 graden kunnen doen hoor, alleen dan heb je wat langer nodig. Plus je hebt geen superknapperig korstje.
pi_122549613
Ik heb liefde voor 2 zomerjurkjes. Ik Wil Zomer!
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 13:40:59 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122549631
:W ik blijf gestaag afvallen *O* Wel een stuk minder dan in het begin maar dat lijkt me alleen maar goed :)

En nu zit ik ernstig te twijfelen om nog een tukkie te doen, ben zo moe :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 13:41:56 #89
70532 loveli
N
pi_122549667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ivm uitdrogen zegt mijn gevoel.
crap in = crap out
pi_122549762
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:40 schreef Perruche het volgende:
Ik heb liefde voor 2 zomerjurkjes. Ik Wil Zomer!
Pics?

Je kan het overigens wel in een heteluchtoven doen, zolang je er maar folie omheen doet. Ik heb ook een combimagnetron en oven gaat wel gewoon tot 240 op hetelucht en aparte grill.

Heb wel een nieuwe oven op het oog :9~ met draaispit :9~
pi_122549829
In spoiler voor de niet geinteresseerden :P Wel duur, allebei rond de 100 euro maar wel puur zijde.

SPOILER
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:45:52 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122549834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:40 schreef MaJo het volgende:
:W ik blijf gestaag afvallen *O* Wel een stuk minder dan in het begin maar dat lijkt me alleen maar goed :)

En nu zit ik ernstig te twijfelen om nog een tukkie te doen, ben zo moe :@
Gewoon wakker blijven en vanavond op tijd naar bed. Ik lig er de laatste tijd ook dagelijks voor 21 uur in, maar hou overdag gewoon mijn ogen open.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:46:51 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122549866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef Perruche het volgende:
In spoiler voor de niet geinteresseerden :P Wel duur, allebei rond de 100 euro maar wel puur zijde.

SPOILER
zou jij die onderste zonder hempje dragen? Ik vind het decollete wat diep, maar een hempje lelijk.
Jurk is verder mooi O+
pi_122549871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef Perruche het volgende:

SPOILER
Oh beide supermooi! Ik ben sowieso verliefd op alles van Kookai! 100 euro vind ik nog wel meevallen, kan veel erger :D
pi_122549873
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hete lucht moet je sowieso niet hebben. heb je ook een modus "gewoon"? Je zou hem ook wel gewoon op 120 graden kunnen doen hoor, alleen dan heb je wat langer nodig. Plus je hebt geen superknapperig korstje.
Het lucht is 'gewoon' oven :? Kan magnetron, magnetron/oven, oven (hete lucht, gebruik ik dus voor schotels, maar misschien dat de vocht in zuurkool het dan wel lekker houd?), magnetron/grill, oven/grill(kip) en grill(tot nu toe alleen gebruikt voor wraps). Heeft ook setting voor steamer maar dan moet ik die rare bak gebruiken, wel lekker voor groentes is dat.
pi_122549876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

zou jij die onderste zonder hempje dragen? Ik vind het decollete wat diep, maar een hempje lelijk.
Jurk is verder mooi O+
Hemdje met kant vind ik wel okay meestal, lekker tuttig :P
pi_122549894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Novem het volgende:

[..]

Oh beide supermooi! Ik ben sowieso verliefd op alles van Kookai! 100 euro vind ik nog wel meevallen, kan veel erger :D
Ik ga straks bestellen :@.

Valt wel klein toch, kookai? Dit is een L maar aangezien zijde helemaal niet meerekt...
pi_122549932
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ga straks bestellen :@.

Valt wel klein toch, kookai? Dit is een L maar aangezien zijde helemaal niet meerekt...
Mwah, ik heb een jurk van ze in maat 40 en tops in M, dus denk niet dat jij een L nodig hebt? Of beide maten bestellen?
pi_122549975
Mooie jurkjes Perr! O+

Ik voorzie hier spierpijn. Net mn crossfit schema gedaan met 40 herhalingen ipv 30. Dus 40 burpees, 40 box jumps, 40 walking lunges en nog meer van die ongein.
Heb mezelf maar beloond met een wheyshake (chocolade, lekker) en een bak kwark met banaan en muesli. B-)
Ik voorzie nog steeds spierpijn overigens. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122549984
Die onderste is mooi! O+
Overigens draag ik wel vaak hemdjes onder jurkjes, anders heb ik bijna overal een mega decolleté in. :')
pi_122550014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie jurkjes Perr! O+

Ik voorzie hier spierpijn. Net mn crossfit schema gedaan met 40 herhalingen ipv 30. Dus 40 burpees, 40 box jumps, 40 walking lunges en nog meer van die ongein.
Heb mezelf maar beloond met een wheyshake (chocolade, lekker) en een bak kwark met banaan en muesli. B-)
Haha sterkte morgen . Ik ga vanavond weer zwemmen. 8-)
pi_122550018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef Ewelina het volgende:
Die onderste is mooi! O+
Overigens draag ik wel vaak hemdjes onder jurkjes, anders heb ik bijna overal een mega decolleté in. :')
Hehehe, herkenbaar. :D
Zeker als het iets met overslag is, dat wordt dan zo ver uit elkaar getrokken dat het op zn zachtst gezegd "interessant" is. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122550058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, herkenbaar. :D
Zeker als het iets met overslag is, dat wordt dan zo ver uit elkaar getrokken dat het op zn zachtst gezegd "interessant" is. :P
Nogal ja. Overigens heb ik ook vaak dat shirtjes op die plek doorschijnen (hence mijn liefde voor jurkjes, haha)
Maar ik heb zelfs in een sportbadpak nog een decolleté. :')
pi_122550115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mooie jurkjes Perr! O+

Wow wat een schema! :D Doe je die 40 herhalingen achterelkaar? Volgens mij zou ik halverwege al neer gaan :')
pi_122550119
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Novem het volgende:

[..]

Mwah, ik heb een jurk van ze in maat 40 en tops in M, dus denk niet dat jij een L nodig hebt? Of beide maten bestellen?
Hij is er alleen nog in L....
Edit; T3. Kweenie of dan is xs - s - m of s-m-l... nou ja hij kan altijd terug :D
pi_122550137
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nogal ja. Overigens heb ik ook vaak dat shirtjes op die plek doorschijnen (hence mijn liefde voor jurkjes, haha)
Maar ik heb zelfs in een sportbadpak nog een decolleté. :')
En een maat groter :?
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 13:55:11 #107
70532 loveli
N
pi_122550182
Model van de onderste zal je mooi staan! Vind kookai tof, maar twijfel of dat model flatteert.
crap in = crap out
pi_122550259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

En een maat groter :?
Slobbert ie om mijn taille.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:58:08 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122550284
Leuk Perr, ben zelf alleen niet zo'n fan van mouwloos ivm mijn flubberarmen.

Mijn meest recente aanschaf die ik zondag op kan halen: een kinderbadje!

pi_122550311
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:53 schreef Novem het volgende:

[..]

Wow wat een schema! :D Doe je die 40 herhalingen achterelkaar? Volgens mij zou ik halverwege al neer gaan :')
Met rustpauzes om weer op adem te komen. :D
Anders stort ik ook neer. :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 13:59:03 #111
70532 loveli
N
pi_122550314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Slobbert ie om mijn taille.
Taille innemen/figuurnaadjes klussen.
crap in = crap out
pi_122550478
quote:
3s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Taille innemen/figuurnaadjes klussen.
Dat is iets wat ik nog moet leren. ;) Zou wel handig zijn.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 14:07:59 #113
70532 loveli
N
pi_122550621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef Ewelina het volgende:
Als je niet voldoet aan het gemiddelde figuur is dat een uitkomst. Op de kringloop/MP een naamachine scoren van een tientje ofzo, hoeft alleen voor- en achteruit te kunnen.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 14:09:04 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122550661
Ik heb altijd een hemdje onder zulke jurkjes omdat ik zulke grote borsten heb dat ik altijd opmerkingen krijg over mijn decolleté }:| Vind het soms wel oneerlijk dat meiden met kleine borsten dat probleem niet hebben :@ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_122550742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef MaJo het volgende:
Ik heb altijd een hemdje onder zulke jurkjes omdat ik zulke grote borsten heb dat ik altijd opmerkingen krijg over mijn decolleté }:| Vind het soms wel oneerlijk dat meiden met kleine borsten dat probleem niet hebben :@ :')
Nee, die hebben gewoon helemaal geen decolleté.
Ik heb een ribachtig bot en stuk shirt en dan twee bolletje die borsten moeten voorstellen :')

Ruilen ;)
pi_122550786
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Beginnen met zelf kleding naaien en ontwerpen, dan snap je beter hoe het in elkaar zit. En daarna is innemen ook gemakkelijk.
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 14:13:17 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122550828
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, die hebben gewoon helemaal geen decolleté.
Ik heb een ribachtig bot en stuk shirt en dan twee bolletje die borsten moeten voorstellen :')

Ruilen ;)
Alles heeft zijn voor en nadelen ;) maar krijg wel eens opmerkingen over mijn decolleté en dan denk ik ik kan er toch ook niks aan doen :?
pi_122550857
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Alles heeft zijn voor en nadelen ;) maar krijg wel eens opmerkingen over mijn decolleté en dan denk ik ik kan er toch ook niks aan doen :?
Dat is helemaal waar, maar meiden met kleine borsten krijgen ze ook.

Mensen moeten gewoon niet zeuren
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 14:16:22 #119
70532 loveli
N
pi_122550915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef MaJo het volgende:
Uh.. pics?
crap in = crap out
pi_122550933
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

On the bright side: je hebt ze! Zat vrouwen die jaloers zijn.

En eerlijk is eerlijk, ondanks dat het lastig kleding kopen is en ondanks sommige blikken ben ik er wel blij mee.
pi_122550959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh.. pics?
Cupmaat noemen kan ook.
pi_122550992
Die opmerking lag ook wel voor de hand :P
pi_122551006
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

On the bright side: je hebt ze! Zat vrouwen die jaloers zijn.

En eerlijk is eerlijk, ondanks dat het lastig kleding kopen is en ondanks sommige blikken ben ik er wel blij mee.
Oh ik niet, ik had ze echt graag 1 maat kleiner gehad... Ook omdat ik super snel last heb van mijn rug/nek
pi_122551051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef Skoap het volgende:

[..]

Oh ik niet, ik had ze echt graag 1 maat kleiner gehad... Ook omdat ik super snel last heb van mijn rug/nek
Al goede bh's gekocht (en daar bedoel ik geen Hunkemoller mee) ? Scheelt zoveel.
pi_122551115
Ach, ik heb vanochtend in de sportschool iemand gevraagd mn sportbeha (shock absorber gym!) vast te maken. Heeft een dubbele sluiting, alleen de bovenste zit precies op een plek waar ik niet bij kan. :D
Nog even oefenen om dat ding vast te maken dus. :P

Verder wel een fijne beha, want hij zit stevig zonder te knellen en er zit een speciaal dingetje op waar je je snoertje van je koptelefoon doorheen kan doen! O+ :D

So far voor deze product review. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122551163
Oke, ik zal nooit meer jaloers zijn op vrouwen met grote borsten.
BH's koop ik voor een euro 5-10 per stuk en sport-BH's, why, de normale is goed genoeg.

Heil voor kleine tieten _O_
pi_122551259
Ziet er spacey uit Henk!

Heb mn lijstje nog niet gepost!

O: havermout, kokos, banaan
T: koffie verkeerd
L: twee bh hummus en kipfilet, salade van kikkererwten/tomaat/tonijn
T: rijstwafel geitenkaas
D: bij wagamama, denk die salade :9
T: appel, heb nog nootjes mee
B: half uurtje fietsen
pi_122551267
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Al goede bh's gekocht (en daar bedoel ik geen Hunkemoller mee) ? Scheelt zoveel.
Ja. Die "goedkope" bh's draag ik echt niet, dat geeft geen enkele steun.
pi_122551308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:26 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ja. Die "goedkope" bh's draag ik echt niet, dat geeft geen enkele steun.
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122551344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik kan dr. Kanhai zeer aanbevelen. B-)
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 14:29:27 #132
70532 loveli
N
pi_122551354
sigme je inbox is vol! pm ff je mailadres
crap in = crap out
pi_122551362
quote:

[..]

Ik wist niet dat die lui BH's maakte
pi_122551391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ach, ik heb vanochtend in de sportschool iemand gevraagd mn sportbeha (shock absorber gym!) vast te maken. Heeft een dubbele sluiting, alleen de bovenste zit precies op een plek waar ik niet bij kan. :D
[ afbeelding ]
Verder wel een fijne beha, want hij zit stevig zonder te knellen en er zit een speciaal dingetje op waar je je snoertje van je koptelefoon doorheen kan doen! O+ :D

je kunt je bh toch ook eerst voor vastdoen, en dan omdraaien? dat doe ik altijd....
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:37:36 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122551623
Oeh ik sta altijd als een uitgehongerde bij een buffet !

Tieten, heb ze niet iig

Perr, inderdaad in de ochtend hardlopen?

Wil ook zomer, wil minimaal 26 graden met zon!
Vandaag de zon nog wel gezien *O*

Hagelslag, eet het vrijwel nooit, mijn lief wel maar ben niet van het zoete op brood (ja banaan)

Lijst:
S: 12.6 km hardlopen
T: 2 grof volkoren met achterham/tomaat/paprika/sla/kaas
L: 2 grof volkoren met een visstick uit de oven, 2 volk.beschuit met kaas, beker melk, cappucinno
T;s: halve paprika, 200 gr. wortel, paar dropjes, blokje choco, 2 lychees, 2 appels, bloedsinaasappel :9 (speciaal helemaal omgereden)
D bloemkool, dikke ribkafbonade, bak salade met een gekookt ei en wat gegrilde kip, kwak rijst met daardoor verse doperwten en kerriesaus.
T kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122551732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

je kunt je bh toch ook eerst voor vastdoen, en dan omdraaien? dat doe ik altijd....
Dat werkt met de onderste sluiting wel, maar de bovenste zit ergens tussen je schouderbladen.
Bij de Shock Absorber Run zit ie een cm of 10 hoger, dus die kun je makkelijk zelf dicht doen. Deze sluiting zit niet zo handig, maar ik zie het maar als een mooie lenigheidstraining. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 6 februari 2013 @ 14:41:36 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122551778
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Precies..
Oja, zo'n sportbh heb ik ook (bij de LIdl voor 7 euro ofzo) die trek ik gewoon over mijn hoofd aan :')

Oeh, ik heb nog walnoten... *breek*
Kan ik iig straks ook nog stofzuigen en dweilen :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122551788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik wist niet dat die lui BH's maakte
Ze kunnen rug en nekklachten wel voor je oplossen.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 14:42:08 #139
70532 loveli
N
pi_122551797
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef sigme het volgende:
Maar de volgende keer snij ik er eerst het zwoerd af.
zwoerd met haar :r
In de hoop dat je quote-alert aan staat, je inbox is vol :+
crap in = crap out
pi_122551801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:26 schreef Nallie het volgende:
Ziet er spacey uit Henk!

Heb mn lijstje nog niet gepost!

O: havermout, kokos, banaan
L: twee bh hummus en kipfilet, salade van kikkererwten/tomaat/tonijn
T: rijstwafel geitenkaas
D: bij wagamama, denk die salade :9
T: appel, heb nog nootjes mee
B: half uurtje fietsen
Je eerste T vind ik bagger en je D lekker!

Mijnes:
O: 2 bth kaas, 1 appelstroop (toch maar allemaal als ontbijt genomen, ik had echt honger! Plus het zijn kleine boterhammen :') )
T: 2 mandarijnen
L: salade met tonijn, ei, komkommer, kidneybonen (denk 300 gr ofzo samen), glas optimel
T: handje noten (walnoten/amandelen)
T: pakje sultana :@
B: 2x20 minuten fuetsen
D: 1 wrap met Heel Veel pulled pork en coleslaw en BBQ saus. Als k dan nog trek heb misschien nog een kleine salade ernaast
S: bodypump
T: sojaanijsmelk

ik gok 1900 kcals?
pi_122551833
Oh en 's ochtends hardlopen kan ik echt niet :D

Henk; de beha rond je buik vastmaken, omdraaien en omhoog hijsen?
pi_122552092
quote:

[..]

hihi :D

Mijn zwager is plastisch chirurg, dus ik grap altijd al dat ik familie korting krijg ;)
pi_122552580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef Skoap het volgende:

[..]

hihi :D

Mijn zwager is plastisch chirurg, dus ik grap altijd al dat ik familie korting krijg ;)
Handig! B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:13:15 #144
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122553022
Henk, jij held met je training!

Perr, wat houdt bodypump in? (te lui om op te zoeken)

Is Coco nu nog steeds een beetje aan het luieren? Tsssssssssssk :{w

Van mijn ene zwager kan ik eieren krijgen en de andere kan ik gratis bowlen... Ook leuk
pi_122553037
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hoe is het nou billsters?
Iets beter, totale paniek is overgewaaid, heb iedereen benaderd die ik moest benaderen zo veel mogelijk en dat ging best goed. Maar ben er nog niet hoor.
pi_122553131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, jij held met je training!
Ik doe mijn best. B-)
quote:
Uurtje krachttraining op muziek.
quote:
Is Coco nu nog steeds een beetje aan het luieren? Tsssssssssssk :{w
Belachelijk he?! Nouja, het is dat ze een leuk kind heeft. :P
quote:
Mijn ene zwager is brandweerman en kippenboer, de andere heeft een bowling...
dusssssssssssss
De bowling bij jou in het dorp? :D Daar ben ik wel eens geweest. B-)
Ik haat bowlen, maar moet toch nog steeds een keer gaan met mn eigen bowlingbal. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_122553153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef uniekhoorn het volgende:

Gewichtheffen in een groepje met muziek :P
pi_122553245
Oh en jurkjes gekocht, en ook nog 2 paar ballerina's en een geel en roze jurkje voor 20 euro p/s. 412 euro armer, ik hoop van harte dat er iets niet past!

Gelukkig houd ik meestal maar 10% van wat ik bestel, dus de schade zal wel meevallen :').
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 15:21:40 #149
70532 loveli
N
pi_122553354
Da's ongveer 2 mouwen, voorpand en een hak.
crap in = crap out
pi_122553379
Hoezo nou weer een bagger T ;) hij was heerlijk, had geen tijd voor meer. Was aan t observeren. Heb een les Nederlands, geschiedenis en muziek gevolgd :P

Ik dacht trouwens dat wij een deal hadden en niks meer gingen kopen tot 1 maart Perr?!
Heb al vanaf 1 januari niks meer gekocht :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:24:30 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122553453
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je eerste T vind ik bagger en je D lekker!

Mijnes:
O: 2 bth kaas, 1 appelstroop (toch maar allemaal als ontbijt genomen, ik had echt honger! Plus het zijn kleine boterhammen :') )
T: 2 mandarijnen
L: salade met tonijn, ei, komkommer, kidneybonen (denk 300 gr ofzo samen), glas optimel
T: handje noten (walnoten/amandelen)
T: pakje sultana :@
B: 2x20 minuten fuetsen
D: 1 wrap met Heel Veel pulled pork en coleslaw en BBQ saus. Als k dan nog trek heb misschien nog een kleine salade ernaast
S: bodypump
T: sojaanijsmelk

ik gok 1900 kcals?
Ik kom op 1600, kan je lekker nog wat nemen :9
pi_122553462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef Nallie het volgende:

Ik dacht trouwens dat wij een deal hadden en niks meer gingen kopen tot 1 maart Perr?!
Heb al vanaf 1 januari niks meer gekocht
Jaja, maar het is uitverkoop.
pi_122553504
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

:{w ik maak nog eens deals met jou
pi_122553520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

:{w ik maak nog eens deals met jou
andere deals mogen wel! en ik heb het wel 1 maand volgehouden :D
pi_122553526
quote:

[..]

:D. Dat was mijn redenatie gisteren ook! :7
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 15:28:22 #156
70532 loveli
N
pi_122553573
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Goed punt.
crap in = crap out
pi_122553620
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ja toch,m van 190 naar 95.
pi_122553832
quote:

[..]

Waar zijn de zomerkleren in de uitverkoop? Waar, waar, waar?
pi_122553864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

_O-
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_122553926
Ik heb ook zin om te winkelen :9~ Nog even wachten tot alle wintercrap uit de winkels is en dan ga ik lossss
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 15:39:20 #161
70532 loveli
N
pi_122554031
Pas bij steps een jurk van Addy gepast, maar wanneer draag je zoiets en het is wel bijna 100 euro.
/verstand
crap in = crap out
pi_122554082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

De big Z natuurlijk. Niet alles je weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 06-02-2013 15:45:36 ]
pi_122554497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:52 schreef V1z0R het volgende:
O+
SPOILER
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:53:47 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122554590
Wil zo graag reageren op lijstjes maar zit op handen... in dieet dus...
pi_122554746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:18 schreef Perruche het volgende:
Oh en jurkjes gekocht, en ook nog 2 paar ballerina's en een geel en roze jurkje voor 20 euro p/s. 412 euro armer, ik hoop van harte dat er iets niet past!

Gelukkig houd ik meestal maar 10% van wat ik bestel, dus de schade zal wel meevallen :').
Ik ben nog aan het uitvogelen waarom die ene een typisch werk jurkje is en die ander niet :P
pi_122554784
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het uitvogelen waarom die ene een typisch werk jurkje is en die ander niet :P
Die ene is veel te vrolijk enzo, die andere beetje donker, kan goed met zwarte pumps + een blazertje en een topje eronder tegen de inkijk.
pi_122554850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die ene is veel te vrolijk enzo, die andere beetje donker, kan goed met zwarte pumps + een blazertje en een topje eronder tegen de inkijk.
Die donkere is ook wel leuk voor privé met blote benen toch?
pi_122554957
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:59 schreef Probability het volgende:

[..]

Die donkere is ook wel leuk voor privé met blote benen toch?
Kan ja. Maar andersom niet. En ik zou dat prive niet aandoen, dan heb ik liever iets chillers.
pi_122555019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil zo graag reageren op lijstjes maar zit op handen... in dieet dus...
och, ik vind die lijstjes op de laatste pagina nog wel meevallen. Sommigen hier eten minder...
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:04:10 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122555033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

och, ik vind die lijstjes op de laatste pagina nog wel meevallen. Sommigen hier eten minder...
Dat is waar
pi_122555132
jeeeeeeeeeeeee naamtopic!

over mn naam op internet: ja, niet zo slim, maar het was laat en ik was blij... nu is t topic dicht dus kan niet meer editen. foto's heb ik per ongeluk ge-hide ipv gewist en dus kan ik er nu zelf niet meer bij :') dus, goed bezig!

Ik ben Blij met deze Prei.
Kwak
pi_122555220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef kwakz0r het volgende:

over mn naam op internet: ja, niet zo slim, maar het was laat en ik was blij... nu is t topic dicht dus kan niet meer editen. foto's heb ik per ongeluk ge-hide ipv gewist en dus kan ik er nu zelf niet meer bij :') dus, goed bezig!

[ afbeelding ] Ik ben Blij met deze Prei.
Pm me maar even waar het precies staat.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_122555397
thanks! done.
Kwak
pi_122555634
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:06 schreef kwakz0r het volgende:

[ afbeelding ] Ik ben Blij met deze Prei.
Ach, in je sig verwijs je naar voldoende sites om alles over je te weten te komen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_122555651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En dat is dan dus de norm van goed?
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:22:55 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122555758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En dat is dan dus de norm van goed?
Nee. juist niet.
pi_122555821
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, in je sig verwijs je naar voldoende sites om alles over je te weten te komen. :P
ja, ik heb ook niet echt iets te verbergen. ik vind t niet erg als mensen van hier weten hoe ik heet (als in: heel Fok), maar ik vind t vervelender als mijn naam naar fok zou leiden, snap je? die kans is nu vrij klein, het verkeer gaat wel via fok naar mij, maar niet via mij naar fok.
Kwak
pi_122555916
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik heb ook niet echt iets te verbergen. ik vind t niet erg als mensen van hier weten hoe ik heet (als in: heel Fok), maar ik vind t vervelender als mijn naam naar fok zou leiden, snap je? die kans is nu vrij klein, het verkeer gaat wel via fok naar mij, maar niet via mij naar fok.
Ik snap 'm. :)
Maar ik heb in mijn achterhoofd ook wel het verhaal van een vriendin die ook in het onderwijs zit en waarvan een aantal leerlingen achter haar nickname op fok kwamen.
Doe wat je niet durft.
pi_122556001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik snap 'm. :)
Maar ik heb in mijn achterhoofd ook wel het verhaal van een vriendin die ook in het onderwijs zit en waarvan een aantal leerlingen achter haar nickname op fok kwamen.
mijn leerlingen vergeten nog steeds mijn voornaam :P

maar goed, ik kijk wel een beetje uit. mijn naam staat niet in beeld in posts meestal (met die foto's wel, daarom nu ook weg), en ach, als ze zo ver gaan om op elk linkje in sigs te klikken tot ze mij tegenkomen ;)

laatst wel achter openbare picasa albums gekomen nadat twqee meisjes uit 3v me daar op wezen. braaf van ze he? staan nu ook achter slot!
Kwak
pi_122556161
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. juist niet.
Mooi zo, gelukkig maar :)
pi_122556822
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mental image van een zeurend oud mannetje op de kraamafdeling :').

Ik heb ooit op een kamer gelegen, deelde ik met 1 vrouw, en ik vond het behoorlijk traumatisch. Al was dat misschien ook omdat ik polyklinisch kwam, langer moest blijven door koorts en er alleen plaats was in de onco-kamer ... lag ik daar naast een vrouw die voor de derde keer kanker had en nu weer haar eerste bestralingen. Gelukkig mocht ik die avond ondanks de koorts alsnog naar huis :+.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]

Eerst bovenste dichtdoen, dan over je hoofd heen aantrekken? (doe ik met mijne altijd)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:16:08 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122557754
Internet doet het nie zo goed maar ik ksn wel even juichen voor kwak! *O*

En tevens hoestkuchsnotter :+ verder alles okee hier!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_122557785
Shit, mijn pakketje is niet bij de buren afgeleverd, maar ik moet een volgend bezorgmoment kiezen. :(

Mijn twee aankopen zijn trouwens allebei met korte mouwen, prima voor de lente/zomer dus! *) Ik had deze ook nog besteld:

SPOILER
pi_122557804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Internet doet het nie zo goed maar ik ksn wel even juichen voor kwak! *O*

En tevens hoestkuchsnotter :+ verder alles okee hier!
Ja, is het tof? Neem je veel foto's? Ik ben benieuwd en nog veel plezier! *O*
pi_122557860
Middag :W

Besloten nog een avond niet naar yoga te gaan. Enkel flink balast de laatste paar dagen ;(
pi_122558091
Ik heb Honger.. Even thuis hapje eten en dan weer onderweg, richting Amersfoort. Beetje volgeplande week..
pi_122558225
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:20 schreef An24 het volgende:
Middag :W

Besloten nog een avond niet naar yoga te gaan. Enkel flink balast de laatste paar dagen ;(
Mooie tikfout! :D

Maar balen van de enkel uiteraard, hopelijk kan je snel weer aan de yoga!
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:33:02 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122558337
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, is het tof? Neem je veel foto's? Ik ben benieuwd en nog veel plezier! *O*
Ja heel! O+ meedansen in bruiloftprocessie was heel leuk :D hoorde achteraf zelfs dat ze vonden dat ik de moooves goed oppikte :7

Best wat foto's idd! Helaas geen geniale camera maar heb er leuke plaatjes bijzitten :Y ook echt toffe mensen ontmoet! hele familie was steeds heel aardig en behulpzaam. Leuke kindjes ook, eentje kwam steeds bij me o.a. om dingen te vertellen, te vragen of ik Justin Bieber tof vond en of ik met hem farmville wou spelen... xD
pi_122558549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mooie tikfout! :D

Maar balen van de enkel uiteraard, hopelijk kan je snel weer aan de yoga!
:+ indeed!
  woensdag 6 februari 2013 @ 17:41:00 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122558633
Koesje op enkel, An! :*
pi_122558658
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koesje op enkel, An! :*
Thankies!
pi_122558767
Fijn dat 't zo leuk is Maria! En beterschap ;) :P
Ja doei.
pi_122558793
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja heel! O+ meedansen in bruiloftprocessie was heel leuk :D hoorde achteraf zelfs dat ze vonden dat ik de moooves goed oppikte :7

Best wat foto's idd! Helaas geen geniale camera maar heb er leuke plaatjes bijzitten :Y ook echt toffe mensen ontmoet! hele familie was steeds heel aardig en behulpzaam. Leuke kindjes ook, eentje kwam steeds bij me o.a. om dingen te vertellen, te vragen of ik Justin Bieber tof vond en of ik met hem farmville wou spelen... xD
Komt door je zumba-skills, uiteraard! B-) Leuk hoor! En ik ben gewoon benieuwd naar de kiekjes, beetje sfeer proeven! :Y
pi_122559121
Maria wat gaaf allemaal!
pi_122559196
Wat skoap zegt maria!
pi_122559223
Maar weer eens een lijstje

O: 350 ML volle kwark
L: gebakken ei + tomaat + 3 "ontbijt worstjes" en een beetje wortel salade
T: bacon knabbels met filet american
D: hamburger + sla met een beetje feta + bloemkoolpuree + kaas
T: walnoten
T: wodka
pi_122559347
supertof Maria!
Kwak
pi_122559480
_O-

Er was vandaag een pinstoring. Ik 2 keer bij de ing proberen, maar verbinding werd verbroken. Ik vermoedde wel dat er geld afgeschreven was. Maar had geld nodig, dus naar de ABN AMRO. Daar kreeg ik wel geld. Kijk ik op mijn rekening, is er helemaal niets afgeschreven :o Had meer moeten pinnen :')
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:20:49 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_122560238
O+

An irritant dat ja :D zoiets had ik zonet :') :P

Geebeetje, sfeer is idd heel bijzonder en divers! Van stinkend dure hotelpaleizen en mooie oude tempels tot modderige smogstraatjes met loslopende straathonden, vaak praktisch naast elkaar.

Kan trouwens toch redelijk afdingen nog :7 is ook heel normaal kennelijk :P kans is groot dat ik alsnog teveel betaal uiteraard :+
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 18:29:33 #200
70532 loveli
N
pi_122560554
Maria O+
crap in = crap out
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 18:30:53 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122560607
Over kleren gesproken: deze week is mijn pakketje van H&M aangekomen (na 6 weken :( ) en ik ben er zo blij mee *O* De broek die ik nu aan heb valt heel hoog en maakt me super slank, heb er al allemaal complimentjes over gekregen O+

En ik zal weer eens lijstjes posten, al een tijd niet gedaan.

Gisteren:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee, koffie verkeerd
T: appel
L: 250 gram kibbeling :9
T: Cup a soup Toscaanse tomaat, warme chocolademelk, kleine gehaktbal
D: Pangafilet met pesto en broccoli

Vandaag:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee
L: noodles met kip
T: 300 gram wortels met houmous
B: drumles *O*
D: ? Ik denk groentesoep
pi_122560697
Klinkt leuk Maria! :) en wacht net als Gb op de plaatjes :P

An, anders je enkel intapen als je een drukke dag hebt?
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 18:37:13 #203
70532 loveli
N
pi_122560865
Mag ik even klagen over mensen met kleine auto's die niet kunnen parkeren? Aygo met aan bestuurderskant een zee van ruimte en nog geen 10 cm aan de andere kant en een C1 diagonaal neerzetten zodat 'ie aan beide kanten ongeveer de lijnen van het parkeervak raakt :')
/de mijne ertussen geprakt :')
crap in = crap out
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:38:08 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122560893
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:
Mag ik even klagen over mensen met kleine auto's die niet kunnen parkeren? Aygo met aan bestuurderskant een zee van ruimte en nog geen 10 cm aan de andere kant en een C1 diagonaal neerzetten zodat 'ie aan beide kanten ongeveer de lijnen van het parkeervak raakt :')
Nee en nou wegwezen
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 18:38:37 #205
70532 loveli
N
pi_122560911
*PTA* :W
crap in = crap out
pi_122560976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:32 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt leuk Maria! :) en wacht net als Gb op de plaatjes :P

An, anders je enkel intapen als je een drukke dag hebt?
Zat ik ook aan te denken :Y
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 18:42:47 #207
70532 loveli
N
pi_122561056
*uche* rust *uche*

Beter voor herstel om niet te belasten, bla.
crap in = crap out
pi_122561344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:37 schreef loveli het volgende:
Ik voel met je mee. :D
Eigenlijk zou je bij je rijexamen minstens 10 bijzondere verrichtingen voor parkeren moeten doen!
Doe wat je niet durft.
pi_122561640
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:42 schreef loveli het volgende:
*uche* rust *uche*

Beter voor herstel om niet te belasten, bla.
Mjah, moet toch werken :+ Maar de komende dagen wordt het rustiger.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:02:56 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122561883
Majo... dat is niet eens 1/2 wat je minimaal hoort te eten, dus je D mag wel 800 kcal bevatten
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:19:02 #211
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122562677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Majo... dat is niet eens 1/2 wat je minimaal hoort te eten, dus je D mag wel 800 kcal bevatten
Toen ik wegging van huis besefte ik dat het wel erg weinig was en aangezien we pas om half tien eten heb ik net een broodje gehaald. Wat eigenlijk nog niet mag maar ach :@

Ik ga zelf groentesoep maken met daarin gehaktballetjes en stukken rundvlees dus dat komt wel goed :)
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:20:10 #212
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122562728
En even een vraag: is zelf brood maken gezond(er)? Heb van mijn moeder een broodbakmachine gekregen :s)
pi_122562808
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:20 schreef MaJo het volgende:
En even een vraag: is zelf brood maken gezond(er)? Heb van mijn moeder een broodbakmachine gekregen :s)
Het hangt er helemaal van af wat je ermee doet natuurlijk.
Ik bak zelf wel eens brood en dan kun je eindeloos variëren (brood met kokos erdoor is heerlijk bijvoorbeeld). Brood bakken is lekker en leuk en het hangt van jou af of het gezond is :)
pi_122562839
Oei :) Dadelijk met een vriend naar een Japans restaurant, ben benieuwd
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 19:24:24 #215
70532 loveli
N
pi_122562986
Noodles zijn ook niet low carb, viel me op. Mgoed.

Zelf brood maken kan gezonder zijn, ligt er maar net aan wat je erin doet en hoe je het maakt. Zelf speltzuurdesem maken is gezonder imho, snelgist gebruiken en standaard tarwebrood maken is net zo gezond (of ongezond) als in de winkel/bij de bakker.

Vroeger: kneden, rijzen, etc, veel tijd overheen, stofjes kregen de tijd om af te breken/om te zetten. Nu: snellere procedure, stofjes krijgen geen tijd.
crap in = crap out
pi_122563029
Dat laatste is juist zo leuk om te doen
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:26:13 #217
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122563072
Bak liever zelf dan met de broodbakmachine.
pi_122563241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Bak liever zelf dan met de broodbakmachine.
Als ik zelf zou kunnen kneden, zou ik dat doen :Y
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 19:31:37 #219
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122563350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:24 schreef loveli het volgende:
Noodles zijn ook niet low carb, viel me op. Mgoed.

Zelf brood maken kan gezonder zijn, ligt er maar net aan wat je erin doet en hoe je het maakt. Zelf speltzuurdesem maken is gezonder imho, snelgist gebruiken en standaard tarwebrood maken is net zo gezond (of ongezond) als in de winkel/bij de bakker.

Vroeger: kneden, rijzen, etc, veel tijd overheen, stofjes kregen de tijd om af te breken/om te zetten. Nu: snellere procedure, stofjes krijgen geen tijd.
Noodles mag ik deze cyclus weer, net als rijst en aardappelen ;)

Het wordt een kwestie van uitproberen, lijkt me wel heerlijk de geur van vers brood in de ochtend O+
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 19:32:11 #220
70532 loveli
N
pi_122563385
Jag had desem ons land in gestuurd, misschien wil iemand nog wat doorsturen? Kneden is een goede work-out.

*stuiter*
Morgen sporten, kan ik me zelf ook even afreageren :+
crap in = crap out
pi_122563594
Jij sporten Loveli? Gaat het wel goed met je? :D
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 19:38:32 #222
70532 loveli
N
pi_122563726
Nou ja, mijn 'krachtsport'. Je weet wel.

Het zweet staat iig op m'n rug.
crap in = crap out
pi_122563764
Ow! Dan is het goed.
Nog kans om ergens wat box jumps te doen? B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:39:47 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122563782
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik zelf zou kunnen kneden, zou ik dat doen :Y
Deze week (of begin volgende week) bij de Lidl een foodprocessor voor 70 euro... erg leuk ding !
pi_122564097
Is hier iemand consultant ?
pi_122564145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:30 schreef MaJo het volgende:
Over kleren gesproken: deze week is mijn pakketje van H&M aangekomen (na 6 weken :( ) en ik ben er zo blij mee *O* De broek die ik nu aan heb valt heel hoog en maakt me super slank, heb er al allemaal complimentjes over gekregen O+

En ik zal weer eens lijstjes posten, al een tijd niet gedaan.

Gisteren:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee, koffie verkeerd
L: 250 gram kibbeling :9
T: Cup a soup Toscaanse tomaat, warme chocolademelk, kleine gehaktbal
D: Pangafilet met pesto en broccoli

Vandaag:
O: Bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen, kop groene thee
L: noodles met kip
T: 300 gram wortels met houmous
B: drumles *O*
D: ? Ik denk groentesoep
Bij mij is het er altijd vet snel :P
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 19:49:20 #227
70532 loveli
N
pi_122564257
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Deze week (of begin volgende week) bij de Lidl een foodprocessor voor 70 euro... erg leuk ding !
11 feb ook een kettle bell, trainingsbank en rekstok.
crap in = crap out
pi_122564265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
Ik! Liefdesconsultant, it-consultant, interieur consultant... Wat wil je?
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 19:49:29 #229
70532 loveli
N
pi_122564268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
Anna.
crap in = crap out
pi_122564320
Consultant, dat vind ik net zoiets als mijn neefje die later manager wil worden. Manager van wat? Nou, gewoon manager. Want dan verdien je veel geld. :Y
pi_122564350
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik moet consultant spelen voor mijn studie: dus echt een bedrijf benaderen en dan een oplossing schrijven. Met mensen van verschillende studies.
Dus was wel benieuwd wat een consultant is/doet.
pi_122564369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik voel met je mee. :D
Eigenlijk zou je bij je rijexamen minstens 10 bijzondere verrichtingen voor parkeren moeten doen!
dan was ik nooit geslaagd :')
pi_122564377
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Goodbye het volgende:
Consultant, dat vind ik net zoiets als mijn neefje die later manager wil worden. Manager van wat? Nou, gewoon manager. Want dan verdien je veel geld. :Y
Dat zei ik ook bij de studiekeuzeadviseur in de eerste van de middelbare.., en volgens haar was dat ook geen beroep :')
pi_122564459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Anna.
Meldt!
pi_122564567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik moet consultant spelen voor mijn studie: dus echt een bedrijf benaderen en dan een oplossing schrijven. Met mensen van verschillende studies.
Fokken! :P

Nahar als je wil kan ik je wel pm'en. Of we gaan even lunchen tussen de consultants :D

wel handig... Al die mensen op internet die je kunnen helpen met school enzo :D
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:55:54 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122564633
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Gewoon een adviesopdracht doen dus. Wat zoek je? Ik ben nog op zoek naar studenten voor een imago onderzoek.
pi_122564638
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:50 schreef Goodbye het volgende:
facilitair manager en eerste huishouden consulent.

Verder is consultant vet leuk maar je moet wel een expertise hebben :')
pi_122564668
Lunch op vrijdag? :9
pi_122564691
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Fokken! :P

Nahar als je wil kan ik je wel pm'en. Of we gaan even lunchen tussen de consultants :D

wel handig... Al die mensen op internet die je kunnen helpen met school enzo :D
Haha.. Ja :P

Ik vind het toch altijd fijner het van 'echte' mensen te horen. Jullie spreken meer mijn taal.

Als het lekkere gasten zijn ben ik er wel bij :P
pi_122564721
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon een adviesopdracht doen dus. Wat zoek je? Ik ben nog op zoek naar studenten voor een imago onderzoek.
Ja wel internationaal!

Ik PM je even.
pi_122564790
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

facilitair manager en eerste huishouden consulent.

Verder is consultant vet leuk maar je moet wel een expertise hebben :')
Ahh.. Je geeft dus advies - maar hebt wel een expertise nodig.

Weer wat geleerd.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 19:59:11 #242
70532 loveli
N
pi_122564830
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Netwerken FTW!
crap in = crap out
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:00:14 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122564888
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wel internationaal!

Ik PM je even.
Leuk. Verheug me ook op het project met de studenten van coco morgen.
pi_122564976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Ahh.. Je geeft dus advies - maar hebt wel een expertise nodig.

Weer wat geleerd.
jaar ik kan wel advies geven over nucleaire technologie maar ik betwijfel of dat iemand dat serieus zou nemen :P

Maar consultant vet betekent volgens mij gewoon adviseur. Vroeger was je it-advizeur, nu it-consultant :D
pi_122565038
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Leuk. Verheug me ook op het project met de studenten van coco morgen.
Dat wist ik niet! Leuk zeg!! Oo is dat donderdag?!!
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:03:20 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122565076
Moet er even een dagje ovet nadenken probje. Dit is wel een heel groot project.
pi_122565132
Oh z moet zijn s, wat een suffe woordfout!
pi_122565141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Moet er even een dagje ovet nadenken probje. Dit is wel een heel groot project.
Ja wel redelijk groot, maar als bedrijf hoef je niet zo veel te doen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:04:33 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122565145
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

jaar ik kan wel advies geven over nucleaire technologie maar ik betwijfel of dat iemand dat serieus zou nemen :P

Maar consultant vet betekent volgens mij gewoon adviseur. Vroeger was je it-advizeur, nu it-consultant :D
Jup. In mijn vorige leven was ik adviseur voor nederlands duitse betrekkingen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:05:51 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122565220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja wel redelijk groot, maar als bedrijf hoef je niet zo veel te doen.
Nee, maar we moeten wel gevoelige bedrijfsinformatie ter beschikking stellen. :P
pi_122565261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, maar we moeten wel gevoelige bedrijfsinformatie ter beschikking stellen. :P
jazeker. dat zou ik niet (zomaar) doen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 06-02-2013 20:14:35 ]
pi_122565660
OT: van die gesuikerde spinnen gegeten: nu buikpijn ;(
pi_122565661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam rond 15.30 uur in het ziekenhuis en was geloof ik 20.30 weer thuis _O-. Had niet echt tijd om me ziekenhuispatiënt te voelen ;).

Fijn dat het weer wat beter gaat V1z :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122565925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:32 schreef loveli het volgende:
Jag had desem ons land in gestuurd, misschien wil iemand nog wat doorsturen? Kneden is een goede work-out.

*stuiter*
Morgen sporten, kan ik me zelf ook even afreageren :+
Ja, naar marmar. Verder niets meer van gehoord. Kan nog meer desem sturen, wanneer mensen het graag willen?
pi_122566072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb er eentje, van Freud gekregen afgelopen zomer. En ik heb een broodbakmachine. Mijn leven is compleet O+ :')
pi_122566129
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, naar marmar. Verder niets meer van gehoord. Kan nog meer desem sturen, wanneer mensen het graag willen?
Ik haal het hier gewoon vers, paar meter verderop O+
pi_122566192
Ik ga binnenkort brood bakken in de steenoven
pi_122566278
Als ik brood zou bakken zou ik er een willen in ruil voor hagelslag ;)

Ik ga mijn logge lijf eens naar de sportschool slepen...
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 20:24:56 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122566339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij mij is het er altijd vet snel :P
Bij mij normaal ook maar nu was er een opeenstapeling van fouten :X eerst hadden ze mijn bestelling geblokkeerd omdat ik ooit een rekening te laat had betaald. Ok dat snap ik maar vertel dat dan even :? Toen ze me gechecked hadden en mijn naam was gezuiverd was het pakket opeens vermist :') even later was ie verminkt en konden ze me pas een nieuw pakket toesturen als ie weer retour was. Als klap op de vuurpijl kreeg ik dit weekend een brief dat ik een boete moest betalen omdat ik het pakket nooit had opgehaald 8)7 Stelletje prutsers :')
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 20:26:59 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122566470
Net lekker gedrumd *O* Voor de Red Hot Chili Peppers liefhebbers: ik kan nu Californication drummen O+
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:27:13 #261
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122566482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Perruche het volgende:

Nu pas? :o
Ga zo douchen en slapen ;(
pi_122566518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:23 schreef Perruche het volgende:

Goed bezig!
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:27:59 #263
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122566540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
Net lekker gedrumd *O* Voor de Red Hot Chili Peppers liefhebbers: ik kan nu Californication drummen O+
Ha! Ik kan alles niet drummen
pi_122566712
Uniek, heb je De Marathon al gezien? :D
Doe wat je niet durft.
pi_122566827
Ja uniek... Nu pas! Dan om elf m'n mandje on en om 7 weer op... Hurray
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 20:32:16 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122566916
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ha! Ik kan alles niet drummen
Ok jij wint :P
  Moderator woensdag 6 februari 2013 @ 20:33:22 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_122567007
Ik moet ook weer eens gaan sporten, is inmiddels ook alweer twee weken geleden :@ dit weekend ga ik er weer voor :Y
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:34:20 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122567086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:31 schreef Perruche het volgende:
Ja uniek... Nu pas! Dan om elf m'n mandje on en om 7 weer op... Hurray
Boh, succes!! ^O^

Nee Henk... moet ik hem 'kopen'?? moeite waard?

I won, i won *O* *drumsalvo*
pi_122567254
Ja, echt superleuke film. Plat Rotterdams, lach en een traan, goede acteurs, de marathon van Rotterdam erin, ik heb me bijzonder goed vermaakt.
En nu wil ik misschien wel een marathon lopen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_122568722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, echt superleuke film. Plat Rotterdams, lach en een traan, goede acteurs, de marathon van Rotterdam erin, ik heb me bijzonder goed vermaakt.
Een marathon O+ _O_
pi_122569991
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D

@V1z, goed dat je er weer bent! Lekker rustig aandoen deze week. :)
pi_122570119
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Werd van de week ook al door een patient aangeraden, ook maar eens kijken. :P

Een marathon lopen? Oef. :D
pi_122570598
Misschien een marathon lopen!
Eerst maar eens kijken wat er uit mn fietstest komt volgende week, vrijdag hopelijk ingeloot zijn voor de halve in Londen en dan eens verder kijken. :D

Ik heb altijd geroepen dat een marathon te ver is, maar als je dan de beelden ziet in zo'n film, dan word je toch wel heel erg blij hoor. :D
Doe wat je niet durft.
pi_122570683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eerst maar eens kijken wat er uit mn fietstest komt volgende week, vrijdag hopelijk ingeloot zijn voor de halve in Londen en dan eens verder kijken. :D

Ik heb altijd geroepen dat een marathon te ver is, maar als je dan de beelden ziet in zo'n film, dan word je toch wel heel erg blij hoor. :D
Ik heb een paar keer een lopende ex-collega aangemoedigd. Het sfeertje alleen al O+
pi_122570761
Weet iemand toevallig een makkelijk programma om aantekeningen/mindmaps/etc weer te geven? PPT oid? maar dan beter?

Ik heb het ooit wel eens ergens bij iemand gezien maar ik ben het vergeten.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 21:27:21 #276
70532 loveli
N
pi_122570869
quote:

Een hele is veel erger dan 2 halve, zegt men.

Verder even op huis ouders aan het passen. Strooptocht langs (koel)kasten. De buit: roggebrood, ongebrande ongezouten cashews en *drumroll* gerookte kip. Hmz..
:Y)
crap in = crap out
pi_122570923
@viz wat was er nou allemaal aan de hand?
pi_122571109
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef Probability het volgende:
Weet iemand toevallig een makkelijk programma om aantekeningen/mindmaps/etc weer te geven? PPT oid? maar dan beter?

Ik heb het ooit wel eens ergens bij iemand gezien maar ik ben het vergeten.
prezi! is online
Kwak
pi_122571482
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

prezi! is online
bedoel geen presentatieprogramma maar meer dat je 'brainstrormkrabbels' makkelijk kan noteren.
prezi is t niet
pi_122571707
Billy, visio bedoel je?
pi_122571770
quote:

Misschien dan. :P

Jou schat ik zo gek nog wel in om een marathon te lopen. Ikzelf.... echt niet!. :N :D
pi_122571795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:38 schreef V1z0R het volgende:
Billy, visio bedoel je?
hm.. ja maar dan wat speelser.

misschien heb ik het gewoon verzonnen hoor :+
pi_122572340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Een hele is veel erger dan 2 halve, zegt men.

Verder even op huis ouders aan het passen. Strooptocht langs (koel)kasten. De buit: roggebrood, ongebrande ongezouten cashews en *drumroll* gerookte kip. Hmz..
:Y)
Dat komt doordat je maar 15 kilometer op conditie kunt lopen. De rest is karakter :Y
pi_122572817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:39 schreef Probability het volgende:

[..]

hm.. ja maar dan wat speelser.

misschien heb ik het gewoon verzonnen hoor :+
Dan toch wat kwak zegt en prezi? Dat het om te presenteren is betekent niet dat je het zo hoeft te gebruiken. :P
Heeft speelse ui namelijk
pi_122573035
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat komt doordat je maar 15 kilometer op conditie kunt lopen. De rest is karakter :Y
ik loop 5 km al op karakter geloof ik
pi_122573063
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan toch wat kwak zegt en prezi? Dat het om te presenteren is betekent niet dat je het zo hoeft te gebruiken. :P
Heeft speelse ui namelijk
ok ga het proberen :P
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 21:55:11 #287
70532 loveli
N
pi_122573339
quote:

[..]

Mijn karakter heeft moeite om conditie op te bouwen voor die eerste 15 kms, geloof ik.
crap in = crap out
pi_122574066
quote:

[..]

Ik denk niet dat dat waar is.
pi_122574200
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn karakter heeft moeite om conditie op te bouwen voor die eerste 15 kms, geloof ik.
Is 'ons' record 12km, of telt die niet?
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 22:02:28 #290
70532 loveli
N
pi_122574341
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Is 'ons' record 12km, of telt die niet?
14 toch? Maar dat was met welkome rustmomenten tussendoor.
crap in = crap out
pi_122574342
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:55 schreef loveli het volgende:

[..]

:+
pi_122574403
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

Artsen kunnen er ook naast zitten :Y
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 22:04:55 #293
70532 loveli
N
pi_122574582
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Artsen kunnen er ook naast zitten :Y
Eerste deel is op glycogeenreserves, die kun je opbouwen, laatste 10 km moet je iets anders zien te verbranden, want zoveel glucose kun je niet opslaan/innemen. Ofzo.
crap in = crap out
pi_122574633
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

30 op conditie, de rest op karakter idd. :)
Doe wat je niet durft.
pi_122574735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:26 schreef MaJo het volgende:
cool!
pi_122574872
Ik vind 5 op hardloopschoenen al heel mooi,karakter loopt niet zo lekker.
Pump was lekker maar niet kapot...morgen combat + balanceert en dan vrijdag even lekker niets!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 06-02-2013 22:15:11 ]
pi_122574876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerste deel is op glycogeenreserves, die kun je opbouwen, laatste 10 km moet je iets anders zien te verbranden, want zoveel glucose kun je niet opslaan/innemen. Ofzo.
Ik begreep van de betreffende arts dat het meer cardiovasculair zat, dat je na 15 km verder geen conditie meer op kunt bouwen of zo.
  Vis een optie? woensdag 6 februari 2013 @ 22:19:10 #298
70532 loveli
N
pi_122575673
Linksom of rechtsom, de eerste marathonloper viel na afloop nogal dood neer. Heb geen behoefte hem na te doen :+
crap in = crap out
pi_122576121
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 22:19 schreef loveli het volgende:
Linksom of rechtsom, de eerste marathonloper viel na afloop nogal dood neer. Heb geen behoefte hem na te doen :+
Haha indeed. Mij werd in hetzelfde gesprek verteld: waarom zou je sowieso meer dan 15 lopen....heeft toch geen zin. Was toen nog in EDS ontkenning :+
pi_122578477
Haaaai!
pi_122578532
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')