Ehm, wat heeft dit voor implicaties dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef bork het volgende:
mijn ID-kaart was inderdaad de boosdoener bij het inchecken bij de NS-paaltjes.
Bedankt dus.
Na de laatste software update gaf de NS-paal aan dat ik maar met 1 OV-product kon inchecken er was dus iets in mijn Geldbeutel wat de software dit liet doen, jij had de Bahncard al vrij gepleit, het was dus het ID. Implicaties: je kan niet je ID en je OV-chipkaart in een Geldbeutel doen om in- en uit te checken zonder foutmelding, simpel toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, wat heeft dit voor implicaties dan?
Had ik ook last van, maar bij mij werkt het inmiddels weer. De poortjes&paaltjes herkennen mijn ID niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:24 schreef bork het volgende:
[..]
Na de laatste software update gaf de NS-paal aan dat ik maar met 1 OV-product kon inchecken er was dus iets in mijn Geldbeutel wat de software dit liet doen, jij had de Bahncard al vrij gepleit, het was dus het ID. Implicaties: je kan niet je ID en je OV-chipkaart in een Geldbeutel doen om in- en uit te checken zonder foutmelding, simpel toch?
Waar kan ik vinden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
Net pas thuis. Bedankt voor de positieve reacties op mijn stage verslag over de DM
Ik was ook al op zoekquote:
quote:De situatie op het spoor is vorig jaar onveiliger geworden. In 2012 reden treinen 175 keer door rood. Een jaar eerder was dat nog 155 maal.
Een woordvoerder van de Inspectie Leefomgeving Transport (ILT) bevestigde die cijfers donderdag na berichtgeving in De Telegraaf.
''Of het een eenmalige uitschieter is of een trend, moet nog blijken'', aldus de woordvoerder.
''De eerste maanden van 2012 lag het aantal door rood rijdende treinen hoger dan gemiddeld. In de maanden daarna waren er geen bijzonderheden, maar is het aantal ook niet ingelopen. En in november is er nog een piek geweest.''
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:45 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Gave foto!
Ik neem aan dat je de foto nog bewerkt hebt, of heb je een filter gebruikt?
Dank julliequote:
twitter:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 07-02-2013 om 08:36:24@MarkMinus conducteur op de trein roept om indien je bij drukte 1e klas mag reizen. Als dat niet zo is, mag je hier helaas ook 1/2 reageer retweet
Gaat echt nergens overtwitter:NS_online twitterde op donderdag 07-02-2013 om 08:36:58@MarkMinus niet zitten met een 2e klas vervoersbewijs. 2/2 reageer retweet
de reiziger mag er nooit vanuit gaan dat het zo isquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:02 schreef zoem het volgende:
twitter:twitter:NS_online twitterde op donderdag 07-02-2013 om 08:36:24@MarkMinus conducteur op de trein roept om indien je bij drukte 1e klas mag reizen. Als dat niet zo is, mag je hier helaas ook 1/2 reageer retweet
Gaat echt nergens overtwitter:NS_online twitterde op donderdag 07-02-2013 om 08:36:58@MarkMinus niet zitten met een 2e klas vervoersbewijs. 2/2 reageer retweet
![]()
Het komt niet vaak voor dat conducteurs dit omroepen; zij gaan er meestal stilzwijgend vanuit dat dit mag bij grote drukte (lees: geen 2e klas zitplaatsen meer over zijn).
Geen brede randstad, dus niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:34 schreef Peterselieman het volgende:
is er geen aangepaste dienstregeling vandaag? Het sneeuwt namelijk in Groningen
dat boeit niet. Normaal passen voor ieder vlokje de dienstregeling aan en nu niet. Dat dit kan in Nederlandquote:
Het ging mij er meer om dat de ID dus blijkbaar ook gebruik maakt van dezelfde opzichtig gammele technologie als de OVC. En dat daarmee de deur naar identiteitsfraude in principe wagenwijd open staat. En dat is wel zorgelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:24 schreef bork het volgende:
[..]
Na de laatste software update gaf de NS-paal aan dat ik maar met 1 OV-product kon inchecken er was dus iets in mijn Geldbeutel wat de software dit liet doen, jij had de Bahncard al vrij gepleit, het was dus het ID. Implicaties: je kan niet je ID en je OV-chipkaart in een Geldbeutel doen om in- en uit te checken zonder foutmelding, simpel toch?
Ja, en op de noordpool sneeuwt het ook. WHO CARESquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:34 schreef Peterselieman het volgende:
is er geen aangepaste dienstregeling vandaag? Het sneeuwt namelijk in Groningen
Zit allebei gewoon een RFID chip in, niks meer niks minderquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de ID dus blijkbaar ook gebruik maakt van dezelfde opzichtig gammele technologie als de OVC. En dat daarmee de deur naar identiteitsfraude in principe wagenwijd open staat. En dat is wel zorgelijk
ok, Dat is een goede zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat de ID dus blijkbaar ook gebruik maakt van dezelfde opzichtig gammele technologie als de OVC. En dat daarmee de deur naar identiteitsfraude in principe wagenwijd open staat. En dat is wel zorgelijk
Waar staan we nu? 5 + 7 +1 = 13 toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef b2py het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)inter_zet_aan__.html
Ik ben benieuwd of we de 20 dagen winterdienstregeling in 1 winter gaan halen..
Zeer correct.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar staan we nu? 5 + 7 +1 = 13 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |