SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 09:36:57 ]![]()
Jep, voelde pas dat t glad was toen ik van m'n fiets afstapte en met m'n voet een beetje weg gleed.quote:NIEUW: Foto's!![]()
Viel je toen in een spagaat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, voelde pas dat t glad was toen ik van m'n fiets afstapte en met m'n voet een beetje weg gleed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
"In verwegnistan zijn 2 mensen geëxecuteerd. "quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet weten wat er in de wereld gebeurt
Lekker boeiend, kan er toch niks aan veranderen.
![]()
Ik volg elke dag het nieuws
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Niet weten dat er meer nieuws isquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"In verwegnistan zijn 2 mensen geëxecuteerd. "
Lekker boeiend, kan er toch niks aan veranderen.
![]()
![]()
Natuurlijk welquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet weten dat er meer nieuws is. Ik kijk altijd even op nu.nl, maar lees niet alles.
![]()
Fietspaden wel goed gestrooid toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, voelde pas dat t glad was toen ik van m'n fiets afstapte en met m'n voet een beetje weg gleed.Als dat zo was lag hij wel in het ziekenhuis denk ikquote:Ik kijk 's avonds het nieuws op tvquote:![]()
Miley Cyrus (ofzo) onverwachts zwanger van Justin Bieberquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet weten dat er meer nieuws is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 09:18:28 ]![]()
Mij serieus nemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Ik kijk altijd even op nu.nl, maar lees niet alles.
![]()
![]()
Nah, lag ook een hoop troep.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fietspaden wel goed gestrooid toch?
[..]
Klinkt als fietsen over bubbeltjesplastic![]()
Maar weinig van gladheid gemerkt. Al heb ik wel voorzichtig gedaan uit voorzorg in sommige bochten.NIEUW: Foto's!![]()
Ik neem een korte break van het forum. Dit betekent heel concreet dat ik in lurkstand ga omwille van samenlopende omstandigheden die spanning in m'n hoofd gegeven heeft.
Groetjes en
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
3 x keer bijna op mijn bek gegaan. Maar hee ik leef nog.
Koen is ook op zijn billen gevallen.. Ik moest een beetje lachen waardoor hij nog harder ging huilen![]()
Wat, dat is hier 10 km vandaan. En hier ligt gewoon 15 cm ofzoquote:Zuidelijker in Noord-Limburg viel minder sneeuw: Kessel 1 à 2 centimeter![]()
![]()
Whahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is ook op zijn billen gevallen.. Ik moest een beetje lachen waardoor hij nog harder ging huilen![]()
![]()
pics!quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat, dat is hier 10 km vandaan. En hier ligt gewoon 15 cm ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Kinderen kunnen er slecht tegen als je ze uitlacht hequote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
Koen is ook op zijn billen gevallen.. Ik moest een beetje lachen waardoor hij nog harder ging huilen
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ben ik blij dat ik niet in nep-Duitsland woonquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat, dat is hier 10 km vandaan. En hier ligt gewoon 15 cm ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet in nep-Duitsland woon
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet in nep-Duitsland woon
Hier ligt geeneens sneeuw
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoe maak je een kitten duidelijk dat je haar niet op schoot of op je toetsenbord wil hebben?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zoietsquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen kunnen er slecht tegen als je ze uitlacht he![]()
Mooie omgeving hier hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet in nep-Duitsland woon![]()
![]()
Eraf zetten.. en herhalenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe maak je een kitten duidelijk dat je haar niet op schoot of op je toetsenbord wil hebben?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe maak je een kitten duidelijk dat je haar niet op schoot of op je toetsenbord wil hebben?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Als jij zo goed kan schatten, dan zal je vriend wel een micro-penis hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is mijn schatting he
Dan zullen het wel 3 cm zijn
Ik zal even meten![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij zo goed kan schatten, dan zal je vriend wel een micro-penis hebben.![]()
!!!!
![]()
Die heb ik vakkundig opgemeten voor de zekerheidquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij zo goed kan schatten, dan zal je vriend wel een micro-penis hebben.![]()
![]()
Waarom zou je dat doen eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die heb ik vakkundig opgemeten voor de zekerheidDat hij die behoefte hebt snap ik nog wel maar ....
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 09:28:07 ]![]()
Waarom?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die heb ik vakkundig opgemeten voor de zekerheid![]()
![]()
Net of ik dat heb gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen eigenlijkDat hij die behoefte hebt snap ik nog wel maar ....
![]()
![]()
5? Waar heb jij rekenen geleerd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die 5 cm voel je niets van hoor![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die 5 cm voel je niets van hoor
NIEUW: Foto's!![]()
Wat is er?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog niet wakkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5? Waar heb jij rekenen geleerd?
ik las 13 ipv 15![]()
![]()
Erg hequote:Op woensdag 6 februari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tis nog te vroeg om iets van serieus te doen Vinnie
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben al meer dan een uur wakker. Wel dus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tis nog te vroeg om iets van serieus te doen Vinnie![]()
Ik al driequote:Op woensdag 6 februari 2013 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur wakker. Wel dus.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker
ik las 13 ipv 15![]()
![]()
nou sorry hoor maar ik weet het omdat een vrouw het heeft opgemeten....quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen eigenlijkDat hij die behoefte hebt snap ik nog wel maar ....
![]()
![]()
Echt sommige vrouwenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar ik weet het omdat een vrouw het heeft opgemeten....WAAROM ?
![]()
Je weet natuurlijk nooit wanneer het over kan zijn. Misschien waren jullie ergens achter gekomen, of had iemand roddels lopen vertellen en wilden jullie me niet meer sprekenquote:![]()
![]()
Autistquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel, het is nog geen studeertijd![]()
![]()
Dit klinkt alsof je wat te verbergen hebt.. ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wanneer het over kan zijn. Misschien waren jullie ergens achter gekomen, of had iemand roddels lopen vertellen en wilden jullie me niet meer spreken![]()
![]()
quote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Welquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kan niet afwijken van je vaste ritme
Ik wil alleen niet al te serieus doen voordat ik ga studeren, want dan moet ik al uren achterelkaar serieus bezig zijn![]()
![]()
Oké.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel
Ik wil alleen niet al te serieus doen voordat ik ga studeren, want dan moet ik al uren achterelkaar serieus bezig zijn![]()
Wat was de uitslag?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar ik weet het omdat een vrouw het heeft opgemeten....
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus dan kan ik niet met jou op 1 hotelkamerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan kan ik niet met jou op 1 hotelkamer![]()
![]()
tuurlijk welquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan kan ik niet met jou op 1 hotelkamerssst
![]()
![]()
Yeahquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
misschien wilde haar vriendinnen et weten weet ik veelquote:was dus niet nodigquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder:
WTF een man die z'n eigen lul niet heeft gemeten![]()
![]()
Genoegquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je wat te verbergen hebt.. ?![]()
![]()
zo doe je dat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik blijf ga natuurlijk wel kijken meedoen he...![]()
Een man met vele geheimenquote:
Nee sorry mijn nieuwsgierigheid wint het niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 09:45:18 ]![]()
PM, DM, WA, FB-chat, SMSquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga wel in het hotel op zoek naar DaMook dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk wel kijken he...
[b]AirwiN schreef [/b]
mensen die vanuit hun eigen referentiekader postenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:44 schreef Cryothic het volgende:
Te weinig om over op te scheppen dus![]()
![]()
Sorry cry, ik moest lachenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die vanuit hun eigen referentiekader posten
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: