Ah dat is wel fijn nieuws meis!quote:
Ik vind het echt jammer dat het niet raak was, want ik zat er met mijn kopje leutquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:41 schreef Chanty het volgende:
(hoewel ik niet snap hoe je met zoveel zaad in je lichaam nog kunt missen).
EN DUS GA IK JOU NU KEIHARD IN DE OP ZETTEN!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef zandsculptuur het volgende:
He Chanty balen, maar fijn dat je gelijk door kunt.
Limone beterschap.
Hier bijna klaar met de primolutben benieuwd of het dan meteen doorzet.
In dat geval ben ik tijdens mijn NOD in Parijs. Dat zou wel heel romantisch zijn om daar positief te testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Nee! Nog even wachten of ik wel ongesteld word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Ik voel me zo incompleet zonder jou hier.
Eerst nog even carnavallen.
Mét bier![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Eerst nog even carnavallen.
Mét bier
Joh, dat is lulligquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Caireann het volgende:
ik had nog even contact opgenomen met de gyn. er zijn blijkbaar in de verzekeringswet een aantal dingen veranderd waardoor ik niet meer rechtstreeks bij mijn oude vertrouwde gyn ,die bekend is met mijn endometriose en het ook serieus neemt, terecht kan. ik moet weer eerst naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing.moet toch evenzeer het jaar volmaken zeiden ze, endometriose of niet....
Droge witte wijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken. Nou hoef ik je niet meer!
![]()
Zoete witte wijn.
Thanks! Die bloedingen na 14, 15 en 15 dagen waren ook heel heftig en lang. Logisch dus, als er nog van alles afgestoten moet worden... Wat ik zelf grappig vind om te zien is dat we tijdens die cyclus van 35 dagen met vakantie waren. Vakantie is dus echt goed voor de mensquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Kursor het volgende:
Limone, de eerste hele korte cyclus is voor zover ik heb begrepen eigenlijk geen cyclus, maar waarschijnlijk het laatste beetje van de miskraam. Bij mij werd het bloeden een paar, weet niet meer uit m'n hoofd hoeveel, weken na de curettage ook weer erger. De gyn heeft mij uitgelegd dat het laatste restje baarmoederhals in opbouw pas bij een lage hCG-concentratie wordt afgestoten, een soort menstruatie die dus nog hoort bij de eisprong met de miskraam als uitkomst. Ook moet je hCG ver genoeg gedaald zijn om je cyclus weer te laten starten en naar aanleiding daarvan wordt je zonder bevruchting/innesteling/... Na een x aantal dagen weer ongesteld. Dat zou dan in mijn ogen je tweede bloeding, na ongeveer een maand dus zijn (of eventueel zelfs pas de derde bloeding na zes weken). De tweede en derde bloeding kan ik helaas niet echt rijmen. Het lijkt erop dat je cyclus zich daarna wel aardig hersteld heeft toch? Altijd leuk hè die biologie
Enig nadeel, mijn schoonfamilie is er ook bij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Caireann het volgende:
dat zou wel erg mooi zijn! positief testen in parijs!
Gadverdarrie, zoete witte wijn..quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken. Nou hoef ik je niet meer!
![]()
Zoete witte wijn.
Wat heftig zeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef DJMomo het volgende:
Kursor, fijn, weer wat opgeklaard in je hoofd. Zet m op deze ronde weer he!
Limone, balen joh, ziek zijn is ruk.
Met de longontsteking gaat t matig. Ik werk wel elke week een paar uur meer, maar merk gewoon in de middag dat het op raakt: buiten adem, veel pijn weer op de luchtwegen enz enz. Wordt wel steeds later in de dag, dus dat is goed, maar ik ben er nog niet.
Oké, oké.. dan middelen we wel: Rosé bier.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Gadverdarrie, zoete witte wijn..
Bier
Zal ik dan ook voor het eerst in mijn baby-makende-leven een NOD op geven?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Menschen, de OP is aangepast.
- Soempie staat er bij in.
- Babbel is er uit
- Iedereen die ongesteld is (geweest) is uit de NOD-lijst. Ik kon alleen heel weinig nieuwe NOD's vinden. Wie heeft er nog wat?
![]()
Jeej!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Zal ik dan ook voor het eerst in mijn baby-makende-leven een NOD op geven?
*tatatataaa 9 maart
Mooi.. *Stil isquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jeej!Heldin. Hij staat er in!
Nog meer mensen die (voor het eerst in hun baby-makende-leven) hun NOD in de OP willen? Het is er echt heel gezellig.
Mijn NOD-met-een-slag-om-de-arm-vanwege-zeer-wisselende-cycliduur is 5 maart.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
...
- Iedereen die ongesteld is (geweest) is uit de NOD-lijst. Ik kon alleen heel weinig nieuwe NOD's vinden. Wie heeft er nog wat?
![]()
Nou spannend wat eruit gaat komen maar fijn dat ze je serieus neemt. Snap ook niet dat de huisarts dat niet deed want jullie zijn toch echt al een hele tijd bezigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Sethiwe het volgende:
Djmomo fijn dat je er weer echt voor kan gaan.
Chanty je geeft er wel een positieve draai aan, maar jammer dat het niet gelukt is.
Beterschap Limone en djmomo.
Caireann jammer dat je niet naar je eigen vertrouwde gyn toe kan.
Hier eerste bezoek gyn erop zitten. Bloed geprikt, echo gehad en vriend moet zijn spulletje inleveren. Gyn nam me meer serieus dan de huisarts, voor mijn gevoel.
Gyn denkt aan pcos en gaat nu een cyclus monitoren dmv echo's. Maar goed wat er definitief uitkomt moeten we afwachten. Ondertussen een serieuze poging doen om af te vallen raadde de gyn aan.
Maandag volgende echo, scheelde dat ik nu op dag 7 zat, mocht gelijk bloedprikken en cyclus vervolgen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Sethiwe, fijn dat de gyn verder onderzoek gaat doen. Gaat het onderzoek met de echo's nu direct door of moet je bijvoorbeeld je cyclus nog afwachten?
mijn ei zou deze maand de 14e moeten zijn...hoe romantisch...je kindje op valentijnsdag in elkaar knutselenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Chanty, wat jammer.
Sethiwe, fijn dat de gyn verder onderzoek gaat doen. Gaat het onderzoek met de echo's nu direct door of moet je bijvoorbeeld je cyclus nog afwachten?
Ik heb een beetje gerekend en mijn NOD mag op 14 februari.
Niet geschoten, altijd mis. Bovendien zal er misschien nog wel wat tijd zitten tussen doorverwijzing en daadwerkelijke afspraak bij de gyn, dus dan kun je in de tussentijd vast tempenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
LiefIk twijfel daar inderdaad de laatste dagen ook wel over om eerlijk te zijn. Misschien dat er toch iets niet helemaal goed is... Ik heb alleen niet een heel arsenaal aan temperatuuroverzichten oid. Ik ben dus best bang dat ik geen doorverwijzing krijg...
Ik weet wat er mis ging: verkeerde tactiek!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:57 schreef Purple010 het volgende:
O ik heb ook erg moeten lachen om die veel zaad opmerking haahaahahah.
Hier ook soms het idee dat we een fabriekje en een ontvanger zijn!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
mijn ei zou deze maand de 14e moeten zijn...hoe romantisch...je kindje op valentijnsdag in elkaar knutselen
Inderdaad gewoon doen waar je je goed bij voeltquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat is inderdaad romantisch bla bla! Hopelijk brengt het geluk!
Ik heb jullie berichtjes gelezen; ik weet gewoon alleen niet zo goed of ik er gelijk wat mee wil doen. Het voelt nog goed om het zelf te blijven proberen. Ergens heb ik nog steeds vertrouwen dat het ons gaat lukken namelijk. Ik heb behalve de vele positieve ovulatietesten geen symptomen volgens mij van pcos. En misschien had mijn eierstok juist deze maand moeite met de eisprong. Ik vind het fijn om nog hoop te hebben denk ik.
Ja. Ik was tien weken zwanger. Ik vind het daarom ook wel logisch dat ik daarna dus 10 weken heb moeten 'ontzwangeren'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:54 schreef Purple010 het volgende:
Even bij gelezen.
Kursor goed dat je er zo in zit! You go Girl
Chanty niet leuk, op naar de volgende ronde.
Limone wow daar heb je een lange naslag van.
Djmomo, ik snapte je bericht niet maar nu wel. Ook jij nieuwe ronde nieuwe kansen.
Frummel ga voor je gevoel!
En alle mensen die ik vergeten ben, dikke knuffel voor jullie![]()
Vind het ook doodeng dat mn NOD nu als eerste in de OP staat.
Voel me eigenlijk super, geen kwaaltjes o.i.d.
Wel peu nerveux.
Probeer het een beetje uit mn hoofd te zetten, maar lukt niet echt met allemaal zwangeren en babies in mijn omgeving.
Ja, dat klinkt eigenlijk best wel logisch. Bij relaties is het maar 1/3 van de tijd om over iemand heen te komen, zeggen ze. En ik hoop dat Bla gelijk heeft. Zit in ieder geval goed in mn vel en veel energie!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:32 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja. Ik was tien weken zwanger. Ik vind het daarom ook wel logisch dat ik daarna dus 10 weken heb moeten 'ontzwangeren'.
Bla heeft weleens gezegd dat het hebben van geen kwaaltjes juist een heel goed teken kan zijn
Ja, met het grote verschil dat het ene puur lichamelijk is en het andere geestelijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt eigenlijk best wel logisch. Bij relaties is het maar 1/3 van de tijd om over iemand heen te komen, zeggen ze.
Feestje voor zandsculptuurquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Dat klinkt goed martine
Mijn lijf wil kennelijk heel graag ongesteld worden, ik heb ineens mega spotting door de primolut heen. Ik had begrepen dat dat helemaal niet kon, omdat het zo'n paardenmiddel zou zijn. Goed teken dus
. Morgen laatste dagje, en daarna mag het feestje losbarsten
![]()
.
Wel precies tijdens de carnaval en onze wintersportvakantie, maar soit.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Jullie zijn lief!Ik voel me echt gesteund door dit forum. Ik praat er ook wel met andere mensen over, maar dan ga je toch al snel ergens anders over praten. Thx meiden!
Maar, lichaamtechnisch gezien zou het een stijging moeten zijn toch?quote:
Ah, hm, dat van die dip had ik niet gelezen, wel van de stijging die ná je eisprong plaats vindt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Limone het volgende:
Eerst laag, tot de eisprong en als de eisprong voorbij is dan weer omhoog. Iig dat heb ik er van begrepen..
Oh van P tracker ben ik wel fan! Dat doet ie bij mijn niet, hoor!Bij mij begint ie netjes op dag 1 van de menstruatie. Gek.. Anders neem je gewoon een andere.. er zijn er zat.
Ja, nee, dit kan niet hoor!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
M'n nod mag er weer uit. Ik ben vandaag ongesteld geworden.![]()
Nieuwe nod is 4 maart. Excuses voor het ongemak.
Ja, of naja, zo is het bij mij. Ieder lijf is natuurlijk weer anders. Maar als je temperatuur stijgt ben je te laat en zo lang het laag blijft zou ik het er van nemen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:58 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, hm, dat van die dip had ik niet gelezen, wel van de stijging die ná je eisprong plaats vindt.
Ik heb er nu in totaal drie: P.D., Period Plus en dus P Tracker. Period Plus werkt op zich wel, alleen geeft ie de totale cycluslengte niet aan. Aangezien ik ineens zo vaak overtijd ga wil ik toch graag ergens bijvoorbeeld een 46 willen zien staan ( = lengte vorige rare lange cyclus) op het moment dat ik wel ongesteld werd.
P.D. ben ik nu mee bezig om te kijken hoe die werkt. De app is in het Nederlands, maar ik kom er nog niet uit hoe ik mijn ongesteldheid aan kan geven.
[..]
Ja, nee, dit kan niet hoor!!Gewijzigd!
Hihi!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, of naja, zo is het bij mij. Ieder lijf is natuurlijk weer anders. Maar als je temperatuur stijgt ben je te laat en zo lang het laag blijft zou ik het er van nemen!![]()
Ik had op een gegeven moment 5 of 6 apps en alle apps die ik niet na 2 uur begreep heb ik (in tranen van woede) weggeflikkerd.
Thanks voor de info!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Skippy, bij mij (en volgens mij is dat een normaal beeld) is een cyclus lage temp (tijdens ongi kan hij nog iets hoger zijn idd. zoals je scheef), dan een dip (eisprong) en dan een stijging die boven je basale temp uitkomt (0,2 tot 0,5 gr. ongeveer). Dus bijv.
dag 1 t/m 12 -> 36.3 - 3.6
dag 13 -> 36.1 - 36.3 (ovulatie dip, kan ook 2 dagen duren)
dag 14 t/m 28 -> 36.7 - 37.2
en als je zwanger bent blijft de temp boven 36.6 (meestal rond of boven 37).
De kans was ook wel erg klein deze maand, omdat m'n man weg was voor z'n werk. Wel fijn om te weten dat alles werkt en welke datum ik nu wel aan kan houden volgende maand.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef DJMomo het volgende:
Soempie, mooi op tijd! Maar verder niet leuk nie
Maar aan de andere kant: die piek heb je pas na je eisprong, dus eigenlijk is het dan toch alleen maar gunstig als je die piek net iets eerder vindt? Of denk ik krom? Als je je cyclus in kaart wilt brengen snap ik het, maar als het voor de hatseflats-eisprong-zwangerwens is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:13 schreef happyme28 het volgende:
Inderdaad concentratie, kan hij te vroeg een piek geven
http://www.sensitest.nl/v(...)bruik-ovulatietesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: die piek heb je pas na je eisprong, dus eigenlijk is het dan toch alleen maar gunstig als je die piek net iets eerder vindt? Of denk ik krom? Als je je cyclus in kaart wilt brengen snap ik het, maar als het voor de hatseflats-eisprong-zwangerwens is?
Ik denk weer eens te veel na hè?
Nee die piek krijg je 24-48 uur voor je eisprong. Je temp stijgt ná je eisprong. Zo heb je dus check check dubbelcheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Oh gut, nee, natuurlijk. Dat geldt voor de temperatuur. Ik moet ook gewoon niet willen nadenken als ik net pas wakker ben.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee die piek krijg je 24-48 uur voor je eisprong. Je temp stijgt ná je eisprong. Zo heb je dus check check dubbelcheck
Ik moest een beetje lachenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef Limone het volgende:
Ik heb vanochtend getemperatuurd en ben daarna direct weer in slaap gevallen zonder het op te schrijven.. Ik weet het niet meer
De druk, de druk! Niet te houden!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Ghehe. Ik zou het gek vinden als de dokter tegen mij zou zeggen dat ik moet stoppen met temperaturen omdat ik er anders veel te veel druk op leg..
Nog zo'n ijskonijn! Ik ben benieuwd wat je ultieme low wordt!quote:Op maandag 11 februari 2013 10:44 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
De druk, de druk! Niet te houden!![]()
Ik dropte vanmorgen van 36,2 naar 35,9 trouwens. Brrrrrrrrrrrr.
Dat je nog leeft!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hopelijk vinden ze snel iets zodat ze er wat aan kunnen doen careanne (ik scroll niet steeds terug, je weet dat ik t tegen jou heb ook al schrijf ik je naam fout hihi)
Ik zat vanmorgen op de 43.3 ..moet niet gekker worden
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
moets dus 34.3 en niet 43.3 zijn he ..lijkt me duidelijk
quote:Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
moets dus 34.3 en niet 43.3 zijn he ..lijkt me duidelijk
quote:Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Limone het volgende:
[..]Maar ook voor deze temperatuur kan natuurlijk gezegd worden: dat je nog leeft!
hehe moet je nagaan hoe mijn vogel zich voeltquote:Op maandag 11 februari 2013 10:43 schreef ProjSkippy het volgende:
Pfoe Caireann (ik moet steeds terug scrollen om te kijken hoe ik je gebruikersnaam moet spellen). Fijn dat hij inmiddels weer thuis is, maar wel schrikken zeg!
uurtje rijden dus valt meequote:Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef Limone het volgende:
Heftig Caireann! Wonen jullie een beetje dichtbij?
Zolang je niet mijn huisarts hebt, zal het wel goed gaanquote:Op maandag 11 februari 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Ghehe. Ik zou het gek vinden als de dokter tegen mij zou zeggen dat ik moet stoppen met temperaturen omdat ik er anders veel te veel druk op leg..
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Zolang je niet mijn huisarts hebt, zal het wel goed gaan.
Donderdag heb ik weer een echo, vandaag was er nog weinig veranderd, dus ik denk niet dat ik al mee kan doen met valentijnsei. Bloeduitslag was wel goed, en liet geen PCO beeld zien, maar echo wel.
De wekker staat hier altijd op het zelfde tijdstip en dan meet ik altijd directquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje voor de temperatuurders hier, meten jullie elke dag op dezelfde tijd, of gewoon zodra je wakker wordt?
MBK heb ik een hele tijd heel fijn gebruikt. Totdat mijn cyclus ineens veel langer werd. Een cyclus van 47 dagen wil die app opbreken in twee korte cycli, een van 23 en een van 24 dagen. Ik heb ze een x aantal keer gemaild, maar geen reactie over hoe ik de app duidelijk kan maken dat het één hele lange cyclus wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Blokje. het volgende:
Ik duim mee voor purpleBen erg benieuwd.
Proj, ik was ook echt niet onder de indruk van veel appsBen uiteindelijk gesettled met MyDays en MijnBiologischeKlok (MBK).
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef Dyre het volgende:
Ik ben me vandaag toch ongesteld geworden, niet normaal. Ik zal jullie de details besparen, maar ik ga een extra wasje draaien vandaag
Ze waren op sinds vorige week donderdag, dus toen ben ik ermee gestopt. Geen idee dus... Maar mijn buik voelt wel aan alsof het gaat doorbreken hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef L0t.. het volgende:
Zijn je ovulatietesten nog steeds positief Frummel?
Hmm oké. Nou ik hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ze waren op sinds vorige week donderdag, dus toen ben ik ermee gestopt. Geen idee dus... Maar mijn buik voelt wel aan alsof het gaat doorbreken hoorEn gezien mijn vorige cycli denk ik wel te weten welke dag echt de ovulatie is geweest. Ik vermoed dat mijn luteale fase iets langer is dan 14 dagen, dus dan word ik waarschijnlijk morgen ongesteld.
dat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:09 schreef martine1984 het volgende:
Sethwi voor mij hoef je niet op te schuiven. Ik vind het interessant om te horen hoe het je vergaat. maar ik kan me voorstellen dat het voor je zelf prettiger is om een klankbord te hebben bij mensen die in t zelfde schuitje zitten.
Nou ja..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Limone het volgende:
Jammer, Skips. Zit er geen regelmaat in de temperatuur of ook geen regelmaat in de ovulatietesten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie één hele sterke stijging die nog steeds aanhoudt, maar ik heb er in die dagen en de dag dat mijn temperatuur zo ver dropte denk ik 10 ovulatietesten tegenaan gegooid en die blijven allemaal negatief. Of nouja, ik heb al sinds de eerste ovulatietest (ik ben bijna direct aan het begin van deze cyclus begonnen met ovulatietesten) steeds een heeeeeel licht streepje, maar het streepje blijft op iedere test even licht. Ik had toch inmiddels daar wel iets op moeten vinden als ik naar die temperatuurdrop en daarna die stijging kijk.
In verband met mijn lange cyclussen etc de afgelopen twee maanden verwacht ik mijn eisprong eigenlijk nog niet.. en ook voor een cyclus van een normale lengte zou ik hem op zich nog niet moeten hebben. Dus daardoor snap ik nog minder van de temperaturen.
Zand:. Maar je weet maar nooit of er al wat gebeurt deze maand
.
Chanty:![]()
Hij klapte van 35,9 naar 36,4. Maar daar blijft 'ie nu zo lang op hangen dat ik er niets aan kan verbinden. En hoeveel ovulatietesten ik er ook tegenaan gooi, ze blijven negatief.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef Sethiwe het volgende:
ProjSkippy ik zie nog geen duidelijke stijging, volgens mij is er nog geen eisprong geweest. Maar waarom je een paar dagen een lagere temp had durf ik niet te zeggen.
Ik schommelde ook vaak tussen de 36.2 en36,6 af en toe een uitschieter van 36.8, maar na mijn eisprong zat ik tussen de 36.9 en 37,1.
Daar zat je met de eerste paar metingen ook op, daarom vind ik het niet een echte stijging. Daar zag ik namelijk wel een goed verschil in. Jammer genoeg maar 1x ipv de 4 cyclussen die ik heb getempt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hij klapte van 35,9 naar 36,4. Maar daar blijft 'ie nu zo lang op hangen dat ik er niets aan kan verbinden. En hoeveel ovulatietesten ik er ook tegenaan gooi, ze blijven negatief.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nou ja..Maak je er ook grafiekjes van, eigelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie één hele sterke stijging die nog steeds aanhoudt, maar ik heb er in die dagen en de dag dat mijn temperatuur zo ver dropte denk ik 10 ovulatietesten tegenaan gegooid en die blijven allemaal negatief. Of nouja, ik heb al sinds de eerste ovulatietest (ik ben bijna direct aan het begin van deze cyclus begonnen met ovulatietesten) steeds een heeeeeel licht streepje, maar het streepje blijft op iedere test even licht. Ik had toch inmiddels daar wel iets op moeten vinden als ik naar die temperatuurdrop en daarna die stijging kijk.
In verband met mijn lange cyclussen etc de afgelopen twee maanden verwacht ik mijn eisprong eigenlijk nog niet.. en ook voor een cyclus van een normale lengte zou ik hem op zich nog niet moeten hebben. Dus daardoor snap ik nog minder van de temperaturen.
Zand:. Maar je weet maar nooit of er al wat gebeurt deze maand
.
Chanty:
Ik heb veel informatie van babybytes, daar kan je ook een grafiek maken (hoewel ik de grafiek op mijn app heb, niet op internet).
Hier kan je temperatuurkaarten van anderen bekijken, is best interessant om te zien
http://www.babybytes.nl/temperatuurkaarten/index.php
Purpleherkenbaar, dat 'niemandsland'... hopelijk heb je snel duidelijkheid
.
Dat vind ik de vervelendste momenten. Ga duimen voor je dat het de goede kriebels in je buik zijn!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:05 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook twilight to the max. Heb best gevoelige buik, maar geen idee waarvan. Irritant.
Grappig die grafiekjes. Of naja grappig, ik moet er natuurlijk niet echt heel hard om lachenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:00 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Maak je er ook grafiekjes van, eigelijk?
Ik heb veel informatie van babybytes, daar kan je ook een grafiek maken (hoewel ik de grafiek op mijn app heb, niet op internet).
Hier kan je temperatuurkaarten van anderen bekijken, is best interessant om te zien
http://www.babybytes.nl/temperatuurkaarten/index.php
Purpleherkenbaar, dat 'niemandsland'... hopelijk heb je snel duidelijkheid
.
Hoe goed is je luchtbed?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:09 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hup neuqen hihihi.. Maar dan wil ik wel peettante worden he
Yugh DV! Weet je hoe vaak ik al op dat ding geslapen heb?quote:Op zondag 17 februari 2013 02:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Heel goed!!! Hebben hem ook al eens uitgeprobeerd![]()
![]()
Ohja Frummel, waar je rekening moet houden als je gaat wintersporten: SPIERPIJN JOH, NIET TE HOUDEN!quote:Op maandag 18 februari 2013 08:18 schreef Frummeltje86 het volgende:
Afijn, eerst maar eens een dagje skiën met spierpijnDat zeggen mensen nooit als ze op wintersport gaan!
![]()
![]()
Skips is een luchtig kindje aan het bakken momenteelquote:Op zondag 17 februari 2013 20:47 schreef Cholula het volgende:
Poging tot bijlezen gedaan, jammerlijk mislukt ben ik bang.
Als het deze ronde gelukt is bij Caireann is er over een aantal maanden een kindje vol humor bij op de wereld, terwijl Skip's kindje dan vooral overal lekker luchtig over doet.
Primolut.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef DJMomo het volgende:
Zo dan Sethi, gelijk aan de clomid? vent was al onderzocht geloof ik he? Vaak hoor je dat de dames eerst zo'n spoelbeurtje als zand krijgen (euhm, hoe heet dat ook alweer). En een samenlevingstest.
Klopt bij mij denken ze dat het uitblijven van zwangerschap is gekomen door PCOS. Ik heb ook heel veel kleine eiblaasjes op mijn eierstok zitten en er groeit nog niets verder, dus heb nog geen eisprong in het vooruitzicht.quote:Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef DJMomo het volgende:
Zo dan Sethi, gelijk aan de clomid? vent was al onderzocht geloof ik he? Vaak hoor je dat de dames eerst zo'n spoelbeurtje als zand krijgen (euhm, hoe heet dat ook alweer). En een samenlevingstest.
Hè wat rot, zo alles in 1..quote:Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef DJMomo het volgende:
We hebben platte daken, en met het smelten van de sneeuw heeft het langs de rand gelekt. In een hoek, en rond 2 ramen. vent heeft de klus op werkspot gezet. Das verder zijn pakkieanIk maak me druk om kamer leeghalen, kleur, inrichting en accesoires. Wilde een Jip&Jann kamer, maar dat is geveto'd, Nu mss een auto-kamer (geen auto-bed hoor!). Ben vannacht flink beroerd geweest (helaas dus geen positieve kriebels maar gewoon hevige buikgriep), en op 1 uur slaap kan ik niet werken. Dus vandaag ziek thuis. Ga maar eens googlen op leuke auto-gordijnen, -lampen, -kapstokjes etc etc. Heb iig 1 (vind ik zelf) geniaal idee voor muur decoratie. Benieuwd of dat haalbaar is
ja, die bedoelde ik!!quote:Op maandag 18 februari 2013 11:30 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Zo'n spoelbeurtje (hysteroscopie)
Oh, ah. Kom ik aan met m'n Primolutquote:
ik mocht gewoon mijn broek aanhouden hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, inwendige echo's, da's ook met je doosch open en bloot
Zandquote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
Van de gedachte dat ik daar halfbloot met de benen wijd in een stoel moet liggen, felle lamp erop, terwijl een vreemde man daar zit te klussen met allemaal instrumenten (wat naar ik begreep ook nog eens best pijnlijk gaat zijn) schiet ik al haast in blinde paniek.
Jup, volgens mij klopt dat inderdaad dat er niet per se wat springt. Maar dan zou je (denk ik) toch nog steeds maar 1 positieve test moeten hebben en niet van negatief naar positief naar negatief naar positief etc. Ik weet het ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat ik heb begrepen, is dat je lichaam soms wel LH aanmaakt, maar dat er dan toch geen eitje springt. Een positieve ovulatietest hoeft dus niet altijd een eisprong te betekenen (temperatuurstijging wel).
Plak je ze op een briefje/kaartje om ze met elkaar te kunnen vergelijken?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ga idd met het ziekenhuis overleggen over een roesje of iets kalmerends van te voren.
Bedankt allemaal.
Relaxed, toch? Ik zou me juist heel volwassen voelen. Je hebt het maar mooi geregeld!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef zandsculptuur het volgende:
Net het ziekenhuis gebeld en ze nemen mijn angst gelukkig serieus, de gyn gaat mij maandag bellen en alles doorspreken, en mocht ik het dan nog steeds niet zien zitten, verzetten we de afspraak zodat het onder narcose kan.
Ik voel me er echt een beetje kinderachtig over, maar ben toch weer wat opgelucht.
Hopelijk heb je snel weer duidelijkheid, dat gewacht en de onzekerheid is echt vervelend...quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef DJMomo het volgende:
Nee alleen tempen. Nu puur door mk dat ik geen idee heb waar ik in mijn cyclus hang, en af en toe temp. En dus eerder bevestiging verder zoek in zs tests.
Ach jeetje!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Spannend momo
Zand, goed dat je gebeld hebt!
Mijn vakantie loopt een beetje anders; gebroken arm gisteren na een val op de pisteskiën kan nu dus niet meer. En nog stommer: Ik heb ze een test laten doen in het ziekenhuis vanwege de foto's die gemaakt moesten worden. Was negatief...
Gelukkig maar, want dat is echt enorm pijnlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee niet mijn eerste keer. Daarom vind ik het zo suf...en het deed goed zeer, maar het is een kleine breuk. Hij stond eigenlijk al goed dus trekken aan mijn arm hoefde niet.
Tuurlijk moest je janken, had ik ook gedaan. En wat momo zegt: misschien is een doorverwijzing helemaal niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ging gewoon janken. Zij dachten dat ik dat deed vanwege mijn armIk heb ze wel om zo'n schort gevraagd, just in case. Ik moet in Nederland toch naar de huisarts, dus dan ga ik misschien toch om een doorverwijzing vragen samen met
. Wellicht heeft hij gewoon superzaad maar wil het bij mij niet springen of zo.
Ik... met zo'n 2 voor 5 euro. Was bij mij helaas vals. Maar ik duim bij jou voor iets positiefs!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef DJMomo het volgende:
OMG! Wie heeft ervaring met dit: de test van vanmorgen had ik in een la geflikkerd. Trek net de la open ivm iets er uit moeten hebben...... Zie ik een vage 2e streep!![]()
![]()
Ik heb dat echt vaak gehad en heb mezelf er helemaal gek mee gemaakt, maar als er na de afleestijd geen 2e streepje staat, is hij echt negatief.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef DJMomo het volgende:
OMG! Wie heeft ervaring met dit: de test van vanmorgen had ik in een la geflikkerd. Trek net de la open ivm iets er uit moeten hebben...... Zie ik een vage 2e streep!![]()
![]()
Hoe ver zit je nu in je cyclus..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |