abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:35:06 #1
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122541075
Dit is hèt topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

Purple010: 12 februari
Kursor: 26 februari
Bla_bla_bla: 28 februari
ProjSkippy: 1 maart (onofficieel: 6 maart)
Soempie: 4 maart
Mrs.Peel: 5 maart
Limone: 9 maart

Users:
Ashina
Bla_Bla_Bla (01-2013)
Cairrean:
Chanty (09-2011)
Cholula (10-2012)
DJMomo (MA 01-2013)
Dyre (12-2012)
Estelle_ (07-2012)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa (11-2010)
Kursor (01-2012/12-2012)
Limone
Lindala (10-2011)
Mabawa (01-2013)
Marijevdh
Martine1984 (06-2012)
Mrs.Peel: (01-2013)
Naena (08-2012)
Poppejans
ProjSkippy (06-2012)
Purple010 (09-2012)
Razztwizzle (11-2012)
Sethiwe (08-2011)
Silmarwen
Soempie (01-2013)
Winka (01-2011)
Wumb (10-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 08-02-2013 14:55:03 ]
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:37:23 #2
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122541100
..waar we allen gespannen wachten op Chanty c_/
pi_122541241
Ik had vanmorgen een nega test! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122541313
Chanty *O*
pi_122541525
Spannend! Laat dit maar weer een mega positief topic worden *O*

Ik mis de charme van het constant F5en nu :P
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:25:58 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_122541977
He moet ik in het nieuwe topic nou meteen met negatief nieuws starten :(

Hoef niet meer te testen want het heeft hier zojuist doorgezet. Dus vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis. Op zich prettig dat mijn lichaam gewacht heeft tot we terug zijn, nu kunnen we tenminste meteen de nieuwe ronde starten :D

Heb ik er toch nog positief nieuws van weten te maken :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_122542063
ah chanty, wat balen, wel fijn dat je nu thuis bent en gelijk doorkunt. :*

(maar ik had toch een beetje positief nieuws om het verse topic te openen? niemand gezien!?)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122542162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:47 schreef DJMomo het volgende:
Ik had vanmorgen een nega test! *O*
Ah dat is wel fijn nieuws meis! :*

En Chanty, jammer, maar je had tenminste een prachtig ei. Nu je lichaam weet hoe het moet, misschien..?
pi_122542169
Ach Chanty, wat jammer! Echt. -O- Maar op naar de volgende ronde en je kan gewoon een ei maken!
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:36:08 #10
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122542211
Momo!! *O* nu kun je weer van start!

Chanty... :*
pi_122542224
Ik zag het Momo, maar ik heb koorts en ik begreep eerst even niet waarom je daar in hemelsnaam zo blij mee kon zijn 8)7 :@

Maar nu weet ik het weer: gefeliciteerd! Heel fijn, kan je het weer een beetje meer afsluiten! :* en doorgaan dus..
  woensdag 6 februari 2013 @ 09:41:19 #12
52229 Chanty
pi_122542324
Morgen alweer een afspraak *O* We gaan gewoon weer een ei maken :Y
Verder niet heel teleurgesteld; lag toch al in de lijn der verwachting en in het algemeen zou het natuurlijk bijna te mooi om waar te zijn geweest om in een keer raak te schieten (hoewel ik niet snap hoe je met zoveel zaad in je lichaam nog kunt missen).

Momo fijn dat je weer kunt starten :*
pi_122542796
Thanks dames hahahaha, ik voelde me al beetje genegeerd grapje hoor! ;)

Maar de echte duimen gaan weer voor chanty hoor. En morgen alweer een afspraak! Nou, hopelijk dat tweemaal recht scheepsrecht is. ofzo. ^O^

oh, en beterskappies en zuks voor limone. Koorts, griep dus? bah!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:22:33 #14
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122543332
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 09:41 schreef Chanty het volgende:
(hoewel ik niet snap hoe je met zoveel zaad in je lichaam nog kunt missen).
Ik vind het echt jammer dat het niet raak was, want ik zat er met mijn kopje leut c_/ echt op te wachten, maar om bovenstaande opmerking moest ik best wel lachen >:O . En verder natuurlijk, ondanks dat je het positief probeert te brengen: :*

En Momo, fijn! Nu kun je weer verder!

Limone beterschap!
pi_122543433
Momo, fijn! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Chanty, jammer maar wel fijn dat je weer mag beginnen!

Limone, beterschap!
Home is where the O+ is...
pi_122543467
Jaaaaaa, ik ben ziek! ;( en ook nog ongesteld. Ik voel me dus even Heel Erg Zielig.

Positief: precies op de dag af ongesteld. Ik voelde de eisprong (of iets wat daar voor door moest gaan) en een luteale fase van 13 dagen. Een hele nette score deze keer. Jammer van die lading zaad, inderdaad :7
pi_122543474
Balen Chanty! Maar wel een geluk bij een ongeluk dat je nu mooi de komende ronde weer kunt, zoals je zelf zo mooi zegt.

Momo, je kunt weer verder. Ondertussen al van je longontsteking af? Zou wel zo prettig zijn als je gelijk weer in actie zou willen komen. ;)

Limone, beterschap. Hoe is jouw cyclus eigenlijk sinds je miskraam. Ik heb het niet helemaal onthouden, maar volgens mij was het toch een paar keer heel kort, maar trekt het nu weer naar normaal? Misschien kan ik je iets helderheid geven over het waarom van de ontregeling (als het patroon ten minste lijkt op wat ik in m'n hoofd heb.

Ik ben ondertussen wel weer echt rustig in m'n hoofd. Had het maandag echt gewoon nodig om te werken. Verder echt een stap vooruit gekomen met m'n gedachten en hopelijk ook met m'n verdriet/boosheid. Het was gewoon ineens te veel en ik had het niet zien aankomen. Nog een aantal goede berichtjes gehad waar ik zeker iets mee kan.
pi_122543769
Ha Kursor, weer een beetje geland dus? Fijn!

Helderheid over mijn cyclus: graag! Hier komen mijn cycli vanaf mijn miskraam: 14, 15, 15, 35, 30, 27
Mijn temperatuur is tijdens die korte cycli relatief hoog geweest. Die cyclus van 35 heb ik niet getemperatuurd en de laatste twee cycli hebben een duidelijke temperatuur grafiek. Laag voor de eisprong, hoog daarna.
pi_122543860
Kursor, fijn dat alles weer een beetje rustig is in je hoofd :)

Chanty, heel jammer..maar fijn dat je het positief kunt zien!

Limone beterschap, ziek zijn is niks

Djmomo, fijn..op naar een nieuw begin zeg maar :)

Hier weer beter, ongesteldheid weg, nu nog lente pls, ben de sneeuw enzo echt zat ;)
pi_122544066
Limone, de eerste hele korte cyclus is voor zover ik heb begrepen eigenlijk geen cyclus, maar waarschijnlijk het laatste beetje van de miskraam. Bij mij werd het bloeden een paar, weet niet meer uit m'n hoofd hoeveel, weken na de curettage ook weer erger. De gyn heeft mij uitgelegd dat het laatste restje baarmoederhals in opbouw pas bij een lage hCG-concentratie wordt afgestoten, een soort menstruatie die dus nog hoort bij de eisprong met de miskraam als uitkomst. Ook moet je hCG ver genoeg gedaald zijn om je cyclus weer te laten starten en naar aanleiding daarvan wordt je zonder bevruchting/innesteling/... Na een x aantal dagen weer ongesteld. Dat zou dan in mijn ogen je tweede bloeding, na ongeveer een maand dus zijn (of eventueel zelfs pas de derde bloeding na zes weken). De tweede en derde bloeding kan ik helaas niet echt rijmen. Het lijkt erop dat je cyclus zich daarna wel aardig hersteld heeft toch? Altijd leuk hè die biologie ;)
pi_122544148
He Chanty balen, maar fijn dat je gelijk door kunt.
Limone beterschap :*.

Hier bijna klaar met de primolut *O* ben benieuwd of het dan meteen doorzet.
In dat geval ben ik tijdens mijn NOD in Parijs. Dat zou wel heel romantisch zijn om daar positief te testen O+.
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:51:52 #22
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122544190
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef zandsculptuur het volgende:
He Chanty balen, maar fijn dat je gelijk door kunt.
Limone beterschap :*.

Hier bijna klaar met de primolut *O* ben benieuwd of het dan meteen doorzet.
In dat geval ben ik tijdens mijn NOD in Parijs. Dat zou wel heel romantisch zijn om daar positief te testen O+.
EN DUS GA IK JOU NU KEIHARD IN DE OP ZETTEN! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122544207
Nee! Nog even wachten of ik wel ongesteld word :P .
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:53:59 #24
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122544247
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Nee! Nog even wachten of ik wel ongesteld word ;).
-O- Ik voel me zo incompleet zonder jou hier. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122544250
Dj momo wat fijn dat je weet verder kunt!
limone heel veel beterschap!
kursor wat fijn dat je je weer wat beter voelt.
chanty toch wel jammer maar wel fijn dat je morgen alweer terecht kunt!

ik had nog even contact opgenomen met de gyn. er zijn blijkbaar in de verzekeringswet een aantal dingen veranderd waardoor ik niet meer rechtstreeks bij mijn oude vertrouwde gyn ,die bekend is met mijn endometriose en het ook serieus neemt, terecht kan. ik moet weer eerst naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing. :N moet toch evenzeer het jaar volmaken zeiden ze, endometriose of niet....
pi_122544271
dat zou wel erg mooi zijn! positief testen in parijs! :D
pi_122544272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

-O- Ik voel me zo incompleet zonder jou hier. ;(

SPOILER
:')

:*

Eerst nog even carnavallen :9.
Mét bier *)
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:56:00 #28
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122544305
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

:')

Eerst nog even carnavallen :9.
Mét bier *)
Vrouwen die bier drinken :{w . Nou hoef ik je niet meer! >:)

Zoete witte wijn O+ .
pi_122544317
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Caireann het volgende:
ik had nog even contact opgenomen met de gyn. er zijn blijkbaar in de verzekeringswet een aantal dingen veranderd waardoor ik niet meer rechtstreeks bij mijn oude vertrouwde gyn ,die bekend is met mijn endometriose en het ook serieus neemt, terecht kan. ik moet weer eerst naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing. :N moet toch evenzeer het jaar volmaken zeiden ze, endometriose of niet....
Joh, dat is lullig -O-.
Hoewel een verwijzing natuurlijk wel zo geregeld is. Is het niet zo dat je binnen een jaar zonder verwijzing terug kon komen? Dat zeiden ze bij mijn HA in elk geval.
pi_122544319
Kursor, fijn, weer wat opgeklaard in je hoofd. Zet m op deze ronde weer he!

Limone, balen joh, ziek zijn is ruk.

Met de longontsteking gaat t matig. Ik werk wel elke week een paar uur meer, maar merk gewoon in de middag dat het op raakt: buiten adem, veel pijn weer op de luchtwegen enz enz. Wordt wel steeds later in de dag, dus dat is goed, maar ik ben er nog niet.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122544339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zoete witte wijn O+ .
Droge witte wijn O+.
Maar bij carnaval hoort bier. Of schrobbelèr. ;).
pi_122544347
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Kursor het volgende:
Limone, de eerste hele korte cyclus is voor zover ik heb begrepen eigenlijk geen cyclus, maar waarschijnlijk het laatste beetje van de miskraam. Bij mij werd het bloeden een paar, weet niet meer uit m'n hoofd hoeveel, weken na de curettage ook weer erger. De gyn heeft mij uitgelegd dat het laatste restje baarmoederhals in opbouw pas bij een lage hCG-concentratie wordt afgestoten, een soort menstruatie die dus nog hoort bij de eisprong met de miskraam als uitkomst. Ook moet je hCG ver genoeg gedaald zijn om je cyclus weer te laten starten en naar aanleiding daarvan wordt je zonder bevruchting/innesteling/... Na een x aantal dagen weer ongesteld. Dat zou dan in mijn ogen je tweede bloeding, na ongeveer een maand dus zijn (of eventueel zelfs pas de derde bloeding na zes weken). De tweede en derde bloeding kan ik helaas niet echt rijmen. Het lijkt erop dat je cyclus zich daarna wel aardig hersteld heeft toch? Altijd leuk hè die biologie ;)
Thanks! Die bloedingen na 14, 15 en 15 dagen waren ook heel heftig en lang. Logisch dus, als er nog van alles afgestoten moet worden... Wat ik zelf grappig vind om te zien is dat we tijdens die cyclus van 35 dagen met vakantie waren. Vakantie is dus echt goed voor de mens ;) En vanaf dan is mijn cyclus ook weer redelijk normaal..
  woensdag 6 februari 2013 @ 10:57:58 #33
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122544362
Menschen, de OP is aangepast.

- Soempie staat er bij in.
- Babbel is er uit
- Iedereen die ongesteld is (geweest) is uit de NOD-lijst. Ik kon alleen heel weinig nieuwe NOD's vinden :O. Wie heeft er nog wat? :Y)

pi_122544406
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Caireann het volgende:
dat zou wel erg mooi zijn! positief testen in parijs! :D
Enig nadeel, mijn schoonfamilie is er ook bij.
Weet niet of ik het dan lang geheim zou kunnen houden ;).
pi_122544410
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zoete witte wijn O+ .
Gadverdarrie, zoete witte wijn..

Bier O+
pi_122544534
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef DJMomo het volgende:
Kursor, fijn, weer wat opgeklaard in je hoofd. Zet m op deze ronde weer he!

Limone, balen joh, ziek zijn is ruk.

Met de longontsteking gaat t matig. Ik werk wel elke week een paar uur meer, maar merk gewoon in de middag dat het op raakt: buiten adem, veel pijn weer op de luchtwegen enz enz. Wordt wel steeds later in de dag, dus dat is goed, maar ik ben er nog niet.
Wat heftig zeg. :{
pi_122544615
Ik hou het wel lekker bij de baileys ;)

Ik ga nu ook maar de lokale gyn een kans geven. hoop alleen dat ik niet weer zn droplul aantref als mijn eerste gyn...(deed heel erg uit de hoogte, stuurde me op een moment dat ik niet meer kon lopen van de pijn naar huis met de mededeling "het is maar endometriose, je gaat er niet dood aan" .een dag later lag ik met spoed op de OK...)

Djmomo, is niet niks zo! hopelijk blijft het de goede kant op gaan!
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:07:10 #38
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122544628
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Limone het volgende:

[..]

Gadverdarrie, zoete witte wijn..

Bier O+
Oké, oké.. dan middelen we wel: Rosé bier.

---

Momo, ruk dat het nog niet zo goed gaat met je longontsteking :(.
pi_122544636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Menschen, de OP is aangepast.

- Soempie staat er bij in.
- Babbel is er uit
- Iedereen die ongesteld is (geweest) is uit de NOD-lijst. Ik kon alleen heel weinig nieuwe NOD's vinden :O. Wie heeft er nog wat? :Y)

Zal ik dan ook voor het eerst in mijn baby-makende-leven een NOD op geven?

*tatatataaa 9 maart
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:09:52 #40
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122544705
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef Limone het volgende:

[..]

Zal ik dan ook voor het eerst in mijn baby-makende-leven een NOD op geven?

*tatatataaa 9 maart
Jeej! *O* Heldin. Hij staat er in!

Nog meer mensen die (voor het eerst in hun baby-makende-leven) hun NOD in de OP willen? Het is er echt heel gezellig *; .
pi_122544887
Ach ja, doe mij er ook maar in ;)! Dan hou ik voor de zekerheid maar even 26 dagen aan en dan kom ik uit op 26 februari voor m'n NOD, maar eventueel testen volgt op z'n vroegst pas 1 maart.

*mompelt iets over spannende dagen afgelopen ronde, nog maar wat langer kop in 't zand...en dan heb ik al twee dagen bij m'n cyclus opgeteld...*

En nu ga ik echt die muur verven!
pi_122544955
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jeej! *O* Heldin. Hij staat er in!

Nog meer mensen die (voor het eerst in hun baby-makende-leven) hun NOD in de OP willen? Het is er echt heel gezellig *; .
Mooi.. *Stil is
pi_122545341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:

...

Mijn NOD-met-een-slag-om-de-arm-vanwege-zeer-wisselende-cycliduur is 5 maart.
  woensdag 6 februari 2013 @ 11:37:26 #44
52229 Chanty
pi_122545597
Jullie = lief O+

Limone beterschap :*
En Cairean ik mag hopen dat je niet eerst een jaar door hoeft zeg :{ Succes :*

En een *O* voor alle nieuwe nod's
pi_122545851
* DJMomo heeft geen NOD
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122548439
Djmomo fijn dat je er weer echt voor kan gaan.

Chanty je geeft er wel een positieve draai aan, maar jammer dat het niet gelukt is.

Beterschap Limone en djmomo.

Caireann jammer dat je niet naar je eigen vertrouwde gyn toe kan.

Hier eerste bezoek gyn erop zitten. Bloed geprikt, echo gehad en vriend moet zijn spulletje inleveren. Gyn nam me meer serieus dan de huisarts, voor mijn gevoel.
Gyn denkt aan pcos en gaat nu een cyclus monitoren dmv echo's. Maar goed wat er definitief uitkomt moeten we afwachten. Ondertussen een serieuze poging doen om af te vallen raadde de gyn aan.
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:39:49 #47
52229 Chanty
pi_122549586
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Sethiwe het volgende:
Djmomo fijn dat je er weer echt voor kan gaan.

Chanty je geeft er wel een positieve draai aan, maar jammer dat het niet gelukt is.

Beterschap Limone en djmomo.

Caireann jammer dat je niet naar je eigen vertrouwde gyn toe kan.

Hier eerste bezoek gyn erop zitten. Bloed geprikt, echo gehad en vriend moet zijn spulletje inleveren. Gyn nam me meer serieus dan de huisarts, voor mijn gevoel.
Gyn denkt aan pcos en gaat nu een cyclus monitoren dmv echo's. Maar goed wat er definitief uitkomt moeten we afwachten. Ondertussen een serieuze poging doen om af te vallen raadde de gyn aan.
Nou spannend wat eruit gaat komen maar fijn dat ze je serieus neemt. Snap ook niet dat de huisarts dat niet deed want jullie zijn toch echt al een hele tijd bezig :*
pi_122550581
Chanty, wat jammer. :*

Sethiwe, fijn dat de gyn verder onderzoek gaat doen. Gaat het onderzoek met de echo's nu direct door of moet je bijvoorbeeld je cyclus nog afwachten?

Ik heb een beetje gerekend en mijn NOD mag op 14 februari. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_122551004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:

Sethiwe, fijn dat de gyn verder onderzoek gaat doen. Gaat het onderzoek met de echo's nu direct door of moet je bijvoorbeeld je cyclus nog afwachten?
Maandag volgende echo, scheelde dat ik nu op dag 7 zat, mocht gelijk bloedprikken en cyclus vervolgen.
pi_122552768
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Chanty, wat jammer. :*

Ik heb een beetje gerekend en mijn NOD mag op 14 februari. O+
mijn ei zou deze maand de 14e moeten zijn...hoe romantisch...je kindje op valentijnsdag in elkaar knutselen :D
pi_122552817
setiwhe wat fijn dat de gyn je wel serieus nam enzo :)

ach gooi mijn nod er ook maar in...de 28e :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:35:04 #52
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122553846
Sethiwe, wat ontzettend fijn dat je gyn je zo serieus neemt! PCOS kunnen ze volgens mij wel omzeilen met medicijnen toch? Hopelijk is dat het niet, maar wel erg fijn dat ze het in ieder geval gaan onderzoeken.

Beterschap, Limone! :* Stom van je ongi -O-

Chanty, wat ben je lekker nuchter, meis. Knap hoe je je zo snel weer weet te richten op de volgende keer!

Voor mij trouwens geen NOD, daar doet mijn lijf niet aan. Hoezo, regelmaat? ;) Inmiddels zijn mijn ovutesten op, dus ik wacht het de komende dagen maar gewoon even af. Hij werd soms gewoon weer positief en dan was ie weer negatief. Slaat dus niet echt ergens op. Denk je iets te hebben waarmee je inzicht verkrijgt in je cyclus, werkt het alsnog niet! Voor mij tenminste niet... -O-

Wel heel tof: een vriendin van mij testte vandaag positief na een IVF! Ben zo blij voor haar! *O*
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:48:12 #53
52229 Chanty
pi_122554384
frummel waarom ga jij eigenlijk niet eens langs de ha? Je bent al zo lang bezig en dan die gekke ovutesten... Ik wil je niet ongerust maken maar vraag me af of dit klopt
  woensdag 6 februari 2013 @ 16:32:47 #54
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122556169
Lief :* Ik twijfel daar inderdaad de laatste dagen ook wel over om eerlijk te zijn. Misschien dat er toch iets niet helemaal goed is... Ik heb alleen niet een heel arsenaal aan temperatuuroverzichten oid. Ik ben dus best bang dat ik geen doorverwijzing krijg...
pi_122556360
Naja, je hebt je ovulatietesten en je relatief lange cycli, toch? En dan stuurt je HA je zonder doorverwijzing naar huis dan staat het iig in je dossier en krijg je na het temperaturen een doorverwijzing, mocht dat dan nog nodig zijn! :)
pi_122556384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:32 schreef Frummeltje86 het volgende:
Lief :* Ik twijfel daar inderdaad de laatste dagen ook wel over om eerlijk te zijn. Misschien dat er toch iets niet helemaal goed is... Ik heb alleen niet een heel arsenaal aan temperatuuroverzichten oid. Ik ben dus best bang dat ik geen doorverwijzing krijg...
Niet geschoten, altijd mis. Bovendien zal er misschien nog wel wat tijd zitten tussen doorverwijzing en daadwerkelijke afspraak bij de gyn, dus dan kun je in de tussentijd vast tempen :) Is dit je eerste cyclus dat je ovutesten gebruikt, nee toch?

Op welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
pi_122556428
Gyn zei bij mij dat tempen niet eens meer nodig is (teveel werk), al heeft hij er uiteindelijk wel na gekeken en daar kon hij niet echt een eisprong uithalen.
Huisarts heeft mij ook gewoon doorgestuurd, ook zonder templijsten, daar moest ik juist mee stoppen, omdat ik er dan teveel meebezig was.

Ik heb ook weleens gelezen dat als je meerdere positieve ovutesten hebt in een cyclus, dit ook kan duiden op pcos.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sethiwe op 06-02-2013 16:40:21 (oeps s vergeten) ]
pi_122559327
Sethi, wat fijn dat de gyn je serieus neemt!

Frummel, wat de rest zegt, je hebt dan wel duidelijkheid... Maar kan ook begrijpen dat je nu nog niet wil.

Hopelijk mooie eieren of streepjes op Valentijnsdag!
  woensdag 6 februari 2013 @ 18:39:18 #59
52229 Chanty
pi_122560928
Ik zou de gok nemen, je bent al zo lang bezig dat ik me niet kan voorstellen dat ze je naar huis sturen met: ga maar drie maanden tempen. Zeker niet gezien je ovutesten.
Bij mij waren ze ook continu positief en klopte t ook niet. Nogmaals, ik wil je niet ongerust maken, maar het lijkt me toch fijn als je dingen kunt uitsluiten. En mocht er wel iets zijn en heb je een duwtje in de rug nodig, dan kun je tenminste echt verder met je kinderwens :*
pi_122561207
Mijn HA was totaal niet geïnteresseerd in ovu testen, temp kaartjes etc. Haar criterium was: langer dan een jaar bezig? Dan door naar gyn.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122561490
Even bij gelezen.

Kursor goed dat je er zo in zit! You go Girl
Chanty niet leuk, op naar de volgende ronde.
Limone wow daar heb je een lange naslag van.
Djmomo, ik snapte je bericht niet maar nu wel. Ook jij nieuwe ronde nieuwe kansen.
Frummel ga voor je gevoel!

En alle mensen die ik vergeten ben, dikke knuffel voor jullie ^O^

Vind het ook doodeng dat mn NOD nu als eerste in de OP staat.
Voel me eigenlijk super, geen kwaaltjes o.i.d.
Wel peu nerveux.

Probeer het een beetje uit mn hoofd te zetten, maar lukt niet echt met allemaal zwangeren en babies in mijn omgeving.
pi_122561608
O ik heb ook erg moeten lachen om die veel zaad opmerking haahaahahah.
Hier ook soms het idee dat we een fabriekje en een ontvanger zijn! _O-
  woensdag 6 februari 2013 @ 19:09:04 #63
52229 Chanty
pi_122562153
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:57 schreef Purple010 het volgende:
O ik heb ook erg moeten lachen om die veel zaad opmerking haahaahahah.
Hier ook soms het idee dat we een fabriekje en een ontvanger zijn! _O-
Ik weet wat er mis ging: verkeerde tactiek! :o

pi_122581070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

mijn ei zou deze maand de 14e moeten zijn...hoe romantisch...je kindje op valentijnsdag in elkaar knutselen :D
:D *;
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 februari 2013 @ 08:05:29 #65
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122585254
Dat is inderdaad romantisch bla bla! Hopelijk brengt het geluk!

Ik heb jullie berichtjes gelezen; ik weet gewoon alleen niet zo goed of ik er gelijk wat mee wil doen. Het voelt nog goed om het zelf te blijven proberen. Ergens heb ik nog steeds vertrouwen dat het ons gaat lukken namelijk. Ik heb behalve de vele positieve ovulatietesten geen symptomen volgens mij van pcos. En misschien had mijn eierstok juist deze maand moeite met de eisprong. Ik vind het fijn om nog hoop te hebben denk ik. :)
pi_122585331
Frummeltje als het voor jou nog goed voelt om zelf te proberen is het toch goed. Ik hoop echt dat je binnenkort zwanger mag zijn :*
pi_122585593
Frummeltje :* Doe wat jou/jullie goed voelt, niet wat een ander denkt dat goed is. Mocht je nou toch besluiten de HA te bellen, dan denk ik niet dat een doorverwijzing wordt belemmerd puur omdat je niet getempt hebt. En het hoeft ook niet meteen PCOS te zijn he? Er kan zoveel zijn, waardoor het nu net niet lukt. Anyhoew, succes meis, ik hoop voor je dat het jullie gewoon gaat lukken!
pi_122585841
Gister weer een behandeling gehad van de magnetiseur. Voelt goed om meer rust te hebben en het feit dat ik gestopt ben met de ovulatie testen helpt ook vast mee. Heb voor t eerst geen nep verschijnselen mn borsten doen normaal en ik voel me helemaal niet zwanger. Heerlijk! Nu wachten op mn ongesteldheid die volgende week woensdag gaat beginnen en daarna gaan we weer proberen. Eindelijk begint t vertrouwen in mn lijf weer terug te komen
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:12:57 #69
52229 Chanty
pi_122585975
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2013 08:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat is inderdaad romantisch bla bla! Hopelijk brengt het geluk!

Ik heb jullie berichtjes gelezen; ik weet gewoon alleen niet zo goed of ik er gelijk wat mee wil doen. Het voelt nog goed om het zelf te blijven proberen. Ergens heb ik nog steeds vertrouwen dat het ons gaat lukken namelijk. Ik heb behalve de vele positieve ovulatietesten geen symptomen volgens mij van pcos. En misschien had mijn eierstok juist deze maand moeite met de eisprong. Ik vind het fijn om nog hoop te hebben denk ik. :)
Inderdaad gewoon doen waar je je goed bij voelt :). Jij menstrueert ook gewoon toch?
Ik menstrueer niet uit mezelf en daardoor was het icm die ovutesten wel duidelijk dat het niet goed was voor mij. Ik heb verder ook geen symptomen van PCOS trouwens, daarom noemen ze me PCOS-like. Ik vind het in ieder geval knap dat je er nog zoveel vertrouwen in hebt steeds en hoop echt dat het je nu snel gaat lukken :*
pi_122586135
Hoop hebben is ook fijn Frummeltje. En ieder mens is anders, vaak voel je zelf het beste aan of het nodig isom verder te kijken.

Martine, goed dat je dit keer geen last hebt van stomme nep symptomen. Hopelijk blijft het zo qua rust.
pi_122586332
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:54 schreef Purple010 het volgende:
Even bij gelezen.

Kursor goed dat je er zo in zit! You go Girl
Chanty niet leuk, op naar de volgende ronde.
Limone wow daar heb je een lange naslag van.
Djmomo, ik snapte je bericht niet maar nu wel. Ook jij nieuwe ronde nieuwe kansen.
Frummel ga voor je gevoel!

En alle mensen die ik vergeten ben, dikke knuffel voor jullie ^O^

Vind het ook doodeng dat mn NOD nu als eerste in de OP staat.
Voel me eigenlijk super, geen kwaaltjes o.i.d.
Wel peu nerveux.

Probeer het een beetje uit mn hoofd te zetten, maar lukt niet echt met allemaal zwangeren en babies in mijn omgeving.
Ja. Ik was tien weken zwanger. Ik vind het daarom ook wel logisch dat ik daarna dus 10 weken heb moeten 'ontzwangeren'.

Bla heeft weleens gezegd dat het hebben van geen kwaaltjes juist een heel goed teken kan zijn O-)
pi_122586792
ja dat klopt :) de eerste maand dat ik nergens last van leek te hebben was ik gewoon zwanger :)
  donderdag 7 februari 2013 @ 09:53:40 #73
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122586845
Jullie zijn lief! :* Ik voel me echt gesteund door dit forum. Ik praat er ook wel met andere mensen over, maar dan ga je toch al snel ergens anders over praten. Thx meiden! :)
pi_122587205
Dat klinkt goed martine :)

Mijn lijf wil kennelijk heel graag ongesteld worden, ik heb ineens mega spotting door de primolut heen. Ik had begrepen dat dat helemaal niet kon, omdat het zo'n paardenmiddel zou zijn :'). Goed teken dus O+. Morgen laatste dagje, en daarna mag het feestje losbarsten :9~ :') .
Wel precies tijdens de carnaval en onze wintersportvakantie, maar soit :').
pi_122604996
Was het jullie trouwens ook opgevallen dat er 2 zwangeren zijn die meededen aan sterren springen?
Blijkbaar kan je lijf echt heel veel aan. Heb weleens gehoord dat een baby een echte parasiet is die gewoon neemt wat hij nodig heeft.
pi_122605059
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:32 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja. Ik was tien weken zwanger. Ik vind het daarom ook wel logisch dat ik daarna dus 10 weken heb moeten 'ontzwangeren'.

Bla heeft weleens gezegd dat het hebben van geen kwaaltjes juist een heel goed teken kan zijn O-)
Ja, dat klinkt eigenlijk best wel logisch. Bij relaties is het maar 1/3 van de tijd om over iemand heen te komen, zeggen ze. En ik hoop dat Bla gelijk heeft. Zit in ieder geval goed in mn vel en veel energie!
pi_122608671
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt eigenlijk best wel logisch. Bij relaties is het maar 1/3 van de tijd om over iemand heen te komen, zeggen ze.
Ja, met het grote verschil dat het ene puur lichamelijk is en het andere geestelijk ;)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:47:00 #78
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122634604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:08 schreef zandsculptuur het volgende:
Dat klinkt goed martine :)

Mijn lijf wil kennelijk heel graag ongesteld worden, ik heb ineens mega spotting door de primolut heen. Ik had begrepen dat dat helemaal niet kon, omdat het zo'n paardenmiddel zou zijn :'). Goed teken dus O+. Morgen laatste dagje, en daarna mag het feestje losbarsten :9~ :') .
Wel precies tijdens de carnaval en onze wintersportvakantie, maar soit :').
Feestje voor zandsculptuur w/ .

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 09:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Jullie zijn lief! :* Ik voel me echt gesteund door dit forum. Ik praat er ook wel met andere mensen over, maar dan ga je toch al snel ergens anders over praten. Thx meiden! :)
:D

---

Hier weinig nieuws te melden. Druk aan het temperaturen. Gezellig.

Het ziet er nu zo uit:
36,6
36,6
36,4
36,4
36,5
36,2.

dus...

Ik werd 27 januari ongesteld en ben op 3 februari begonnen met temperaturen. Kan het zijn dat je temperatuur in de week na je ongesteldheid nog weer wat hoger is en daarna daalt naar je basale lichaamstemperatuur? (Ik had al even gegoogled, maar hier op m'n werk is het niet zo heel handig om allerlei zwangerschapspagina's open te hebben staan :+ )
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:50:47 #79
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122634749
Oh, en Predictor is stom. :(

Ik heb ze een mail gestuurd aangezien mijn vorige cyclus + 15 was. Ik wilde in de Predictor-app mijn ongesteldheid aangeven, maar nu vindt de app dat 'ie er i.p.v. één hele lange cyclus 2 korte cycli van moet maken -O- . Ik krijg het met geen mogelijkheid anders.

Toen direct al een e-mail gestuurd naar Predictor met de vraag hoe ik mijn lange cyclus er wel in kon krijgen, maar ik krijg nog altijd geen reactie van ze. Zelfs niet nadat ik een tweede 'joehoeeeeeeeeeeeeeee?!'-mailtje gestuurd had.
pi_122636621
Dat is precies de reden dat ik die %^&#$@ app eraf heb gegooid. Hij wilde bij mij de korte cycli niet doorvoeren omdat die korter waren dan de door de app voorspelde cyclusduur. Grrr. :(

Ik heb even mijn grafiekje erbij gepakt en ik zie dat bij de temperatuur tijdens de ongesteldheid al naar beneden gaat. Daar blijft ie dan een beetje schommelen rond de 36.3 met een dip naar 36.1 bij de eisprong.

Ik herken het niet, maar dat temperaturen is zo onnauwkeurig. Stress, kater, sporten, slecht slapen, verkoudheid, griepje, het heeft allemaal invloed op je temperatuur. 8)7
pi_122636649
Die 36.2 is wel een mooie dip, toch? O-)
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:25:26 #82
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122638148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:44 schreef Limone het volgende:
Die 36.2 is wel een mooie dip, toch? O-)
Maar, lichaamtechnisch gezien zou het een stijging moeten zijn toch? :)

Ik ben nu trouwens ondertussen bezig met nieuwe apps, maar ik heb al weer ruzie met de eerste; die van P Tracker. Ik heb inmiddels met al die lange cycli maar eens mijn gemiddelde opnieuw uitgerekend en kom nu uit op 37 dagen. Dat is natuurlijk vanaf de eerste ongesteldheidsdag, maar P Tracker vindt dat die 37 dagen pas in gaan op het moment dat je ongesteldheid over is. Dan kom je dus uit 37 + 4 (= gemiddelde ongesteldheidsduur) = 41 dagen cyclus. Ben ik nou gek of slaat dat als een tang op een koe met dikke uiers? :?
pi_122638838
M'n nod mag er weer uit. Ik ben vandaag ongesteld geworden. :')

Nieuwe nod is 4 maart. Excuses voor het ongemak. :+
pi_122638924
Eerst laag, tot de eisprong en als de eisprong voorbij is dan weer omhoog. Iig dat heb ik er van begrepen..

Oh van P tracker ben ik wel fan! Dat doet ie bij mijn niet, hoor! ;) Bij mij begint ie netjes op dag 1 van de menstruatie. Gek.. Anders neem je gewoon een andere.. er zijn er zat.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 14:58:18 #85
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122639376
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Limone het volgende:
Eerst laag, tot de eisprong en als de eisprong voorbij is dan weer omhoog. Iig dat heb ik er van begrepen..

Oh van P tracker ben ik wel fan! Dat doet ie bij mijn niet, hoor! ;) Bij mij begint ie netjes op dag 1 van de menstruatie. Gek.. Anders neem je gewoon een andere.. er zijn er zat.

Ah, hm, dat van die dip had ik niet gelezen, wel van de stijging die ná je eisprong plaats vindt.

Ik heb er nu in totaal drie: P.D., Period Plus en dus P Tracker. Period Plus werkt op zich wel, alleen geeft ie de totale cycluslengte niet aan. Aangezien ik ineens zo vaak overtijd ga wil ik toch graag ergens bijvoorbeeld een 46 willen zien staan ( = lengte vorige rare lange cyclus) op het moment dat ik wel ongesteld werd.

P.D. ben ik nu mee bezig om te kijken hoe die werkt. De app is in het Nederlands, maar ik kom er nog niet uit hoe ik mijn ongesteldheid aan kan geven :').

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
M'n nod mag er weer uit. Ik ben vandaag ongesteld geworden. :')

Nieuwe nod is 4 maart. Excuses voor het ongemak. :+
Ja, nee, dit kan niet hoor!! o|O Gewijzigd! :s)
pi_122639717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 14:58 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ah, hm, dat van die dip had ik niet gelezen, wel van de stijging die ná je eisprong plaats vindt.

Ik heb er nu in totaal drie: P.D., Period Plus en dus P Tracker. Period Plus werkt op zich wel, alleen geeft ie de totale cycluslengte niet aan. Aangezien ik ineens zo vaak overtijd ga wil ik toch graag ergens bijvoorbeeld een 46 willen zien staan ( = lengte vorige rare lange cyclus) op het moment dat ik wel ongesteld werd.

P.D. ben ik nu mee bezig om te kijken hoe die werkt. De app is in het Nederlands, maar ik kom er nog niet uit hoe ik mijn ongesteldheid aan kan geven :').

[..]

Ja, nee, dit kan niet hoor!! o|O Gewijzigd! :s)
Ja, of naja, zo is het bij mij. Ieder lijf is natuurlijk weer anders. Maar als je temperatuur stijgt ben je te laat en zo lang het laag blijft zou ik het er van nemen! :Y)

Ik had op een gegeven moment 5 of 6 apps en alle apps die ik niet na 2 uur begreep heb ik (in tranen van woede) weggeflikkerd. :)
pi_122639885
En als ie na t stijgen een klein dipje geeft, van 1 dag, dan is dat de innesteling! Had ik bij Sjaak heul duidelijk. :D

Ik ga nog even niet aan de apps, wacht eerst jullie recensies wel af :9

Soempie, mooi op tijd! Maar verder niet leuk nie :|W
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 8 februari 2013 @ 15:23:16 #88
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122640333
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:07 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja, of naja, zo is het bij mij. Ieder lijf is natuurlijk weer anders. Maar als je temperatuur stijgt ben je te laat en zo lang het laag blijft zou ik het er van nemen! :Y)

Ik had op een gegeven moment 5 of 6 apps en alle apps die ik niet na 2 uur begreep heb ik (in tranen van woede) weggeflikkerd. :)
Hihi! ;) Ach, ik loop momenteel met een mega waterhoofd rond want net beurs gehad en veul te weinig slaap. Dus dat ik op dit moment niet alles snap neem ik mezelf niet zo kwalijk O+ .

Maar als ik er morgen na een moment van asociaal lang uitslapen nog niet uit kom flikker ik ook wat dingen weg.
pi_122644122
Skippy, bij mij (en volgens mij is dat een normaal beeld) is een cyclus lage temp (tijdens ongi kan hij nog iets hoger zijn idd. zoals je scheef), dan een dip (eisprong) en dan een stijging die boven je basale temp uitkomt (0,2 tot 0,5 gr. ongeveer). Dus bijv.

dag 1 t/m 12 -> 36.3 - 3.6
dag 13 -> 36.1 - 36.3 (ovulatie dip, kan ook 2 dagen duren)
dag 14 t/m 28 -> 36.7 - 37.2

en als je zwanger bent blijft de temp boven 36.6 (meestal rond of boven 37).
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:03:19 #90
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122644546
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef happyme28 het volgende:
Skippy, bij mij (en volgens mij is dat een normaal beeld) is een cyclus lage temp (tijdens ongi kan hij nog iets hoger zijn idd. zoals je scheef), dan een dip (eisprong) en dan een stijging die boven je basale temp uitkomt (0,2 tot 0,5 gr. ongeveer). Dus bijv.

dag 1 t/m 12 -> 36.3 - 3.6
dag 13 -> 36.1 - 36.3 (ovulatie dip, kan ook 2 dagen duren)
dag 14 t/m 28 -> 36.7 - 37.2

en als je zwanger bent blijft de temp boven 36.6 (meestal rond of boven 37).
Thanks voor de info! ^O^

Hmmm, het is dag 12 hier inmiddels...
De planning was ook al om er hier vanavond een ovulatietest tegenaan te gooien. Volgens de app zou mijn eisprong pas de 16e moeten zijn, maar het zou me niet verbazen als de datum in de app niet klopt.

Vriendjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kom es! :W
pi_122648100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef DJMomo het volgende:

Soempie, mooi op tijd! Maar verder niet leuk nie :|W
De kans was ook wel erg klein deze maand, omdat m'n man weg was voor z'n werk. Wel fijn om te weten dat alles werkt en welke datum ik nu wel aan kan houden volgende maand.

Hier een telefoon uit het stenen tijdperk en dus geen apps. Heb het voor de vorige zwangerschap op een papiertje bijgehouden met kleurtjes. :D
pi_122650818
en getekende hartjes voor seks? O+
pi_122668356
Ik heb p tracker en my calander geprobeerd.. De laatste is met temp kaartjes. Beide bestand handig de laatste is alleen wel erg uitgebreid. Maar je kan m ook blijven gebruiken als je zwanger bent...maarja vraag me af waarom.

Ik dacht ik temp ook eens voor de gein..gewoon om te kijken of je er echt iets uit kunt halen.
Tot nu toe zie ik dat mijn temp net na ongesteld zijn rond de 35.2 ligt en nu is gezakt naar rond de 34.5
(Ja heb altijd al een erg lage temp gehad..mijn moeder ook)

Soempie fijn dat het allemaal nog wertk..nu kunnen jullie aan de slag ;)
pi_122668379
IJskonijn! :D En ik vond mijn dip van 36.1 al verschrikkelijk laag..!
pi_122668418
Hihi jep :)
Mijn dochter is al een klein stukje warmer, maar ook redelijk laag. Maar als die 39 koorts heeft moet ik er ook bijzeggen dat ze altijd een lage temp heeft
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:28:27 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122668579
Brrrr Bla brrrrrr! ;)

Hier gisteravond geen positieve ovulatietest. Wel vanmorgen weer de temperatuur-drop naar 36,2.

Vanaf nu dagelijks ovulatie testen FTW! Ik ben zo benieuwd of er wel echt wat gebeurt in mijn lichaam. Wel jammer trouwens dat die ovulatietesten niet met ochtendurine mogen, want dat zou toch het makkelijkst zijn voor me. Iemand een idee waarom niet? Te geconcentreerd?
pi_122668744
Dat is ook onhandig dan...
Ben ook benieuwd waarom dat is
pi_122669070
Inderdaad concentratie, kan hij te vroeg een piek geven

http://www.sensitest.nl/v(...)bruik-ovulatietesten
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:20:36 #99
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122669182
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:13 schreef happyme28 het volgende:
Inderdaad concentratie, kan hij te vroeg een piek geven

http://www.sensitest.nl/v(...)bruik-ovulatietesten
Maar aan de andere kant: die piek heb je pas na je eisprong, dus eigenlijk is het dan toch alleen maar gunstig als je die piek net iets eerder vindt? Of denk ik krom? Als je je cyclus in kaart wilt brengen snap ik het, maar als het voor de hatseflats-eisprong-zwangerwens is?

Ik denk weer eens te veel na hè? :X

SPOILER
.
pi_122669257
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:20 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant: die piek heb je pas na je eisprong, dus eigenlijk is het dan toch alleen maar gunstig als je die piek net iets eerder vindt? Of denk ik krom? Als je je cyclus in kaart wilt brengen snap ik het, maar als het voor de hatseflats-eisprong-zwangerwens is?

Ik denk weer eens te veel na hè? :X

SPOILER
.
Nee die piek krijg je 24-48 uur voor je eisprong. Je temp stijgt ná je eisprong. Zo heb je dus check check dubbelcheck ;)
pi_122669829
Soempie op naar de volgende ronde!
Is je man er deze keer wel om meteen in actie te komen?

Beetje verkouden hier, maar verder top.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 11:04:24 #102
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122670000
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee die piek krijg je 24-48 uur voor je eisprong. Je temp stijgt ná je eisprong. Zo heb je dus check check dubbelcheck ;)
Oh gut, nee, natuurlijk. Dat geldt voor de temperatuur. Ik moet ook gewoon niet willen nadenken als ik net pas wakker ben. :|W

Skippy voelt zich stom. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door ProjSkippy op 09-02-2013 11:20:27 ]
pi_122674184
Welnee skip!

Hier sinds twee dagen gevoelige buik. Benieuwd wat dat betekent. We nemen maar t zekere voor t onzekere :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122697787
morgen beginnen we ook met ovulatie testen. had eigenlijk vandaag al gemoeten.Vaders besloot om donderdag hartproblemen te krijgen en heeft tot vandaag op de hartbewaking gelegen.(zo blij dat zoiets bestaat!)Gelukkig is hij nu weer thuis. *O* Kan ik meteen aan den lijve gaan ondervinden hoe stress de cyclus beïnvloed :{
pi_122702932
Oei dat is schrikken dan zeg, heeft ie daar vaker last van?
pi_122704867
heeft hij nu een paar keer gehad ja, hij ging gewoon out... ze hebben wel zuurstoftekort in het hart ontdekt tijdens de rit naar het ziekenhuis maar daar is nu niets meer van te merken. nu volgen een hoop onderzoeken om te ontdekken waar het nu vandaan kwam.
Maar hij was nog alert genoeg om ons eraan te herinneren om vooral te blijven "oefenen" ;)
pi_122742694
Heftig Caireann! Wonen jullie een beetje dichtbij?

Ik heb vanochtend getemperatuurd en ben daarna direct weer in slaap gevallen zonder het op te schrijven.. Ik weet het niet meer :')
  maandag 11 februari 2013 @ 10:32:24 #108
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122743272
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef Limone het volgende:
Ik heb vanochtend getemperatuurd en ben daarna direct weer in slaap gevallen zonder het op te schrijven.. Ik weet het niet meer :')
Ik moest een beetje lachen :@ .
pi_122743413
Ghehe. Ik zou het gek vinden als de dokter tegen mij zou zeggen dat ik moet stoppen met temperaturen omdat ik er anders veel te veel druk op leg.. :P
  maandag 11 februari 2013 @ 10:43:17 #110
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122743467
Pfoe Caireann (ik moet steeds terug scrollen om te kijken hoe ik je gebruikersnaam moet spellen :@ ). Fijn dat hij inmiddels weer thuis is, maar wel schrikken zeg!
  maandag 11 februari 2013 @ 10:44:07 #111
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122743494
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Ghehe. Ik zou het gek vinden als de dokter tegen mij zou zeggen dat ik moet stoppen met temperaturen omdat ik er anders veel te veel druk op leg.. :P
De druk, de druk! Niet te houden! :D

Ik dropte vanmorgen van 36,2 naar 35,9 trouwens. Brrrrrrrrrrrr.
pi_122743542
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:44 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

De druk, de druk! Niet te houden! :D

Ik dropte vanmorgen van 36,2 naar 35,9 trouwens. Brrrrrrrrrrrr.
Nog zo'n ijskonijn! Ik ben benieuwd wat je ultieme low wordt!
pi_122744028
Hopelijk vinden ze snel iets zodat ze er wat aan kunnen doen careanne (ik scroll niet steeds terug, je weet dat ik t tegen jou heb ook al schrijf ik je naam fout hihi)

Ik zat vanmorgen op de 34.3 ..moet niet gekker worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 11-02-2013 11:38:45 ]
pi_122744075
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hopelijk vinden ze snel iets zodat ze er wat aan kunnen doen careanne (ik scroll niet steeds terug, je weet dat ik t tegen jou heb ook al schrijf ik je naam fout hihi)

Ik zat vanmorgen op de 43.3 ..moet niet gekker worden
Dat je nog leeft! :o
pi_122744260
moets dus 34.3 en niet 43.3 zijn he ..lijkt me duidelijk :P

[ Bericht 55% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 11-02-2013 11:39:19 ]
  maandag 11 februari 2013 @ 11:40:29 #116
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122744842
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Maar heey, das ook koud!
pi_122746086
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
;) Maar ook voor deze temperatuur kan natuurlijk gezegd worden: dat je nog leeft! :D
pi_122746135
ghehe ja dat is waar..zal eens kijken of we nog een andere thermom hebben liggen om te kijken of die toch niet iets hoger uitvalt..want een lage temp kan wel, maar dit is wel erg laag, dus mischien zijn de batterijen leeg ofzo :)
pi_122746208
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 12:18 schreef Limone het volgende:

[..]

;) Maar ook voor deze temperatuur kan natuurlijk gezegd worden: dat je nog leeft! :D
_O- precies
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_122746356
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:43 schreef ProjSkippy het volgende:
Pfoe Caireann (ik moet steeds terug scrollen om te kijken hoe ik je gebruikersnaam moet spellen :@ ). Fijn dat hij inmiddels weer thuis is, maar wel schrikken zeg!
hehe moet je nagaan hoe mijn vogel zich voelt ;) beestje heeft een identiteitscrisis omdat hij zijn naam niet snapt :P
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:04 schreef Limone het volgende:
Heftig Caireann! Wonen jullie een beetje dichtbij?
uurtje rijden dus valt mee :)

we hebben hem maar wat positieve afleiding gegeven door te melden dat we vrijdag de babykamer komen brengen(we konden nu supergoedkoop aan een halve babyuitzet komen, dan neem ik maar een risico dat ik desnoods over 2 of 3 jaar iemand anders er blij mee maak)

brrr wat een temperatuur. mss idd geen slecht idee om eens een andere thermometer te proberen.

de eerste ovulatietst in mijn leven is een feit. :) nu hopen dat ie ergens deze week positief word!
pi_122746436
mischien kunnen we samen voor een valentijns ei gaan ;)
pi_122746573
strak plan! op die dag zijn mijn vriend en ik ook precies 3.5 jaar samen. ;) helemaal leuk
  maandag 11 februari 2013 @ 14:28:41 #123
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122750277
Oeh, oeh, dan doe ik ook mee voor dat valentijnsei!

Super Caireann dat jullie al zo veel voor de babykamer hebben :). Wij konden een tijd geleden ook wat dingen overnemen van een vriendin, maar wij durfden nog niet :{ .. dus daar ging al ons mooie goedkope spul.

En vogel met identiteitscrisis _O- .
pi_122750426
gezellig :) hebben we straks allemaal valentijnsdagei kindjes ;)

Ow en wij hebben natuurlijk al een babykamer van de eerste (ik stond op het punt die te verkopen toen ik me besefte dat ik twijfelde O+ )...maar de rest heb ik vrijwel allemaal weggedaan omdat ik ervan overtuigd was dat er geen tweede zou komen...tja
pi_122753343
quote:
10s.gif Op maandag 11 februari 2013 10:40 schreef Limone het volgende:
Zolang je niet mijn huisarts hebt, zal het wel goed gaan :P.

Krijg het spontaan koud als ik de temperatuur van sommige voorbij zie komen.
Ik zat tussen de 36,3 en 36,8 in.

Purple spannend je NOD is al bijna, ga je morgen ook testen?

Caireann heftig hoor zo met je vader, sterkte ermee.
Ik hoop dat jullie donderdag kunnen vieren met een positieve ovutest.

Bla_Bla_Bla ook al een valentijnsei in het vooruitzicht!

Donderdag heb ik weer een echo, vandaag was er nog weinig veranderd, dus ik denk niet dat ik al mee kan doen met valentijnsei. Bloeduitslag was wel goed, en liet geen PCO beeld zien, maar echo wel.
pi_122753595
dat word nog wat met die valentijnskindjes straks! kunnen we ze over een jaartje verkleden als cupido ;)

spannend Sethiwe. hopelijk laat de echo donderdag wat goeds zien! :)
pi_122754780
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:50 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Zolang je niet mijn huisarts hebt, zal het wel goed gaan :P.

Donderdag heb ik weer een echo, vandaag was er nog weinig veranderd, dus ik denk niet dat ik al mee kan doen met valentijnsei. Bloeduitslag was wel goed, en liet geen PCO beeld zien, maar echo wel.

Ik vind dat er nu wel lekker de vaart er in zit, bij jou! Hopelijk een liefdesei ( :') ) donderdag .

Mijn ei is nog lang niet klaar de 14e, dus een Valentijntje gaat het niet worden.

Fijn dat je je vader met met zulke dingen blij kan maken, Caireann! Mijn vader zou het zo spannend vinden, dat hij juist last van zijn hart zou krijgen :D O+

Hier geen babyspul. Het is wel eens aangeboden, maar we hebben echt geen plaats voor bijvoorbeeld een box die niet wordt gebruikt. Als er een baby komt, zullen we heel creatief met ruimte om moeten gaan. :)
pi_122758302
Sethiwe, scherp van je!

Uhm nee durf niet... Vandaag veel gerommel downunder.
Kan alle kanten op. Ben bang voor het rode monster.

Ga proberen me niet gek te laten maken!
pi_122758393
Zou wel een leuk valentijn kadootje zijn!
pi_122763163
Hier ook geen valentijnscadeautje denk ik, maar met een springend ei op de 13e ben ik ook blij :) , dan zijn we 13 jaar samen! <3

succes nog met wachten Purple. Sterkte Caireann en Sethiwe daar ga je dan echt een begin maken met de MMM. Fijn dat je serieus genomen wordt. Is het trouwens niet gek dat echo en bloed niet overeenkomen? (Of heb ik 't niet goed begrepen/gelezen?)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kursor op 11-02-2013 20:15:04 ]
pi_122763529
Ik duim voor je purple :)

Setiwe, hopelijk dat er donderdag dan wel iets te zien is (een ei zien is toch het doel, of snap ik het dan weer niet?)
pi_122763834
Sethiwe er wordt lekker doorgepakt door je gyn.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122766220
Klopt wat je schrijft Kursor. Ben een beetje aan het googlen, maar nog niet echt iets gevonden. Waar ik kan vinden of dit vaker voorkomt.
De 13de, 13 jaar samen moet toch een mooi voorteken zijn!
Haha dat ga ik nooit redden, kregen op de 30ste en om dan te wachten tot we 30 jaar samen zijn, weet ik zeker dat het niet meer lukt om zwanger te worden.

Is zeker fijn dat er nu doorgepakt wordt. Er zijn nu veel echo's om mijn eigen cyclus in kaart te brengen, straks zal de frequentie wel weer afnemen. Ik ben benieuwd hoelang ze daarmee doorgaan.
Gyn van vandaag had het erover om medicatie te geven om menstruatie op te wekken als mijn cyclus lang duurt, maar wanneer ze dat daadwerkelijk gaan doen weet ik niet. Krijg elke keer een andere gyn die de echo's doet, weet ook niet of de eerste gyn de eindverantwoordelijkheid heeft of dat de gyn die de echo doet die beslissing neemt.
Ik laat het eerst maar rustig over me heen komen.
pi_122784465
/spuit 11
Ik gebruik WomanLog op m'n telefoon, kan je bijna alles zelf op instellen, echt een fijne app :)
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:44:55 #135
30252 Soempie
Procreating
pi_122785074
Ik kwam hier speciaal even kijken en duimen voor Purple. :) Hoe is het daar?
pi_122791053
Vraagje voor de temperatuurders hier, meten jullie elke dag op dezelfde tijd, of gewoon zodra je wakker wordt?
pi_122794047
Het tempen deed ik elke dag zelfde tijd.
pi_122795134
Om dezelfde tijd. Ik merkte echt een verschil met toen ik nog temperatuurde zodra ik wakker werd..
pi_122795689
Meiden wat lief!

Purple durft alleen niet O-)

Goede nieuws is (nog) geen bloed + kreeg mn ontbijt niet weg.

Of dat nou van de zenuwen was?
pi_122796377
spannend!
Wanneer ga je testen purple

ow en tempen zodra je wakker word, voordat je bewogen hebt enzo
pi_122796824
Jeetje wat gaan jullie snel! Ik merk dat ik er nog niet zo goed in ziet hier ;)

Purple wat spannend! Ben je nog wel van plan om vandaag te testen of schuif je het nog eventjes op?
pi_122797192
Ben geneigd om het uit te stellen, maar wil het ook gehad hebben.
Het is alleen wel de laatste test in huis en een dure clear blue.

Maar ja als hij positief is, is hij het waard!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 19:19:44 #143
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122799321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:36 schreef zandsculptuur het volgende:
Vraagje voor de temperatuurders hier, meten jullie elke dag op dezelfde tijd, of gewoon zodra je wakker wordt?
De wekker staat hier altijd op het zelfde tijdstip en dan meet ik altijd direct :). Ik weet nog steeds niet hoe precies het echt komt en hoeveel het uit maakt, maar ik doe het maar gewoon :). De thermometer ligt standaard onder mijn kussen.

WomanLog ga ik ook maar eens bekijken, want niets bevalt nog :P.

Duimstand voor Purple! ^O^

En verder duim ik voor iedereen voor/met springende eieren en goede gynbezoeken en alles waar ik nog meer voor kan duimen :).

[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 12-02-2013 20:02:41 ]
pi_122800433
Ik duim mee voor purple ^O^ Ben erg benieuwd.

Proj, ik was ook echt niet onder de indruk van veel apps :P Ben uiteindelijk gesettled met MyDays en MijnBiologischeKlok (MBK).
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:01:12 #145
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122801506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:42 schreef Blokje. het volgende:
Ik duim mee voor purple ^O^ Ben erg benieuwd.

Proj, ik was ook echt niet onder de indruk van veel apps :P Ben uiteindelijk gesettled met MyDays en MijnBiologischeKlok (MBK).
MBK heb ik een hele tijd heel fijn gebruikt. Totdat mijn cyclus ineens veel langer werd. Een cyclus van 47 dagen wil die app opbreken in twee korte cycli, een van 23 en een van 24 dagen. Ik heb ze een x aantal keer gemaild, maar geen reactie over hoe ik de app duidelijk kan maken dat het één hele lange cyclus was -O- . Echt zonde, want was verder heel tevreden met MBK.
pi_122802525
Test gedaan en niet zwanger volgens Clear Blue.
Baal er echt erg van ! En ik weet nu ook dat ik geduld moet hebben enzo.

Maar had weer hoop en wou gewoon blij zijn en dan weer dit.
Als ik gewoon vanmiddag ongesteld was geworden was het ook duidelijk geweest, maar nee.

Pffff emootje hier.
pi_122802808
Hè bah purp. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door DJMomo op 12-02-2013 20:47:28 (Mixup) ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122802887
Purple, wat balen.. Ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest, maar die onzekerheid is niet fijn :*
pi_122802928
:* Paarse dame. Ik hoop ook op te vroeg getest.
pi_122803412
-O- Purple.
pi_122803750
Ah purple wat balen, dit was niet wat je hoopte te zien. Ik hoop dat je te vroeg hebt getest :*.
pi_122806123
-O- balen purple... idd hopen dat je te vroeg getest hebt!
pi_122807662
Balen purple !!!!

Hier na een cyclus van 26 dagen ongesteld geworden. Nog een paar dagen en dan kunnen we weer gaan denken aan een nieuwe ronde.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:12:43 #154
30252 Soempie
Procreating
pi_122808590
Purple -O- :*
pi_122811542
Jeetje Purple, wat balen -O-

Martine, ook niet gelukt... -O-
pi_122818554
Jammer puple -O- maar niet ongesteld is nog hoop toch?
pi_122827826
wat jammer martine -O-
pi_122831121
balen martine :(

Gut, ik zou echt elke week (jaja, nog beheersd toch, had ook elke dág kunnen zeggen) wel willen testen. Doe het niet hoor, slaat immers nergens op. :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122831771
Bedankt voor t medeleven maar ik ben er deze keer helemaal niet verdrietig om. Had niet anders verwacht. Deze maand heb ik bewust verstek laten gaan om ons zelf rust te gunnen. Het werd bijna een obsessie voor mij om zwanger te worden. Voel me nu een stuk rustiger deze maand gaan we weer proberen en dan komt t vast snel goed
pi_122833201
Je 'klinkt' ook een stuk rustiger, martine! ^O^
pi_122839039
Martine, wat klink jij inderdaad relaxed.

Ik hoop ook zo'n modus te vinden. Deze pieken en dalen zijn nergens goed voor.

Trouwens geen bloed hier, dus ook geen nieuwe kansen.
Klein beetje hoop nog op te vroeg getest....maar eigenlijk ook niet.
pi_122839135
Purple & Martine, jammer meiden -O-

Maar Purple, misschien was je inderdaad te vroeg, we blijven duimen ;)
En Martine, fijn dat je je wel nu een stuk rustiger voelt, nieuwe maand nieuwe kansen!

Ik ben me vandaag toch ongesteld geworden, niet normaal. Ik zal jullie de details besparen, maar ik ga een extra wasje draaien vandaag :')
Werd ook wel tijd: vandaag dag 40 van mijn cyclus. Vorige maand 32 en daarvoor 29, dus ik zat er wel heel erg op te wachten (wist dat ik haast niet zwanger kon zijn). Ik ben wel blij dat het nu eindelijk heeft doorgezet (jammer dat het toch nog onverwacht op het werk kwam :o ), maar het is nu wel lastig gokken wanneer mijn eitje nou gaat springen...
pi_122839232
Jeetje Dyre, was een bloederig verhaal. Ik weet wel dat alcohol je bloed verdund, maar zijn er ook nog andere oorzaken? Misschien kan je er dan een beetje rekening mee houden?
pi_122839434
O en daarmee bedoel ik absoluut niet dat je aan de drank zit ! :@ :@
Het is iets wat mijn moeder mij vroeger had geleerd.
pi_122839467
Haha nee, ondanks de carnavalsweek kan het niet aan alcohol liggen ;)

Ik denk zelf een beetje dat het komt doordat het zo lang geduurd heeft deze keer en daardoor wat heftiger is, omdat het langer heeft 'opgebouwd'? (geen idee of dat ook zo werkt)
En ik ben natuurlijk nog maar 3 maanden bezig. De eerste menstruaties na het stoppen met de pil schijnen ook vaak heftiger te zijn, dus op die combinatie houd ik het zelf maar even.

Het was geen bloedbad hoor :D , maar met de pil was mijn ongesteldheid vaak vrij licht, dus die verandering viel me wel op ;) Daarnaast was het gewoon vervelend dat ik de hele vorige week met een tampon in heb gelopen voor het geval dat (niet fijn!) en nu ik het erop had gegokt dat ik het wel aan zou voelen komen gingen in 1 keer de sluizen open (excuses voor de beeldende denkers onder ons ;))

Hoe doen jullie dat bij onregelmatige cyclussen? Gewoon vanaf het moment dat het kan tampons indoen, met de kans dat je dan 2 weken zonder menstruatie met die dingen in rondloopt?
pi_122839532
(stomme vraag wellicht, jullie gaan er natuurlijk meestal vanuit helemaal geen tampons nodig te hebben :+)
pi_122839639
Hier inlegkruisje en verder alles in mn tas. Voel het altijd direct als het mis dreigt te gaan.
pi_122839672
Purple en Martine, jammer!

Dyre,ik had altijd rond die tijd een inlegkruisje in en maandverband/tampons mee. Tampons zo vaak indoen zou ik zelf niet doen, vind het toch een beetje 'broeierig'. Inlegkruisjes zijn ook niet heel comfortabel, maar het gaat wel als je ze vaak genoeg vervangt - en dat moet met tampons natuurlijk ook.
pi_122839807
Oh inlegkruisjes, daar had ik nou helemaal niet aan gedacht, goede tip.
Ik vind het dragen van tampons ook niet heel erg fijn voor zo'n lange tijd, zeker als ik niet ongesteld ben. Maar maandverband draag ik al sinds de middelbare school niet meer, dus daar ben ik ook geen fan van, maar inlegkruisjes is natuurlijk subtieler.
pi_122839983
Jup was ook mijn reden. Vind het zelf wel een prettig idee, iets voor de zekerheid.
pi_122843972
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef Dyre het volgende:

Ik ben me vandaag toch ongesteld geworden, niet normaal. Ik zal jullie de details besparen, maar ik ga een extra wasje draaien vandaag :')
:D Sorry, niet leuk, maar ik moest er om lachen..

Ik word eigenlijk altijd op hetzelfde moment ongesteld ná de ochtendkoffie om het zo maar te zeggen :@, wel zo relaxed als ik het zo hoor...
pi_122860519
Ie Dyre, dat is alles behalve prettig zo'n verassingsaanval.
Ik mag afkloppen...mijn lichaam heeft er toto op heden nog altijd voor gezorgd dat ik netjes s'morgens als ik opsta ongesteld wordt..of in elk geval als ik thuis ben.

Ik gebruik trouwens altijd tampons, maandverband en inlegkruisjes vindt ik niks
pi_122861266
Ik weet al haast niet meer hoe het gaat als ik ongesteld word :@ :')

Ik voel het iig wel altijd aankomen, en ren dan wel naar het toilet. Tampons gebruik ik niet als ik niet ongesteld ben, want ik ben altijd ontzettend bang voor die tamponziekte (werd vroeger erg veel voor gewaarschuwd). Ook doen tampons voor mijn gevoel altijd een enorme *slurp*, en blijf je dus kurkdroog achter als je niet ongesteld wordt. Geen fijn gevoel iig :').
Inlegkruisjes gebruik ik soms, maar meestal vergeet ik het. Dan voel ik dat ik ongesteld ben, ren ik naar het toilet, kijk ik op de kalender en denk ik: oja, dat was ook zo.
Maar ik was er nooit zo mee bezig, dat zal voortaan wel anders zijn :').
  donderdag 14 februari 2013 @ 09:52:22 #174
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122861526
Jammer purple... :*

Martine... :*

Hier inmiddels dag 36, nog geen bloed. Ik wacht nog een paar dagen af.
pi_122861557
ik gebruik altijd maandverband. Tampons en ik zijn geen goede combo. tegenwoordig word ik er ook niet meer door verrast,ben al een paar maanden achter elkaar "overtijd" geweest en dan loop ik de hele tijd maar wat rond te lopen en 10 keer extra naar het toilet te gaan om te kijken of er iets van bloed te bespeuren is.Dit heeft als voordeel dat ik er altijd optijd bij ben nu! ;)

hier geen valentijnsei. had gister al een positieve ovu test! *O*
pi_122861607
dat is fijn Caireann :)
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:03:42 #177
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122861823
Maar als ie gister positief was, dan springt ie waarschijnlijk wel vandaag ;) Binnen 24-36 uur na een positieve ovulatietest is namelijk je ovulatie. Aan de bak dus jij :P
pi_122861908
toch een valentijnsei dus :D
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:10:19 #179
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122861998
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
toch een valentijnsei dus :D
:Y
pi_122862049
Zijn je ovulatietesten nog steeds positief Frummel?
  donderdag 14 februari 2013 @ 10:15:03 #181
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122862119
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef L0t.. het volgende:
Zijn je ovulatietesten nog steeds positief Frummel?
Ze waren op sinds vorige week donderdag, dus toen ben ik ermee gestopt. Geen idee dus... Maar mijn buik voelt wel aan alsof het gaat doorbreken hoor ;) En gezien mijn vorige cycli denk ik wel te weten welke dag echt de ovulatie is geweest. Ik vermoed dat mijn luteale fase iets langer is dan 14 dagen, dus dan word ik waarschijnlijk morgen ongesteld.
pi_122862166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Ze waren op sinds vorige week donderdag, dus toen ben ik ermee gestopt. Geen idee dus... Maar mijn buik voelt wel aan alsof het gaat doorbreken hoor ;) En gezien mijn vorige cycli denk ik wel te weten welke dag echt de ovulatie is geweest. Ik vermoed dat mijn luteale fase iets langer is dan 14 dagen, dus dan word ik waarschijnlijk morgen ongesteld.
Hmm oké. Nou ik hoop dat je niet ongesteld wordt natuurlijk :) Ga je anders volgende cyclus weer ovutesten gebruiken?
pi_122863182
nou, als mijn temp morgen ook nog omhoog schiet dan denk ik dat ik volgende keer wel aan de rare buikpijn kan afleiden wanneer ik daadwerkelijk mijn ei heb..of het is toeval natuurlijk...kan ook :')
pi_122863816
Dat zal wel makkelijk zijn Bla_Bla_Bla scheelt weer tempen en ovutesten ;) .

Martine fijn dat je nu de rust hebt.

Caireann veel plezier met je valentijnsei *; .

Frummeltje ik hoop dat je gevoel het fout heeft.

Dyre wat irritant als het zo onverwachts komt.
Hier al vaak wat bruine smurrie :Y) of buikkrampen vooraf en dan gebruik in de inlegkruisjes tot het feest losbarst.

Vandaag weer een echo beeld was onveranderd, geen valentijnsei. Bij (8> was zaadkwaliteit gelukkig wel goed.
Vraag me wel af of ik niet een topic verder door moet schuiven, want kan me voorstellen als je net begint hier in het topic dat je niet zit te wachten op verhalen over inwendige echo's en ziekenhuisbezoekjes
pi_122864022
Misschien is het voor jezelf prettiger om door te schuiven? Voor mij hoeft het niet, trouwens! Goed om te weten dat het zaad goed is :) Kan je ei de komende dagen nog groeien?
pi_122864128
Ja kan nog gewoon groeien, zit nu op cyclusdag 15.
pi_122864224
ow ovutesten doe ik sowiezo niet aan. Tempen nu alleen gewoon omdat het kan..ga ik volgende maand niet weer doen.

Fijn dat bij je man alles goed lijkt te zijn, dat is in elk geval een geruststelling :)
Wanneer krijg je nu een volgende echo?

Wat mij betreft hoe je niet op te schuiven hoor. Mischien dat ze in het andere topic beter weten hoe dit allemaal werkt enzo dus beter begrijpen hoe het is. Maar dat is dan alleen voor jezelf mischien fijner :)
pi_122865786
Sethwi voor mij hoef je niet op te schuiven. Ik vind het interessant om te horen hoe het je vergaat. maar ik kan me voorstellen dat het voor je zelf prettiger is om een klankbord te hebben bij mensen die in t zelfde schuitje zitten. :*
pi_122866744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:09 schreef martine1984 het volgende:
Sethwi voor mij hoef je niet op te schuiven. Ik vind het interessant om te horen hoe het je vergaat. maar ik kan me voorstellen dat het voor je zelf prettiger is om een klankbord te hebben bij mensen die in t zelfde schuitje zitten. :*
dat.

Heb vanmorgen toevallig ook weer eens getempt. Kijken of ik daarmee een idee kan krijgen waar ik ergens in mijn cyclus hang. Was het eerder vergeten te doen (blij dat ik uberhaupt nog iets van slaap gekregen had enzo). 36.1 brrrr
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 14 februari 2013 @ 19:06:44 #190
52229 Chanty
pi_122882072
Purple zolang er geen bloed is blijf ik toch voor je doorduimen ^O^

Martine hopelijk met frisse moed in de nieuwe ronde meer succes :)

Frummel voor jou ook nog altijd in de duimstand!

Cairean moet aan het werk ~O>

Sethiwe gewoon lekker in beide topics posten, doe ik ook ;) We wachten immers nog altijd op een tweede streepje, al dan niet met wat medische hulp. En heb niet het idee dat iemand zich stoort aan onze soms wat plastisch medische berichten :)

Ik mag morgenmiddag weer naar het ziekenhuis voor een eerste controle.
pi_122891374
idd gewoon lekker in beide topics posten. we zitten hier allemaal om naar elkaars verhalen en ervaring te luisteren.
en er zitten er hier meer die helaas ook al in de MMM zitten of nog in terecht gaan komen.

succes morgen chanty!

als het deze keer gelukt is zal t wel een kind met humor worden. Is tussen de lachbuien gemaakt :@
geen greintje passie te bespeuren haha
pi_122903631
Hihi altijd leuk toch ;)
pi_122903725
Ik vind lachen belangrijker dan seks, in een relatie. :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 09:45:17 #194
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122904979
Zo, ik ben door alle drukte heen ook weer even bijgelezen.

- Purple: jammer!

- Martine: fijn da tje voor jezelf weer wat rust gevonden hebt.

- Caireann: goed gebruik gemaakt van je Valentijnsei dus? :Y)

Hier voel ik het meestal wel een beetje aan als ik ongesteld dreig te worden. En meestal barst het dan ook niet in één keer keihard los, dus ben ik als nog aardig optijd.

Sethiwe, voor mij hoef je niet door te schuiven, maar je moet doen waar je je zelf prettig bij voelt.

Chanty, succes bij de controle vanmiddag.

Dat was het denk ik wel weer eerst. Hier weinig nieuws te melden, nog steeds aan het temperaturen en aan het ovulatietesten. Oh, en er zit 0 regelmaat in.
pi_122907657
Jammer, Skips. Zit er geen regelmaat in de temperatuur of ook geen regelmaat in de ovulatietesten?
pi_122908951
Ook hier maar even vertellen hoe en wat, ik weet vaak ook niet zo goed in welk topic ik moet zijn :') .
De primolut heeft bij mij niet voor een echte menstruatie gezorgd. Dat kan zijn omdat er geen eisprong geweest is, of omdat er verklevingen zijn na mijn curettage, dus uit voorzorg gaan ze met een cameraatje van binnen kijken. Deze ingreep heb ik over twee weken.
Voor mijn gevoel doen mijn hormonen wel weer normaal sinds de primolut kuur, en ik heb begrepen dat ik ondanks de hysteroscopie deze ronde wel zwanger zou kunnen worden (de ingreep schijnt zelfs innesteling te bevorderen, en ik ben ook braaf begonnen met temperaturen en ga ook ovulatietesten doen), dus ik heb weer een klein beetje hoop dat er nu eindelijk schot in de zaak komt :).
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:32:00 #197
52229 Chanty
pi_122916329
Weer teveel follikels...
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:43:00 #198
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122916770
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:23 schreef Limone het volgende:
Jammer, Skips. Zit er geen regelmaat in de temperatuur of ook geen regelmaat in de ovulatietesten?
Nou ja..

SPOILER
Ik zie één hele sterke stijging die nog steeds aanhoudt, maar ik heb er in die dagen en de dag dat mijn temperatuur zo ver dropte denk ik 10 ovulatietesten tegenaan gegooid en die blijven allemaal negatief. Of nouja, ik heb al sinds de eerste ovulatietest (ik ben bijna direct aan het begin van deze cyclus begonnen met ovulatietesten) steeds een heeeeeel licht streepje, maar het streepje blijft op iedere test even licht. Ik had toch inmiddels daar wel iets op moeten vinden als ik naar die temperatuurdrop en daarna die stijging kijk.

In verband met mijn lange cyclussen etc de afgelopen twee maanden verwacht ik mijn eisprong eigenlijk nog niet.. en ook voor een cyclus van een normale lengte zou ik hem op zich nog niet moeten hebben. Dus daardoor snap ik nog minder van de temperaturen.

Zand: :*. Maar je weet maar nooit of er al wat gebeurt deze maand :D.

Chanty: -O-
pi_122917460
Jeetje zand zo heb je nog een lange nasleep van de miskraam, sterkte ermee. Hopelijk valt het mee en helpt de hysteroscopie om weer snel zwanger te raken.

Jeetje Chanty het zit je ook niet mee, moet je nu de poging afbreken of minderen met de medicatie :*

ProjSkippy ik zie nog geen duidelijke stijging, volgens mij is er nog geen eisprong geweest. Maar waarom je een paar dagen een lagere temp had durf ik niet te zeggen.
Ik schommelde ook vaak tussen de 36.2 en36,6 af en toe een uitschieter van 36.8, maar na mijn eisprong zat ik tussen de 36.9 en 37,1.
pi_122917658
-O- chanty
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:20:23 #201
52229 Chanty
pi_122918272
Afbreken. En ik ga toch een kijken naar een ander ziekenhuis want ben een beetje klaar met de telkens tegenstrijdige informatie die ik krijg.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 16:56:44 #202
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122919857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef Sethiwe het volgende:
ProjSkippy ik zie nog geen duidelijke stijging, volgens mij is er nog geen eisprong geweest. Maar waarom je een paar dagen een lagere temp had durf ik niet te zeggen.
Ik schommelde ook vaak tussen de 36.2 en36,6 af en toe een uitschieter van 36.8, maar na mijn eisprong zat ik tussen de 36.9 en 37,1.
Hij klapte van 35,9 naar 36,4. Maar daar blijft 'ie nu zo lang op hangen dat ik er niets aan kan verbinden. En hoeveel ovulatietesten ik er ook tegenaan gooi, ze blijven negatief.

Chanty wat klote. Ik zou denk ik ook maar op zoek gaan naar een ander ziekenhuis, want ik zou ook helemaal gek worden van al die tegenstrijdigheid.
pi_122924596
Update: hier nog steeds niets.....

Daarom ook niet veel op het forum, want zit een beetje in de 'twilight zone'

Wil tegen de meiden met de ziekenhuis perikelen zeggen, schrijf het van je af en ga voor je gevoel.
Als dat een ander ziekenhuis is: doen!
pi_122925324
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Hij klapte van 35,9 naar 36,4. Maar daar blijft 'ie nu zo lang op hangen dat ik er niets aan kan verbinden. En hoeveel ovulatietesten ik er ook tegenaan gooi, ze blijven negatief.
Daar zat je met de eerste paar metingen ook op, daarom vind ik het niet een echte stijging. Daar zag ik namelijk wel een goed verschil in. Jammer genoeg maar 1x ipv de 4 cyclussen die ik heb getempt.
pi_122944183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Nou ja..

SPOILER
Ik zie één hele sterke stijging die nog steeds aanhoudt, maar ik heb er in die dagen en de dag dat mijn temperatuur zo ver dropte denk ik 10 ovulatietesten tegenaan gegooid en die blijven allemaal negatief. Of nouja, ik heb al sinds de eerste ovulatietest (ik ben bijna direct aan het begin van deze cyclus begonnen met ovulatietesten) steeds een heeeeeel licht streepje, maar het streepje blijft op iedere test even licht. Ik had toch inmiddels daar wel iets op moeten vinden als ik naar die temperatuurdrop en daarna die stijging kijk.

In verband met mijn lange cyclussen etc de afgelopen twee maanden verwacht ik mijn eisprong eigenlijk nog niet.. en ook voor een cyclus van een normale lengte zou ik hem op zich nog niet moeten hebben. Dus daardoor snap ik nog minder van de temperaturen.

Zand: :*. Maar je weet maar nooit of er al wat gebeurt deze maand :D.

Chanty: -O-
Maak je er ook grafiekjes van, eigelijk?
Ik heb veel informatie van babybytes, daar kan je ook een grafiek maken (hoewel ik de grafiek op mijn app heb, niet op internet).
Hier kan je temperatuurkaarten van anderen bekijken, is best interessant om te zien :)
http://www.babybytes.nl/temperatuurkaarten/index.php

Purple -O- herkenbaar, dat 'niemandsland'... hopelijk heb je snel duidelijkheid :*.
pi_122945370
Hier ook twilight to the max. Heb best gevoelige buik, maar geen idee waarvan. Irritant. :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_122946405
}) }) op de 31e dag

Dus volgende keer rekening mee houden.

Toevallig leuke plannen rondom de ovulatie dus vol nieuwe energie aan de volgende ronde begonnen! *O*

Moet mezelf even een beetje motiveren het is niet anders..
pi_122946474
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 12:05 schreef DJMomo het volgende:
Hier ook twilight to the max. Heb best gevoelige buik, maar geen idee waarvan. Irritant. :{
Dat vind ik de vervelendste momenten. Ga duimen voor je dat het de goede kriebels in je buik zijn!
pi_122948731
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:00 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Maak je er ook grafiekjes van, eigelijk?
Ik heb veel informatie van babybytes, daar kan je ook een grafiek maken (hoewel ik de grafiek op mijn app heb, niet op internet).
Hier kan je temperatuurkaarten van anderen bekijken, is best interessant om te zien :)
http://www.babybytes.nl/temperatuurkaarten/index.php

Purple -O- herkenbaar, dat 'niemandsland'... hopelijk heb je snel duidelijkheid :*.
Grappig die grafiekjes. Of naja grappig, ik moet er natuurlijk niet echt heel hard om lachen :') Je ziet wel bij alle grafiekjes van zwangeren dat de temperatuur echt enorm omhoog gaat na de ovulatie. Je zou dus eigenlijk al bij dag 2 na de mogelijke eisprong kunnen zien of je zwanger bent of niet.. Interesting!

Gewooooon doooorrrrgaan Skips, je komt dat ei vast wel tegen!
pi_122948783
Fijn, dat je nu ten minste zekerheid hebt, Purple! Ga je een weekendje weg rond de ovulatie? Of iets anders spannends? O-)
pi_122959556
Go Puple, positief is voor jezelf ook het fijnst :)

Succes Skippy, er moet toch een keer duidelijkheid komen!

Momo :*
pi_122965729
Vriend heeft besloten dat we nog meer moeten seksen. :9 Zucht mannen. _O-
Wel positief dat hij er echt voor wil gaan. :Y

Persoonlijk denk ik dat ik wel positief moet blijven, maar het een beetje los moet laten gebeuren.
In de we zien wel houding, vorige keer was het ook plotseling raak, al eindigde dat ook een beetje abrupt. Daarbij heb ik wel een sexy dude 8-) dus dat komt wel goed!
  zondag 17 februari 2013 @ 01:07:11 #213
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122975069
Oh mijn God! Mijn ovulatietest is hartstikke positief!

En nu ben ik dus op een verjaardag van een medeFok!er en slapen we vannacht op een luchtbed.

En die ovulatie zou nog helemaal niet kunnen zijn!
  zondag 17 februari 2013 @ 02:09:52 #214
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122976721
Hup neuqen hihihi.. Maar dan wil ik wel peettante worden he ;)
Be happy with the little things in life
  zondag 17 februari 2013 @ 02:10:50 #215
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122976735
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 02:09 schreef droomvrouwtje het volgende:
Hup neuqen hihihi.. Maar dan wil ik wel peettante worden he ;)
Hoe goed is je luchtbed? :')
  zondag 17 februari 2013 @ 02:11:34 #216
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_122976751
Heel goed!!! Hebben hem ook al eens uitgeprobeerd ;) :o :P
Be happy with the little things in life
  zondag 17 februari 2013 @ 02:16:52 #217
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_122976822
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 02:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Heel goed!!! Hebben hem ook al eens uitgeprobeerd ;) :o :P
Yugh DV! Weet je hoe vaak ik al op dat ding geslapen heb?

Zo, en nu weer OT. :7
pi_122978122

En purple op naar de volgende ronde met nog meer seks hihi
Fijn dat je het psitief kan houden voor jezelf :*
pi_122978292
*O* joepie Skips! Zie je het ook in je temperatuur?
  zondag 17 februari 2013 @ 09:13:37 #220
30252 Soempie
Procreating
pi_122978295
Balen purple. Die onduidelijkheid is klote he.
Nouja, op naar de volgende ronde met je sexy dude! ^O^

Skippy _O-
  zondag 17 februari 2013 @ 12:53:27 #221
52229 Chanty
pi_122982158
:D :X _O- DV & Skippy :D
Qwiek, qwiek qwiek :+

Purple jammer dat toch nog ongesteld bent geworden maar nu kun je in ieder geval weer met frisse moed ertegenaan :Y

Momo spannend :*
  zondag 17 februari 2013 @ 17:15:56 #222
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_122994971
Verdorie chanty... -O-

Purple weer een nieuwe kans! Zet m op ;)

Nou skip, aan de slag jij!

Een dikke :* alle wachtenden.

Excuus voor mijn late berichtje; we zitten in Austria as we speak. Weinig tijd om te fokken dus! Inmiddels wel dag 39 aangebroken hier. En ik heb geen testen meegenomen... :X
pi_122999427
Skip en DV :D

Balen Paars maar wel duidelijkheid gelukkig.

Chanty, wat ontzettend jammer. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten tot je in een ZH terecht kunt waar je duidelijke info krijgt en je prettig voelt! En dan zeer vlot met een prachtig resultaat natuurlijk. :*

Hier echt een enorme offday. Of eigenlijk offweekend :')
Sinds gisteren licht maar irritant misselijk, vage duizelingen, hoofdpijn en koorts. Hoofdpijn is gelukkig aan het verdwijnen maar werd net onder de douche vandaan geplukt door mijn vriend omdat ik tijdens een koude rilling niet meer op mijn benen kon staan. Zit pas op dag 22 van mijn cyclus dus vrees dan zo'n fijn virusje mij te pakken heeft!
pi_122999475
Oh jeetje Frummel, jouw geduld wordt flink op de proef gesteld dus!! Veel plezier daar en mocht je het echt niet meer houden kun je daar ook vast wel iets vinden. ;)
pi_123005094
Poging tot bijlezen gedaan, jammerlijk mislukt ben ik bang.
Als het deze ronde gelukt is bij Caireann is er over een aantal maanden een kindje vol humor bij op de wereld, terwijl Skip's kindje dan vooral overal lekker luchtig over doet.
Chanty wat balen dat je geen duidelijkheid krijgt en dat terwijl je dat juist zo goed kan gebruiken. Ik vind het moeilijk om te begrijpen dat een ziekenhuis (waar het toch om mensen draait) zo laks omgaat met informatie die voor jou zo belangrijk is.
Frummel ik bewonder je geduld, maar zoals al gezegd, zwangerschapstesten zijn ook buiten Nederland te krijgen O-)
Mabawa wat vervelend dat je je ziek voelt. Ik hoop dat je snel weer opknapt.
Sorry voor iedereen die ik vergeten ben en een knuffel kan gebruiken :*
Woensdag was ik na 8(!) dagen eindelijk niet meer ongesteld. Misschien waren mijn vorige cyclussen niet echt cyclussen?
Afgelopen dagen wat twijfels gehad over onze timing om zwanger te worden. Gelukkig heb ik vandaag het kunnen doorspreken met mijn vriend en gaan we weer vol goede moed er tegenaan. >:)
pi_123010015
lees wel vluchtig mee hoor, maar lig nogal onder een steen momenteel. Daarbij begonnen aan opruimen van onze 2e verdieping. Hebben lekkage gehad, en de muur is nu beschadigd. De kamer moet dus leeg en de muren opnieuw gespoten. Kans aangrijpen om alles op te ruimen, en wellicht voor Sjakie een grote jongenskamer te bouwen (wat al het plan was, omdat het moest, maar ja... ).

kus voor iedereen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 18 februari 2013 @ 08:18:48 #227
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123020727
He jakkie Mabawa! Dat is schrikken! Ben je inderdaad ziek geworden?

Fijn dat je het met (8> hebt kunnen bespreken Cholula. Ik vind dat soort gesprekken altijd erg prettig. Hebben wij ook wel gehad namelijk.

Momo, een afleiding gevonden dus. Klinkt als een flinke klus! :* voor jou onder je steen.

Wij gaan vandaag nog naar de supermarkt, dus misschien dat ze daar testen verkopen. Ik heb anders geen idee waar ik ze hier moet krijgen. Afijn, eerst maar eens een dagje skiën met spierpijn :X Dat zeggen mensen nooit als ze op wintersport gaan! :o ):O
pi_123021327
Lekker zeg, Frummeltje. Ik ben wel een beetje jaloers! Die spierpijn ja, die was niet mals! :D Die had ik vorig jaar ook (na vier niet geweest te zijn...).

Shit, Momo. :{ Hebben jullie het lek al kunnen vinden? Wat een drama zeg. Wel lekker dat je alles kan/moet opruimen weggooien!
pi_123021531
Lekkages...dat is echt klote he..geeft zo'n enorme rotzooi

En frummeltje..een test kunnen vinden?
  maandag 18 februari 2013 @ 09:34:57 #230
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123021671
Net ontbeten dus we gaan zo op pad ;) als ik het niet kan vinden, dan niet. Wachten tot zaterdag dan... :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:16:39 #231
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123022442
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:18 schreef Frummeltje86 het volgende:
Afijn, eerst maar eens een dagje skiën met spierpijn :X Dat zeggen mensen nooit als ze op wintersport gaan! :o ):O
Ohja Frummel, waar je rekening moet houden als je gaat wintersporten: SPIERPIJN JOH, NIET TE HOUDEN! :+

--

Purple, jammer, maar op naar een mooie nieuwe kans ^O^ .

Momo -O- . Succes!

Duimstand voor Frummel! ^O^

---

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:47 schreef Cholula het volgende:
Poging tot bijlezen gedaan, jammerlijk mislukt ben ik bang.
Als het deze ronde gelukt is bij Caireann is er over een aantal maanden een kindje vol humor bij op de wereld, terwijl Skip's kindje dan vooral overal lekker luchtig over doet.
Skips is een luchtig kindje aan het bakken momenteel :Y) .
pi_123023233
Skippy... Toch niet aan t posten onder t bakken toch ;)
pi_123023253
Frummel spannend, ik duim voor je.
Ben je wel aan het genieten van het skieen ondanks de spierpijn?

DJMomo succes met het opknappen van de zolder.

Projskippy, ik hoop dat je ondanks je logeerpartij op het luchtbed wel hebt kunnen profiteren van je positieve ovutest.

Mabawa beterschap.

Purple balen, maar idd vol frisse moed op naar de volgende ronde met je sexy dude.

Hier weer naar het ziekenhuis geweest.
Er was wederom nog niets aan het groeien, nu gestart met provera om bloeding op te wekken, 10 dagen lang gebruiken en dan op bloeding wachten. Op dag 3 van de bloeding starten met clomid voor 5 dagen. Dan weer een echo laten maken op dag 11 ongeveer.
Kortom iets minder ziekenhuisbezoekjes komende weken.
pi_123023452
Zo dan Sethi, gelijk aan de clomid? vent was al onderzocht geloof ik he? Vaak hoor je dat de dames eerst zo'n spoelbeurtje als zand krijgen (euhm, hoe heet dat ook alweer). En een samenlevingstest.

We hebben platte daken, en met het smelten van de sneeuw heeft het langs de rand gelekt. In een hoek, en rond 2 ramen. vent heeft de klus op werkspot gezet. Das verder zijn pakkiean ;) Ik maak me druk om kamer leeghalen, kleur, inrichting en accesoires. Wilde een Jip&Jann kamer, maar dat is geveto'd, Nu mss een auto-kamer (geen auto-bed hoor!). Ben vannacht flink beroerd geweest (helaas dus geen positieve kriebels maar gewoon hevige buikgriep), en op 1 uur slaap kan ik niet werken. Dus vandaag ziek thuis. Ga maar eens googlen op leuke auto-gordijnen, -lampen, -kapstokjes etc etc. Heb iig 1 (vind ik zelf) geniaal idee voor muur decoratie. Benieuwd of dat haalbaar is ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 18 februari 2013 @ 11:16:09 #235
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123023940
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:57 schreef DJMomo het volgende:
Zo dan Sethi, gelijk aan de clomid? vent was al onderzocht geloof ik he? Vaak hoor je dat de dames eerst zo'n spoelbeurtje als zand krijgen (euhm, hoe heet dat ook alweer). En een samenlevingstest.
Primolut. :)

Beterschap Momo!

---

Sethiwe, ik ben benieuwd! Ze pakken in ieder geval door volgens mij :).

---

Martine, ik ben een vrouw; multi-tasking heet dat :+ . Dat kunnen wij vrouwen.
pi_123024413
quote:
Klopt bij mij denken ze dat het uitblijven van zwangerschap is gekomen door PCOS. Ik heb ook heel veel kleine eiblaasjes op mijn eierstok zitten en er groeit nog niets verder, dus heb nog geen eisprong in het vooruitzicht.
Zo'n spoelbeurtje (hysteroscopie) doen ze volgens mij als ze denken dat je verklevingen hebt, hier dachten ze niet aan aangezien ik geen grote buik operatie heb gehad in het verleden en geen chlamydia heb gehad (dit geeft verhoogd risico op verkleving aldus mijn gynaecoloog).
Dus in eerste instantie aan de tabletten om eisprong op te wekken en dan eerste cyclus maken ze dan echo's om dit te vervolgen, als dit goed gaat en er springt een ei, dan recept mee voor een half jaar en succes ermee.
Vent is gecontroleerd en daar is alles goed mee gelukkig.
Uitgebreider testen is nu nog geen reden voor, eerst kijken of dit werkt. En daar hoop ik op.
pi_123026471
quote:

We hebben platte daken, en met het smelten van de sneeuw heeft het langs de rand gelekt. In een hoek, en rond 2 ramen. vent heeft de klus op werkspot gezet. Das verder zijn pakkiean ;) Ik maak me druk om kamer leeghalen, kleur, inrichting en accesoires. Wilde een Jip&Jann kamer, maar dat is geveto'd, Nu mss een auto-kamer (geen auto-bed hoor!). Ben vannacht flink beroerd geweest (helaas dus geen positieve kriebels maar gewoon hevige buikgriep), en op 1 uur slaap kan ik niet werken. Dus vandaag ziek thuis. Ga maar eens googlen op leuke auto-gordijnen, -lampen, -kapstokjes etc etc. Heb iig 1 (vind ik zelf) geniaal idee voor muur decoratie. Benieuwd of dat haalbaar is ;)
Hè wat rot, zo alles in 1.. :* In het kinderkamerinspiratie-topic zag ik laatst mooi auto-behang.. en ik vind zo'n autobed stiekem wel leuk. :@ Fout, maar volgens mij maak je daar een jongetje heel blij mee.
pi_123026588
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:30 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Zo'n spoelbeurtje (hysteroscopie)
ja, die bedoelde ik!!

Nou, ik hoop ook dat het 'simpele' clomid op te lossen is. En dat de bijwerkingen meevallen! kus!

Limone, mjah, autobed vind ik dan weer niets. En autobehang kan niet: onze muren zijn gespoten. En dat wil ik eigenlijk zo houden (ben geen behang fan).
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 18 februari 2013 @ 13:03:50 #239
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123027561
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 12:37 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ja, die bedoelde ik!!
Oh, ah. Kom ik aan met m'n Primolut :7.

Mja, een autokamer *; . Jammer dat Jip&Janneke niet meer bespreekbaar is trouwens ;).
pi_123027723
Meneer vond dat te oubollig. En Dikkie Dik mocht ook al niet. pfff. :{w
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123028010
Hysteroscopie is geen spoelbeurtje, dat heet HSG geloof ik. Bij mij gaan ze alleen kijken met een cameraatje en evt. een kleine ingreep doen mocht dat nodig zijn.

Ik zie er trouwens zo verschrikkelijk tegenop dat ik overweeg het af te zeggen :@ ;(.
pi_123028072
DIE bedoelde ik.... pfff

waarom zand... waar zie je precies tegen op?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123028169
Van de gedachte dat ik daar halfbloot met de benen wijd in een stoel moet liggen, felle lamp erop, terwijl een vreemde man daar zit te klussen met allemaal instrumenten (wat naar ik begreep ook nog eens best pijnlijk gaat zijn ;( ) schiet ik al haast in blinde paniek.
pi_123028703
uhm sja zand.. die bevalling he, die gaat ook halfbloot met benen wijd. Dat weet je he? En dat is het uiteindelijke doel, toch? Sorry, wil je angst niet denigreren. Zijn jouw gevoelens, en dat respecteer ik. Maar ik wil ze alleen maar een beetje proberen te rationaliseren. Ik was ook altijd best preuts, maar sommige dingen gaan nu eenmaal niet anders ;)

vwb pijn, kan je niet van te voren al pcmetjes nemen ofzo?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123029466
Ik weet het, ja ;). Het is ook niet rationeel, maar ik kan het ook niet zo 'uitschakelen' :@.
pi_123029536
Nee, tuurlijk. Gaat je lief mee? Mag ie je hand vasthouden? Mss dat dat ook helpt. #knuf
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123029767
Ja, mijn vriend gaat inderdaad mee, ze raden het af om na afloop zelf naar huis te rijden.
Het duurt ook nog ff, dus ik probeer m'n gedachten maar een beetje te verzetten ;).
pi_123029783
Wanneer moet je zand? Het lijkt mij ook erg spannend hoor, was het maar makkelijk om gedachten even uit te zetten he?! :*

Momo beterschap!! Wat een gedoe met die lekkage maar heel veel plezier met de shoptherapie.

Bedankt voor de beterschapswensen. Vannacht flink gezweet en vanmorgen koortsvrij wakker geworden. Misselijkheid is nog wel steeds aanwezig en ik dacht dat de duizeligheid samen met de koorts vertrokken was maar helaas nog niet helemaal. Vandaag nog een vrije dag maar morgen moet ik echt aan de slag!
  maandag 18 februari 2013 @ 14:11:04 #249
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123029810
Er zijn twee dingen: hysteroscopie (met een cameraatje de baarmoeder bekijken) en een hysterosalpingografie (contrastvloeistof door de baarmoeder en eileiders spuiten).

Heb je dan niet ook al andere onderzoeken gehad waarbij je met je benen wijd op zo'n stoel moet liggen zandsculptuur?

Ik vond bij de HSG dat ze het heel goed aanpakten. Ze leggen uit wat ze doen, en er was een verpleger die naast mij stond en me erdoorheen coachte :Y Het was ook redelijk snel gedaan.
Om je voor te bereiden: mijn vriend moest in het kamertje gaan staan waar de radioloog ook zat om de foto te maken, dus geen handje vast helaas
pi_123030047
Nee, alleen inwendige echo's. En een curettage, maar dat was onder algehele narcose (en algehele paniek :@).
Ik krijg geen HSG, lief mag gewoon naast me zitten ;).
  maandag 18 februari 2013 @ 14:24:39 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_123030273
Ah, inwendige echo's, da's ook met je doosch open en bloot :')
Currettage is natuurlijk sowieso heftig, dat lijkt me logisch... ;(

Succes in elk geval!
pi_123030371
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, inwendige echo's, da's ook met je doosch open en bloot
ik mocht gewoon mijn broek aanhouden hoor :?

ok, flauw.... sorry.... sterkte zand :*
pi_123030511
ah, algehele paniek is niet leuk zand. Kwam dat door de narcose?

hahaha, kyara fooled me! :+

Oh, mabawa ook ziek. beterschap!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 18 februari 2013 @ 14:45:03 #254
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123031011
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef zandsculptuur het volgende:
Van de gedachte dat ik daar halfbloot met de benen wijd in een stoel moet liggen, felle lamp erop, terwijl een vreemde man daar zit te klussen met allemaal instrumenten (wat naar ik begreep ook nog eens best pijnlijk gaat zijn ;( ) schiet ik al haast in blinde paniek.
Zand :*. 'Gewoon' gaan. Je kunt het beter 'nú' laten onderzoeken dan in paniek af te bellen en geen onderzoek te ondergaan. We hebben het er al eerder over gehad, dat weet ik :*, maar het is echt beter om wel te gaan.

En ja, het zal vast geen feestje zijn, maar je moet er doorheen :*.

En inwendige echo's heb je al gehad..

[/hoog :* gehalte]

[ Bericht 0% gewijzigd door ProjSkippy op 18-02-2013 15:12:45 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 15:11:46 #255
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123031894
Ik had besloten om nog even te blijven doortesten, voor het geval mijn lijf het zelfde met ovulatietesten doet als Frummel doet..

Mijn ovulatietest is opnieuw positief -O- . Gisteren was 'ie negatief. En bij DV op het luchtbed (zaterdagnacht) was 'ie dus positief.

Dus: zaterdagnacht: positief
zondag overdag: negatief
vanmiddag: positief

En ook nog geen echte temperatuurstijging.
pi_123033016
Oh -O- Ik weet te weinig van ovulatietesten om daar een zinnig woord over te kunnen zeggen. Misschien issie nog niet gesprongen? Of kan dat niet?
pi_123033105
Wat ik heb begrepen, is dat je lichaam soms wel LH aanmaakt, maar dat er dan toch geen eitje springt. Een positieve ovulatietest hoeft dus niet altijd een eisprong te betekenen (temperatuurstijging wel).
Plak je ze op een briefje/kaartje om ze met elkaar te kunnen vergelijken?
  maandag 18 februari 2013 @ 15:58:03 #258
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123033510
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat ik heb begrepen, is dat je lichaam soms wel LH aanmaakt, maar dat er dan toch geen eitje springt. Een positieve ovulatietest hoeft dus niet altijd een eisprong te betekenen (temperatuurstijging wel).
Plak je ze op een briefje/kaartje om ze met elkaar te kunnen vergelijken?
Jup, volgens mij klopt dat inderdaad dat er niet per se wat springt. Maar dan zou je (denk ik) toch nog steeds maar 1 positieve test moeten hebben en niet van negatief naar positief naar negatief naar positief etc. Ik weet het ook niet :'). Waarom is zwanger worden niet net zo makkelijk als boodschappen doen oid..?

Ze liggen allemaal onder elkaar uitgestalt op een uh.. soort van matje, dus ik kan ze qua kleur goed vergelijken :).
  maandag 18 februari 2013 @ 17:37:04 #259
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123037452
Irritant Skip! Hopelijk blijven ze nu gewoon negatief. Ik ga voor je duimen.

Het kan bij mij ook gewoon zijn dat ie niet wilde springen. Misschien is ie helemaal niet gesprongen zelfs. Dan kan ik lang wachten op een ongesteldheid... :{

Helaas geen testen kunnen vinden vandaag dus we zullen het moeten afwachten. Dag 40 is inmiddels een feit... -O-
pi_123061887
Spannend frummeltje :)
pi_123067007
Spannend frummeltje, je geduld wordt nog even op de proef gesteld!
Maar je hebt wel een goede reden, heerlijk op wintersport.

Proj skippy balen dat de ovutesten en temp niet een duidelijke eisprong laten zien samen.

Zand en LB dank je voor de uitleg va de onderzoeken.

Zand wat rot dat je er zo tegen op ziet. Wat de andere dames ook al zeggen ik zou het zeker wel door laten gaan, anders moet je misschien later alsnog en hoe langer je wacht hoe meer je er tegenop gaat zien.
Misschien kan je overleggen of je iets rustgevends mag krijgen van de tevoren?
pi_123067517
Ik ga idd met het ziekenhuis overleggen over een roesje of iets kalmerends van te voren.
Bedankt allemaal :*.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 12:31:46 #263
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123067668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 12:26 schreef zandsculptuur het volgende:
Ik ga idd met het ziekenhuis overleggen over een roesje of iets kalmerends van te voren.
Bedankt allemaal :*.
*O* Goed zo Zand! :)

Nog altijd duimstand voor Frummel ^O^
pi_123068614
Verstandig zand, het moet wel allemaal een beetje dragelijk blijven, hoor! :*
pi_123081029
Wat irritant Skippy van die ovulatietesten... Hopelijk heb je snel een duidelijk patroon.

Je houdt het spannend Frummel! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, het mooist zou zijn in de vorm van een positieve test natuurlijk!

Ik kan me voorstellen dat het niet iets is waar je blij van wordt Zand, ook al is het voor een goed doel.
Een roesje zal toch wel moeten kunnen? Sterkte :*

Behalve het uitstrijkje toen ik 30 werd, had ik tot 2 weken geleden ook nog nooit een inwendige echo gehad. Daarna had ik er ineens 3 in 5 dagen :')
pi_123105956
Frummel, hoest nu? goede sneeuw? ;)

ovutesten, geen idee van. sorry.

Ik vermoed dat hier mijn eisprong is geweest, ik temp af en toe, eerst was ie 36,1 36,2 en 36,4 nu 36,7. Vanmorgen voor het idee weer een test: weinig op te zien. Over twee weken maar weer, dan is het ook 6 weken na miskraam, en als ik dan nog niet ongesteld of zwanger ben, tijd om gyn te consulten.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123107408
Spannend Momo ^O^
Ik hoop het zo voor je!!
pi_123110041
Net het ziekenhuis gebeld en ze nemen mijn angst gelukkig serieus, de gyn gaat mij maandag bellen en alles doorspreken, en mocht ik het dan nog steeds niet zien zitten, verzetten we de afspraak zodat het onder narcose kan.
Ik voel me er echt een beetje kinderachtig over :@, maar ben toch weer wat opgelucht.
pi_123110091
Momo, doe je ook ovulatietesten of alleen temperaturen?
pi_123110316
Nee alleen tempen. Nu puur door mk dat ik geen idee heb waar ik in mijn cyclus hang, en af en toe temp. En dus eerder bevestiging verder zoek in zs tests.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123110319
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef zandsculptuur het volgende:
Net het ziekenhuis gebeld en ze nemen mijn angst gelukkig serieus, de gyn gaat mij maandag bellen en alles doorspreken, en mocht ik het dan nog steeds niet zien zitten, verzetten we de afspraak zodat het onder narcose kan.
Ik voel me er echt een beetje kinderachtig over :@, maar ben toch weer wat opgelucht.
Relaxed, toch? Ik zou me juist heel volwassen voelen. Je hebt het maar mooi geregeld!
pi_123110334
En fijn dat je serieus wordt genomen zand :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123110592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:35 schreef DJMomo het volgende:
Nee alleen tempen. Nu puur door mk dat ik geen idee heb waar ik in mijn cyclus hang, en af en toe temp. En dus eerder bevestiging verder zoek in zs tests.
Hopelijk heb je snel weer duidelijkheid, dat gewacht en de onzekerheid is echt vervelend...
pi_123110784
Goed geregeld zand!

Spannend momo, hoop dat je weer je gewone cyclus terug krijgt of dat die 9 maand wegblijft.

Musique hoe gaat het met jou dan?
  woensdag 20 februari 2013 @ 15:58:37 #275
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123121153
Spannend momo :*

Zand, goed dat je gebeld hebt!

Mijn vakantie loopt een beetje anders; gebroken arm gisteren na een val op de piste :'( skiën kan nu dus niet meer. En nog stommer: Ik heb ze een test laten doen in het ziekenhuis vanwege de foto's die gemaakt moesten worden. Was negatief... ;(
pi_123121218
Oh frum, wat stom! :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123121238
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Spannend momo :*

Zand, goed dat je gebeld hebt!

Mijn vakantie loopt een beetje anders; gebroken arm gisteren na een val op de piste :'( skiën kan nu dus niet meer. En nog stommer: Ik heb ze een test laten doen in het ziekenhuis vanwege de foto's die gemaakt moesten worden. Was negatief... ;(
Ach jeetje! :* Dat is dubbel pech.
pi_123121397
Jammer frummel :*
En een gebroken arm is niet leuk!
pi_123121572
Oh frummel :o! Een gebroken arm, dat is even schrikken (en pijnlijk :{). Het kan hard gaan ineens op zo'n piste he? Was het je eerste keer skieën?
En een negatieve test ook nog, balen zeg :{ :*.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:08:58 #280
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123121594
Ik ging gewoon janken. Zij dachten dat ik dat deed vanwege mijn arm :') Ik heb ze wel om zo'n schort gevraagd, just in case. Ik moet in Nederland toch naar de huisarts, dus dan ga ik misschien toch om een doorverwijzing vragen samen met (8>. Wellicht heeft hij gewoon superzaad maar wil het bij mij niet springen of zo.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:11:24 #281
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123121680
Nee niet mijn eerste keer. Daarom vind ik het zo suf... :{ en het deed goed zeer, maar het is een kleine breuk. Hij stond eigenlijk al goed dus trekken aan mijn arm hoefde niet.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:24:50 #282
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_123122227
Frummel -O- . Wat rot! Sterkte met de pijn en dubbel rot van de negatieve test..

---

Zand, goed zo! Heldin ;).
pi_123122320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee niet mijn eerste keer. Daarom vind ik het zo suf... :{ en het deed goed zeer, maar het is een kleine breuk. Hij stond eigenlijk al goed dus trekken aan mijn arm hoefde niet.
Gelukkig maar, want dat is echt enorm pijnlijk :X
Hopelijk zorgt je pech toch voor iets goeds straks, als je een doorverwijzing vraagt en daarmee op zak gewoon heel snel zwanger raakt :*.
pi_123122842
Frummeltje wat erg :o Sterkte met de pijn en het verwerken van de negatieve test :*
pi_123123230
Hoe lang moet je gips, frum?
En mss is doorverwijzing vragen inmiddels niet zo'n gek idee. :* al hoop ik dat t gewoon niet nodig is ^O^
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123123413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 16:08 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ik ging gewoon janken. Zij dachten dat ik dat deed vanwege mijn arm :') Ik heb ze wel om zo'n schort gevraagd, just in case. Ik moet in Nederland toch naar de huisarts, dus dan ga ik misschien toch om een doorverwijzing vragen samen met (8>. Wellicht heeft hij gewoon superzaad maar wil het bij mij niet springen of zo.
Tuurlijk moest je janken, had ik ook gedaan. En wat momo zegt: misschien is een doorverwijzing helemaal niet zo'n gek idee.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:56:02 #287
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123123439
Volgens mij zei de dokter in ieder geval drie weken, maar dat was waarschijnlijk het moment dat ze willen dat ik er opnieuw naar laat kijken. Ik ga sowieso komende weekook daarvoor naar de huisarts, dus misschien besluiten zij anders.
  woensdag 20 februari 2013 @ 16:58:05 #288
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123123528
Jullie zijn lief :) Ik voelde me echt zo suf toen ik daar zat te janken... Toen ik gevallen was, dacht ik eerst; Ik hoop maar dat een mogelijk baby'tje dit overleeft. Daarna pas voelde ik mijn arm. Echt weird! :o
pi_123126443
OMG! Wie heeft ervaring met dit: de test van vanmorgen had ik in een la geflikkerd. Trek net de la open ivm iets er uit moeten hebben...... Zie ik een vage 2e streep! :D :? 8)7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:20:02 #290
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123126493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef DJMomo het volgende:
OMG! Wie heeft ervaring met dit: de test van vanmorgen had ik in een la geflikkerd. Trek net de la open ivm iets er uit moeten hebben...... Zie ik een vage 2e streep! :D :? 8)7
Ik... met zo'n 2 voor 5 euro. Was bij mij helaas vals. Maar ik duim bij jou voor iets positiefs!
pi_123126601
Zo een was dit ook. Echt, waarom niet gewoon weg gekeild?! Haha wat stom dit.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:27:02 #292
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123126698
Je weet het maar nooit! Misschien over twee dagen weer proberen? ;)
pi_123127191
Er staat op de verpakking dat testen niet meer betrouwbaar zijn na dertig minuten, maar wie weet momo! Ik heb zelf een keer negatief getest met die KV-testen en een minuut later met een andere test wel positief getest (en twee dagen daarna weer positief en twee dagen daarna wéér ;) ). O-)

Superspannend! :o
pi_123127227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:18 schreef DJMomo het volgende:
Ik heb dat echt vaak gehad en heb mezelf er helemaal gek mee gemaakt, maar als er na de afleestijd geen 2e streepje staat, is hij echt negatief.
:*.
pi_123127460
Ok, helder meiden! Geduld......
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_123127625
Zit Skip al klaar? ;)
  woensdag 20 februari 2013 @ 18:59:04 #297
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123127851
Oh dan stop ik even met posten :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 19:12:02 #298
52229 Chanty
pi_123128503
Bah Frummel dat is dubbel balen :( Sterkte me je arm :*
pi_123131081
Jee Frummeltje, dat is echt dubbel balen! En het is hartstikke begrijpelijk hoor, dat je moest huilen om de negatieve test. Succes met je gips-pootje!
pi_123131327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:49 schreef DJMomo het volgende:
Ok, helder meiden! Geduld......
Hoe ver zit je nu in je cyclus..
Mijn ervaring er mee is dus wel dat ze soms even nodig hebben om goed duidelijk te zijn..Maar idd niet na de 30 minuten.
pi_123132003
Pvoesss dat weet ik niet. Is eerste ronde na mk. Morgen een maand geleden misoprostol genomen, vier weken geleden echo met losgelaten maar nog aanwezige vrucht zak.

Skip!?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')