Ah dat is wel fijn nieuws meis!quote:
Ik vind het echt jammer dat het niet raak was, want ik zat er met mijn kopje leutquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:41 schreef Chanty het volgende:
(hoewel ik niet snap hoe je met zoveel zaad in je lichaam nog kunt missen).
EN DUS GA IK JOU NU KEIHARD IN DE OP ZETTEN!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:50 schreef zandsculptuur het volgende:
He Chanty balen, maar fijn dat je gelijk door kunt.
Limone beterschap.
Hier bijna klaar met de primolutben benieuwd of het dan meteen doorzet.
In dat geval ben ik tijdens mijn NOD in Parijs. Dat zou wel heel romantisch zijn om daar positief te testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef zandsculptuur het volgende:
Nee! Nog even wachten of ik wel ongesteld word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:53 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]Ik voel me zo incompleet zonder jou hier.
Eerst nog even carnavallen.
Mét bier![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Eerst nog even carnavallen.
Mét bier
Joh, dat is lulligquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Caireann het volgende:
ik had nog even contact opgenomen met de gyn. er zijn blijkbaar in de verzekeringswet een aantal dingen veranderd waardoor ik niet meer rechtstreeks bij mijn oude vertrouwde gyn ,die bekend is met mijn endometriose en het ook serieus neemt, terecht kan. ik moet weer eerst naar de huisarts voor een nieuwe verwijzing.moet toch evenzeer het jaar volmaken zeiden ze, endometriose of niet....
Droge witte wijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken. Nou hoef ik je niet meer!
![]()
Zoete witte wijn.
Thanks! Die bloedingen na 14, 15 en 15 dagen waren ook heel heftig en lang. Logisch dus, als er nog van alles afgestoten moet worden... Wat ik zelf grappig vind om te zien is dat we tijdens die cyclus van 35 dagen met vakantie waren. Vakantie is dus echt goed voor de mensquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Kursor het volgende:
Limone, de eerste hele korte cyclus is voor zover ik heb begrepen eigenlijk geen cyclus, maar waarschijnlijk het laatste beetje van de miskraam. Bij mij werd het bloeden een paar, weet niet meer uit m'n hoofd hoeveel, weken na de curettage ook weer erger. De gyn heeft mij uitgelegd dat het laatste restje baarmoederhals in opbouw pas bij een lage hCG-concentratie wordt afgestoten, een soort menstruatie die dus nog hoort bij de eisprong met de miskraam als uitkomst. Ook moet je hCG ver genoeg gedaald zijn om je cyclus weer te laten starten en naar aanleiding daarvan wordt je zonder bevruchting/innesteling/... Na een x aantal dagen weer ongesteld. Dat zou dan in mijn ogen je tweede bloeding, na ongeveer een maand dus zijn (of eventueel zelfs pas de derde bloeding na zes weken). De tweede en derde bloeding kan ik helaas niet echt rijmen. Het lijkt erop dat je cyclus zich daarna wel aardig hersteld heeft toch? Altijd leuk hè die biologie
Enig nadeel, mijn schoonfamilie is er ook bij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Caireann het volgende:
dat zou wel erg mooi zijn! positief testen in parijs!
Gadverdarrie, zoete witte wijn..quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vrouwen die bier drinken. Nou hoef ik je niet meer!
![]()
Zoete witte wijn.
Wat heftig zeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef DJMomo het volgende:
Kursor, fijn, weer wat opgeklaard in je hoofd. Zet m op deze ronde weer he!
Limone, balen joh, ziek zijn is ruk.
Met de longontsteking gaat t matig. Ik werk wel elke week een paar uur meer, maar merk gewoon in de middag dat het op raakt: buiten adem, veel pijn weer op de luchtwegen enz enz. Wordt wel steeds later in de dag, dus dat is goed, maar ik ben er nog niet.
Oké, oké.. dan middelen we wel: Rosé bier.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Gadverdarrie, zoete witte wijn..
Bier
Zal ik dan ook voor het eerst in mijn baby-makende-leven een NOD op geven?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
Menschen, de OP is aangepast.
- Soempie staat er bij in.
- Babbel is er uit
- Iedereen die ongesteld is (geweest) is uit de NOD-lijst. Ik kon alleen heel weinig nieuwe NOD's vinden. Wie heeft er nog wat?
![]()
Jeej!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Zal ik dan ook voor het eerst in mijn baby-makende-leven een NOD op geven?
*tatatataaa 9 maart
Mooi.. *Stil isquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jeej!Heldin. Hij staat er in!
Nog meer mensen die (voor het eerst in hun baby-makende-leven) hun NOD in de OP willen? Het is er echt heel gezellig.
Mijn NOD-met-een-slag-om-de-arm-vanwege-zeer-wisselende-cycliduur is 5 maart.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:57 schreef ProjSkippy het volgende:
...
- Iedereen die ongesteld is (geweest) is uit de NOD-lijst. Ik kon alleen heel weinig nieuwe NOD's vinden. Wie heeft er nog wat?
![]()
Nou spannend wat eruit gaat komen maar fijn dat ze je serieus neemt. Snap ook niet dat de huisarts dat niet deed want jullie zijn toch echt al een hele tijd bezigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:09 schreef Sethiwe het volgende:
Djmomo fijn dat je er weer echt voor kan gaan.
Chanty je geeft er wel een positieve draai aan, maar jammer dat het niet gelukt is.
Beterschap Limone en djmomo.
Caireann jammer dat je niet naar je eigen vertrouwde gyn toe kan.
Hier eerste bezoek gyn erop zitten. Bloed geprikt, echo gehad en vriend moet zijn spulletje inleveren. Gyn nam me meer serieus dan de huisarts, voor mijn gevoel.
Gyn denkt aan pcos en gaat nu een cyclus monitoren dmv echo's. Maar goed wat er definitief uitkomt moeten we afwachten. Ondertussen een serieuze poging doen om af te vallen raadde de gyn aan.
Maandag volgende echo, scheelde dat ik nu op dag 7 zat, mocht gelijk bloedprikken en cyclus vervolgen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Sethiwe, fijn dat de gyn verder onderzoek gaat doen. Gaat het onderzoek met de echo's nu direct door of moet je bijvoorbeeld je cyclus nog afwachten?
mijn ei zou deze maand de 14e moeten zijn...hoe romantisch...je kindje op valentijnsdag in elkaar knutselenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Soempie het volgende:
Chanty, wat jammer.
Sethiwe, fijn dat de gyn verder onderzoek gaat doen. Gaat het onderzoek met de echo's nu direct door of moet je bijvoorbeeld je cyclus nog afwachten?
Ik heb een beetje gerekend en mijn NOD mag op 14 februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |