zeker wetenquote:
ja er ligt 1 cm sneeuw en het verkeer loopt vastquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:19 schreef supersof het volgende:
Ik vind sneeuw wel leuk. alleen beetje jammer dat ik vast sta. maar gelukkig zit ik in de bus. dus warm
nou hier ligt wel op sommige plekken vijf hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja er ligt 1 cm sneeuw en het verkeer loopt vast
oh het valt hier wel mee gelukkigquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:23 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hier ligt wel op sommige plekken vijf hoor
ik weet ook niet precies hoe ik moet lopen vanaf de bushalte. denk dat ik net te laat benquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh het valt hier wel mee gelukkig
Ja je moet niet te laat bij de tandarts komen
Ik dacht dat jij op woensdag altijd vrij wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet ook niet precies hoe ik moet lopen vanaf de bushalte. denk dat ik net te laat ben
Dan gaat het dus wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Bah het wordt nu al vieze derrie
quote:
Hier hebben we gelukkig niets. Maar het zou mogelijk vrijdag gaan sneeuwen geloof ikquote:
hmm minder, nja hier blijft het droog de rest van de week geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Hier hebben we gelukkig niets. Maar het zou mogelijk vrijdag gaan sneeuwen geloof ik
Helemaal goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm minder, nja hier blijft het droog de rest van de week geloof ik
Ik slaap weer slechtquote:
Ik moest gewoon fietsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:19 schreef supersof het volgende:
Ik vind sneeuw wel leuk. alleen beetje jammer dat ik vast sta. maar gelukkig zit ik in de bus. dus warm
Lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
De zon schijnt nu wel heerlijk
No thanks meneer de spammerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
Nog mensen hier die gratis naar de bios willen? Morgenavond, 21:00 in Amsterdam
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker! In de zon is het nog best warm
Klinkt goed. Ik wil ook in de zon zittenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker! In de zon is het nog best warm
Browser even geleegd. Misschien helpt hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:29 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, fok of mijn internet doet raar. Ik zag die voorgaande reactie niet![]()
ja ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik wil ook in de zon zitten
Dat moeten we maar even afwachten inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
officieel gezien wel jaof het weer gaat meewerken is een 2e
ik hoop het welquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moeten we maar even afwachten inderdaad
inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja jij hebt zeker je banaan en melk niet gehad.
Ach, je was sadquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan heb ik de verkeerde smiley gebruikt
Ja want ik moest de hele tijd mensen inhalen die niet konden fietsen in de sneeuwquote:
awh dat is altijd lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, net wakker en gehoord dat ik vrij was
En met jou?
Wat doe je op stage dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat is altijd lekker
Ja prima hoor, nu verveling op stage maar beter dan school dus ik mag niet klagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb heel goed nieuws voor jou, vanaf nu kan je me inhalen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had me een leukere positie kunnen voorstellen dan 13 though
Vaseline is overigens nauwelijks bij te houden door de weeks, zelfs voor mij
Schaam je diep!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb heel goed nieuws voor jou, vanaf nu kan je me inhalen!.
Dat ik steeds in de top 10 sta is wel erg eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat doe je op stage dan?koffie zuipen, af en toe een klant helpen, whatsappen en FOK!kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Wie is hier normaal op fok dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Schaam je diep!
Wat moeten normale mensen wel niet van je denken
Dat voelt toch alleen maar goed dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja want ik moest de hele tijd mensen inhalen die niet konden fietsen in de sneeuw
Chill, gewoon als Judesca de klanten op collega's afsturenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
koffie zuipen, af en toe een klant helpen, whatsappen en FOK!ken
Ja, ik wel het meeste hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie is hier normaal op fok dan?
Mijn enige "collega" is mijn stagebegeleider en die zit op paiq de hele dagquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chill, gewoon als Judesca de klanten op collega's afsturen
Het is allemaal erg herkenbaar hoor. Ik sta ook vaak hoger dan goed voor me isquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb heel goed nieuws voor jou, vanaf nu kan je me inhalen!.
Dat ik steeds in de top 10 sta is wel erg eigenlijk.
Wat is paiq?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn enige "collega" is mijn stagebegeleider en die zit op paiq de hele dag
Nee eindelijk een baan gevonden juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is allemaal erg herkenbaar hoor. Ik sta ook vaak hoger dan goed voor me is
Maar het is vooralsnog te combineren met mijn werk dus ik maak me er niet druk om.
Jij bent aan een andere baan begonnen?
Woop wooop, gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee eindelijk een baan gevonden juist't Is echt dramatisch atm om een baan te vinden, gewoon echt niet normaal
En als je dan ook een tussenjaartje neemt met school dan gaat je postcount idd wel heel rap omhoog
Thanks, woon jij niet in NL dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woop wooop, gefeliciteerd met je nieuwe baan dan maar![]()
Ik heb inderdaad wel om me heen gehoord van mensen uit NL dat het vinden van een baan momenteel erg lastig is. Zelfs als je al flink wat werkervaring hebt. Mooi dat het je is gelukt dus. Succes
Nope, woon en werk al jaren in Londonquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thanks, woon jij niet in NL dan?
Mazzelpik, Londen is echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, woon en werk al jaren in London
Maar er ontbrak iets?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mazzelpik, Londen is echtMaar één keer geweest maar vond het echt een toffe stad.
Dat zal anders zijn als je hier werkt en woont. Natuurlijk blijft het bijzonder maar doordeweeks krijg je daar niet veel van mee. Ik woon hier nu 7 jaar en woonde vroeger op jongere leeftijd ook al in Engeland. Maar in de weekenden of als mensen hierheen komen is het inderdaad wel erg tof om hier te kunnen wonenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mazzelpik, Londen is echtMaar één keer geweest maar vond het echt een toffe stad.
Echt waar? Dat is wel extreem koud zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gisteravond sneeuwde het hier en heb gehoord dat het -10 zou worden dit weekend
mijn telefoon zegt -3quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gisteravond sneeuwde het hier en heb gehoord dat het -10 zou worden dit weekend
Say what?quote:
Nouja zou er opzich ook niet hoeven wonen, daarvoor hou ik toch iets teveel van Amsterdam, maar weekje daarheen afentoe ofzo is wel leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal anders zijn als je hier werkt en woont. Natuurlijk blijft het bijzonder maar doordeweeks krijg je daar niet veel van mee. Ik woon hier nu 7 jaar en woonde vroeger op jongere leeftijd ook al in Engeland. Maar in de weekenden of als mensen hierheen komen is het inderdaad wel erg tof om hier te kunnen wonen
Het blijft misschien iets meer mysterieus en betoverend als je hier af en toe komtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Say what?
[..]
Nouja zou er opzich ook niet hoeven wonen, daarvoor hou ik toch iets teveel van Amsterdam, maar weekje daarheen afentoe ofzo is wel leuk.
Oja, verdikkie. Nouja daar heb je dealers voorquote:
De Jordaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het blijft misschien iets meer mysterieus en betoverend als je hier af en toe komt
Ik ben als kleine jongen ook een paar jaar opgegroeid in de Jordaan trouwens
Dat kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
De JordaanMaar je ouders zijn (deels) engels ofzo?
Niet eens in de bijlmerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het blijft misschien iets meer mysterieus en betoverend als je hier af en toe komt
Ik ben als kleine jongen ook een paar jaar opgegroeid in de Jordaan trouwens
Whehe, ik woon ook niet ver van de Elandsgrachtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik woonde vlakbij de Elandsgracht
Was leuk
Ik ken de Bijlmer wel maar daar wil je niet wonen hoor. Is ook wel ver weg eigenlijkquote:
Ik moet je zeggen dat ik momenteel een beetje aan het twijfelen ben. Ik weet niet zo goed wat ik wil dus daar moet ik eens rustig en goed over na gaan denken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe, ik woon ook niet ver van de Elandsgrachtgeen plannen om ooit terug te gaan?
Ik weet niet hoelang je al niet meer in Bimma bent geweest maar tegenwoordig heb je complete nieuwbouwwijken in de Bijlmermeer met gezinswoningen waar bijna alleen maar blanken wonenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken de Bijlmer wel maar daar wil je niet wonen hoor. Is ook wel ver weg eigenlijk
Ja lastig, allebei leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet je zeggen dat ik momenteel een beetje aan het twijfelen ben. Ik weet niet zo goed wat ik wil dus daar moet ik eens rustig en goed over na gaan denken.
Echt waar? Ik ben er voor het laatst geweest in 2000 denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je al niet meer in Bimma bent geweest maar tegenwoordig heb je complete nieuwbouwwijken in de Bijlmermeer met gezinswoningen waar bijna alleen maar blanken wonen
Ik dacht dat de Amsterdamse poort in Haarlem zatquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben er voor het laatst geweest in 2000 denk ik
Ik vond het geen gezellig gebeuren daar. Ben overigens niet veel verder dan de Amsterdamse Poort gekomen hoor. Ja, en de Arena en Mediamarkt natuurlijk en die sportwinkel daarnaast en Febo
Wat een logica.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Amsterdamse poort in Haarlem zat
Ook maar dat is een kleinere winkelstraat in een slecht deel van Haarlem. In de Bijlmer is het een groter winkelcentrumquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Amsterdamse poort in Haarlem zat
ja ik dacht al want ik heb de Amsterdamse poort in Haarlem gezienquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar dat is een kleinere winkelstraat in een slecht deel van Haarlem. In de Bijlmer is het een groter winkelcentrum
Alles goed?quote:
Ja, een klein poortje is dat ook echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik dacht al want ik heb de Amsterdamse poort in Haarlem gezien
de Bijlmer kom ik ook niet zo graagquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, een klein poortje is dat ook echt
Maar niet te vergelijken met de Bijlmer
Promiquote:
Ja wel goed hoor, met jou dan?quote:
Gazenhoef en Kraaiennest zijn geloof ik wel gezelligquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de Bijlmer kom ik ook niet zo graag
Ja prima, word altijd wel blij van de zonquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, met jou dan?Lekker weer is lekker
Ja, mag niet klagen. Et toi monsieurquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja prima, word altijd wel blij van de zon
mwa don't know, don't carequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gazenhoef en Kraaiennest zijn geloof ik wel gezellig
Wel oke hoor. Vrij vandaag?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen. Et toi monsieur
Ook niet naar ZO gaan joh. Het is niet leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa don't know, don't care![]()
Gein is ook niks
Ohquote:
Nee vrienden wonen daar maar vind die buurt echt 3x niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook niet naar ZO gaan joh. Het is niet leuk![]()
Is ook haske gevaarlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee vrienden wonen daar maar vind die buurt echt 3x niks
De Bijlmer gevaarlijk? Tuurlijk nietquote:
Ja, dagelijks liquidaties daarquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Bijlmer gevaarlijk? Tuurlijk niet
Ja het is nu echt een topwijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je al niet meer in Bimma bent geweest maar tegenwoordig heb je complete nieuwbouwwijken in de Bijlmermeer met gezinswoningen waar bijna alleen maar blanken wonen
Echt gezellige boel daarquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Bijlmer gevaarlijk? Tuurlijk niet
Zal wel betaalbaar zijn vermoed ik thoughquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja het is nu echt een topwijk.
Volgens mij ben jij al te lang niet meer in Nederland geweestquote:
Ik hou graag vast aan mijn beeld van vroegerquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al te lang niet meer in Nederland geweestvroeger stond de Bijlmer negatief bekend maar dat is allang niet meer zo.
Woon je daar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja het is nu echt een topwijk.
werkse stuquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet aan het werk. Tot later kinders![]()
Werkzequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:06 schreef Stuart het volgende:
Osdorp is dan ook gewoon kut, behalve de Akerquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Osdorp ook
Nja daar is laatst ook nog ergens geschoten ofzo
Jawelquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij al te lang niet meer in Nederland geweestvroeger stond de Bijlmer negatief bekend maar dat is allang niet meer zo.
Doei ouwequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:06 schreef Stuart het volgende:
Je hebt echt wel ergere wijken volgens mij hoorquote:
Morninquote:
Klopt jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Osdorp is dan ook gewoon kut, behalve de Aker
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was eigenlijk sarcasme
joepiequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag ook een keer uitslapen
Lekker tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag ook een keer uitslapen
Wat doe je moeilijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De Bijlmer ligt ook in Masterdam?
Masterdamquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De Bijlmer ligt ook in Masterdam?
Pff. Hipstersquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Makkelijk doen is te mainstream
Ik heb eigenlijk vreselijk veel zin om te zondigenquote:
hahaha herkenbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk vreselijk veel zin om te zondigen
Ga me nou niet overhalenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha herkenbaarach moet ook een keer kunnen toch
Jij weetquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Makkelijk doen is te mainstream
Beanie kersttruien alles jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso, hipsterqueen, starbucks alles
wat is dat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beanie kersttruien alles ja
Een beanie is zo'n hipstermuts en een kersttrui Is een dikke trui met allerlei patronenquote:
oh zo'n muts wat op een mislukte condoom lijkt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een beanie is zo'n hipstermuts en een kersttrui Is een dikke trui met allerlei patronen
Die jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo'n muts wat op een mislukte condoom lijkt?
hahaha die vind ik soms nog wel grappig die mutsen als het je goed staatquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die ja
Dan krijg je geen voorhoofdsgriep, want bescherming
Wees gerust. Sommige gaan je nog ver voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hoihoi jullie minst favoriete FOK!er hier
Ik maakte maar een grapje, zat mensen hier die mij wel een beetje aardig vinden tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees gerust. Sommige gaan je nog ver voor
Vast welquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, zat mensen hier die mij wel een beetje aardig vinden toch
Hij heeft toen dit nog PUB was gevraagd aan een mod of die een goeie slowchat had voor hem want in PUBSC ging het toch niet helemaal goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast welnee de meest irritante FOK!-ers zitten niet in Jong. Ja AppelCake
Dat heeft hij ook een keer in Jong gevraagd haha.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hij heeft toen dit nog PUB was gevraagd aan een mod of die een goeie slowchat had voor hem want in PUBSC ging het toch niet helemaal goed![]()
en nu is ie weer terug
brrrrquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik moest net naar buiten om wat te eten te halen voor vanavond, en vanochtend ook nog voor school
Wat doe je voor school?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik moest net naar buiten om wat te eten te halen voor vanavond, en vanochtend ook nog voor school
Maar ik bedoel opleiding, niveau ietsquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik maak laptopjes voor een leraar omdat ik meestal geen zin heb om theorie te doen
Ict op niveau 2 omdat ik mijn middelbare niet heb afgemaakt om bepaalde redenenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik bedoel opleiding, niveau iets
Oh je hoeft je niet verantwoorden omdat je niveau 2 doet hoor haha. Je kan altijd opstromen tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ict op niveau 2 omdat ik mijn middelbare niet heb afgemaakt om bepaalde redenen
Oh naja er word mij welleens gevraagd waarom zo'n laag niveau dus dan vertel ik meestal ook waaromquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hoeft je niet verantwoorden omdat je niveau 2 doet hoor haha. Je kan altijd opstromen toch
Ik ben 23 en heb nog niks behalve een vmbo diploma terwijl ik HBO-niveau aan kan. Het is gewoon vervelend als je door bepaalde redenen niet het niveau kan halen wat je eigenlijk zou moeten doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh naja er word mij welleens gevraagd waarom zo'n laag niveau dus dan vertel ik meestal ook waarom![]()
En opstromen ben ik ook wel van plan ja
Ja of onderwijs omdat ik (geloof het of nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben 23 en heb nog niks behalve een vmbo diploma terwijl ik HBO-niveau aan kan. Het is gewoon vervelend als je door bepaalde redenen niet het niveau kan halen wat je eigenlijk zou moeten doen![]()
Wil je wel in de ict verder?
Als wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja of onderwijs omdat ik (geloof het of niet) een half jaar in het onderwijs heb gewerkt
Oh als bijbaantje is dat wel chill ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
17 en ik deed conciergewerk en hielp vooral de onderbouw. en wat computerwerkzaamheden
Naja was eigenlijk part time omdat ik geen school had zelf en een bepaald aantal uren moest werken en ik anders een boete zou krijgen, maar het is inderdaad wel chillquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh als bijbaantje is dat wel chill ja.
Ohja, leerplichtig natuurlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Naja was eigenlijk part time omdat ik geen school had zelf en een bepaald aantal uren moest werken en ik anders een boete zou krijgen, maar het is inderdaad wel chill
Wie weetquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, zat mensen hier die mij wel een beetje aardig vinden toch
Ik had paar maanden geleden college om kwart voor 9, waar ik om 6 uur mijn bed voor uit moest *2 uur reizen* Had die mongool zich verslapenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ALtijd leuk dat je les hebt en de leraar niet komt. We wachten.
Hij komt nu gelukkig wel binnenlopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had paar maanden geleden college om kwart voor 9, waar ik om 6 uur mijn bed voor uit moest *2 uur reizen* Had die mongool zich verslapen
Ik heb een Ipad, Iphone, Vans muts, Vans schoenen, Beats by Dre, ben ik nu hipster?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
normaal is te mainstream
ja sowiesoquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een Ipad, Iphone, Vans muts, Vans schoenen, Beats by Dre, ben ik nu hipster?XDXD
Ik heb hem gister voor het eerst gehoord. Vorige nummers van P!NK zijn duizend keer beter imoquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:25 schreef JRRY het volgende:
P!NK die nog geen 100 dislikes heeft en bijna 20000 likes op haar videoclip
Maar deze is wel de best gewaardeerde blijkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem gister voor het eerst gehoord. Vorige nummers van P!NK zijn duizend keer beter imo
P!NKquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar deze is wel de best gewaardeerde blijkt.
Ik vind bijna alles van P!NK ver boven de '10'uitstijgen.
Oh? Heeft zij nog nooit nummer 1 gestaan? jawel toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar deze is wel de best gewaardeerde blijkt.
Ik vind bijna alles van P!NK ver boven de '10'uitstijgen.
Nee, met JGMAR wel denk ik, maar ik bedoel elk nummer van haar zou ik met een 10 beoordelen en hoger kan niet dus daarom.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh? Heeft zij nog nooit nummer 1 gestaan? jawel toch?
Thrift shop is zo dom dat het leuk isquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef JRRY het volgende:
Just Give Me A Reason komt denk ik nog wel op #1, maar wordt wel moeilijk met Thrift Shop en Scream&Shout.
Lulig als ze weer op #2 blijft steken
Dear mister president is ook mooi, en Whataya want from me. Niet helemaal van haar maar okequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, met JGMAR wel denk ik, maar ik bedoel elk nummer van haar zou ik met een 10 beoordelen en hoger kan niet dus daarom.
Maar de leuksten vind ik, So What en deze en Slut Like You en The Truth About Love.
Ja klopt. Hoop niet dat het zo groot wordt als Gangnam Style hoewel het al wel beter is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Thrift shop is zo dom dat het leuk is
Dear Mr President ken ik niet eens echt goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dear mister president is ook mooi, en Whataya want from me. Niet helemaal van haar maar oke
Het is ook niet de bedoeling om het serieus te nemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Thrift shop is zo dom dat het leuk is
Gangnam style ging ook helemaal nergens overquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoop niet dat het zo groot wordt als Gangnam Style hoewel het al wel beter is.
Ik neem niks serieusquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling om het serieus te nemen
Wel tof nummertje
Psyquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gangnam style ging ook helemaal nergens over![]()
Dit kan ik in ieder geval verstaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gangnam style ging ook helemaal nergens over![]()
dat wel, elke keer als een chinees in de sportschool het buikspierapparaat bezet hield zei mijn ma dat ze hoopte dat die gangnamstyle snel zou opzoutenquote:
Dr nieuwe album is echt tof. Vind ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ken PINK alleen van vroeger, Stupid girls enzo, tegenwoordig vind ik er weinig meer aan
ja dat welquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit kan ik in ieder geval verstaan.
ze was vroeger ook leuker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ken PINK alleen van vroeger, Stupid girls enzo, tegenwoordig vind ik er weinig meer aan
En dat hij dan ook dansje gaat doen daar zekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat wel, elke keer als een chinees in de sportschool het buikspierapparaat bezet hield zei mijn ma dat ze hoopte dat die gangnamstyle snel zou opzouten
I'm wearing your granddad's clothesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat wel
I've got twenty dollar in my pocket
hahaha dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hij dan ook dansje gaat doen daar zeker
dat kan nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm wearing your granddad's clothes
Ik denk graag na bij muziekquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja tegenwoordig kom je als arties al heel ver door je tekst nergens over te laten gaan en je beat leuk te laten klinken, kijk naar mr polska met zijn hausa wausa
vmbo'ers hoeven niet na te denken bij dat soort muziek dus het is nummer 1 hit
Is wel jammer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja tegenwoordig kom je als arties al heel ver door je tekst nergens over te laten gaan en je beat leuk te laten klinken, kijk naar mr polska met zijn hausa wausa
vmbo'ers hoeven niet na te denken bij dat soort muziek dus het is nummer 1 hit
nee niet. het is echt laag niveaumuziek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Mr Polska
Vinger op de klitter. wat een geniaal nummer
Leuk met goed wat pils op, verder kan ik er niet heel warm van wordenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Mr Polska
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Mr Polska
Achja, maar wat ik bedoel is dat hij overhyped is en kleinere artiesten die wel zinnige muziek maken er niet bij komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik denk graag na bij muziek
Ja snap ik maar ik vind het wel leuk als er ook wat herkenbaars gezongen wordtquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Achja, maar wat ik bedoel is dat hij overhyped is en kleinere artiesten die wel zinnige muziek maken er niet bij komen
Nee juist die. Thinking outside of the boxquote:
Meh. Muse nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee juist die. Thinking outside of the box
Oh dacht dat je een grapje maaktequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik vind het wel leuk als er ook wat herkenbaars gezongen wordt
JVT gebruikt bijvoorbeeld geen halve hardstylebeatsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je Polska niet kan waarderen waarom JVT bijvoorbeeld wel? Is praktisch hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |