Ja en daar kan ik ook niet goed tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Hier is het benauwd als het warm is
Ik HAAT regen!quote:
Zwedenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, of duitsland of frankrijk. ik wil naar Zweden
Warm, wij twee samen onder mijn dakterras. En de jankende hond van de buren, die je dan mag voeren.quote:
jaaaaquote:
Brr.. Ik wil tijdje in Italië wonen laterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, of duitsland of frankrijk. ik wil naar Zweden
Dat ga ik niet openbaar op een forum zetten schatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende: [..] Daar ben ik wel blij om.
Ik doe mijn best... Om een goeie user te zijn. [..] Nee noem eens een voorbeeld dan?
Maar Warm> koudquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaamaar soms is koud ook lekker
Oh dat! maar dat is niet gek. Hoogstens een beetje extravagant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat ga ik niet openbaar op een forum zetten schat
Denemarken jongenquote:
Ik heb je net een rits namen voorgekauwdquote:
tis maar wat je extravagant noemtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dat! maar dat is niet gek. Hoogstens een beetje extravagant.
Geen idee. Volgens mij niet geweldigquote:
oh ik verbrand ook wel snel. Maar daarna mooi bruin kleurtjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbrand ook achterlijk snel, zelfs met zonnebrandrommel op. Ik gebruik meestal die voor kinderen van 50+
Limburgquote:
Hmm modebewust dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh dat! maar dat is niet gek. Hoogstens een beetje extravagant.
tis maar wat je extravagant noemt
Jup, Zweden was nogal een teleurstelling wat dat betreft.quote:
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Warm, wij twee samen onder mijn dakterras. En de jankende hond van de buren, die je dan mag voeren.
Ik verbrand ook snel, daarna vervellen als een mallequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik verbrand ook wel snel. Maar daarna mooi bruin kleurtje
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kan elk dorpje in Limburg aanbev
Mijn homo radar ging bij jullie beide af, volgens mij hebben we een match.quote:
Ja, om het land he..quote:
Ik meestal eerst vooral erg rood. Ik word wel bruin maar niet heel erg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik verbrand ook wel snel. Maar daarna mooi bruin kleurtje
Nee, want Ellen PAgequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:54 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Mijn homo radar ging bij jullie beide af, volgens mij hebben we een match.
Nah echt wonen zou ik niet willen. Vakantie is genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brr.. Ik wil tijdje in Italië wonen later
De taal, het weer, het eten, alle mooie steden met hun cultuur en mooie gebouwen en alles, de sfeerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah echt wonen zou ik niet willen. Vakantie is genoeg
Nooit geweest, toch ooit eens doen danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De taal, het weer, het eten, alle mooie steden met hun cultuur en mooie gebouwen en alles, de sfeerLovely.
Ja klopt, kon niet quoten uit gesloten topics op mobiel dus daarom zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb je net een rits namen voorgekauwd
Den Haag is ook leuk.
ja vervellen is vies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verbrand ook snel, daarna vervellen als een malle
Gewoon paar dagen naar Rome gaan. als het minder toeristisch is dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit geweest, toch ooit eens doen dan
En de pijn daar voor. DE PIJNquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vervellen is vies.lijk je net zo'n slang
hahahahaha lekker plukkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vervellen is vies.lijk je net zo'n slang
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha lekker plukken
Uhm Arnhem is erg leuk om te shoppen. Maar Utrecht omdat ik er vandaan kom en de sfeer daar is tof, maar Den Bosch ook. ja ik weet nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja klopt, kon niet quoten uit gesloten topics op mobiel dus daarom zoWat is jouw favoriet van de door jou genoemde steden?
Ik ben altijd jaloers op mijn vader en broertje, die worden zo snel bruinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik meestal eerst vooral erg rood. Ik word wel bruin maar niet heel erg.
Beetje Engels zeg maar hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |