quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
Dit is een van mijn favoriete nummers dus niet janken![]()
Aerosmith luisterde ik ook heel veelquote:
Gewoon niet doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen daarom doe ik het nog bij jou
Sorry![]()
Ik heb er zelf geen last van
Want anders?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aerosmith luisterde ik ook heel veel
Kwam nadat ik hun muziek had gehoord in de Rock 'n Roller coaster in disney
[..]
Gewoon niet doen
Nee komt omdat jij niet 100x op een dag verbeterd wordtals het maar soms is zou het mij ook niet boeien maar als het 5x in een topic gebeurt kan je het goed zat worden
Beetje emotioneel word ik van dat nummer gek genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
Light up, light up as if you have a choice even if you can not hear my voice
Ill be right beside you dear..
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje emotioneel word ik van dat nummer gek genoeg
Natuurlijk weet ik datquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
Vast wel iemand hier die weet wie scooter is
Scooterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
Vast wel iemand hier die weet wie scooter is
Een keer een ex gehad die het met me uitmaakte op een voor mij onverklaarbare manier, en nu nog steedsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje emotioneel word ik van dat nummer gek genoeg
I see what you meanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een keer een ex gehad die het met me uitmaakte op een voor mij onverklaarbare manier, en nu nog steedsMaar ik weet nog goed dat zij die lyrics in haar whatsapp naam had staan of weet ik veel ergens
En ik wist dat ze mij daarmee bedoelde. dus ik blijf er altijd aan denken
aawhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een keer een ex gehad die het met me uitmaakte op een voor mij onverklaarbare manier, en nu nog steedsMaar ik weet nog goed dat zij die lyrics in haar whatsapp naam had staan of weet ik veel ergens
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat![]()
![]()
Happy Hardcore
quote:
Af en toe maakt me echt niks uit hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sorryik zal het niet meer doen
Mensen die op zo'n manier indirect boodschappen willen zendenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yooo Mark, turn up the base boyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Af en toe maakt me echt niks uit hoorsterker nog bij sommige dingen merk ik nu ook dat ik er veel meer op let
Maar vind het alleen irritant als het meerdere keren achter elkaar word gedaan
ja snap ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Af en toe maakt me echt niks uit hoorsterker nog bij sommige dingen merk ik nu ook dat ik er veel meer op let
Maar vind het alleen irritant als het meerdere keren achter elkaar word gedaan
Ja ach, dat was gewoon echt vreemd gedoe allemaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die op zo'n manier indirect boodschappen willen zenden
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja snap ik![]()
Ik zal het laten
It always isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, dat was gewoon echt vreemd gedoe allemaal
Ik had haar al maanden niet gezien door vakantie en alles, en we zouden afspreken, ik speciaal nieuwe kleding gekocht enzoquote:
lullig wel imo maarjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had haar al maanden niet gezien door vakantie en alles, en we zouden afspreken, ik speciaal nieuwe kleding gekocht enzoavond voor we elkaar weer na maanden zouden zien kapte ze ermee.
Watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had haar al maanden niet gezien door vakantie en alles, en we zouden afspreken, ik speciaal nieuwe kleding gekocht enzoavond voor we elkaar weer na maanden zouden zien kapte ze ermee.
Ik heb zin om te werken zaterdagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef Taexon het volgende:
Eigenlijk echt raar... een week terug zat ik nog helemaal te stressen over werk etc..
Nu heb ik zoiets van kijk gewoon naar de positieve dingen en de dagen gaan ineens stukken sneller enzo
quote:
Klopt. maarja labiel enzo.quote:
Zulke mensen zijn het je niet waardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hahaha herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Klopt. maarja labiel enzo.
Ik heb de neiging om op labiele types te vallen heel irritant![]()
Naja dit keer dan niet
Ze is ok hoor, ze gaf/geeft echt veel om me. maarja die zat nog teveel met haarzelf in de knoopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn het je niet waard
Naja me zaterdag baantje naast school vond ik ook altijd leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb zin om te werken zaterdag
ENG
Ach so, dat kan ook natuurlijk maar kan daar verder niet over oordelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is ok hoor, ze gaf/geeft echt veel om me. maarja die zat nog teveel met haarzelf in de knoop
Daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so, dat kan ook natuurlijk maar kan daar verder niet over oordelen!
nja ik vond het niet meer leuk omdat ik vond dat je nooit waardering kreeg voor wat je deed enzo maar maandag is het tegendeel bewezen dus heb er best wel zin in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja me zaterdag baantje naast school vond ik ook altijd leuk
Mhaw het is weer niet zo dat ik zin heb om te werkenver van dat.. maar zie het positiever
Wat is er meid?quote:
Klopt het komt bij mij ook vooral omdat de hoofd eigenaar van het bedrijf (die Amerikaan) vorige weer alles heeft laten zien en waardering voor ons werk heeft laten blijken etcquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ik vond het niet meer leuk omdat ik vond dat je nooit waardering kreeg voor wat je deed enzo maar maandag is het tegendeel bewezen dus heb er best wel zin in.
Maar ik moet zeggen dat deze week sneller lijkt te gaan dan vorige week inderdaad
Wel fijn dat je het werken nu toch wel positiever bent gaan zien
quote:
quote:
Ja, ik zit met een dillema, of ik kan in de deur opening smoken en warm zijn en me kat opsluiten in de gang of ik ga buiten in de kou smoken..quote:
uit een douche komen en daarna duits spreken, is niet zon goede combinatiequote:
Wat een problemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
Ja, ik zit met een dillema, of ik kan in de deur opening smoken en warm zijn en me kat opsluiten in de gang of ik ga buiten in de kou smoken..
Want ik vind het zielig snap je
hoe nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uit een douche komen en daarna duits spreken, is niet zon goede combinatie
Je dilemma`s zijn altijd wel lekker divers hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik zit met een dillema, of ik kan in de deur opening smoken en warm zijn en me kat opsluiten in de gang of ik ga buiten in de kou smoken..
Lekker in de kou... wees een manquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
laat maarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe niet
ik had het ook nog in google translate kunnen zetten.
ja denk het ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
laat maarik denk waarschijnlijk te veel door
quote:
Maar die snoetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je dilemma`s zijn altijd wel lekker divers heIk zou voor de warmte kiezen
die kat kan wel eventjes alleen
Je kan haar ook mee naar buiten nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar die snoet
[ afbeelding ]
Zorgen dat de kat warm blijftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar die snoet
[ afbeelding ]
aaaawhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar die snoet
[ afbeelding ]
Ja, ze volgt me meestal wel, maar als ik naar binnen ga is ze heel de nacht buitenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan haar ook mee naar buiten nemen.
Ben een beetje sprakeloos wel, maar je lijkt een prima gozer en zoals ik het lees ben je goed op wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Oh en VA je hebt pmnog van waar we het over hadden eerder vanavond
Daarom kattenluikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ze volgt me meestal wel, maar als ik naar binnen ga is ze heel de nacht buiten
Maar is zo zielug, ze is zo loyaal dat ze achter de deur blijft wachtenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
aaaawh
sluit toch op, dat beest kan het wel hebben.
Mwah. Met school gestopt he dus dat is weer even down to earthquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben een beetje sprakeloos wel, maar je lijkt een prima gozer en zoals ik het lees ben je goed op weg
Rock on, mede Ellen Page-fan
Die kat kijkt net zo stoned als jij doet op foto'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar die snoet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die kat kijkt net zo stoned als jij doet op foto's
maar serieus, ze zit echt te wachten tot ik in de deur opening ga staanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
zo baasje zo beestjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is wel tof jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt het komt bij mij ook vooral omdat de hoofd eigenaar van het bedrijf (die Amerikaan) vorige weer alles heeft laten zien en waardering voor ons werk heeft laten blijken etc
Dus nu weet ik ook een beetje wat er allemaal omgaat in het bedrijf etc
aaawh wat een leukerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar die snoet
[ afbeelding ]
Klopt dat zit wel goed, al zijn ze soms ook vreselijk irritant..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja![]()
En je collega's zijn ook gezellig dus dat scheelt ook al een hele hoop
hahahaha ach je kan tenminste lachen met ze tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt dat zit wel goed, al zijn ze soms ook vreselijk irritant..
Maarja liever dat dan een paar oude sokken
Klopt daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ach je kan tenminste lachen met ze toch
Kwantiteit>kwaliteit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
Er zijn niet zo gek veel mensen actief vanavond hier
Vast AppelCakequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwantiteit>kwaliteit.
Alleen gaygay mis ik sowieso wel
(ik vergeet iemand, weet niet wie
jerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwantiteit>kwaliteit.
Dus Tax, ben je al getrouwd en kwam bij jou ook eens kuikentje piep op de radio?quote:
die was er iig wel, gaygay helemaal nietquote:
dat is waarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die was er iig wel, gaygay helemaal niet
Ik heb ook het idee dat er meerdere mensen missen. Hypo, Angel-Joyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kwantiteit>kwaliteit.
Die jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meerdere mensen missen. Hypo, Angel-Joy
Wat zullen ze zich geliefd voelen wanneer ze gaan spytoolenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meerdere mensen missen. Hypo, Angel-Joy
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Stuart
JRRY
VoornaamAchternaam
promisionxexposed
Fok-it
Pizza_Pepperoni
LittleBrownie
hamerhaaitje
Ga.aguyim
AppelCake
Taexon
Angel-Joy
msacras
Hypocriet
Dientje12
Rockiejj
OmgevallenFlat
nodig
Ro-ald
gogosweden
Oei ik daalquote:
Ik vind ze ook gezellig dus dat magquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat zullen ze zich geliefd voelen wanneer ze gaan spytoolen
Ja eerst stond je vierde of derde ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus Tax, ben je al getrouwd en kwam bij jou ook eens kuikentje piep op de radio?
quote:
supersof
Stuart
promisionxexposed
JRRY
Fok-it
hamerhaaitje
Pizza_Pepperoni
LittleBrownie
Ga.aguyim
AppelCake
Angel-Joy
Taexon
msacras
Hypocriet
Dientje12
nodig
Rockiejj
OmgevallenFlat
Ro-ald
Spaghettivreter
inhetvliegtuigoverdezee
Bitterlemon
badschaap
Beach
Faux.
Conflict
heloef
ChesterPerry
Snowbells
Zweetteef
BBQSausage
timmmmm
Vaseline_
gogosweden
Monsieursander
2Happy4U
InktvisHaak
krullenbolletje
Paul
Kaneelstokje
xSummergirlx
xSanjay
VeerEli
FL_Freak
Chocoprince
jeroen25
Guus_Geluk7
utopie
Fopje
Atta-boy
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes?period=weekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Link naar de forumvriendjes?
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=weekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
wel 2x geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef Taexon het volgende:
[..]Hou op schei uit
Zou haast kuiken piep uit de playlist gooien maar vindt hem te leuk
Ik wil ook nooit zelf de moeite nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:
awh promquote:
supersof
LittleBrownie
promisionxexposed
Pizza_Pepperoni
JRRY
Fok-it
VoornaamAchternaam
hamerhaaitje
Ga.aguyim
GekkePoes
Dr_Flash
Black-beauty-babe
Rockiejj
Taexon
Dientje12
Anonymousz
goldfinger1963
MPG
msacras
douche-eendje
chufi
Angel-Joy
DaMart
crv
JustinK
littledrummergirl
AppelCake
Koen66
nodig
gogosweden
Pugg
LuisLopez
maily
RockNijntje
Hypocriet
Karina
FL_Freak
FANNvanhetlaatsteuur
Spaghettivreter
Beach
gianni61
Bitterlemon
Zweetteef
badschaap
wel.o.k
KapiteinGasthof
Samzz
Snowbells
aloa
brojo
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
ja hoor
Sof bij mij wel op 1 wat is deze
supersof
Stuart
Pizza_Pepperoni
promisionxexposed
LittleBrownie
VoornaamAchternaam
JRRY
hamerhaaitje
Ga.aguyim
AppelCake
Hypocriet
Taexon
msacras
Angel-Joy
Rockiejj
Dientje12
OmgevallenFlat
Anonymousz
nodig
Chocoprince
Pugg
gogosweden
Faux.
Ro-ald
Bitterlemon
Spaghettivreter
Zweetteef
Black-beauty-babe
Conflict
JustinK
badschaap
Brum_brum
Karina
InktvisHaak
Beach
ChesterPerry
Insomnia_
andreas612
inhetvliegtuigoverdezee
Snowbells
LompeHork
timmmmm
Arcee
chufi
Specularium
mr_chuck
Dark_Angelus
tong80
Monsieursander
Masyl
Taexon
supersof
Stuart
JRRY
hamerhaaitje
VoornaamAchternaam
Fok-it
Pizza_Pepperoni
LittleBrownie
AppelCake
Ga.aguyim
msacras
Hypocriet
Angel-Joy
Dientje12
Ro-ald
nodig
Bitterlemon
OmgevallenFlat
Spaghettivreter
Rockiejj
Faux.
Conflict
ChesterPerry
Zweetteef
gianni61
QuincydeKoster
badschaap
Black-beauty-babe
Beach
goldfinger1963
InktvisHaak
technicalx
AldoTheApache
chufi
Anonymousz
BredeBroeder
..iemand..
Fluxy
Monsieursander
heloef
timmmmm
VeerEli
Demon_from_heaven
Vaseline_
Nestalgie
zweefbij
mr_chuck
Koen66
FL_Freak
Taexon tuurlijk. vriendjespolitiek allezquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook nooit zelf de moeite nemen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Taexon tuurlijk. vriendjespolitiek allez
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
sof is populier zeg hey man niet normal
sof is de opperbaas van het geen leven hebben, natuurlijk. Waarschijnlijk vandaag ook weer dan ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, 2e is ook niet slecht
Ik post hier minder dan Sof denk ik
Nou zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is de opperbaas van het geen leven hebben, natuurlijk. Waarschijnlijk vandaag ook weer dan ik.
Over het hele forum genomen zal ik het meest posten vrees ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is de opperbaas van het geen leven hebben, natuurlijk. Waarschijnlijk vandaag ook weer dan ik.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeahquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
promisionxexposed
supersof
Stuart
JRRY
hamerhaaitje
VoornaamAchternaam
Pizza_Pepperoni
Fok-it
LittleBrownie
AppelCake
ja lul er maar overheen hequote:
huh wtf is dit?! link?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Op maandag 28 januari 2013 08:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
jong
[ afbeelding ]
Echt, wat een taal wordt daar uitgeslagen, ik ga er soms bijna van blozen
Ow die ken ik.
De meest rechtse is Anjoy-joy, links daarnaast is supersof, die middelste chick is promisionxeposed, tweede van links is littlebrownie, dan heb je nog de meest linkse dat is rockiejj het manwijf en die grote slungel is Fok-it
Okquote:
Welke afbeelding?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
jong
[ afbeelding ]
Ow die ken ik.
De meest rechtse is Anjoy-joy, links daarnaast is supersof, die middelste chick is promisionxeposed, tweede van links is littlebrownie, dan heb je nog de meest linkse dat is rockiejj het manwijf en die grote slungel is Fok-it
hehquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
jong
[ afbeelding ]
Ow die ken ik.
omgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
ONZ / Hoe zien de gebruiks van *.topic er volgens jou uit
supersof en prom zijn wel heet hoor xDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Kut gaygayquote:
Hoiquote:
kijk mijn panty danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
supersof en prom zijn wel heet hoor xD
quote:
maar wel een leuke lange slungel hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut gaygayIk ben een lange slungel
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar wel een leuke lange slungel hoor
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Jammer! maar je kan vast nog wel wat anders vinden johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Faux. het volgende:
ziehier de reden waarom waarschijnlijk mijn vakantie in vlammen opgaat: TRV / StayOkay, te jong?
woefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Faux. het volgende:
ziehier de reden waarom waarschijnlijk mijn vakantie in vlammen opgaat: TRV / StayOkay, te jong?
stayokay was kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Faux. het volgende:
Stayokay is echt kut jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stayokay was kut
Verder wel balen van je vakantie
En ik deed het ook nog stiekem, ah godverquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''sws dat dientje daar in zit''
ONZ / [ONZ STONERS] #31 -Wiet wie lust het nou niet !
''Fuck, het is nog waar ook''
Low-budget hostels in Nederland. beetje bedoelt voor backpackersquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En ik deed het ook nog stiekem, ah godver
Op Terschelling zit er ook eentje, maar das weer een andere locatie, dus gewoon vakantievolkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Low-budget hostels in Nederland. beetje bedoelt voor backpackers
Omdat hij het ook niet kent, dahquote:
Daar zal ik toch nooit komen danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Low-budget hostels in Nederland. beetje bedoelt voor backpackers
Jij slaapt liever niet met 10 man in 1 kamer op een stapelbed?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zal ik toch nooit komen dan
Ik heb niets met hostels
No thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij slaapt liever niet met 10 man in 1 kamer op een stapelbed?
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Had ook geen idee wat het was dus moest even naar google
Aw okequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wees blij, die in de buurt van Barneveld was echt kut
Niet heel raar ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
No thanks![]()
Ik deel niet eens met 1 vreemde
Hostel zou ik niet erg vinden opzich, maar wel mijn eigen slaapkamerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
No thanks![]()
Ik deel niet eens met 1 vreemde
ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hostel zou ik niet erg vinden opzich, maar wel mijn eigen slaapkamer
ja echt mooi. en spijkerrokje is ook helemaal toppiequote:
Ik ben bang dat ik je van geen enkel advies kan voorzien voor wat betreft NLquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
StayOkay is niks inderdaad, maar prima om in te overnachten.
Naja. Iemand die leuke steden weet om naar toe te gaan twee nachtjes als alternatief?
Arnhem, Maastricht, Utrecht, Amsterdam, Den Haag, Delft, Gouda, Leiden, Alkmaar, Den Bosch, Breda. Ligt er beetje aan waar je woontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef Faux. het volgende:
StayOkay is niks inderdaad, maar prima om in te overnachten.
Naja. Iemand die leuke steden weet om naar toe te gaan twee nachtjes als alternatief?
Ik hou ook nogal van mijn privacy en eigen badkamerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hostel zou ik niet erg vinden opzich, maar wel mijn eigen slaapkamer
Jasje ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt mooi. en spijkerrokje is ook helemaal toppie
Ja echt perfecte outfit toenquote:
Wij praten uitermate netjes, natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Wat is er eigenlijk erg aan ons taalgebruik. En waarom lurkt zij hier.
Er is niets mis met ons taalgebruikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
hahaha sof ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
Ja ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij praten uitermate netjes, natuurlijk
Maak je niet druk johquote:
sarcasmequote:
Ja maar dat doet jouw bed ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de bedden kraakten heel erg
Stalkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom zou je in een SC gaan lurken trouwens?
Stiekem fappen tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja idd, alleen soms met bijna rellen is het grappigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zonder PI is dat nauwelijks te zienquote:
Omdat het je eigenlijk heel leuk lijkt maar je bent te pussy om erin te postenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha sof ik moest lachen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dat doet jouw bed ook
En hoef niet te weten wat je op die bedden gedaan hebt
continue heen en weer draaien omdat ik niet kon slapen en dat gekraak was irritantquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar dat doet jouw bed ook
En hoef niet te weten wat je op die bedden gedaan hebt
nah, ik heb niks met rellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, alleen soms met bijna rellen is het grappig
Ik doe niet aan Pi'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zonder PI is dat nauwelijks te zienEn zeker niet van jou
Aw ik ben echt kwa privacy makkelijk als de pestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou ook nogal van mijn privacy en eigen badkamer
Zij die dit lezen, take notesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Omdat het je eigenlijk heel leuk lijkt maar je bent te pussy om erin te posten
Dat zou ik echt nooit doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw ik ben echt kwa privacy makkelijk als de pest
Sta bij het strand me ook gerust op de parkeerplaats om te kleden omdat ik een hekel heb aan rijden met een vochtige zwembroek
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
continue heen en weer draaien omdat ik niet kon slapen en dat gekraak was irritant
Aw... ja terechte klacht is dan heel erg terechtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
En die bedden kraakten erger dan mijn bed
Dit, Mr. Shy Guy meldt zichquote:
Net als omkleden in een openbare kleedkamer bij het zwembad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, Mr. Shy Guy meldt zich
ja of je gaat het zelf maar eens ervarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Aw... ja terechte klacht is dan heel erg terecht
Ik ben niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw ik ben echt kwa privacy makkelijk als de pest
Sta bij het strand me ook gerust op de parkeerplaats om te kleden omdat ik een hekel heb aan rijden met een vochtige zwembroek
ALtijd de hokjes nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als omkleden in een openbare kleedkamer bij het zwembad.
Om maar over een sauna te zwijgen
Mhaw ik ben zo van.. als mensen het niet willen zien dan kijken ze gewoon nietquote:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als omkleden in een openbare kleedkamer bij het zwembad.
Om maar over een sauna te zwijgen
zoals die opaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik ben zo van.. als mensen het niet willen zien dan kijken ze gewoon niet
Ik sta ook wel gewoon achter me auto deur bijvoorbeeld dus niet midden in het zicht![]()
Ben echt zo van... uhh ja schijt dan zien ze me even naakt.. boeien?
Oh je gaat niet midden op de weg staan en je kleding overdreven langzaam uitdoen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik ben zo van.. als mensen het niet willen zien dan kijken ze gewoon niet
Ik sta ook wel gewoon achter me auto deur bijvoorbeeld dus niet midden in het zicht![]()
Ben echt zo van... uhh ja schijt dan zien ze me even naakt.. boeien?
Nee dankje...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of je gaat het zelf maar eens ervaren
Had het een keer in een hotelkamer, veel te warm johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
wie gaat er dan ook naar een sauna.
ik zou echt GEK worden.
Heel veel mensenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
ik zou echt GEK worden.
gewoon doen joh, retegezelligquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee dankje...
Ach gelukkig kan ik overal slapen
Same, lijkt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
ik zou echt GEK worden.
Post count +1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*krikt postcount op even voor twaalven*
ik word al gek van de warmte hier in Nederland in de zomerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had het een keer in een hotelkamer, veel te warm joh
Naakte opa is niet hongeropwekkendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha nergens voor nodig
We hebben hier zomer?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word al gek van de warmte hier in Nederland in de zomer
Ik krik even wat anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*krikt postcount op even voor twaalven*
nee die opa was niet naaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naakte opa is niet hongeropwekkend
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krik even wat anders.
[ afbeelding ]
Die opa staarde naar naakte Tax?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee die opa was niet naakt
Oh beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee die opa was niet naakt
KLB is een eindje verder opquote:
quote:
Ja, vind ik van wel dusquote:
Ja maar dat was met drank opquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je gaat niet midden op de weg staan en je kleding overdreven langzaam uitdoen?_O
Dan moet zelfs Tax ongemakkelijk worden toch?quote:
Ik ken alleen je ellendelange huiltopics jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Frikandellen bakken.
[..]
Jij bent een bekende van me?JIJ KENT ARGO?
Ik kan er ook niet goed tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word al gek van de warmte hier in Nederland in de zomer
High five.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken alleen je ellendelange huiltopics ja
Tax had drank opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet zelfs Tax ongemakkelijk worden toch?
Nee pff, ik moet echt niet naar warme landen gaan met 40 graden ofzo.quote:
Maar jij bent wel de koning der autisten schijnt toch?quote:
Nee eigenlijk stond die vent me zo erg aan te staren vanuit zijn woonkamer dat ik me met me lamme kop bedacht even met mijn reet voor zijn raam te gaan staanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet zelfs Tax ongemakkelijk worden toch?
quote:
Zo noemen ze me enkel, ik heb wel testen op autisme gehad maar die zijn er negatief uitgekomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent wel de koning der autisten schijnt toch?
Ik ook niet. Ik zit in de zomer eigenlijk altijd in de schaduw. Alles boven de 25 graden hoeft van mij al nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee pff, ik moet echt niet naar warme landen gaan met 40 graden ofzo.
Nee dat gaat voor mij ook wel te verquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee pff, ik moet echt niet naar warme landen gaan met 40 graden ofzo.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee eigenlijk stond die vent me zo erg aan te staren vanuit zijn woonkamer dat ik me met me lamme kop bedacht even met mijn reet voor zijn raam te gaan staan
Slecht
quote:
geniaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee eigenlijk stond die vent me zo erg aan te staren vanuit zijn woonkamer dat ik me met me lamme kop bedacht even met mijn reet voor zijn raam te gaan staan
Slecht
Oh ja maar hevig ontkennen is ook een belangrijk symptoom van autisme dus wat dat betreft ben je op de goede wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Zo noemen ze me enkel, ik heb wel testen op autisme gehad maar die zijn er negatief uitgekomen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja maar hevig ontkennen is ook een belangrijk symptoom van autisme dus wat dat betreft ben je op de goede weg
Ach wat kan ik zeggen, ik heb me nooit aangetrokken gevoelen tot nummertjes, of tot het kijken naar treinen. Misschien ben ik een rasechte autist in mijn doen en laten, maar niet in mijn manier van gekke dingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja maar hevig ontkennen is ook een belangrijk symptoom van autisme dus wat dat betreft ben je op de goede weg
Nah ik vind het wel lekker opzich, om in de zon te zitten. Maar niet te lang.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit in de zomer eigenlijk altijd in de schaduw. Alles boven de 25 graden hoeft van mij al niet
Is ook gewoon niet te doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat gaat voor mij ook wel te ver
Prima primaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach wat kan ik zeggen, ik heb me nooit aangetrokken gevoelen tot nummertjes, of tot het kijken naar treinen. Misschien ben ik een rasechte autist in mijn doen en laten, maar niet in mijn manier van gekke dingen.
Dan is Nederland een goede middenwegquote:
je doet geen gekke dingen nee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ach wat kan ik zeggen, ik heb me nooit aangetrokken gevoelen tot nummertjes, of tot het kijken naar treinen. Misschien ben ik een rasechte autist in mijn doen en laten, maar niet in mijn manier van gekke dingen.
lekkerquote:
Ik verbrand ook achterlijk snel, zelfs met zonnebrandrommel op. Ik gebruik meestal die voor kinderen van 50+quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik vind het wel lekker opzich, om in de zon te zitten. Maar niet te lang.
Daar ben ik wel blij om.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima primaWel een eer dat we jou mogen hebben hier hoor. Argo is een begrip op FOK!
Nee noem eens een voorbeeld dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je doet geen gekke dingen nee?
Ja, of duitsland of frankrijk. ik wil naar Zwedenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is Nederland een goede middenweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |