Ja en daar kan ik ook niet goed tegenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Hier is het benauwd als het warm is
Ik HAAT regen!quote:
Zwedenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, of duitsland of frankrijk. ik wil naar Zweden
Warm, wij twee samen onder mijn dakterras. En de jankende hond van de buren, die je dan mag voeren.quote:
jaaaaquote:
Brr.. Ik wil tijdje in Italië wonen laterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, of duitsland of frankrijk. ik wil naar Zweden
Dat ga ik niet openbaar op een forum zetten schatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Argo het volgende: [..] Daar ben ik wel blij om.
Ik doe mijn best... Om een goeie user te zijn. [..] Nee noem eens een voorbeeld dan?
Maar Warm> koudquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaaamaar soms is koud ook lekker
Oh dat! maar dat is niet gek. Hoogstens een beetje extravagant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat ga ik niet openbaar op een forum zetten schat
Denemarken jongenquote:
Ik heb je net een rits namen voorgekauwdquote:
tis maar wat je extravagant noemtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh dat! maar dat is niet gek. Hoogstens een beetje extravagant.
Geen idee. Volgens mij niet geweldigquote:
oh ik verbrand ook wel snel. Maar daarna mooi bruin kleurtjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verbrand ook achterlijk snel, zelfs met zonnebrandrommel op. Ik gebruik meestal die voor kinderen van 50+
Limburgquote:
Hmm modebewust dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh dat! maar dat is niet gek. Hoogstens een beetje extravagant.
tis maar wat je extravagant noemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |