Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 04:40 schreef sp3c het volgende:
afgelopen, Blues verliezen met 6-1
5-0 na de eerste periode, laatste twee periodes waren Blues by far de betere ploeg maar het scoren lukte niet
Elliott werd na de 4-0 door Allen die een prima debuut maakte op het hoogste niveau
snel vergeten, overmorgen Blues vs Red Wings
Ik schrok me ook rotquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Damn, kon je niet eerst ff waarschuwen van geluid zacht zetten of zoiets?
Gelukkig, hoop dat ze er geen blijvend letstel aan overhoud.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft het ongeluk overleeff, maar ligt nog wel in het ziekenhuis.
En dan te bedenken dat dit iedereen kan gebeuren
O, ben je weg uit Alkmaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Mogge all, in Alkmaar is het ergste alweer weg
Fijne reis.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Yup ik ga er straks weer naartoe
Damn... ik wacht nog wel een paar uurtjes hahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijne reis.
Zoonlief moest vandaag naar beurs in Utrecht, hij deed 60 minuten over 3 kilometer, was ellende daar op de weg.
Hopelijk vergaat het jou beter!
RUN Forest RUNNNN!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef Dotteke het volgende:
Kanonnen zeg het zal je kind maar overkomen, hier moet je werkelijk niet aan denken ppffff. Snap trouwens ook niet dat ze geen abortus hebben laten doen? Tja buitenland ppppfffff
Meisje van 9 bevallen GUADALAJARA - Een 9-jarig meisje uit Mexico is bevallen van een dochter. De piepjonge moeder was pas 8 jaar toen ze zwanger raakte. Echt die gast die dit gedaan heeft mogen ze mij castreren![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_9_bevallen__.html
Zag een foutje staan ha ha heb het in mijn bericht aangepastquote:
Oh? Ik zag geen foutje staan hoor, gaat over de moechool die een 8 jarig kind verkracht of hoe het ook gebeurd isquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag een foutje staan ha ha heb het in mijn bericht aangepast
Het zal niet van een vieze wc-bril zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oh? Ik zag geen foutje staan hoor, gaat over de moechool die een 8 jarig kind verkracht of hoe het ook gebeurd is
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal niet van een vieze wc-bril zijn
Echt die gast die dit gedaan heeft mogen ze mij castrerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oh? Ik zag geen foutje staan hoor, gaat over de moechool die een 8 jarig kind verkracht of hoe het ook gebeurd is
Dat zal ook wel gebeuren, zo niet erger in dat soort landenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt die gast die dit gedaan heeft mogen ze mij castreren
Dat stukje stond bij het krantenartikel ipv daarboven
'dat soort landen'...het was in Mexico hoor ... niet in Afrika ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren, zo niet erger in dat soort landen
Fijn voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik geniet inmiddels weer van ouderwetse streams...![]()
Niet dat ik leedvermaak adverteer maar veel nut heeft heeft het inmiddels ook niet meer...
Mehhquote:
Werd jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
'dat soort landen'...het was in Mexico hoor ... niet in Afrika ofzo
Niet zo naar, er is keuze zatquote:
Schrok me de kolerequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:49 schreef Gert het volgende:
Deze nog gezien op DWDD?
"Koekoek!" zou Sierd de Vos zeggen.![]()
Gaat het met je reetquote:
hahahahaquote:
Sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahamaf wijf hahahahap.s. is geintje hoor tegen Soury, voor de statestieken
![]()
ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vooral aan de jouwe hecht ik waarde...
Zeg es eerlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahamaf wijf hahahahap.s. is geintje hoor tegen Soury, voor de statestieken
![]()
kut met perenquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef Poezewoes het volgende:
Oranje doet het best wel goed.....tot nu toe
ja me hart zat ergens waar niet moestquote:
kontjequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft Frank de Boer met de reet van Heks gedaan?
ik heb geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft Frank de Boer met de reet van Heks gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |