PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik heb vorige week alles verkocht. Het enige positieve aan deze FIFA is m'n saldo.quote:Hier moest dus de quote van Stijn staan over z'n ¤80 winst staan. Geen zin om weer een topic terug te gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er een leuk silverteam. Ik wil naast dit team iets nieuws maar ik weet geen leuk begin.
nee helaas nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:52 schreef Maver24 het volgende:
is het mogelijk een hybrid te maken met Pitroipa MOTM en Traore MOTM.
Bevalt SIF Habibou? Hij heeft echt goede stats.quote:
Niet boven verwachting maar wel primaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bevalt SIF Habibou? Hij heeft echt goede stats.
Ik speel het beste met van die Lukaku/Benteke/Mlapa types met daarnaast een type Lacazette, Elyounnousi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet boven verwachting maar wel primaHeb pas 8 wedstrijden met hem gespeeld, niet zo veel tijd gehad. Stats zijn inderdaad
Als je met hem leert spelen zal het een monster zijn.
Succesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik speel het beste met van die Lukaku, Benteke, Mlapa types met daarnaast een type Lacazette, Elyounnousi types.
Ik denk dat ik mijn nieuwe voorhoede gevonden heb.
[ afbeelding ]
Even kijken hoe ik dit ga afmaken.
Ik wil mijn team showen maar de webapp is weer eens niet te bereiken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er een leuk silverteam. Ik wil naast dit team iets nieuws maar ik weet geen leuk begin.
Dit team.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik weet jouw team ook al.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil mijn team showen maar de webapp is weer eens niet te bereiken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet jouw team ook al.
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij echt best wel een goed team alleen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=24quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef strakkeman het volgende:
Heeft niang een upgrade[ afbeelding ]
Linkje naar de Ups?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=24
8 uit 24 is nou ook weer niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit team.![]()
[ afbeelding ]
En dan vooral [ afbeelding ]
[ afbeelding ]bazenteam.
Hoezo heeft ie ineens zo weinig gescoordquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit team.![]()
[ afbeelding ]
En dan vooral [ afbeelding ]
[ afbeelding ]bazenteam.
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
Goedenavond! net weer thuis
Die geweldige verrassing van 8 uur was dus een happy hour?!
En niet zomaar 1. Maar met 2x chancequote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
Goedenavond! net weer thuis
Die geweldige verrassing van 8 uur was dus een happy hour?!
ziek ! jammer dat ik er niet was zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En niet zomaar 1. Maar met 2x chance
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie ineens zo weinig gescoord?
Verkeerde gepakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
8 uit 24 is nou ook weer niet zo geweldig.
Je moet hem houden want hij wordt binnenkort getransferd naar Aston Villa waardoor de Spurs-versie heel zeldzaam wordtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:26 schreef strakkeman het volgende:
Na wat van die bronze beast gezien te hebben besloot ik een paar pakjes te openen
[ afbeelding ]
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde gepakt.![]()
Hij heeft er 34 uit 24.
Inmiddels alweer +1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook zeggen als ik jou was
Nee man hoe zit het in de andere groepen al wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Fuszy het volgende:
Strakkeman en Ajacied zeker nog niks gehoord van die andere 2?
Bedankt g zal ik zeker doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet hem houden want hij wordt binnenkort getransferd naar Aston Villa waardoor de Spurs-versie heel zeldzaam wordtAl zijn er al best wat op de markt.
Ooit een keer zo'n demo gespeeld en ik bakte er toen ook geen reet van.quote:
Nope...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef Fuszy het volgende:
Strakkeman en Ajacied zeker nog niks gehoord van die andere 2?
7 pagina's met controls.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ooit een keer zo'n demo gespeeld en ik bakte er toen ook geen reet van.Er zijn ook ziek veel knoppen om te onthouden als ik het mij goed herinner?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef StijnDa het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/3872/
Lijkt me grappig om eens met hem te spelen
Lijkt me vooral heel kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef StijnDa het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/3872/
Lijkt me grappig om eens met hem te spelen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
PownewsDanny
![]()
![]()
Laffe Belgen![]()
Gelukkig gaan ze allemaal toch hun straf wel krijgen (die 3 voor poging tot doodslag en de rest voor het iemand laten liggen voor dood). Want deze jongens gaan sowieso als voorbeeld dienen.
quote:
Als je zijn krachten weet te gebruiken moet het kunnenquote:
quote:
Vooral icm Jolingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik vind die reporter die dat item doet echt een baas btw
quote:
Chill nummertje.quote:
Ik moet altijd lachen als ik Snoop Lion zie staanquote:
Ja, ligt aan de naam. hahaha jonge kindjes in combinaatsie met de kerk haha ha haquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is echt ongemakkelijk met kinderen
Hoezo? Al die mensen van de kerk voelden zich toch juist ontzettend op hun gemak met kinderen? Lieten zich lekker gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ligt aan de naam. hahaha jonge kindjes in combinaatsie met de kerk haha ha ha
Weet niet.quote:
duh! hij krijgt 3,5 link. Met een random Argentijn op CAM wel 9 maar dat wil je vast nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat me weer wat duit'n kosten.
haha ha ha je zegt naziquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ligt aan de naam. hahaha jonge kindjes in combinaatsie met de kerk haha ha ha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt een big issue laatst..helemaal gemist?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha voor 450 euro kon je de Cito toets kopen
Ik heb die remix echt 1 zomer lang bijna alleen maar geluisterd toen ik op vakantie wasquote:
Ja ik moest ook lachen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Dion Graus
"Ondanks dat ik een klein, dik, onooglijk mannetje ben, ben ik nooit gepest"
Ja helemaal niets van meegekregenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was echt een big issue laatst..helemaal gemist?
Ik weet die links nooit qua posities. Gewoon het dubbele van de mogelijke links?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:01 schreef wieisboos het volgende:
Pownews![]()
![]()
[..]
duh! hij krijgt 3,5 link. Met een random Argentijn op CAM wel 9 maar dat wil je vast niet
Als het mogelijk is om 9 te krijgen is het het dubbele jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet die links nooit qua posities. Gewoon het dubbele van de mogelijke links?
welke?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het sneeuwt en het is nacht. Boeien dus.
Kutnummer manquote:
Zit je nou Danzak Oduro belachelijk te maken?quote:
Ja ik vind dat nummer echt om te schijtenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zit je nou Danzak Oduro belachelijk te maken?![]()
Die gast zingt op een gegeven moment "Ein Reich!".quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik vind dat nummer echt om te schijten
bakkes houwe danquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet niet.Ik heb heel veel NBA LIVE 10 gespeeld en ik kon op een gegeven moment gewoon blind 3-punters schieten. Ik weet wel dat de controls van 2K games een stuk ingewikkelder zijn, maar dat komt ten goede van de gameplay.
Op 38 seconden ongeveerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast zingt op een gegeven moment "Ein Reich!".
Het gaat om Danzak Oduro hè. Niet om Danza Koduro.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:09 schreef TBakkert het volgende:
KUT! moet nog een Frans betoog schrijven. gelukkig maar 200 woordjens
tevens;
Danza Kuduro is wel leuk op een feest(je), maar ik zou dat soort muziek niet ff spontaan gaan luisteren
oohhquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat om Danzak Oduro hè. Niet om Danza Koduro.
Dit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie/wat is dat in godesnaam?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mamma appelsap!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gast zingt op een gegeven moment "Ein Reich!".
kijk dat... dat ken ik dan weer welquote:
Die van Wes is echt geniaal.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kijk dat... dat ken ik dan weer wel
Clips met tieten: altijd goed.quote:
al die liedjes zijn op zich wel mooi, maar ik ken vooral die oude een beetje uit mijn hoofdquote:
Spits uit de MLS.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie/wat is dat in godesnaam?
Bazennummerquote:
Volgens mij had ik die op Fut12 in de spits naast Kandjiquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Spits uit de MLS.
D. Oduro:
http://www.futhead.com/fifa/players/4993/
Jep.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die op Fut12 in de spits naast KandjiWas brons toch?
npquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb de komende 3 dagen Don't you pum Don't you pum pum in me hoofd
iets met een Chimpanzee...quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Niet ergquote:
Heb dit zinnetje al weken in mn hoofd. Geen idee ook hoe het verder gaatquote:If home is where the heart is, then we're all just fucked
Wat gaat er nou gebeuren met deze ratjes?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)se_kopschoppers.html
Deze inderdaadHeldig.
Die clip waarin die baby's met parachutes naar beneden komen op zo'n lekkere chick?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe mooi dan ook dat het volgende zinnetje I can't remember isquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb dit zinnetje al weken in mn hoofd. Geen idee ook hoe het verder gaat
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die clip waarin die baby's met parachutes naar beneden komen op zo'n lekkere chick?
Nog niets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat gaat er nou gebeuren met deze ratjes?
Ja ik zag het, had m ook al ff gegoogled.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe mooi dan ook dat het volgende zinnetje I can't remember is
Ik ken er eentje vaag vanuit de familie ( er zijn er een paar rijk, komen uit Oud Turnhout en daar zitten een hoop Nederlanders) en die heeft zichzelf aangegeven in Nederland. Ze worden nu alle 8 verdacht van poging tot doodslag, maar alleen die Brent en Brett zullen dat krijgen. De rest krijgen straffen voor het laten liggen van die jongen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat gaat er nou gebeuren met deze ratjes?
max 10 jaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken er eentje vaag vanuit de familie ( er zijn er een paar rijk, komen uit Oud Turnhout en daar zitten een hoop Nederlanders) en die heeft zichzelf aangegeven in Nederland. Ze worden nu alle 8 verdacht van poging tot doodslag, maar alleen die Brent en Brett zullen dat krijgen. De rest krijgen straffen voor het laten liggen van die jongen.
En ze zullen wel worden uitgeleverd, zeker aangezien er al 3 zitten.
Optie 1:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg optie 3.![]()
![]()
Ja maar het zou echt belachelijk zijn als ze dat allemaal zouden krijgen. Je kan ze allemaal kwalijk nemen dat ze iemand daar voor dood hebben achtergelaten, maar poging tot doodslag gaat voor de meeste echt te ver.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Optie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 3:Toch fijn dat we een onafhankelijk rechtssysteem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg optie 3.
(geen sarcasme)![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Optie 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optie 3:Optie 2 is als die achtbaan in Rollercoaster Tycoon 2. Die had 1 looping en dan kwam ie terug, tenzij je de snelheid opvoerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg optie 3.![]()
![]()
Dat was altijd grappig jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Optie 2 is als die achtbaan in Rollercoaster Tycoon 2. Die had 1 looping en dan kwam ie terug, tenzij je de snelheid opvoerde
Wat een bazenspel was dat, en wat hebben ze het daarna verneukt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat stelt optie 2 voor?Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Das de laatste die ik gespeeld hebquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was altijd grappig ja
Wat een bazenspel was dat, en wat hebben ze het daarna verneukt![]()
![]()
Nou fijn hoor. Ze lopen toch weer vrij rond?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toch fijn dat we een onafhankelijk rechtssysteem hebben
(geen sarcasme)Even in de gevangenis zitten is tegenwoordig ook niet meer zo'n big deal. De doodstraf weer invoeren? Ik ben er niet op tegen in ieder geval.
![]()
Je moet eens kijken hoe 3 eruit zietquote:Echt te lelijk dat 3d
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Euthanasia Coaster.quote:
Een achtbaan ontworpen waarbij de passagiers enorme G-krachten krijgen te voortduren, die zolang aanhouden dat ze er niet meer levend uit komen.![]()
![]()
EN DIE BANKIERS OOK AAN DE GALG.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou fijn hoor. Ze lopen toch weer vrij rond?Even in de gevangenis zitten is tegenwoordig ook niet meer zo'n big deal. De doodstraf weer invoeren? Ik ben er niet op tegen in ieder geval.
TIS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK
Serieus, de doodstraf voor het mishandelen van iemand ?
Elke dag![]()
Bukharovquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
YO TM
Had je de Bangarang hybrid al gezien die ik ga maken!?
[ afbeelding ]
Die zat in mijn eerste team op FUT13
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
ohja -IF bij CB, heb ik er niet voor over.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
YO TM
[ afbeelding ]![]()
Ik vind hem tof omdat Hiljemarkquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
YO TM
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Nja, de doodstraf is hier misschien wat overdreven. Een soortgelijke behandeling dan maar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
EN DIE BANKIERS OOK AAN DE GALG.
TIS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DE RABOBANK
Serieus, de doodstraf voor het mishandelen van iemand ?![]()
Hedde gij die FK stats gezien?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem tof omdat Hiljemark![]()
![]()
Die gasten pak je echt hard genoeg door ze het gevang in te zetten en hun kans op een mooie toekomst en carriere verkeken zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, de doodstraf is hier misschien wat overdreven, maar een soortgelijke behandeling dan maar?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dan moet je maar in Iran gaan wonen, daar hebben ze zo'n soort rechtssysteemquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, de doodstraf is hier misschien wat overdreven, maar een soortgelijke behandeling dan maar?![]()
Ik heb sowieso niets van zijn stats gezienquote:Alleen toen ie kwam gekeken op futhead en zag tot mijn verbazing een IF.
*gaat hem ff checken*Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie jij deze jongens überhaupt carrière maken dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gasten pak je echt hard genoeg door ze het gevang in te zetten en hun kans op een mooie toekomst en carriere verkeken zijn.Iemand zo hard op z'n hoofd trappen had het slachtoffer gewoon fataal kunnen worden. Beter gewoon even met gelijke munt terug betalen.
![]()
Dribblingquote:![]()
Wel zieke longshots ook met hemVind btw niet dat hij echt een zieke upgrade gekregen heeft ofzo ten opzichte van zijn Nif
Behalve zijn longshots dan, die zijn ziek geupgrade
Elke dag![]()
Oké, ik zal morgen even op Funda kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan moet je maar in Iran gaan wonen, daar hebben ze zo'n soort rechtssysteem![]()
![]()
Die 2 niet, maar zoals ik al zei zitten er een paar uit Oud Turnhout in, en die hebben echt wel geld plus kennissen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zie jij deze jongens überhaupt carrière maken dan?Iemand zo hard op z'n hoofd trappen had het slachtoffer gewoon fataal kunnen worden. Beter gewoon even met gelijke munt terug betalen.
Elke dag![]()
Ja!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef Zhano het volgende:
YO TM
[ afbeelding ]Toffe hybrid, alleen die spitsen lijken mij niks maar daar kan opzich ieder duo komen. Jammer dat ik Tettey al in een ander team heb want best leuk om eens uit te proberen voor een aantal wedstrijden.
Ik wil Niang testen samen met Lacazette en SIF Habibou alleen als ik een origineel team wil is dat nog best lastig. Probeer jij eens wat?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Dat moet ook maar eens afgelopen zijn dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die 2 niet, maar zoals ik al zei zitten er een paar uit Oud Turnhout in, en die hebben echt wel geld plus kennissen.![]()
Habibou, srsly?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja!Toffe hybrid, alleen die spitsen lijken mij niks maar daar kan opzich ieder duo komen. Jammer dat ik Tettey al in een ander tam heb want best leuk om eens uit te proberen voor een aantal wedstrijden.
Ik wil Niang testen samen met Lacazette en SIF Habibou alleen als ik een origineel team wil is dat nog best lastig. Probeer jij eens wat?
[ afbeelding ]![]()
Ik wil hem uit proberen, hij heeft best wel goede stats. Is die niks dan?quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
2* skill...quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil hem uit proberen, hij heeft best wel goede stats. Is die niks dan?![]()
Ik skill toch nietquote:Hier schreef Toefjes het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5299263/
Ik speelde met m'n broertje Seasons en waren weg van Emenike, Welliton en McGeady (niet eens om hun pace), maar ik dacht dus: hey, laat ik eens knutselen voor in FUT.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
make that the cat wisequote:Op woensdag 6 februari 2013 00:40 schreef DuTank het volgende:
Ik speelde met m'n broertje Seasons en waren weg van Emenike, Welliton en McGeady (niet eens om hun pace), maar ik dacht dus: hey, laat ik eens knutselen voor in FUT.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
gewoon minimaal 4*, want Ronaldo-chop.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij moet een spits toch echt wel het rontje kunnen.
Tenzij Bukharov
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het is natuurlijk mooi mee genomen, maar ik ben echt slecht in LB+Y en hou al helemaal niet van ultra defensive. Ik probeer het altijd mooi uit te spelen en daar hoort vaak een steekpass op een spits bij, maar deze mannen hebben (in seasons) ook nog eens een fantastisch schotquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
You've got to be fucking kidding me
Elke dag![]()
Maurice de Hont gelovenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
You've got to be fucking kidding me_________________________________!!!!!!!!!!!
Ik geloof hem niet, maar het zijn er echt geen 3 als hij zegt 12quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maurice de Hont geloven_________________________________!!!!!!!!!!!
Daarbij hebben peilingen altijd een effect, of ze nu kloppen of niet, waardoor de partij een boost krijgt (al is dat nu niet echt van toepassing omdat er geen verkiezingen zijn)
Elke dag![]()
dat klopt, maar wat een baggerpatij is dat zegquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof hem niet, maar het zijn er echt geen 3 als hij zegt 12Daarbij hebben peilingen altijd een effect, of ze nu kloppen of niet, waardoor de partij een boost krijgt (al is dat nu niet echt van toepassing omdat er geen verkiezingen zijn)
allemaal uitkeringstrekkende baby-boomers die daar op stemmen
Daarom ook mijn reactiequote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat klopt, maar wat een baggerpatij is dat zeg
allemaal uitkeringstrekkende baby-boomers die daar op stemmenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
daarom ook respechtquote:
Je wilt dus niet een leuk team verzinnen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij moet een spits toch echt wel het rontje kunnen.
Wat een prachtig team!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:40 schreef DuTank het volgende:
Ik speelde met m'n broertje Seasons en waren weg van Emenike, Welliton en McGeady (niet eens om hun pace), maar ik dacht dus: hey, laat ik eens knutselen voor in FUT.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij is naar nPower Championship gegaan tijdens winter transfersquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil hem uit proberen, hij heeft best wel goede stats. Is die niks dan?Dus UP
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ik ben het vergeten het erbij te typen, maar ik wilde graag tipsquote:
Alle 11 vervangen en een leuk team origineel team makenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben het vergeten het erbij te typen, maar ik wilde graag tips
Elke dag![]()
I know maar in 352 maakt die transfer niks uit...quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is naar nPower Championship gegaan tijdens winter transfersDus UP
ik vond 'm behoorlijk origineelquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alle 11 vervangen en een leuk team origineel team makenbehalve dat Emenike/Welliton niet bepaald origineel zijn...
Ik tel 1 portugeesquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Peefiee het volgende:
Iemand ervaring met een Portugees team?
Wil dit gaan maken:
[ afbeelding ]
Iemand tips/aanmerkingen/verbeteringen?
Ik zou het niet maken, te veel zwakke schakels ImoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hulk is of niet te krijgen (XBX) of teringduur (PS3). Moutinho is kut, en als CDM al helemaal wss. Cardozo is een beest. Garay is goed, Mangala niet. Martinez is 1 van de beste spitsen in het spel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Peefiee het volgende:
Iemand ervaring met een Portugees team?
Wil dit gaan maken:
[ afbeelding ]
Iemand tips/aanmerkingen/verbeteringen?![]()
Maak lekker iets met Jackson Martinez maar dan met colombianenGa je geen spijt van krijgen.
Elke dag![]()
Mangala is ook goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hulk is of niet te krijgen (XBX) of teringduur (PS3). Moutinho is kut, en als CDM al helemaal wss. Cardozo is een beest. Garay is goed, Mangala niet. Martinez is 1 van de beste spitsen in het spel.Hier schreef Toefjes het volgende:
Je bent niet toevallig in een creatieve bui om een voorbeeld te maken?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maak lekker iets met Jackson Martinez maar dan met colombianenGa je geen spijt van krijgen.
![]()
![]()
Gastquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig in een creatieve bui om een voorbeeld te maken?
Porto versie van Hulk..GL with that
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tis maar net welke kant je met hem op wilt en wat voor opstelling plus andere speler je graag wilt hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in 4231 met Achter hem IF James en Gotze op Cam en Reus op CF, maar je kan er best veel mee
Als zijn IF morgen komt ga ik ook een ander team met zijn IF maken, en hopelijk komt er ook nog een UP
Elke dag![]()
Izmailov rm dan? Stats zien er goed uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hulk is of niet te krijgen (XBX) of teringduur (PS3). Moutinho is kut, en als CDM al helemaal wss. Cardozo is een beest. Garay is goed, Mangala niet. Martinez is 1 van de beste spitsen in het spel.![]()
Daar heb ik nog aardig aan verdiend, had er wel meer voor kunnen krijgen though.quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Rest kun je zelf invullen.![]()
Ik ben er ook weer vandoor. Lange dagen.Wekker gaat over een uur of 5.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hey mijn teamquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:04 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rest kun je zelf invullen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jupquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:06 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Witsel zal dan zeker ook zeldzaam/onbetaalbaar zijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over 15 uur is IF Jackson er
Ben benieuwd hoe lang ik me kan inhouden hem te kopen. Waarschijnlijk maar goed dat het Carnaval is
Elke dag![]()
Raak een beetje uitgekeken op mijn Bpl/bbva team en ik heb niets met een duits/braziliaans pace team![]()
Maar volgens mij blijft er dan weinig over op een Portugees team na![]()
Ik heb een heerlijk Serie A teamquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:08 schreef Peefiee het volgende:
Raak een beetje uitgekeken op mijn Bpl/bbva team en ik heb niets met een duits/braziliaans pace team![]()
Maar volgens mij blijft er dan weinig over op een Portugees team na
http://www.futhead.com/fifa/squads/5300057/Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee joh, helemaal geen goede competities verder. Serie A ooit van gehoord?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:08 schreef Peefiee het volgende:
Maar volgens mij blijft er dan weinig over op een Portugees team na
Of je maakt een hybrid?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lewandowski naar Bayern btw. Daar snap ik nou echt niets vanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopp is uitgekeken op hem en hij wil al heel lang naar Bayern, dus vanuit die kampen is het logisch. Wat Bayern alleen moet met een overrated Pool als ze Gomez en Mandzukic al hebben snap ik echt nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lewandowski naar Bayern btw. Daar snap ik nou echt niets van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopp is uitgekeken op hem en hij wil al heel lang naar Bayern, dus vanuit die kampen is het logisch. Wat Bayern alleen moet met een overrated Pool als ze Gomez en Mandzukic al hebben snap ik echt nietZijn contract loopt bijna af plus hij loopt Reus in de weg, dus vanuit Borussia snap ik het ook wel (al wist ik dat van Klopp niet
)
Elke dag![]()
Hij loopt Reus niet in de weg hoor, die speelt nooit op die plek. Schieber begint door te breken langzaamaan, maar Klopp wil Dzeko halen als vervanger.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookZijn contract loopt bijna af plus hij loopt Reus in de weg, dus vanuit Borussia snap ik het ook wel (al wist ik dat van Klopp niet
)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Zhano ouwe hybrid maker, kan je iets verzinnen met Borges (zilver van AIK) op CF in een 4231 waar ik niet 'verkouden' van word?![]()
Ik dacht dat Lewandowski misschien naar United gingquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij loopt Reus niet in de weg hoor, die speelt nooit op die plek. Schieber begint door te breken langzaamaan, maar Klopp wil Dzeko halen als vervanger.
Maar nou speelt Reus vaak vanaf de flanken, terwijl hij in mijn ogen beter rond de spitspositie tot zijn recht komt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij loopt Reus niet in de weg hoor, die speelt nooit op die plek. Schieber begint door te breken langzaamaan, maar Klopp wil Dzeko halen als vervanger.
Dzeko zou wel een goede zijn, wordt echt ondergewaardeerd bij City. Ook geschikter voor Bundesliga denk ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Götze loopt Reus eerder in de weg..die zal wel vertrekken in de zomer en dan komt Reus achter de spitsquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar nou speelt Reus vaak vanaf de flanken, terwijl hij in mijn ogen beter rond de spitspositie tot zijn recht komt.
Dzeko zou wel een goede zijn, wordt echt ondergewaardeerd bij City. Ook geschikter voor Bundesliga denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dzeko is gewoon topscorer bij City nu, volgens mij gaat dat prima in de BPLquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar nou speelt Reus vaak vanaf de flanken, terwijl hij in mijn ogen beter rond de spitspositie tot zijn recht komt.
Dzeko zou wel een goede zijn, wordt echt ondergewaardeerd bij City. Ook geschikter voor Bundesliga denk ik.City zal hem niet zomaar laten gaan.
![]()
Hard op lachenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano ouwe hybrid maker, kan je iets verzinnen met Borges (zilver van AIK) op CF in een 4231 waar ik niet 'verkouden' van word?
Elke dag![]()
Aguero is daar toch echt de nummer 1, al is er een hoop ruimte ontstaan nu Balotelli weg is (niet dat die nou zoveel speelde maar tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dzeko is gewoon topscorer bij City nu, volgens mij gaat dat prima in de BPLCity zal hem niet zomaar laten gaan.
Elke dag![]()
Verkouden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
Zhano ouwe hybrid maker, kan je iets verzinnen met Borges (zilver van AIK) op CF in een 4231 waar ik niet 'verkouden' van word?
Hmm, het is niet echt do-able. Geen goede dubbellinks.![]()
Geen probleem toch als ze meerdere spitsen opstellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aguero is daar toch echt de nummer 1, al is er een hoop ruimte ontstaan nu Balotelli weg is (niet dat die nou zoveel speelde maar toch![]()
Spelen bij City is wel even iets anders dan spelen bij Dortmund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja aids krijgen mocht je niet meer zeggen hieroquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verkouden?
Hmm, het is niet echt do-able. Geen goede dubbellinks.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen probleem toch als ze meerdere spitsen opstellen![]()
Spelen bij City is wel even iets anders dan spelen bij Dortmund.qua reputatie heb je helemaal gelijk, maar Dortmund voetbalt beter dan City en ik weet niet of je in Duitsland echt iets hebt aan zo'n soort pinchhitter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Verkouden is de enige aanvaardbare ziekte waarmee gescholden mag worden in dit topicquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verkouden?
Hmm, het is niet echt do-able. Geen goede dubbellinks.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen probleem toch als ze meerdere spitsen opstellen![]()
Spelen bij City is wel even iets anders dan spelen bij Dortmund.Klopt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag![]()
fixed.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ben IF's aan het invoeren, dus geen tijd om te posten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
Valt me op dat het elke avond stil word na weer een geweldige grap van TBakkert...
198/360 done.![]()
![]()
En de transfers dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben IF's aan het invoeren, dus geen tijd om te posten.
198/360 done.![]()
![]()
Net een leuk Eredivisie-team gemaakt met spelers van max 350 coins per speler, best tof om met zo min mogelijk een tof team te maken
Hebben jullie ook zulke teams?![]()
Die moeten ook nog gebeuren.quote:Maar goed, weer een TOTW gedaan, dus 216/360.
Ooit zal ik de database helemaal compleet hebben.
![]()
![]()
Als t maar voor FIFA 14 is, anders is t mooi klotequote:Op woensdag 6 februari 2013 02:10 schreef pascal08 het volgende:
Ooit zal ik de database helemaal compleet hebben.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Daarom wil ik deze week ook ff knallen. Volgende week weer college en die week daarop ben ik op vakantie en de volgende tentamenperiode hijgt ook al weer in m'n nek, dus pace is key nu.quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als t maar voor FIFA 14 is, anders is t mooi klote![]()
![]()
Hij is eigenlijk spits, maar omdat hij linksback speelde heeft hij nu dus een IF linksback..kan totaal niet verdedigenquote:
Ook lekker dit..ik speel voor het eerst in 5 dagen weer..eerst zwaar onverdiend 2x op rij verloren van een team van 5 miljoen ofzo (beide keren een IF versie van Ronaldo of Messi erbij) en daarna scoor ik 2-1, drukt hij op pauze, gaat het ineens laggen en lig ik "toevallig" ineens van de server..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt van die knuppels zijn dat, die niet weten dat IP-flooding strafbaar is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk spits, maar omdat hij linksback speelde heeft hij nu dus een IF linksback..kan totaal niet verdedigen
Ook lekker dit..ik speel voor het eerst in 5 dagen weer..eerst zwaar onverdiend 2x op rij verloren van een team van 5 miljoen ofzo (beide keren een IF versie van Ronaldo of Messi erbij) en daarna scoor ik 2-1, drukt hij op pauze, gaat het ineens laggen en lig ik "toevallig" ineens van de server..![]()
![]()
Dan hoop ik voor je dat je niet rond Utrecht moet zijn, want daar liep het weer redelijk uit de klauwen allemaalquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het leek wel domino in de bus, chauffeur remt plots en iedereen valt om![]()
Ik had geluk dat ik tegen een glazen wand kon leunen.![]()
Je moet er niet aan denken dat zo'n ruit in diggelen gaat doordat er 3 man ineens tegenaan leuntquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:55 schreef DutchSL het volgende:
Het leek wel domino in de bus, chauffeur remt plots en iedereen valt om![]()
Ik had geluk dat ik tegen een glazen wand kon leunen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Miljoenenclaimsquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat zo'n ruit in diggelen gaat doordat er 3 man ineens tegenaan leunto dit is niet Amerika.
![]()
Andersom volgens mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 02:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk spits, maar omdat hij linksback speelde heeft hij nu dus een IF linksback..kan totaal niet verdedigen
Ook lekker dit..ik speel voor het eerst in 5 dagen weer..eerst zwaar onverdiend 2x op rij verloren van een team van 5 miljoen ofzo (beide keren een IF versie van Ronaldo of Messi erbij) en daarna scoor ik 2-1, drukt hij op pauze, gaat het ineens laggen en lig ik "toevallig" ineens van de server..![]()
![]()
Mag ik vragen wat het plan precies is?quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die moeten ook nog gebeuren.Maar goed, weer een TOTW gedaan, dus 216/360.
Ooit zal ik de database helemaal compleet hebben.
Niet helemaal meegekregen wat je aan het maken bent?![]()
![]()
Nee mag niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:03 schreef Vinno het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat het plan precies is?
Niet helemaal meegekregen wat je aan het maken bent?![]()
Luke Shaw, verdediger van Southampton. Speelt af en toe ook tegen volgers op Twittertwitter:Luke_shaw3 twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:10:18That's my team :p http://t.co/TKXOq0wG reageer retweet
![]()
![]()
Kud tiem, want geen Lurlingquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef Zhano het volgende:
Luke Shaw, verdediger van Southampton. Speelt af en toe ook tegen volgers op Twittertwitter:Luke_shaw3 twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:10:18That's my team :p http://t.co/TKXOq0wG reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En kemwijs ook niet helemaal correct.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kud tiem, want geen Lurling![]()
Robbery valt behoorlijk uit de toon ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
En kemwijs ook niet helemaal correct.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En een LW op CM.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Robbery valt behoorlijk uit de toon ja.![]()
Ik wil ook Robberyquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:16 schreef Zhano het volgende:
Vandaag komt mijn game binnen![]()
![]()
Dan moet je inderdaad nog ff flink aan de bakquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga vanmiddag pas beginnenGaat nog even duren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon een paar honderd euro er tegenaan gooien, ben je er zo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga vanmiddag pas beginnenGaat nog even duren.
![]()
Ik ben pas sinds Fifa 13 begonnen met FUT...
Daarom vraagje:
Hoe ging het met de overgang van Fifa 12 FUT naar 13 FUT?
Ben je dan alles kwijt? Ook munten etc?
Ligt de boel dan ff stil ofzo? Of hoe werkt dat?![]()
Fifa 13 blijft nog wel tot 2015 ofzo in de lucht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:17 schreef Vinno het volgende:
Daarom vraagje:
Ligt de boel dan ff stil ofzo? Of hoe werkt dat?
In Fifa 14 krijg je niets mee van Fifa 13, behalve wat packs in het begin als de webapp in de lucht komt.![]()
Fifa 12 kan je gewoon nog steeds fut spelen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:17 schreef Vinno het volgende:
Daarom vraagje:
Ligt de boel dan ff stil ofzo? Of hoe werkt dat?
Je begint in Fifa 13 gewoon weer op 0.🍆![]()
Vriend van mij heeft allemaal kaarten rond de 80 bewaard die hij niet nodig heeftquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon een paar honderd euro er tegenaan gooien, ben je er zo.![]()
Kan ik alvast een beetje fatsoenlijk beginnen.![]()
Oke duidelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:20 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Fifa 12 kan je gewoon nog steeds fut spelen.
Je begint in Fifa 13 gewoon weer op 0.Kan je al in de app voordat je het spel hebt dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fifa 13 blijft nog wel tot 2015 ofzo in de lucht.
In Fifa 14 krijg je niets mee van Fifa 13, behalve wat packs in het begin als de webapp in de lucht komt.
Of bedoel je andersom, dat je Fifa kan spelen en de app pas later komt?![]()
Waar speel je op?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft allemaal kaarten rond de 80 bewaard die hij niet nodig heeft![]()
Kan ik alvast een beetje fatsoenlijk beginnen.![]()
Dit jaar waren wij van Fok! de eersten die in de webapp kondenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:23 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oke duidelijk
[..]
Kan je al in de app voordat je het spel hebt dan?
Of bedoel je andersom, dat je Fifa kan spelen en de app pas later komt?![]()
![]()
Mensen die al een account hebben zoals wij kunnen er een paar dagen eerder in ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:23 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oke duidelijk
[..]
Kan je al in de app voordat je het spel hebt dan?
Of bedoel je andersom, dat je Fifa kan spelen en de app pas later komt?
En als er weer een lek in zit (EA kennende wel) kunnen sommigen nog eerder, waar Zhano op doelt![]()
![]()
Idd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:30 schreef Zhano het volgende:
Als het dit jaar weer mogelijk is lekker tamperen
Alleen in groep A hebben we een zelfde probleem. Heb ik ook nog niks van gehoord. Donderdag is final en dan zijn de kwartfinales definitief.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee man hoe zit het in de andere groepen al wedstrijden gespeeld.Feyenoord Rotterdam![]()
Waarschijnlijk wel maar zoveel heb ik niet eens getamperd. Ik heb iets van 200K eraan overgehouden, maar ik had toen wel in notime 1,5 miljoen, door een beetje te investeren..quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er van ons allemaal het meeste aan over gehoudenHier schreef Toefjes het volgende:
Je had in het begin een paar Buttner IFs moeten kopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar zoveel heb ik niet eens getamperd. Ik heb iets van 200K eraan overgehouden, maar ik had toen wel in notime 1,5 miljoen, door een beetje te investeren..![]()
En nog wat extra Hulks..quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je had in het begin een paar Buttner IFs moeten kopen.Hier schreef Toefjes het volgende:
Ik zag hem gisteren op 9gag. Hardop gelachen in de treinquote:
Elke dag![]()
Dat moment dat je ziet dat meer dan de helft van de kaarten op je TP niet is verkochtIk probeer de laatste tijd zoveel mogelijk te verkopen uit bronze packs maar heel veel verkoopt toch niet.
![]()
Had toen een aantal Benzema's voor 20 a 25K gekocht, een RvP voor weinig, Nani voor 14K. Gouden tijd was datquote:![]()
![]()
Ik heb er helemaal niet aan meegedaan, maar ik vond het alleen al prachtig om van de kantlijn een beetje mee te kijkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had toen een aantal Benzema's voor 20 a 25K gekocht, een RvP voor weinig, Nani voor 14K. Gouden tijd was dat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had zelf geen tamper pakje te pakken gekregen. Ik was te onhandigquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niet aan meegedaan, maar ik vond het alleen al prachtig om van de kantlijn een beetje mee te kijken![]()
![]()
Te grappig ook die mensen die liepen te bedelen non stopquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niet aan meegedaan, maar ik vond het alleen al prachtig om van de kantlijn een beetje mee te kijken
Elke dag![]()
Ik, Fuszy en GJE waren zo'n beetje de enigen die niet hadden getamperd
Maar zij hadden wel respectievelijk een Rooney en Vidic in hun starterpacks en ik had Ambrosini als beste speler.![]()
![]()
Dat was triest jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Te grappig ook die mensen die liepen te bedelen non stopDe ware aard van sommigen kwam wel bovendrijven
![]()
Ook dat ja...mensen die ik daarvoor en daarna nooit meer hier heb gezienquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Te grappig ook die mensen die liepen te bedelen non stop
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ik dus ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Maar zij hadden wel respectievelijk een Rooney en Vidic in hun starterpacks en ik had Ambrosini als beste speler.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt me kapot gelachen die dag. Jammer dat de volgende dag minder leuk wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat was triest jaDe ware aard van sommigen kwam wel bovendrijven
Nee al waren er toch wel een paar 'vaste' posters bij, eentje met een basketbal plaatje bijv. Die heb ik daarna ook nooit meer gezien. Liep eerst te roepen dat we cheaters waren maar zat wel de hele tijd te bedelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat ja...mensen die ik daarvoor en daarna nooit meer hier heb gezien
Elke dag![]()
Ook de volgende dag heb ik me nog vermaakt. Met die mail aan EA, en die reactie van Rikquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt me kapot gelachen die dag. Jammer dat de volgende dag minder leuk was
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet zo zuiver op de graad als de namen die eerder genoemd zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Idem. Wilde wel, maar het lukte niet. Dus ik ben ook clean
Een brevet van onvermogen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was die dag pas later op de middag thuis. Precies een minuut nadat ik mn eerste tamper pack opende werd heel FUT down gegooid. En vervolgens werden m'n accounts gebanned waar niet op getampered was![]()
![]()
Jij hebt coins van tamperaars gekregen, gewoon medeschuldig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Idem. Wilde wel, maar het lukte niet. Dus ik ben ook clean![]()
![]()
Ja dat wel, maar waren ook wat minder toffe dingenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook de volgende dag heb ik me nog vermaakt. Met die mail aan EA, en die reactie van Rik
Elke dag![]()
Heb ze coins terug gegeven + 60% van wat ze mij gegeven hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij hebt coins van tamperaars gekregen, gewoon medeschuldig.![]()
Ik was onschuldig, dus ik heb zonder vrees kunnen genieten van The Aftermathquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar waren ook wat minder toffe dingen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ho ho, niet in mijn starterpack. Heb moeten traden voor die 5k packs hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:12 schreef DutchSL het volgende:
Maar zij hadden wel respectievelijk een Rooney en Vidic in hun starterpacks en ik had Ambrosini als beste speler.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Iemand aanwezig met verstand van die nieuwe silvers? Vadillo voor nog geen 2k, da's een winstpakker toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sowieso wel, maar zo snel mogelijk verkopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand aanwezig met verstand van die nieuwe silvers? Vadillo voor nog geen 2k, da's een winstpakker toch?
Elke dag![]()
Lage SP erop, hoge BIN...en vanavond laten aflopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso wel, maar zo snel mogelijk verkopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou kunnen, maar ik vraag me af of hij zo populair is onder mensen die er echt mee willen spelen of vooral onder traders. En voor traders is de laagste bin wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lage SP erop, hoge BIN...en vanavond laten aflopenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: