PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik heb vorige week alles verkocht. Het enige positieve aan deze FIFA is m'n saldo.quote:Hier moest dus de quote van Stijn staan over z'n ¤80 winst staan. Geen zin om weer een topic terug te gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er een leuk silverteam. Ik wil naast dit team iets nieuws maar ik weet geen leuk begin.
nee helaas nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:52 schreef Maver24 het volgende:
is het mogelijk een hybrid te maken met Pitroipa MOTM en Traore MOTM.
Bevalt SIF Habibou? Hij heeft echt goede stats.quote:
Niet boven verwachting maar wel primaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bevalt SIF Habibou? Hij heeft echt goede stats.
Ik speel het beste met van die Lukaku/Benteke/Mlapa types met daarnaast een type Lacazette, Elyounnousi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet boven verwachting maar wel primaHeb pas 8 wedstrijden met hem gespeeld, niet zo veel tijd gehad. Stats zijn inderdaad
Als je met hem leert spelen zal het een monster zijn.
Succesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik speel het beste met van die Lukaku, Benteke, Mlapa types met daarnaast een type Lacazette, Elyounnousi types.
Ik denk dat ik mijn nieuwe voorhoede gevonden heb.
[ afbeelding ]
Even kijken hoe ik dit ga afmaken.
Ik wil mijn team showen maar de webapp is weer eens niet te bereiken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef detennismaster het volgende:
Wie heeft er een leuk silverteam. Ik wil naast dit team iets nieuws maar ik weet geen leuk begin.
Dit team.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef detennismaster het volgende:
Ik weet jouw team ook al.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil mijn team showen maar de webapp is weer eens niet te bereiken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet jouw team ook al.
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij echt best wel een goed team alleen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=24quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:18 schreef strakkeman het volgende:
Heeft niang een upgrade[ afbeelding ]
Linkje naar de Ups?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=24
8 uit 24 is nou ook weer niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit team.![]()
[ afbeelding ]
En dan vooral [ afbeelding ]
[ afbeelding ]bazenteam.
Hoezo heeft ie ineens zo weinig gescoordquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit team.![]()
[ afbeelding ]
En dan vooral [ afbeelding ]
[ afbeelding ]bazenteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |