Dus zò'n beeld heb je van mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef NotGuilty het volgende:
[ afbeelding ]
Erik, Ryon, Maharbal & Actaeon
Wat ga je studerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef Valid het volgende:
Ik nog behoorlijk moe, was een latertje gister. Heb vanmiddag college en wil verder lekker studeren. Moeilijke keuze: nog een uurtje slapen om fitter te worden of koffie zetten en niet zeiken.
Wil even de eerste hoofdstukken van burgerlijk procesrecht lezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wat ga je studeren
Weet je trouwens waar en hoelaat de nabespreking rgs2 is?
Haha ik heb hier precies hetzelfde toevallig!quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:32 schreef Valid het volgende:
Ik nog behoorlijk moe, was een latertje gister. Heb vanmiddag college en wil verder lekker studeren. Moeilijke keuze: nog een uurtje slapen om fitter te worden of koffie zetten en niet zeiken.
Ik heb m'n keuze gemaakt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:53 schreef Modder het volgende:
[..]
Haha ik heb hier precies hetzelfde toevallig!Ook burgerlijk procesrecht
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:56 schreef Aurelius. het volgende:
Ah zo studeren
Ja ik wou zelf ook al een beginnetje maken met dat boek en ook personen en familierecht maar dat boek moet ik nog halen![]()
Krans vond ik ook een leuke docent, lekker vlotte babbelaar
Nee, dat doe ik volgend jaar. Doe jij rechtsgeleerdheid? Wat vond je van rechtseconomie en Europees recht?quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:59 schreef Modder het volgende:
Ja precies, hij vertelde wel enthousiast. Volgen jullie ook inleiding sociaal recht? Dat college vond ik zo langzaam gaan...![]()
Ik moet ook vanmorgen nog even een paar boeken ophalen bij de JFV, goed dat je het zegt
Hmm ja misschien kwam dat ook wel omdat ie alleen een inleidend college gaf en wat vraagstukken opgooide en meer niet. Maar ik was er niet echt weg van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jij vond Vedder trouwens niet echt een succes las ik (docent Europees recht)? Hij is bij de juridische faculteit docent van het jaar en dingt morgen mee voor de universitaire titel van docent van het jaar. Zo'n succes vond ik het nou ook weer niet eigenlijk, maar misschien dat ons nog wat moois te wachten staat.
Ja doe rechtsgeleerdheid inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:01 schreef Valid het volgende:
[..]
Nee, die doe ik volgend jaar. Doe jij rechtsgeleerdheid? Wat vond je van rechtseconomie en Europees recht?
Europees recht, rechtseconomie, burgerlijk procesrecht, inleiding rechtsinformatica, bestuursrecht 3, 15 EC voor andere studie (geschiedenis) en ik moet het tentamen strafrecht 1 nog doen omdat ik me was vergeten in te schrijven voor het tentamen vorig jaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:04 schreef Modder het volgende:
[..]
Ja doe rechtsgeleerdheid inderdaadIk vond Europees recht leuker dan verwacht, maar ik denk dat ik gewoon door EIP een haat heb ontwikkeld voor Europees recht ivm het niet halen van mijn P in mijn eerste jaar
Vedder vertelde best leuk vond ik, ben benieuwd naar de rest van de colleges.
Rechtseconomie was even schrikken voor mij aangezien ik economisch niet heel onderlegd ben en in een keer indifferentiecurves en budgetlijnen over het scherm zag vliegenMaar hij vertelde wel oké en nu ik het thuis heb doorgekeken valt het eigenlijk wel mee.
Welke vakken ga jij dit blok doen dan Valid?
Ik vond het een fantastische slechte over the top film. Vrienden van mij moesten er bijna van huilen geloof ik, ik zat er met een glimlach bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Ryon het volgende:
Dredd (2012) - IMDb
Super heersende film. Zonde dat ik die niet in de bios heb gezien.
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om eraan te beginnen. Lijkt me wel tof.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef NotGuilty het volgende:
[ afbeelding ]
Erik, Ryon, Maharbal & Actaeon
Oh ja dat is wel netjes, was even vergeten dat je een tweede studie doet. Klinkt als een goed plan hoe je het hebt ingedeeld!quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:10 schreef Valid het volgende:
[..]
Europees recht, rechtseconomie, burgerlijk procesrecht, inleiding rechtsinformatica, bestuursrecht 3, 15 EC voor andere studie (geschiedenis) en ik moet het tentamen strafrecht 1 nog doen omdat ik me was vergeten in te schrijven voor het tentamen vorig jaar.
Beetje vol programma wel en heb volgend jaar een relatief rustig tweede semester. Daarom schuif ik in elk geval inleiding sociaal recht door (heb ik nu vooral ook meer tijd voor burgerlijk procesrecht, die tentamens zitten erg dicht bij elkaar) en ik wil nog een vak doorschuiven waarvan het tentamen in juni is, zodat ik dat ook een beetje ontlast. Dat wordt denk ik inleiding rechtsinformatica.
De bedoeling is om (zoals bij meer universiteiten gebeurt) minder vakken tegelijk aan te bieden. Een blok wordt tien weken en in elk blok mogen er maximaal twee vakken tegelijk aangeboden worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:13 schreef Aurelius. het volgende:
Valid weet jij toevallig hoe dat werkt met dat blokkensysteem volgend jaar?
Ik zit er nog steeds over te twijfelen om belasting volgend jaar nog een keer te doen maar tijdens de werkgroepen werden we er al helemaal bang voor gemaakt en dat we het beter dit jaar konden halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |