Same hier, op het laatst nog wat leuks gehoord over supranationaal en intergouvernementeel, maar dat wist ik eigenlijk ook al.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Yreal het volgende:
2 uur hoorcollege gehad, nog niks nieuws gehoord...![]()
Kijk de harvard online dingenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef giurisprudenza het volgende:
Peoples, weten jullie toevallig of er ergens buiten Bboard om collegereeksen te volgen zijn? (op internet)
Van rechten niet. Van diverse andere studies wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef giurisprudenza het volgende:
Peoples, weten jullie toevallig of er ergens buiten Bboard om collegereeksen te volgen zijn? (op internet)
Niet dat ik weet...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef giurisprudenza het volgende:
Coursera.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef giurisprudenza het volgende:
http://www.extension.harvard.edu/courses/subject/legal-studiesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef giurisprudenza het volgende:
Hoogleraren die zich gekrenkt voelen en liever in 1900 leefde waar ze als goden werden behandeldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef Keyos het volgende:
Blijft apart dat gigantische organisaties als Harvard, MIT e.d hun colleges online zetten, terwijl de EUR dat niet doet met als reden: 'dan gaan mensen niet meer naar de colleges'.
Trusten NEC'ert !
Ik heb toevallig wat colleges van Walter Lewin gekeken vandaag, geweldig toch dat iemand met zo een passie zijn vak kan geven aan een gigantisch publiek terwijl hij volgens mij in de omgang vrij vreemd is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoogleraren die zich gekrenkt voelen en liever in 1900 leefde waar ze als goden werden behandeld
Vraag me af hoe het staat op je CV als je al die cursussen (of via andere online-courses) hebt gevolgd. Denk dat het wel meevalt, maar als ze relevant zijn? Ze zijn niet eens zoveel duurder dan als je als buitenstaander aan een cursus in Nederland mee doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
http://www.extension.harvard.edu/courses/subject/legal-studies
Welke dvd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De boeken ? Arresten ? Kluwer Navigator ? Oh en voor strafrecht zelfs een DVD
Wat is dat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:39 schreef NotGuilty het volgende:
[ afbeelding ]
Erik, Ryon, Maharbal & Actaeon
Trusten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:45 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga ook maar slapen, trusten allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |