Manchetknopen natuurlijk. Tchockboiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
BAZIG. Je had er vet veel toch? Heb je die foto nog ergens? Edit: Foto gevonden!
[..]
Pistolen? Even kijken.
[..]
Huhwathoe?
Dat klinkt een beetje omslachtig...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nu voor de pc met hc mee te schrijven
Het is toch ook net wiskunde, dat gereken de hele tijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wacht, noem het wiskunde dan gaan we bram van loon roepen
Geen avondhoorcollege voor ondernemingsrecht. Als ik de docent mag geloven is er amper volk om uberhaupt een normale zaal te vullen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje omslachtig...
waar maak jij aantekeningen van danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pen en papier FTW. Daarna uitwerken als PDF.
Op hun site hebben ze helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Manchetknopen natuurlijk. Tchockboi
Loop de winkel eens binnen dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op hun site hebben ze helemaal niets.
Ook nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pen en papier FTW. Daarna uitwerken als PDF.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook nogik laat het gewoon bij pen en papier
Idem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ook nogik laat het gewoon bij pen en papier
Haha mijn handschrift is ook niet mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:01 schreef Keyos het volgende:
Ik zou het wel met pen & papier willen doen, is het niet dat mijn handschrift dramatisch is en ik niet de kracht in mijn handen heb op langdurig netjes te schrijven, doe dus vrijwel alles op de PC of de Macbook.
Samenvattingenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De boeken ? Arresten ? Kluwer Navigator ? Oh en voor strafrecht zelfs een DVD
Jammer dat het Amsterdam isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:04 schreef Tchock het volgende:
Ik heb ze al eerder gepost, maar wat zijn deze mooi
[ afbeelding ]
150 euro tho...
Welk vak?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:06 schreef Yreal het volgende:
En er is nog niet eens een boek beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |