Wat eet je?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef SaulGoodman het volgende:
Krijg me toch weer een spontane eetbui.
Welterusten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:45 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ga ook maar slapen, trusten allen
Jaquote:
Tosti's, er zit weinig anders op. Maar het is lekker hoorquote:
Ik heb hier wel een paar handige schema's hier over trouwens, wil je die hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef NotGuilty het volgende:
Tchock![]()
Als er sprake is van een strafbaar feit, mag het ophouden voor verhoor ( als de nachtelijke uren van 0:00 - 09:00 ook worden gebruikt ), maximaal 15 uur duren en vervolgens op bevel van de OVJ over gaan tot inverzekeringstelling van 3 dagen, indien het een strafbaar feit is waarvoor voorlopige hechtenis is toegestaan, die weer door de R-C verlengd kan worden met nogmaals 3 dagen omdat de verdachte sowieso voor de rechter MOET verschijnen na max 3 uur en 15 uur.
Ja, lijkt wel te kloppen wat je zegt. 61 geldt voor alle strafbare feiten behalve die waar voorlopige hechtenis voor kan worden opgelegd, dus ook voor misdrijven die niet in 67 staan.quote:Art 61 lid 2, houd dat lid in dat als het om een strafbaar feit gaat waar geen voorlopige hechtenis is toegelaten EN het puur alleen om het vaststellen van de identiteit gaat, het ophouden 6 uur mag duren en op bevel van de ovj met 6 uur mag worden verlengd ( en ook nog eens met de tijd van 0:00 - 09:00 dus uiteindelijk 21 uur?? Dit is dan ook voor overtredingen toch?
Nep, houd ik niet van. Althans, dat is onzin. Maar meestal houd ik niet van futuristische films.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Ryon het volgende:
Dredd (2012) - IMDb
Super heersende film. Zonde dat ik die niet in de bios heb gezien.
Ja heel graagquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een paar handige schema's hier over trouwens, wil je die hebben?
Oke dan heb ik het begrepen. Thanksquote:Ja, lijkt wel te kloppen wat je zegt. 61 geldt voor alle strafbare feiten behalve die waar voorlopige hechtenis voor kan worden opgelegd, dus ook voor misdrijven die niet in 67 staan.
Sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:50 schreef Tchock het volgende:
Oooh jezus. Ik zat onderuitgezakt met een glas Scotch. Pak even wet er bij
Zie DMquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:04 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja heel graag
[..]
Oke dan heb ik het begrepen. Thanks
[..]
Sorry![]()
Dankje !quote:
Na The Sopranos, 24 en Boston Legal, vond ik het mijn geld wel waard. Leuke seriequote:Op woensdag 6 februari 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
Suits ook maar gekocht. Eens kijken of er iets aan is.
Kan toch ook downloaden....quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
Suits ook maar gekocht. Eens kijken of er iets aan is.
Tosti's zijn toch prima nachtvoerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tosti's, er zit weinig anders op. Maar het is lekker hoor![]()
Mijn twee maatjes zijn met studie gestopt. Nu ben ik weer Remi
24 vind ik echt niets aan, veel te dramatisch. Die andere heb ik niet gezien, als Suits bevalt gaan die ook op de lijstquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Na The Sopranos, 24 en Boston Legal, vond ik het mijn geld wel waard. Leuke serie
Ze lijken niet op Suitsquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
24 vind ik echt niets aan, veel te dramatisch. Die andere heb ik niet gezien, als Suits bevalt gaan die ook op de lijst
Ik ken The Sopranos uiteraard wel van naam. Die zijn bekender dan Sjors Maikal.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:32 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ze lijken niet op Suitsnouja Boston Legal wel een beetje, maar dan met meer actie in de rechtszaal maar valt wel onder het rijtje Suits. The Sopranos vind ik wel echt de allerbeste van allemaal. Maar dat gaat dan weer meer over de Italiaanse maffia in de usa
er is ook een docu over de mensen waar het op gebaseerd is. Het is geen grauwe serie ofzo, je kan die in het rijtje van films als Goodfellas plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tosti's met kaas en ham waren inderdaad heerlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Tosti's zijn toch prima nachtvoerhoezo zijn ze gestopt?
Teringeind lopen welquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:34 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tosti's met kaas en ham waren inderdaad heerlijk.![]()
De eerste voerde echt veel te weinig uit. Hij heeft nu de gedachte het via de VU te proberen. En de tweede haalde te weinig vakken. Hij moest telkens herkansen en is er nu klaar mee. Toch wel balen. We liepen altijd zo gezellig vanaf het station naar de OMHP und wieder zurück.![]()
Ja sinds je edit welquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:42 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vind het opzich nog wel meevallen.
De zaak Ter Horst als ik het me goed herinner. Een soort 12 steden, 13 ongelukken-style film waarbij de nadruk dan uiteraard op het juridische ligt. Rick Niemann interviewt nog een aantal betrokkenen na afloopquote:
Mag ik ze ook hebben Tchock?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een paar handige schema's hier over trouwens, wil je die hebben?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |