SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik heb nog wel een vieze duits helmquote:.
Ow geen relatiequote:. Kan niet he, jij en pandapunten. Is trouwens een maand toch of studeer je nog?
![]()
Die is wel erg slecht, zelfs voor jouw doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vieze duits helm.
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
10 euro per uur, 3 uur per 2 wekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar hoeveel krijg ik betaald? Ik neem straks namelijk een weekend vrij abonnement bij de NS.. Dat was bij de vorige zo en dat is mijn max
.
Ik moet die van mijn vader maar eens bellen, die is nu een adresje kwijt misschien wil die wel.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Als mn reiskosten worden vergoed wil ik best treinen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een schoonmaakster die ik op moet halen lijkt me niet echt praktisch.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat doet hij dus niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als mn reiskosten worden vergoed wil ik best treinen hoor
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ga even heel veel kleren aandoen, mijn antibio en pijnstillers innemen en dan op expeditie, de vuilcontainer aan de weg zetten,...
Emancipatie noemen ze dat... maar de container buiten zetten ho maar....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vooral doorgaan met zeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
En nog een hoofdletter waar het niet moet ook.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, relaties zijn voor zwangere mensen en burgertrutjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vieze duits helm.
[..]
Ow geen relatie. Kan niet he, jij en pandapunten. Is trouwens een maand toch of studeer je nog?
Nee, kan echt niet..
Ja, is een maand, maar een maand is zo om..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
die ene e ging te ver.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, relaties zijn voor zwangere mensen en burgertrutjes.
Nee, kan echt niet..
Ja, is een maand, maar een maand is zo om...
Tijd vliegt ja, ik ben ze aan het sparen.
![]()
Ik ga even Hawaii 5 O kijken, tot straks.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Seg Nazi, Doe Es Liev Tegun Je Tante M.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
En nog een hoofdletter waar het niet moet ook.
Tante? Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Seg Nazi, Doe Es Liev Tegun Je Tante M.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Seg Nazi, Doe Es Liev Tegun Je Tante M.
?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
de enige gedachte die voorbij komt als ik aan jou denk, "i"quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de enige gedachte die voorbij komt als ik aan jou denk, "i"![]()
![]()
ik heb geen cijfers gebruikt.quote:
Het scheelt bar weinigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb geen cijfers gebruikt.
[b]AirwiN schreef [/b]
wel meer dan ietsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tante? Hier gaat iets gruwelijk mis
1 van mn oude fuckbuddy's is weer single![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
dan was ik 4 uur langer bezig geweest.. Generatiekloof enzo..quote:
ja hoiquote:go get him tigerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je taalgebruik.quote:Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
Hij is zo fijntjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Lekker troostneuken.
ja, en het feit dat ik echt moet douchen omdat als ik met nat haar ga slapen mn kussen roze isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je taalgebruik.
[..]
Als dat geen neuken wordt.
WHahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en het feit dat ik echt moet douchen omdat als ik met nat haar ga slapen mn kussen roze is
Nou, huphup![]()
![]()
Ghehe nahquote:![]()
Zij is het er nog niet mee eens dat ze weer single is
[b]AirwiN schreef [/b]
Chick, ik noem niet snel een kerel lekker maar hij GOD DAMN HUBBA HUBBA HUBBA!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is een discussie gaande op Facebook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nah![]()
Zij is het er nog niet mee eens dat ze weer single is![]()
![]()
Ze heeft weinig te willen, toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe nah![]()
Zij is het er nog niet mee eens dat ze weer single isA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
maar ik kan mn linkerarm niet goed optillen dus ik wil niet..quote:
Dit vraagt om pics natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick, ik noem niet snel een kerel lekker maar hij GOD DAMN HUBBA HUBBA HUBBA!!![]()
![]()
![]()
Te lang gesopt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik kan mn linkerarm niet goed optillen dus ik wil niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, althans niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is een discussie gaande op Facebook?
Zij had vroeger al een hekel aan mij, toen ze ontdekte dat ik haar vent had gedaan nog voor hij haar vent werd verklaarde ze me al de oorlog.
Nu is het uit en ik weet zeker dat als ik binnen nu en maand bij hem langs ga zij hier de ruiten staat in te gooien
[b]AirwiN schreef [/b]
Bwhahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, althans niet dat ik weet.
Zij had vroeger al een hekel aan mij, toen ze ontdekte dat ik haar vent had gedaan nog voor hij haar vent werd verklaarde ze me al de oorlog.
Nu is het uit en ik weet zeker dat als ik binnen nu en maand bij hem langs ga zij hier de ruiten staat in te gooienDom wicht
![]()
![]()
Ff kijken of ik een pic van hem kan vindenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ff kijken of ik een pic van hem kan vinden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lang gesopt?nou, van de week tijdens het stoeien mezelf op proberen te vangen met links, dus daár knoepte iets, waarschijnlijk de kop te hard in de kom.. En nu lijkt het op slijmbeursontsteking, maar ik wil niet naar de dokter, want ik ben bang voor naalden en mijn huisarts geeft graag een injectie voor slijmbeursontstekingen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke mensen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, althans niet dat ik weet.
Nu is het uit en ik weet zeker dat als ik binnen nu en maand bij hem langs ga zij hier de ruiten staat in te gooien___ !!!
Auwtsjquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, van de week tijdens het stoeien mezelf op proberen te vangen met links, dus daár knoepte iets, waarschijnlijk de kop te hard in de kom.. En nu lijkt het op slijmbeursontsteking, maar ik wil niet naar de dokter, want ik ben bang voor naalden en mijn huisarts geeft graag een injectie voor slijmbeursontstekingen... Ik zou toch maar even gaan als ik jou was
Sterkte![]()
![]()
Mjah, ik verklaarde hem al voor gek dat ie wat met haar begon maar ja, mannen, zuchtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik lijd liever enorm veel pijn dan een naald mn flikker in te laten gaan..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auwtsj. Ik zou toch maar even gaan als ik jou was
Sterkte
Je krijgt echt niet meteen een prikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, van de week tijdens het stoeien mezelf op proberen te vangen met links, dus daár knoepte iets, waarschijnlijk de kop te hard in de kom.. En nu lijkt het op slijmbeursontsteking, maar ik wil niet naar de dokter, want ik ben bang voor naalden en mijn huisarts geeft graag een injectie voor slijmbeursontstekingen..
eerst kuurtje diclo
en die prik doet niet zoveel pijn (trust me als ik zeg dat hij in je heup fucking meer nasty is)
* LovelyLady expert op gebied van slijmbeursontstekingen is![]()
![]()
Bang van naalden en spinnen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lijd liever enorm veel pijn dan een naald mn flikker in te laten gaan..
Wat een watje ben je eigenlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Blijkbaar heeft hij nu toch zijn lesje geleerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik verklaarde hem al voor gek dat ie wat met haar begon maar ja, mannen, zucht
Hoe lang heeft ie het volgehouden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik verklaarde hem al voor gek dat ie wat met haar begon maar ja, mannen, zuchtValt me weer van je tegen ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lijd liever enorm veel pijn dan een naald mn flikker in te laten gaan..
Sterkte met het herstel dan![]()
![]()
Laten we het hopen, ik wil hem best wel weer in mijn bedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij nu toch zijn lesje geleerd.
Of beter zijn bed, mijn bed is gaar
[b]AirwiN schreef [/b]
Ruim een jaar ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ie het volgehouden?
[..]
Valt me weer van je tegen dit
Sterkte met het herstel danIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nja, mijn collega zegt dat mijn huisarts dat dus wel doet, die heeft er ervaring mee..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je krijgt echt niet meteen een prik
eerst kuurtje diclo
en die prik doet niet zoveel pijn (trust me als ik zeg dat hij in je heup fucking meer nasty is)
* LovelyLady expert op gebied van slijmbeursontstekingen is![]()
En ik ben niet bang voor de pijn, ik ben bang voor naalden..
Fingers crossed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik wil hem best wel weer in mijn bed
Of beter zijn bed, mijn bed is gaar
claustrofobie en dieptevrees. Ik heb een geweldig leven..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bang van naalden en spinnen?
Wat een watje ben je eigenlijk
hDan vraag je eerst om een kuurtje diclofenac, als je iets niet wilt dan niet toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, mijn collega zegt dat mijn huisarts dat dus wel doet, die heeft er ervaring mee..![]()
En ik ben niet bang voor de pijn, ik ben bang voor naalden..![]()
sja, je zou het niet verwachten met al dat ijzerwerk en dat beetje inkt en de behoefte aan nog meer inkt..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ie het volgehouden?
[..]
Valt me weer van je tegen dit
Sterkte met het herstel dan
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
claustrofobie en dieptevrees. Ik heb een geweldig leven..
[b]AirwiN schreef [/b]
Daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, je zou het niet verwachten met al dat ijzerwerk en dat beetje inkt en de behoefte aan nog meer inkt..![]()
![]()
Ik heb de vorige keer dat ie met een naald aankwam een half uur met m zitten bakkeleien en t toen toch maar toegelaten omdat het nee zeggen niet opschoot..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
h
[..]
Dan vraag je eerst om een kuurtje diclofenac, als je iets niet wilt dan niet toch?![]()
En toen ging het alleen over een gaatje in mn huid prikken om vocht af te nemen dat onder mn vel zat..
sja, het is mijn kryptoniet.. Ik kan er ook niks aan doen..quote:
How cutequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer dat ie met een naald aankwam een half uur met m zitten bakkeleien en t toen toch maar toegelaten omdat het nee zeggen niet opschoot..![]()
En toen ging het alleen over een gaatje in mn huid prikken om vocht af te nemen dat onder mn vel zat..![]()
![]()
![]()
Ik moest eerst nog even nadenken over hoe jij van mijn angst voor spinnen wist..
Wat een prut huisartsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer dat ie met een naald aankwam een half uur met m zitten bakkeleien en t toen toch maar toegelaten omdat het nee zeggen niet opschoot..![]()
En toen ging het alleen over een gaatje in mn huid prikken om vocht af te nemen dat onder mn vel zat..![]()
Maar goed, dan maar hopen dat je snel van de pijn af komt![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moest eerst nog even nadenken over hoe jij van mijn angst voor spinnen wist..
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga richting bed. Ciao!![]()
ja, snap je nu dat ik vrijdag gewoon lek MOET worden? Anders komen er zeker naalden aan te pas..quote:
Slaap lekkerquote:Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, snap je nu dat ik vrijdag gewoon lek MOET worden? Anders komen er zeker naalden aan te pas..![]()
![]()
mensen om mij heen snappen mijn angst voor naalden gewoon niet. Wat ik ook wel begrijp met 4 gezichtspiercings en 2 tattoo's.. Maar toch..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een prut huisarts![]()
Maar goed, dan maar hopen dat je snel van de pijn af komt
ik ben iig nog blijven zitten, dat is al heel wat..quote:
Zow *hoest-hoesterdehoest-hoest* ik heb voor mezelf wel weer bewezen waarom ik deze week niet kan werken..... dat doet pijn.....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tatoeages zijn toch heel anders. Ik heb ook een angst voor naalden en toch 8 tattsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen om mij heen snappen mijn angst voor naalden gewoon niet. Wat ik ook wel begrijp met 4 gezichtspiercings en 2 tattoo's.. Maar toch..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mannen en ziek zijn..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef fietsie het volgende:
Zow *hoest-hoesterdehoest-hoest* ik heb voor mezelf wel weer bewezen waarom ik deze week niet kan werken..... dat doet pijn.....
Ik snap het wel, ik snap je huisarts niet maar goed het zal welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen om mij heen snappen mijn angst voor naalden gewoon niet. Wat ik ook wel begrijp met 4 gezichtspiercings en 2 tattoo's.. Maar toch..![]()
![]()
ja, maar mensen snappen echt niet dat dat anders is.. Want naald is naald..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tatoeages zijn toch heel anders. Ik heb ook een angst voor naalden en toch 8 tatts
Rare mensenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar mensen snappen echt niet dat dat anders is.. Want naald is naald..
[b]AirwiN schreef [/b]
ja nja, ik weet dat ie het allemaal goed bedoeld dus dat scheeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ik snap je huisarts niet maar goed het zal wel
Maar ja, ik denk dt ik toch even mn dikke reet onder de douche gooi.. Ik stink nu naar frituur en bier en schoonmaakmiddel..
Charming!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ja, ik denk dt ik toch even mn dikke reet onder de douche gooi.. Ik stink nu naar frituur en bier en schoonmaakmiddel..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
die lui van Beef & Steak weten wel op welk tijdstip ze kwijl veroorzakende mailtjes met aanbiedingen moeten sturen he....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ben zo fucking charming..quote:
Douchsequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar ja, ik denk dt ik toch even mn dikke reet onder de douche gooi.. Ik stink nu naar frituur en bier en schoonmaakmiddel..![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: