RTL5 21:30quote:Seksueel overdraagbare aandoeningen zijn vervelend, maar komen geregeld voor. Dat blijkt ook uit Unsafe sex in the city. In dit programma komen de seksuele uitspattingen van Britse jongeren aan bod.
De meeste ouders doen hun uiterste best om hun kinderen manieren bij te brengen. Ze hopen dat ze hun verstand gebruiken als ze belangrijke keuzes maken. Dat geldt ook voor seks. Hoewel soms met de nodige moeite, proberen ouders daarom de nodige seksuele voorlichting te geven. Helaas in sommige gevallen zonder resultaat.
Seksuele uitspattingen
Dat blijkt ook uit het RTL 5-programma Unsafe sex in the city. In deze realityserie worden de medewerkers van een kliniek in Manchester gevolgd. Zij houden zich bezig met bestrijden van seksueel overdraagbare aandoeningen. Het resultaat is een onthutsend beeld van de seksuele voorkeuren en uitspattingen van Britse jongeren.
Alleen beoordelen? Of doe je ook de test, lijkt me echt niks.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind dit echt fantastisch. Maar ik beoordeel dan ook baarmoederhalsuitstrijkjes....
Die zuster bedoel je? Die mag er inderdaad wezenquote:
Beoordelen. Maar daar zie je ook genoeg in naast de voorstadia van baarmoederhalskanker. Schimmeltjes, trichomonas, actieve herpes ectquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen beoordelen? Of doe je ook de test, lijkt me echt niks.
moet je dat vragen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zuster bedoel je? Die mag er inderdaad wezen
Die zusterquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beoordelen. Maar daar zie je ook genoeg in naast de voorstadia van baarmoederhalskanker. Schimmeltjes, trichomonas, actieve herpes ect
Beetje ironisch bedoelt snapte jonguh!quote:
uhuhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beetje ironisch bedoelt snapte jonguh!
Ja, pus is ook een sensatie hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Hij laat zich niet oraal bevredigen, alsof een vrouw dat zou willen bij hem met zijn kwaaltje
En een soa is wel een pretje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Tja, met condoom voel je inderdaad weinig als man, da's waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |