Wel, als het bedoeld is om puur een discussie te ontregelen of vervelend op de man te spelen kan het weggehaald worden ja. Maar zoals ik zei, het draait echt om de context.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:38 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Dus meer in de zin van dat het niet persoonlijk aan iemand gericht mag zijn, of hoe bedoel je dat?
Oke duidelijk, bedankt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel, als het bedoeld is om puur een discussie te ontregelen of vervelend op de man te spelen kan het weggehaald worden ja. Maar zoals ik zei, het draait echt om de context.
Ergerlijk inderdaad. Je herkent zijn topics tegenwoordig aan de titelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef BlueNumber het volgende:
Die Argo begint knap vermoeiend te worden met zn religie-act...
hij heeft gewoon goede klachten als je zijn topics niet leuk vind ga je maar andere topics kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef BlueNumber het volgende:
Die Argo begint knap vermoeiend te worden met zn religie-act...
Ja, die werd dubbel geslot. Hoewel Marie altijd net even sneller is dan ik ben.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hij heeft gewoon goede klachten als je zijn topics niet leuk vind ga je maar andere topics kijken
FB is geen speeltuinquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wacht even, FB vragen worden weggehaald maar offtopic marie geklets blijft staan?
Sja ik zie een paar replies met vragen van Argo en mij niet meer staan. Was wel een stuk meer ontopic als wat ze nu wel laten staan. Iemand riep iets over ontopic blijvenquote:
Goed gezien, doei.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wacht even, FB vragen worden weggehaald maar offtopic marie geklets blijft staan?
kusjequote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef GucciBandana het volgende:
Bij dezen bied ik me aan als moderaatoor onder de voorwaarde dat mijn ban weggehaald wordt.
Waarom moet ik mod zijn? Ben gestopt met de opleiding dus veel vrij tijd onder handen.
Heb veel met moeilijke jongens meegemaakt, vanwege mn straat leven vroeger.
En ik ben open voor kritiek en nuanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |