Ik heb expres niet geopend omdat ik niet wil bijhouden ja toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:36 schreef Ambipur het volgende:
Turken die geen nieuwe topicdeeltjes openen.
Dan krijg je van mij wel een kusje waar het pijn doet, dat maakt alles beterquote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
argo gaat me inelkaar slaan zegt ie, dus ik weet niet of ik nog wel wil
Neem een bijbel mee, hij zal je niks maken.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
argo gaat me inelkaar slaan zegt ie, dus ik weet niet of ik nog wel wil
dan hoop ik maar dat ik een trap in mn ballen krijgquote:Op zondag 17 februari 2013 01:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij wel een kusje waar het pijn doet, dat maakt alles beter
Oh god. Kut.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb expres niet geopend omdat ik niet wil bijhouden ja toch.
Of had je daar nog niet aan gedacht toen je dit topic opende?![]()
Really? Liever je ballen dan je piemel zelf? Dan snap ik er duidelijk vrij weinig van.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat ik een trap in mn ballen krijg
quote:
Sta je er al bij?quote:
ja ze moeten me niet denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sta je er al bij?
Ik zou me natuurlijk bijzonder slecht voelen als iemand hier het achte rgeschoven kindje is.
jij bent echt een gangmakerquote:Op zondag 17 februari 2013 01:41 schreef Marie30 het volgende:
Ik kom als het in Den Bosch is en op voorwaarde dat er toch minstens drie mensen 30+ zijnEn als het op een dag is dat ik kan natuurlijk...
Oh en aan de activiteit doe ik ook niet mee, kom alleen drinken.
Veeleisend much
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |