Vette plaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef Crientj het volgende:
Laat ik ook eens een poging wagen met deze foto:
[ link | afbeelding ]
Northern Storm by CarinaScheiberlich, on Flickr
Mooie foto inderdaad!quote:
Het idee van lijnen moet je denk ik ook niet te letterlijk nemen, maar meer denken in lijnen qua compositie. Ooit was er in Fot een cursustopic: FOT / fotografie cursus les 1 .quote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm, idd heeft iedereen zijn eigen invulling. Ik wil het juist niet te letterlijk nemen, zoals Stefan's foto (Want ja.. Dat is gewoon letterlijk een "lijn") maar meer in de richting zoals Schanulleke gaat, planken zijn in principe ook lijnen maar dat is toch wat meer creatief vind ik persoonlijk.
Misschien zend ik wel een andere foto in uiteindelijk.
Whehe. Ik pies gewoon wat in het rond zodat alles mijn territorium wordt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
He bah Schanulleke, met die mooie plaatjes wordt het steeds moeilijker om een leuk, en origineel beeld te verzinnen!
Die tweede is een stuk beter! Die eerste heeft ook echt heel veel ruis. Hoe hoog was je iso?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:47 schreef Schanulleke het volgende:
Okay, mijn eerste uitwerking van mijn idee was wellicht íets te gemakzuchtig...
Maar goed, dit is de richting die ik op wil. Tijd om even in de stad een ander glas te zoeken, dat beter vertekend en een manier bedenken om de lijnen mooier en gelijker uit te laten komen...
[ link | afbeelding ]
Lines and glasses #1 by Gilles 1972, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Lines and glasses #2 by Gilles 1972, on Flickr
Iso lag gewoon op 100, maar ik heb in de nabewerking de korrel toegevoegd. Experimentjequote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die tweede is een stuk beter! Die eerste heeft ook echt heel veel ruis. Hoe hoog was je iso?
ohquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Iso lag gewoon op 100, maar ik heb in de nabewerking de korrel toegevoegd. Experimentje
Fijne compositie!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Evi_90 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag geschoten toen het heel even opklaarde bij Radio Kootwijk.
Niet geheel tevreden, maar goed ben nog een beginneling.
Als je niet tevreden bent weet je wat je moet veranderenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:20 schreef Evi_90 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag geschoten toen het heel even opklaarde bij Radio Kootwijk.
Niet geheel tevreden, maar goed ben nog een beginneling.
Ik was voor FOK! bij een bios met dit als plavond. Toen dacht ik hey! Lijnen! Maar weinig tijd enzo. Ga kijken of ik nog iets beters kan maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo spannend.
wauwquote:
Dat is helemaal waar. Maar er past geen trap in mijn kleine autootje.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Als je niet tevreden bent weet je wat je moet veranderenen dus ook 'hoe', Beter maak je er dus nog een die wél aan je eisen voldoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |