Mwah, ligt eraanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies'
Het gaat om het eindresultaat, je foto laten afhangen van de natuur is niet nodig.
Ik heb vandaag al 16 grijze uurtjes gezienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Vandaag heb ik 2 grijze uurtjes gezien.
Ik zag je al reageren onder die foto op fb. Wel vaag dat Cameraland nooit credits geeft.quote:
Dat doet cl idd zeldenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zag je al reageren onder die foto op fb. Wel vaag dat Cameraland nooit credits geeft.
waarom zeg je dan dat het jouw uitzending is? En wie zegt dat je die vorige wel zelf gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:22 schreef Stefan het volgende:
Hehe
Is niet van mij, stond op facebook
Foto maken van een steen in het water
daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen hoor. Als iemand graag met de foto van iemand anders mee wilt doen moet hij/zij dat zelf wetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Stefan het volgende:
Nou, succes met het ontmaskeren van mijn inzendingen dan, ik hoor wel wanneer je het origineel hebt gevonden
ja, ik had wel ingezonden, maar geen reactie op. jammer dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Stefan het volgende:
@schanulleke
had jij nog meegedaan aan die camerland winterfotowedstrijd
die loopt nog steeeds geloof ik
lees net dat t woensdag pas gesloten is, 7000 inzendingenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
ja, ik had wel ingezonden, maar geen reactie op. jammer dan.
Nu niet meer, maar die tellen niet mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 16 grijze uurtjes gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |