quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan gaat het allemaal dankzij jou niet door.
Dit topic heeft MyAT bereikt dus wie wat wil die zegt 't maar. Dat grappige oranje kadertje dat TS heeft bijvoorbeeld is op vrijwel iedere UI te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Natalie het volgende:
In april vraag ik HaJee of hij een kroontje op m'n maan wil zetten. Of een kroon voorbij wil laten vliegen ipv een ufo. Maar niet nog niet, hoor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Dit topic heeft MyAT bereikt dus wie wat wil die zegt 't maar. Dat grappige oranje kadertje dat TS heeft bijvoorbeeld is op vrijwel iedere UI te plaatsen.
Daar is mijn heldquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Dit topic heeft MyAT bereikt dus wie wat wil die zegt 't maar. Dat grappige oranje kadertje dat TS heeft bijvoorbeeld is op vrijwel iedere UI te plaatsen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daar is mijn held
Nou, een oranje kadertje is wel super, eigelijk!
Ga vanavond weer even bezig. Op m'n werk kan ik niet zoveel betekenen helaas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil ook wel een Oranje kadertje om dit userplaatje heen.
Superquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef HaJee het volgende:
Ga vanavond weer even bezig. Op m'n werk kan ik niet zoveel betekenen helaas.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Super
Maar haast je niet, hoor. Na hard werken moet je ook even ontspannen.
(Tenzij dat 'UI's maken' is voor jou. Dan heb ik niets gezegd)
ik vraag wel aan jou als ik mijn pc aan hebt staan. Ik zit nu via mobielquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef HaJee het volgende:
Ga vanavond weer even bezig. Op m'n werk kan ik niet zoveel betekenen helaas.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zou George Kooymans ook een oranje kleurtje krijgen. Zit nu op IPad! Kan morgen ook hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |