Dat is so-wie-so een leugen, het incasso-bureau voert de opdracht uit. Ze stoppen daar alleen mee als de opdrachtgever Bol.com aangeeft dat de vordering niet terecht is, of dat om andere redenen afgezien wordt van de inning ervan. Het heeft geen zin om met het incasso-bureau in discussie te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb opnieuw Bol.com gemaild, en om een oplossing gevraagd. In eerste instantie kwamen ze weer met, 'Dat moet u met het incassobureau oplossen'. Ik heb direct weer teruggestuurd dat ik dat al heb geprobeerd en dat dat niet de oplossing was. Nu hebben ze het doorgestuurd naar een andere afdeling..
Geheel voor Uw gemak voorzien door Fok!quote:
he waarom doet jouw bol.com het nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
dus bol.com geeft toe dat ze fout zitten maar toch moet jij het met incassobureau oplossen?
Dikke vinger naar incassobureau en laat ze maar de rechter inschakelen zodat jij aan de rechter de mailtjes van bol.com laten lezen. Jij hebt met bol.com te doen en zij scgakelen dat bureau in en dus mogen zij ook cancelen
Dat doet FOK! automatischquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
dus bol.com geeft toe dat ze fout zitten maar toch moet jij het met incassobureau oplossen?
Dikke vinger naar incassobureau en laat ze maar de rechter inschakelen zodat jij aan de rechter de mailtjes van bol.com laten lezen. Jij hebt met bol.com te doen en zij scgakelen dat bureau in en dus mogen zij ook cancelen
Doet wehkamp het wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
he waarom doet jouw bol.com het niet
Ook fijn dat ze me dus gewoon tot tweemaal toe hiermee willen afschepen danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat is so-wie-so een leugen, het incasso-bureau voert de opdracht uit. Ze stoppen daar alleen mee als de opdrachtgever Bol.com aangeeft dat de vordering niet terecht is, of dat om andere redenen afgezien wordt van de inning ervan. Het heeft geen zin om met het incasso-bureau in discussie te gaan.
Gelukkig kan een incasso-bureau niets anders doen dan dreigen en anderszins vervelend doen, om daadwerkelijk beslag te leggen zullen ze naar de rechter moeten.
Ja, je stuurt gewoon een briefje of e-mailtje:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef essnhills het volgende:
Oké, ik begrijp uit de reacties dat het incassobureau dus eigenlijk niks kan doen, dus gewoon een mailtje terug met de mededeling dat ik niet akkoord ga?
En ik zal het inderdaad ook even via Facebook klagen en een oplossing eisen.
Bedankt iedereen!
Klopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:49 schreef trigt013 het volgende:
incassobureau's moet je negeren zodra je keihard weet dat je gelijk hebt en hiervoor bewijs hebt. Incassobureau's leven op negeren van oplossingen en informatie. Ik bel ze 1 keer en daarna doe ik niets meer. Ik heb namelijk twee keer betalingsfout gehad bij tanken en twee keer vroegen ze teveel incassokosten. Ik heb het wettelijke bedrag over gemaakt en melding gemaakt van hun fout, daarna krijg je 1 a 2 maanden nog dreigbrieven van de bovenste plank en daarna hoor je niet meer.
Nee, gewoon niks meer doen, en dan ook echt helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef essnhills het volgende:
Oké, ik begrijp uit de reacties dat het incassobureau dus eigenlijk niks kan doen, dus gewoon een mailtje terug met de mededeling dat ik niet akkoord ga?
Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dus ook daar. Maar ze moeten dit gewoon beter oplossen. Op zo'n manier dat TS niet allerlei onnodige rompslomp wordt opgezadeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Btw ik heb alleen maar goede ervaringen met bol.com maar dit klinkt niet heel best.
Daar doel ik ook op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dus ook daar. Maar ze moeten dit gewoon beter oplossen. Op zo'n manier dat TS niet allerlei onnodige rompslomp wordt opgezadeld.
Accountor Group heeft mijn bezwaar voorgelegd aan Bol, en Bol heeft het afgewezen, waardoor Accountor Group concludeert dat ik moet betalen, dat is de rol van Bol..quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik snap alleen niet waarom bol.com nog een rol speelt. Het enige is dat er een cessie ter incasso is geweest, dus de vordering moet je regelen met accounter group.
Ik heb zelf bij bol.com gewerkt en menig klant ergert zich aan de idiote houding van deze organisatie.
Er werken blijkbaar tokkies:) en dat is nog niet het ergste. De mensen die naar accounter groep bellen, worden geadviseerd om het met bol.com op te lossen.
Je hebt bewijs dat het allemaal in orde dus, dus laat het maar voor de rechter komen. Wie niet wilt horen, moet maar voelen.
Ik had tot dit ging spelen ook nooit problemen met ze, maarja, ze stapelen nu fout op fout op fout.. Niet echt aanlokkelijk om nog eens een keer iets te gaan bestellen.. Dat er iets fout kan gaan snap ik.. maar zó fout??quote:
Ja, maar accountor group doet dat nooit. Ze wachten een tijdje en zeggen dat bol.com het heeft afgewezen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Accountor Group heeft mijn bezwaar voorgelegd aan Bol, en Bol heeft het afgewezen, waardoor Accountor Group concludeert dat ik moet betalen, dat is de rol van Bol..
Het enige wat die lui van zo'n incassobureua proberen is jou zo ver te krijgen om te betalen, linksom of rechtsom. NIET DOEN.quote:
ja, het is al veelvoud gebeurd. Cases konden allang worden opgelost als de partijen maar even goed keken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
Is dat zo? Goed om te weten! Dan zoeken ze het helemaal maar uit!
Wat een oplichters![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |