abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122537531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Dus ook daar. Maar ze moeten dit gewoon beter oplossen. Op zo'n manier dat TS niet allerlei onnodige rompslomp wordt opgezadeld.
Daar doel ik ook op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_122537728
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:09 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ik snap alleen niet waarom bol.com nog een rol speelt. Het enige is dat er een cessie ter incasso is geweest, dus de vordering moet je regelen met accounter group.
Ik heb zelf bij bol.com gewerkt en menig klant ergert zich aan de idiote houding van deze organisatie.
Er werken blijkbaar tokkies:) en dat is nog niet het ergste. De mensen die naar accounter groep bellen, worden geadviseerd om het met bol.com op te lossen.

Je hebt bewijs dat het allemaal in orde dus, dus laat het maar voor de rechter komen. Wie niet wilt horen, moet maar voelen.

Accountor Group heeft mijn bezwaar voorgelegd aan Bol, en Bol heeft het afgewezen, waardoor Accountor Group concludeert dat ik moet betalen, dat is de rol van Bol.. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar doel ik ook op.
Ik had tot dit ging spelen ook nooit problemen met ze, maarja, ze stapelen nu fout op fout op fout.. Niet echt aanlokkelijk om nog eens een keer iets te gaan bestellen.. Dat er iets fout kan gaan snap ik.. maar zó fout??

Maar goed, ik stuur nog één mailtje naar Accountor Group dat ik het niet eens ben met de vordering, ik heb al bewijs geleverd waarom niet. En dan wacht ik nog even de reactie van Bol.com af en kijken wat ze er mee gaan doen..

Bedankt voor de hulp iedereen! :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_122537805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef essnhills het volgende:

[..]

Accountor Group heeft mijn bezwaar voorgelegd aan Bol, en Bol heeft het afgewezen, waardoor Accountor Group concludeert dat ik moet betalen, dat is de rol van Bol.. :P

Ja, maar accountor group doet dat nooit. Ze wachten een tijdje en zeggen dat bol.com het heeft afgewezen.
Generaal?? Pardon??
pi_122537851
Is dat zo? Goed om te weten! Dan zoeken ze het helemaal maar uit!

Wat een oplichters :(
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_122538004
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
Is dat zo? Go
Het enige wat die lui van zo'n incassobureua proberen is jou zo ver te krijgen om te betalen, linksom of rechtsom. NIET DOEN.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_122538027
Wie eist die bewijst en dus moet het incasso bureau maar bewijzen dat ze wel degelijk een terechte vordering op jou hebben liggen
Jij weet voor 100% zeker dat dat niet zo is en kan dat bewijzen
Stel het incasso bureau daarvan in kennis en zeg dat je een eventuele gang naar de rechter met vertrouwen te gemoed ziet.
Verder stel je dat dit de laatste keer is dat er gecommuniceerd is ,je hebt immers voldoende aannemelijk gemaakt dat de fout bij BOL.com zit , dat zij daar niet in mee willen gaan is puur omdat ze geld willen verdienen.
Jij kan je tijd wel beter gebruiken !
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2013 @ 00:45:15 #32
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_122538347
Incassobureau's :')

Een incasso kan helemaal niks. Enkel bang maken en belachelijke kosten in rekening brengen. Veelal zijn ze niet door de Koningin beëdigd. Mits het kantoor ook gerechtsdeurwaarders praktijken uitvoert. zo niet, zijn het nutteloze kantoren die standaard brieven schrijven of bellen. Daarbij bellen ze altijd in het belang van hun client, niet om je zaak op te lossen.

Dus schijt eraan.
In dit geval zijn het grote bedrijven die contracten hebben met incassobureau's voor alle incasseringen. Die worden volledig vanuit het systeem geautomatiseerd overgedragen.
Pas als het incassobureau door de middelen heen is om je tot betalen aan te zetten, brieven sturen en dagelijks bellen, komt er een punt dat het overgedragen moet worden aan een gerechtsdeurwaarder of advocaat. Dat zijn de enige die een dagvaarding op mogen stellen en deze indienen bij de rechter.

Zo te lezen heb je een waterdichte zaak en feitelijk hoef je maar 1 poging te ondernemen hun te overtuigen, gezien de bevestigingsmail die je ontvangen hebt van bol.com.
Gewoon voor de rechter laten komen. Je zaak is een kat in het bakkie. Even een uurtje spenderen aan je brief die je gaat schrijven naar de rechter waar je alles uitlegt en onderbouwd met je bewijzen en bol.com is gemiddeld 600-800 euro kwijt aan deze zinloze blunder door alle kosten die vooraf voldaan moeten worden bij de rechtbank. Laat ze maar bloeden.

Ik snap werkelijk niet dat er nog mensen zijn die serieus onder de indruk zijn van een incassobureau. Elke kip zonder kop kan een dergelijk bureautje opzetten. Je hebt enkel een inschrijving KvK nodig en wat scripts voor je correspondentie.

Ga je lekker ergens anders druk om maken. Dat je aardappelen niet te lang koken ofzo...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_122540758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
Is dat zo? Goed om te weten! Dan zoeken ze het helemaal maar uit!

Wat een oplichters :(
ja, het is al veelvoud gebeurd. Cases konden allang worden opgelost als de partijen maar even goed keken.
Generaal?? Pardon??
pi_122541413
Ik vind dat TS al meer moeite erin heeft gestoken dan noodzakelijk.

Gewoon naar het incassobureau een mailtje typen, met bewijs van B0L.COM dat zij fout zaten en dat voor jou hiermee de zaak is afgedaan, en dat je niet ingaat op verdere claims.

Misschien sturen ze nog een keer een deurwaarder langs, maar jij hebt bewijs dat jij niet fout zat. Deurwaarder zal weer vertrekken.
pi_122752753
Iedereen nog bedankt voor de hulp :).

De zaak is nu opgelost. Ik had het ook op klacht.nl gegooid en daarop werd wel normaal gereageerd door B0l.com.
Ik heb een cadeaubon gekregen als compensatie.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')