Volgens mij kan het tegenwoordig wel wat simpeler. Ik ben het zeker van plan. Alleen: stel je voor dat ze je niet vrijlatenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me heel bijzonder. Kun je zomaar toeristje gaan spelen daar?
[..]
Gek hè, terwijl ik dus net las dat ze wel een miljoen mobiele telefoons hebben (al bellen die niet buiten het netwerk)
You lawyer we need lawyer you stay here. Lifetime. Fun fun lawyer dance!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij kan het tegenwoordig wel wat simpeler. Ik ben het zeker van plan. Alleen: stel je voor dat ze je niet vrijlaten
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
You lawyer we need lawyer you stay here. Lifetime. Fun fun lawyer dance!
Wutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Vanavond bestaat mijn avondeten uit fruit. Gewoon, alleen fruit
Goed he?quote:
Aardbeien van te voren schijnt goed te werken tegen katers? Toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:09 schreef eriksd het volgende:
Vitamientjes, vanavond weer wat drinken etc. Beetje balansen.
Bedoelde meer de mensen buiten de strafkampfen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er leven daar honderdduizenden mensen in strafkampen met extreme martelingen, massamoord en onderdrukking. Daar hoef je het alternatief niet voor te weten om er onder te lijden.
Jep. Welk vak wil je doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef Speedy_T het volgende:
Hmm dat herkansen van oude vakken wordt natuurlijjk wel een beetje moeilijk als ze totaal niet meer bestaan
Ik hèb nog geen pc !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ooh.. Daar doen ze natuurlijk nog niet aan google.
Je zou een overgangsvak kunnen nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef Speedy_T het volgende:
Hmm dat herkansen van oude vakken wordt natuurlijjk wel een beetje moeilijk als ze totaal niet meer bestaan
Contractenrecht bijvoorbeeld. Was voorheen 10ect in het 2e semester. Nu is dat gesplitst naar 3 ec in het eerste semester en 6EC in het tweede.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je zou een overgangsvak kunnen nemen.
Euh.. Dat wordt dan inderdaad lastig tot praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Contractenrecht bijvoorbeeld. Was voorheen 10ect in het 2e semester. Nu is dat gesplitst naar 3 ec in het eerste semester en 6EC in het tweede.
Bestuursproces bestaat ook niet meer hè?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:23 schreef Speedy_T het volgende:
Bestuursproces (een 7) kan nog wel..
Voor de rest ziet het er somber uit
Er bestaat een overgangsvakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bestuursproces bestaat ook niet meer hè?Dat zit verwerkt in Bestuurs(proces)recht II waar ook materieel bestuursrecht in zit.
Alleen als je rond de 50 bent en van een ander geslachtquote:
Hahah ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alleen als je rond de 50 bent en van een ander geslacht
quote:A MUM sparked outrage by taking her four-month-old baby to a rave.
Sarah-Jane Hulme, 41, was blasted as “irresponsible” for taking son Django to the boozy gig in Aberystwyth, North Wales, but last night insisted she had done nothing wrong.
Sarah-Jane was pictured cradling Django beside dancing revellers at an ear-splitting drum and bass gig.
She put ear defenders on her baby, but worried ravers still raised concerns with cops.
Sarah-Jane told The Sun she had done nothing wrong, and it was the THIRD time she had taken him to a gig.
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)e.html#ixzz2K3184xXE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |