Probleem is vooral dat van nature de grootste afnemer van fiscaal economen, een vacaturestop heeft (de Big 4). Tel daarbij op dat in het juridische metier er een duidelijke trend zichtbaar is dat elke fiscalist ook advocaat wordt, en ik vraag mij af in hoeverre het een goede keuze is gelet op de arbeidsmarkt en de zwaarte van de opleiding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Daar denkt Baker dan weer anders over.
Probleem van fiscaal economen is inderdaad dat ze weer te weinig recht hebben gehad..in het algemeen zijn ze wel wat handiger met cijfers en dat spreekt bedrijven dan weer wel aan.
Daarom is de opleiding ook gewoon onvolledig in mijn mening. Je moet zowel een sterke economische (oke micro dan) achtergrond hebben als een sterke juridische achtergrond.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Yreal het volgende:
Pics van die sander dekker van de VVD? Ik heb een buurjongen die zo heet.
Ooh.. Daar doen ze natuurlijk nog niet aan google.quote:
www.letmebingthatforyou.comquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ooh.. Daar doen ze natuurlijk nog niet aan google.
edit: En natuurlijk foto's toevoegenquote:This stadium is host to all Great Leader sports. Every London Olympic medal was won by North Korean athletes and they were all trained here. The Great Leader also hosts target and whip practice here! The Summer Olympics of 2016, 2020, 2024, 2028 and 2032 will be held entirely in this stadium.
Hahahahquote:Most honorable and glorious leader stepped on my foot here. I apologized immediately but he wasn't happy. He orderd me taken to clinic which doubles as fast food restaurant and have my foot amputated and then served to me as meal. Tasted darn good. Must be because glorious leader stepped on it.
Hoe waren je colleges vandaag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Giku het volgende:
Godverdomme dit gaat helemaal mis, negeer deze maar (je kunt posts niet verwijderen?)
Hahaha je zegt iets over datum en dan NIKS en dan dit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Giku het volgende:
Godverdomme dit gaat helemaal mis, negeer deze maar (je kunt posts niet verwijderen?)
Ik heb personen- en familierecht niet gevolgd. Informatie- en mediarecht was wel zeer interessant (zie hierboven ergens). Wat had jij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hoe waren je colleges vandaag?
Had je ook relatievermogens?
Ik verwarde de datum met een andere belangrijke datum ruim 2 jaar eerderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha je zegt iets over datum en dan NIKS en dan dit?![]()
Ahhh 21 september 2003, wie kent 'm nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb personen- en familierecht niet gevolgd. Informatie- en mediarecht was wel zeer interessant (zie hierboven ergens). Wat had jij?
[..]
Ik verwarde de datum met een andere belangrijke datum ruim 2 jaar eerderIk probeerde het te repareren, maar dat ging wat gestresst omdat ik niet wilde dat iemand dat had gezien
Nee ik ook niet vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik heb personen- en familierecht niet gevolgd. Informatie- en mediarecht was wel zeer interessant (zie hierboven ergens). Wat had jij?
http://en.wikipedia.org/wiki/September_2003#September_23.2C_2003quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ahhh 21 september 2003, wie kent 'm niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |