Dé natte droom van iedere rechtenstudent(e)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Aurelius. het volgende:
De plek waar iedere jurist wil zijn, het walhalla
Speak for yourself mister!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef Aurelius. het volgende:
De plek waar iedere jurist wil zijn, het walhalla
Alle grote top kantoren op een kluitje bij Amsterdam zuid stationquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef giurisprudenza het volgende:
Wat wordt er trouwens bedoeld met de Zuidas, is dat een spotje waar heel veel goede kantoortjes gevestigd zijn?
Nouja. Niet iedere.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:53 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Dé natte droom van iedere rechtenstudent(e)
Pardon? Ik heb heus wel een zesje hier en daar maar ik ben zeker niet your average zesjesstudent. En ik ambieer al tijden geen zuidascarrière. Dat heeft niets met mijn cijfers te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:00 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
iig voordat de zesjes binnen beginnen te rollen zeker ?
'Nee, nadat je wat ouder wordt en je inziet dat je misschien niet geschikt bent voor zo'n omgeving of het je uberhaupt niet aanspreekt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:00 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
iig voordat de zesjes binnen beginnen te rollen zeker ?
Ik dacht " A wil promoveren op eendkooien" en toen moest ik heel hard lachen om mijzelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Pardon? Ik heb heus wel een zesje hier en daar maar ik ben zeker niet your average zesjesstudent. En ik ambieer al tijden geen zuidascarrière. Dat heeft niets met mijn cijfers te maken.
Eendenkooien is het. Niet eendkooien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dacht " A wil promoveren op eendkooien" en toen moest ik heel hard lachen om mijzelf
Maar wat heb je aan eendenkooien als je geen eend kan kooien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Eendenkooien is het. Niet eendkooien.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef giurisprudenza het volgende:
Was een grapje jongens.. bedrijfskunde humor denk ik
Oh sorry, ik moet nog even wennen dan aan je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef giurisprudenza het volgende:
Niet iedereen ambieert topcarrieres. Bij bedrijfskunde denk ik dat dat percentage toch wel erg hoog ligt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:03 schreef giurisprudenza het volgende:
En dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
Oh god ik moet een kostuum verzinnen voor dit weekend
Maar eendkooien is geen werkwoord. Dan zeg je gewoon een eend kooien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan eendenkooien als je geen eend kan kooien?
Uuuh, de februari borrel van jfas?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh. Dat ene grote feest half februari waar iedereen een kostuum bij draagt?
Dat is nieuw, net bedachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar eendkooien is geen werkwoord. Dan zeg je gewoon een eend kooien.
haha +1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
We hadden hier laatst iemand met bedrijfskunde-humor. Niet goed afgelopen.
Tchockster heeft een Bal Masque?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eh. Dat ene grote feest half februari waar iedereen een kostuum bij draagt?
Neem een plak ham en een plak kaas en ga als een josti ham/kaas.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
Oh god ik moet een kostuum verzinnen voor dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |