Ach, dat vrouwtje wat ik voor dit vak heb, is wel aardig hoor. Alleen de groep splitsen en dan een stelling verdedigen, vind ik beetje hoog middelbare school gehalte hebben. Ik ben daarin dan ook niet actief.quote:
Dan heb je echt helemaal niks gedaan in de bachelor? Afgaande op je posts ben je slimmer dan de gemiddelde student.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, ik heb even mijn bachelor diploma erbij gepakt en ik denk dat 70% van mijn cijfers ook ergens in de zes is. Heb zelfs twee 5.6 waar ik erg trots op ben.
Daar zou ik de selectierondes van de grote kantoren niet mee doorkomen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef Aurelius. het volgende:
Op FOK! lijkt men al gauw intelligent
Zelden last vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:28 schreef Aurelius. het volgende:
Op FOK! lijkt men al gauw intelligent
niet zo zeuren, zorgen dat je een goed verhaal hebt. Of wil je heel graag aan de zuidas werken?quote:
Thanks for the love, maar het is niet bijzonder verder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jouw cijfers zijn nog steeds een knappe prestatie
Ik hoor net dat er alleen maar 9's rondlopen op de top kantoren dus dat lijkt me reden genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
niet zo zeuren, zorgen dat je een goed verhaal hebt. Of wil je heel graag aan de zuidas werken?
Dat zijn alleen maar bitches. Vrouwen die weten dat ze mooi zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er alleen maar 9's rondlopen op de top kantoren dus dat lijkt me reden genoeg
Snel onder de indrukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Op mij maak je altijd een hoogst intelligente indruk hoor Tchockster.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock gebruikt niet zoveel smilies, dan lijk je ook al heel slim
ik ook he?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nah ik hou het er maar op dat je slim bent. Tchockster.
True.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Aurelius. het volgende:
Tchock gebruikt niet zoveel smilies, dan lijk je ook al heel slim
Jep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef giurisprudenza het volgende:
Wat wordt er trouwens bedoeld met de Zuidas, is dat een spotje waar heel veel goede kantoortjes gevestigd zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |